Entä joululahjat?

Anonyymi-ap

Minulla on täysin käyttämättömiä, siis turhia joululahjoja viimejoululta, alkuperäisessä jolulahjakassissakin, ollut vuoden keittiön pöydän alla kassi niitä.

13

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minulla on eräs hyvä joululahjaidea joka varmasti voisi olla hyödyllinen jokaiselle; kuulokkeet, KOSS-merkkiset (Herrmann Koss), monia erimalleja ja aika laadukkaita.

Sitten katsoo että on sekä tavallinen plugi-liitäntä, langaton yhteys, sekä myöskin optinen liitäntä kuulokkeissa.

Olen ollut tyytyväinen kyllä, melkein kyllä tuhosin jo nuo aika vanhat: korjasin erään johtoliitännän onnistuneesti metalliteipillä vain ulkopuolelta.

• Anonyymi
      UUSI

nivea voide hmmm se ois hyvä ja hauska lahja. kylpytuotteet joo

• Anonyymi
      UUSI

Mjoo, ostin tyttärelle vain vähän lahjoja. Vain sellaisia joista hän on viitteellisesti vuoden aikana jossain vaiheessa maininnut.

Hän on halunnut kuulokkeet, ostin hänelle Sennheiserin Momentum 4 vastamelukuulokkeet. Toinen mistä on joskus tullut mainintaa miten kivaa olisi jos olisi, on Nintendo Switchin Ring Fit Adventure lisälaitteisto ja peli.

Mielestäni molemmat ovat kehittäviä, joten tuli ne ostettua.

Itselleni ostin uuden tietokoneen ja siihen 34" näytön, avaan vasta Jouluna.

AV

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei oo lapsia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei oo lapsia

Ostin sitten kuvitteellisille, hyvä näinkin.
        Pitää vielä keksiä jotain kahdelle muulle saman kuvitteen omaavalle.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin sitten kuvitteellisille, hyvä näinkin.
        Pitää vielä keksiä jotain kahdelle muulle saman kuvitteen omaavalle.

AV

olet vajaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

olet vajaa

Ei siinä ole mitään uutta, jokainen ihminen sitä on.

AV

• Anonyymi
      UUSI

Jännityksellä odotan, mitä joulu tuo tullessaan.

Lahjasta alkaa olla jo jotain arvauksia, koska nainen on kysellyt että tykkäisinkö tästä kellosta vai olisiko tämä hauskempi kello?

Veikkaan, että sveitsiläistä kronometriä pukkaa.

No ei siinä, olenkin ollut tänä vuonna kiltti peikko, tai jotain.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt voisitte sitten ehdottaa minulle, että mitä ihmettä nainen voisi haluta joululahjaksi?

Aloitan sitten tunnustelut varovasti oman tolkkuni mukaan, sillä suoraanhan hän ei sano mitä haluaa.

• Anonyymi
      UUSI

On hyvä aina vähän tiedustella jotain mitä toinen tarvitsisi, jotta ei mene niin sanosti paska joululahja joka heti roskiin tjsp.

• Anonyymi
      UUSI

Kun itse ostaa itselleen oikein paljon lahjoja ja kirjoittaa pakettiin että "minulta(oma nimi) minulle(omanimi)" veli teki kerran noin.

Hän saip aljon paketteja itseltään.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi niitä pöydän alla säilöt, hyvänen aika. Anna jollekin, joka osaa arvostaa. Jos et tunne ketään, kuten tavallista, lahjoita keräykseen/kirppikselle/kierrätyskeskukseen jne.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Lahjoita ne eteenpäin jos ylenkatsottu ne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5489
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      298
      1889
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe