Jännämiehet ovat sitä kovinta valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. https://www.stara.fi/2025/12/02/kody-brownin-aani-muuttui-kellossa-olen-ollut-mulkero/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget . Oli mulukero, mutta on saanut naista, ja PALJON. Siks se saikin 😁. Kun sanotaan että nykyaikana "nainen valitsee miehen", niin mä kyseenalaistan sen. Luonnossa naaras ei valitse koirasta vaan koiraat mittelöivät keskenään ja mittelön voittaja ottaa naaraan itselleen, halusi naaras sitä tai ei. Näin tyly on luonto.
Ihmisillähän tämä mittelöinti ei päde vaan sitä vain pariudutaan viinalla läträämisen kanssa ilman mitään todellista kilpailua. Joidenkin mukaan (ehkä incelien) naiset eivät osaa valita itselleen sopivaa miestä. Ehkä juuri tuon miesten välisten mittelöinnin = tappeluiden poissaolevuus saa sen aikaiseksi. Osaavatko miehet sitten valita itselleen sopivia naisia 🤔? Ulkonäköä me miehet ainakin kytätään liiaksi asti. Mä oon tosin immuuni hemaisevalle kauneudelle, sen loistolle ja siitä "sokeutumiselle" sillä tiedän olevani hyvännäköinen. En mä silti sitä kauneinta automaattisesti valitse vaan mututuntuma on sitäkin tärkeämpää.
Eipä oo tullut tilanteita eteeni kun en oo käynyt baareissakaan. Mitä vaistoan eri yksilöistä, millaisia he luultavasti ovat persoonina. Rakastuminen sokaisee silti jokaisen. Jotkut eivät kykene erottamaan rakkautta ja himoa toisistaan, tai ehkä se on lähinnä miesten vaiva 😅. Sanotaan nyt suoraan, jos saisin tilaisuuden niin sänkyyn menisin esim. tiettyjen opiskeluaikaisten naikkosten kanssa. So what 🤷♂️? -💊-.
Taas se nähtiin
36
239
Vastaukset
- Anonyymi
"Luonnossa naaras ei valitse koirasta vaan koiraat mittelöivät keskenään ja mittelön voittaja ottaa naaraan itselleen, halusi naaras sitä tai ei. Näin tyly on luonto."
Luonnossa naaraat nimenomaan valitsevat. Hyvin harvassa ovat sellaiset lajit, joissa uroksella olisi mitään sananvaltaa asiaan.- Anonyymi
Tappeluilla ne alfaurosleijonatkin aina syrjäytetään. Kilpailu syntyy mikäli naaraiden liepeillä on tarpeeksi ytmejä haastajia vallitsevaa alfaa vastaan. Mä oon perillä elukoiden ekologiasta ja opiskellutkin näitä asioita ihan yliopistossa saakka. Eli mitä parempi UFC:ssä, sitä helpommin saa naisia 🤔? Jännämieskomponentti merkittävä plussa siinä kylkiäisenä. Paitsi että ihmisillä pariutuminen menee eri tavalla kuin mitä luonnossa. Toisaalta, (esi-)isämme o(li)vat paviaaneja ja niinhän sitä sanotaan ettei omena kauas puusta putoa. -💊-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappeluilla ne alfaurosleijonatkin aina syrjäytetään. Kilpailu syntyy mikäli naaraiden liepeillä on tarpeeksi ytmejä haastajia vallitsevaa alfaa vastaan. Mä oon perillä elukoiden ekologiasta ja opiskellutkin näitä asioita ihan yliopistossa saakka. Eli mitä parempi UFC:ssä, sitä helpommin saa naisia 🤔? Jännämieskomponentti merkittävä plussa siinä kylkiäisenä. Paitsi että ihmisillä pariutuminen menee eri tavalla kuin mitä luonnossa. Toisaalta, (esi-)isämme o(li)vat paviaaneja ja niinhän sitä sanotaan ettei omena kauas puusta putoa. -💊-.
Tietysti. Vaan jos naaraat eivät sitä voittajaa huoli, niin se saa turpaansa koko laumalta. Ei siinä sen uroksen mielipidettä kysellä. Näin se luonnossa menee. Johtajauros voi lentää ulos laumasta myös ilman haastajaa, jos siitä tulee taakka laumalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Vaan jos naaraat eivät sitä voittajaa huoli, niin se saa turpaansa koko laumalta. Ei siinä sen uroksen mielipidettä kysellä. Näin se luonnossa menee. Johtajauros voi lentää ulos laumasta myös ilman haastajaa, jos siitä tulee taakka laumalle.
Se on lajikohtaista mikä on lopullinen lopputulema :). Ihmiskunnan kilpailu on lähinnä se kuka käyttää tinderiä ja kuka ei 🤣. Koko ihmissuhdesotkut ja muutenkin ihmisten elämät ovat täysin pakkomielteisiä teknologisistä härpäkkeistä että osuvin ja jopa luontevin vaihtoehto on hankkia ihmisille ne terminaattorirakastajat. -💊-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoinkin uusia totuuspohjaisia näkökulmia palstan vanhaan pölyttyneeseen kuvaan, mitä tulee naaraisiin.
Ei nainen saa todellakaan kaikkia miehiä, joista pitäisi, eikä usein edes yritä. Pitää miettiä vähän enemmän tätä uutta ajatusta ja mitä sen vaikutus näkyisi käytännössä.
Eka ajatus on valinta agression ja praseeramisen väliltä. Katoaako kauemmsksi kiireesti vai jääkö näköalalle tai katsomoon.
En muuten edes tiedä mitä tarkoittaa praseeraus ja mistä se tuli mieleen 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoinkin uusia totuuspohjaisia näkökulmia palstan vanhaan pölyttyneeseen kuvaan, mitä tulee naaraisiin.
Ei nainen saa todellakaan kaikkia miehiä, joista pitäisi, eikä usein edes yritä. Pitää miettiä vähän enemmän tätä uutta ajatusta ja mitä sen vaikutus näkyisi käytännössä.
Eka ajatus on valinta agression ja praseeramisen väliltä. Katoaako kauemmsksi kiireesti vai jääkö näköalalle tai katsomoon.
En muuten edes tiedä mitä tarkoittaa praseeraus ja mistä se tuli mieleen 😂Luonnossa voima ratkaisee. Toinen on dominanssi. Dominanssi tarkoittaa sitä että vaikka yhden lajin ei pitäisi pärjätä toiselle kilpailutilanteessa niin silti se voittaa sen koska sen aggressiivisuus on ratkaisevasti koholla suhteessa kiltimpään lajiin. Ihmisillä dominanssi on nähdäkseni sitä että ylimieliset ja ekstrovertit jokapaikan höylät ovat niitä ketkä tarjoutuvat näkyvimmin tarjolle parisuhdemarkkinoilla.
Mitä jos työnhakukin on lopulta vain sitä? Eli mitä jos parhaat myyntipuheet omaavat henkilöt haalitaan töihin ja pimentoon jäävät, osa jopa työntekijöinä paremmat, jäävät nuolemaan näppejään 😂? Elämä on teatterinäyttämö. Elämme kuin J. Turkan Jumalan teatterissa 🗑💩💦! Ämpäriemojia en löytänyt joten valitsin roskakorin. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnossa voima ratkaisee. Toinen on dominanssi. Dominanssi tarkoittaa sitä että vaikka yhden lajin ei pitäisi pärjätä toiselle kilpailutilanteessa niin silti se voittaa sen koska sen aggressiivisuus on ratkaisevasti koholla suhteessa kiltimpään lajiin. Ihmisillä dominanssi on nähdäkseni sitä että ylimieliset ja ekstrovertit jokapaikan höylät ovat niitä ketkä tarjoutuvat näkyvimmin tarjolle parisuhdemarkkinoilla.
Mitä jos työnhakukin on lopulta vain sitä? Eli mitä jos parhaat myyntipuheet omaavat henkilöt haalitaan töihin ja pimentoon jäävät, osa jopa työntekijöinä paremmat, jäävät nuolemaan näppejään 😂? Elämä on teatterinäyttämö. Elämme kuin J. Turkan Jumalan teatterissa 🗑💩💦! Ämpäriemojia en löytänyt joten valitsin roskakorin. -💊-.No todellakin se on sitä. Ja ikävä kyllä se on sitä. Sitä puoltavat monet lähteet, joita viime vuodet tutkinut mielenkiinnosta eri lähteistä. Myös rekryn haastattelijat saattavat erehtyvät. Sain tilaisuuden keskustella erään rekryn kanssa ja hän piti sen hetkistä esimiestäni introverttina. Sain mahdollisuuden todeta, niin, hänen on tapana puhua pitkään ja hartaasti, ei anna muille puheenvuoroja, puhuu päälle, eikä kuuntele muiden ajatuksia. Onneksi nykyinen esimieheni poikkeaa merkittävissä määrin edellisestä. Olen helpottunut, Mut juu, vuosikymmenten erehdys voi koitis kalliiksi suomalaisille, mitä tärkeämmistä asioista ollaan päättämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnossa voima ratkaisee. Toinen on dominanssi. Dominanssi tarkoittaa sitä että vaikka yhden lajin ei pitäisi pärjätä toiselle kilpailutilanteessa niin silti se voittaa sen koska sen aggressiivisuus on ratkaisevasti koholla suhteessa kiltimpään lajiin. Ihmisillä dominanssi on nähdäkseni sitä että ylimieliset ja ekstrovertit jokapaikan höylät ovat niitä ketkä tarjoutuvat näkyvimmin tarjolle parisuhdemarkkinoilla.
Mitä jos työnhakukin on lopulta vain sitä? Eli mitä jos parhaat myyntipuheet omaavat henkilöt haalitaan töihin ja pimentoon jäävät, osa jopa työntekijöinä paremmat, jäävät nuolemaan näppejään 😂? Elämä on teatterinäyttämö. Elämme kuin J. Turkan Jumalan teatterissa 🗑💩💦! Ämpäriemojia en löytänyt joten valitsin roskakorin. -💊-.Agressiivisuus ei ole itseäni miellyttävä ilmiö. Ehkä de johtuu stressistä, jota aina äreä aikuinen lapsiuden perheessä aiheutti. Tämä on fakta. En suostunut mukaan nyrkkeilyotteluun, johon ryhmällämme oli vapaaliput. Osa seurueemme naisista kuitenkin lähti.
Liikuin myös nuorempana piireissä, joukossa nuoria naisia ja miehiä, jossa tappeluihin ajautuvia ihmeteltiin, eikä sellaisesta juuri pidetty. Se aiheutti ikävää virettä kaikille. Ikään kuin joukossa olisi ollut jotain siihen sopimatonta ja saatoimme puhua siitä jotenkin vältellen, et joku on aina sellainen.
Dominanssi kuulosta paljon hauskemmalta. En ymmärrä sitä, mutta täytyy tutkia :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lajikohtaista mikä on lopullinen lopputulema :). Ihmiskunnan kilpailu on lähinnä se kuka käyttää tinderiä ja kuka ei 🤣. Koko ihmissuhdesotkut ja muutenkin ihmisten elämät ovat täysin pakkomielteisiä teknologisistä härpäkkeistä että osuvin ja jopa luontevin vaihtoehto on hankkia ihmisille ne terminaattorirakastajat. -💊-.
Aloituksen väittämänyt kuitenkaanpidä paikkaansa, oikeastaanminkään eläinlajin kohdalla. Kylmä totuus on, että myös leijonanaaraat tekevät sen lopullisen valinnan, vaikka urokset kuinka tappelevat. Toki sen uroksen pitää olla hyvin huono, jotta naaraat sen päälle joukolla käyvät, mutta kyllä ne luonnossa käyvät, eikä uros sille laumalle mitään mahda. Kannattaa tutustua oikeaan luontoon hieman enemmän, ennen kuin kehittelee puolivillaisia teorioita.
- Anonyymi
Haluatteko kuulla vitsin? Käyskentelet sysimustassa viidakossa ja havaitset bonobon. Tekisitkö mielelläsi läheisempää tuttavuutta sen kanssa? Geenit määräävät toimintaasi. Sen geneettinen samankaltaisuus on 98,7 % ihmisen kanssa. Simpanssilla jopa 98,8 %. I mean... Onko se muka niin tarkkaa menetkö niiden kanssa naimisiin vaiko humaanin kanssa 🙈? Ero on lähes olematon suhteessa ihmiskumppaniin 🤷♂️. -🦧-.
- Anonyymi
liian karvasta minulle.
Tuo prosentti pitää suhteuttaa siihen, että samankaltaisuus on suurta myös ihan eri lajeilla.
Esimerkiksi ihmisen ja banaanin geneettinen samankaltaisuus on noin 60%.
(legopalikoistakin voi tehdä monenlaisia asioita, vaikka palat ovat niitä samoja)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tuo prosentti pitää suhteuttaa siihen, että samankaltaisuus on suurta myös ihan eri lajeilla.
Esimerkiksi ihmisen ja banaanin geneettinen samankaltaisuus on noin 60%.
(legopalikoistakin voi tehdä monenlaisia asioita, vaikka palat ovat niitä samoja)Matemaattisesti tarkasteltuna asiat joko ovat tai eivät ole. Eli joko 100 % tai 0 %. Nollia ja ykkösiä. 50.00 % ja sitä korkeammat arvot pyöristetään sataan, joten banaani sopii mitä mainioimmin ihmisen elämänkumppaniksi. Mullakin on niitä 2 kpl tällä hetkellä, söinkin jo yhden aiemmin 🍌🦍. Kato nyt! Sehän muistuttaa aivan suoroa! Kurkullakin voi harjoitella. En ole kuitenkaan "niitä miehiä" eli jätän homman ammattilaisille. Naisia ei pidä tietenkään unohtaa. -🦧-.
- Anonyymi
kannattaa aina muistaa tuo että alpha-uros ei aina ole.... on monia kirjaimia abcdef,,,z
0- mies on aina parhain, tai no joskus, kuin 007¨- Anonyymi
0 eli sigma = Ihmissuhdepelien tms. soidinmenojen ulkopuolella oleva. Siihen sekä ajaudutaan että suuntaudutaan. Suuntautuminen tarkoittaa olosuhteista seurannutta valintaa eli tilannetta jossa mies, miksei myös nainen, on ehtinyt jo heittää pyyhkeen kehään kumppanin löytymisen suhteen. Voi olla aspergerkin eli ei ymmärrä soidinmenoja. Onhan niitä vaikeaa ymmärtää vaikka olisi ns. normo. -💊-.
- Anonyymi
Ja pah, kumpihan mahtaa olla pelottavampi?
Putin vai joku ufc-nobody?- Anonyymi
Milloin Immu ottelee seuraavan kerran? Immu vs. Ano, sen mä haluisin nähdä. Anon kotikentällä, Venäjällähän on Strelka. Ilman paitaa, luonnollisesti. Pakkasasteista huolimatta. -💊-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Immu ottelee seuraavan kerran? Immu vs. Ano, sen mä haluisin nähdä. Anon kotikentällä, Venäjällähän on Strelka. Ilman paitaa, luonnollisesti. Pakkasasteista huolimatta. -💊-.
Youtubesta näkee mitä tarkoitan Strelkalla.
- Anonyymi
Höpönpöpön myös sinulle. Jaksat aina vaahdota ja korostaa kauneutta ja jännyyttä. Parisuhteissa kuten muissakin ihmissuhteissa KOKONAISUUS ratkaisee, ja MOLEMMAT osapuolet ovat mukana.
- Sheena- Anonyymi
Onko siinä semmonen mies joka veisi sheenan jalat alta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä semmonen mies joka veisi sheenan jalat alta
Jos jalat menee alta, saattaa olla kyse tulehduksesta.
- Anonyymi
"Luonnossa naaras ei valitse koirasta vaan koiraat mittelöivät keskenään ja mittelön voittaja ottaa naaraan itselleen, halusi naaras sitä tai ei."
tuo lause on täysin virheellinen. täysin paikkansapitämätön.
voittaja ei ota naarasta, vaan naaraat ottavat voittajan, ne odottavat näyttämön reunoilla ja seuraavat otteluita kiihkoissaan, erittäin tarkkaan seuraavatkin.
no nyt se voittaja on selvinnyt, niin kuinka se niin vaan ottaa naaraan itselleen kun sillä ei ole käsiä millä pitää kiinni? (poislukien apinat, tai saksieläimet) kyllä sen naaraan täytyy siihen suostua. ja tämä suostuvaisuus on ohjelmoitu kaikkien naaraiden geeneihin, koska ilman sitä suostuvaisuutta ei olisi mitään, ei eläimiä, ei ihmisiä.
muuten juttusi on ok.- Anonyymi
Ainoa vaan, että valtaosalla eläimistä ei noissa soidinpuuhissa ole mitään yhtä selkeää voittajaa. Urokset taistelevat, useinmiten parhaista paikoista ja näkyvyydestä,vaikkakaan ne eivät takaa valituksi tulemista ja vieressä oleva voi silti olla suositumpi.
- Anonyymi
Kuka vaimoista on ykkösvaimo kuka kakkosvaimo jne eli onko ykkönen se jonka kanssa sekstaillaan ja vietetään aikaa ja välil käydään pylsimässä kakkosta ihmeellistä että naiset suostuu tuohon mut täydellinen alfa uros kyseessä rahaa on ja julkkis ja jumalan seksitaidot ja ulkonäkö naiset ei pysty vastustamaan jumalaa
- Anonyymi
Kyllä! Naiset kohtelevat mielitiettyään kuten Jumalaa. Se on suoranaista henkilöpalvontaa. Aloitukseni linkissä mainittu Kody osoitti olevansa alfa kun se päihitti muut kilpailijat jossain fyysistä voimaa ja kestävyyttä vaatineessa ohjelmassa. Voi olla feromonit joiden avulla hän on onnistunut rakentamaan oman haareminsa. Joissakin kulttuureissa on suorastaan häpeällistä jos miehellä ei ole saatavilla varavaihtoehtoja. Mitä enemmän mies pyöräyttää mukuloita tähän Matrixiin niin sitä arvostetummassa asemassa mies on. Tämänkin seikan olen oppinut yliopiston matskuista että on olemassa tuollaisia kulttuurillisia vaikutteita ja normeja.
Itselleni riittää yksiavioisuus eli en alkaisi sooloilemaan. Uskollisuus olisi luultavasti paras piirteeni. Se olisi jopa niin tärkeää että jos selviäisi että kumppanini olisi pettänyt minua niin keksisin kyllä jotain hänen päänsä menoksi. Pettäminen ei voisi johtua siitä että suhteeni voisi pahoin. Ennen kuin siihen pisteeseen joutuisin niin eroaisin suosiolla. Eli jos kumppanini syyllistäisi minua siitä että hän olisi pettänyt minua siksi koska olisin kohdellut häntä kuin saastaa, en nielisi sitä syöttiä. Vastuu pitää kantaa ☝️. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Naiset kohtelevat mielitiettyään kuten Jumalaa. Se on suoranaista henkilöpalvontaa. Aloitukseni linkissä mainittu Kody osoitti olevansa alfa kun se päihitti muut kilpailijat jossain fyysistä voimaa ja kestävyyttä vaatineessa ohjelmassa. Voi olla feromonit joiden avulla hän on onnistunut rakentamaan oman haareminsa. Joissakin kulttuureissa on suorastaan häpeällistä jos miehellä ei ole saatavilla varavaihtoehtoja. Mitä enemmän mies pyöräyttää mukuloita tähän Matrixiin niin sitä arvostetummassa asemassa mies on. Tämänkin seikan olen oppinut yliopiston matskuista että on olemassa tuollaisia kulttuurillisia vaikutteita ja normeja.
Itselleni riittää yksiavioisuus eli en alkaisi sooloilemaan. Uskollisuus olisi luultavasti paras piirteeni. Se olisi jopa niin tärkeää että jos selviäisi että kumppanini olisi pettänyt minua niin keksisin kyllä jotain hänen päänsä menoksi. Pettäminen ei voisi johtua siitä että suhteeni voisi pahoin. Ennen kuin siihen pisteeseen joutuisin niin eroaisin suosiolla. Eli jos kumppanini syyllistäisi minua siitä että hän olisi pettänyt minua siksi koska olisin kohdellut häntä kuin saastaa, en nielisi sitä syöttiä. Vastuu pitää kantaa ☝️. -💊-.Yksiavioisuus on heikoin puolesi. Se on oikeastaan mielenterveysongelma, ei hyve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksiavioisuus on heikoin puolesi. Se on oikeastaan mielenterveysongelma, ei hyve.
Hallitsematon siemenensä viljely johtaa lopulta tämän lajin tuhoon. Ehkä liian suuri osa viljelijöistä on niitä joiden ei pitäisi viljellä. Eliitille ainaskin pakkovasektomiat ☝️. Tavalliset päättäjät voidaan lokeroida kuuluviksi eliitin joukkoon. En tiedä johtuuko erään m:llä alkavan uskontokunnan omituisuus itse heidän ismeistään vaiko moniavioisuudesta. Verrokkina toki vain yksi perhe tässä tapauksessa mutta se riittää minulle, se mitä olen itse aisteillani irl havainnoinut. -💊-.
- Anonyymi
Monilapsisuus on monien ongelma, kosa ei ole rahaa elättää jälkeläisiään
- Anonyymi
Maailmanlaajuisesti köyhissä maissa lisäännytään enemmän kuin muualla. Korkeampi lapsikuolleisuus saattaa olla osasyynä siihen. Aiemmin mainitsemani kulttuurinen miehen mitta-ajattelu voi lisäksi ruokkia sitä että lisäännytään miettimättä tulevaa sen tarkemmin. -💊-.
- Anonyymi
täällä ei ole parkki-iitaongelmaa kun omat maksetut parkkipaikat..
- Anonyymi
Onko hermafroditismissa avain ihmiskunnan onneen? Ilmeisin vaihtoehto on tietysti robottivaimot joihin on asennettuina biologiset kohdut. Hermafrodiitti, A.I.:n mukaan - "Hermafrodiitti, eli kaksineuvoinen tai kaksisukupuolinen, on organismi, jolla on sekä naaraan että koiraan lisääntymiselimet ja joka tuottaa molempia sukusoluja. Tämä on yleistä monissa eläimissä, kuten etanoissa, ja joissakin kasveissa, joilla on sekä emi- että hede-kukat samassa yksilössä. Ihmisillä termiä ei käytetä, vaan puhutaan intersukupuolisuudesta, koska vanhaa termiä pidetään loukkaavana.
Yleistä hermafroditismin/kaksineuvoisuuden käsitteestä
Eläimet: Kaksineuvoinen eläin, kuten etana, tuottaa sekä muna- että siittiösoluja. Yksi yksilö voi toimia sekä naaraana että koiraana, ja parittelun jälkeen molemmat voivat tuottaa munia.
Kasvit: Kasvi on kaksineuvoinen, jos sen kukassa on sekä heteet (koiraspuoliset) että emiö (naaraspuoliset).
Ihmiset: Ihmisillä ilmiötä kutsutaan intersukupuolisuudeksi, koska "hermafrodiitti"-nimitystä pidetään vanhentuneena ja loukkaavana. Intersukupuolisuudessa henkilöllä voi olla molempien sukupuolten piirteitä tai piirteet voivat olla epäselviä."
Senkin mä opin opiskeluajoiltani että on olemassa kaloja mitkä kykenevät vaihtamaan puolisuutensa naaraasta koiraaksi tms. Vielä pimeämpää on jos ne kykenevät vaihtamaan itsensä takaisin alkuperäiseen muotoonsa. Kasveista vielä sen verran että jos kukkaa meinaatte kasvattaa niin kantsii olla tarkkana niiden kasviyksilöiden sukupuolisuuksien kanssa. Virossa oli maantien varressa kukkapelto. Olikohan Haaralla osuutta asiassa 🤔? -💊-.- Anonyymi
Muistan lukeneesi myös sellaista kaloista, että pienessä akvaariossa voi yksi muuttua sopuisasta petokalaksi. Se käy syömään ja tappamaan muita palautuen lopuksi normaalilsi. Joskus voin jopa ymmärrän akvaarioraivon taustoja :) Tämä on myös tunnettu riski tulevaisuuden avaruusmatkoilla, joten valittujen paineensietokyky on varmistettava. Mutta kala muuttui myös ulkoisesti, toisin kuin ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan lukeneesi myös sellaista kaloista, että pienessä akvaariossa voi yksi muuttua sopuisasta petokalaksi. Se käy syömään ja tappamaan muita palautuen lopuksi normaalilsi. Joskus voin jopa ymmärrän akvaarioraivon taustoja :) Tämä on myös tunnettu riski tulevaisuuden avaruusmatkoilla, joten valittujen paineensietokyky on varmistettava. Mutta kala muuttui myös ulkoisesti, toisin kuin ihmiset.
Akvaarioissa ja eläintarhoissa elävien eläinten luontaiset elinpiirit saattavat olla aivan toista luokkaa kuin häkit missä ne elävät. Kaloilla voi olla hyvinkin pitkiä vaellusmatkoja luonnossa. Tämän vuoksi vankeudessa elävät eläimet voivat muuttua häiriintyneiksi ja vaarallisiksi. Ihmisistä osa on luonnehäiriöisiä. Aivan hyvin voi olla esim. 5 kpl / 100 ihmistä hyvinkin ongelmallisia. Eläimillä voi olla samoin. Ne vain eivät osaa puhua eli niiden häiriintyneisyyden astetta on vaikeampi mitata verrattuna ihmisiin.
Oon kuullut lintumieheltä kuinka pyydystysverkkoon jäänyt lintu on joutunut alttiiksi jolloin sen lajitoverit ovat alkaneet nokkimaan sitä elävältä. Pätee ainakin pikkulintuihin. Verkkoja täytyy siis vahtia jotta pystyy irrottamaan eläimet niistä nopeasti ennen kuin opportunistit saapuvat paikalle. Se vielä että vaikka vankeudessa elävät eläimet ruokitaan yleensä hyvin ja ne elävät pidempään kuin luonnossa elävät, ne voivat silti hyökätä kaveriensa tai omistajiensa kimppuun. Jos on kyseessä petoeläin niin sillähän on geeneissään saalistusvietti. -💊-.
- Anonyymi
jaa 007 sai jälleen urpiinsa ja hävisi, JAmes?
Alhpa voitti nollan?- Anonyymi
Kauankohan Bond säilyisi elävien kirjoissa jos ne elokuvat olisivat irl elämää? Pelkästään se että hän työskentelee usein yksin altistaisi hänet vaaroille. Ihmisellä on vain rajallinen havainnointikyky eli esim. silmät puuttuvat selästä. Jason Bourne on mielestäni kyvykkäämpi agenttihahmo kuin Bond. Bond on elegantimpi ja nimenomaan vanhojen Bond-elokuvien Bondit ovat olemuksiltaan sellaisia. Lazenby oli tietysti poikkeus 😅. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Tiedoksenne, olen yhä elossa. Mikäli tv:n saaga Kodysta on totta niin olin aloituksessani 110 % oikeassa. Asioiden tila on se mikä ratkaisee, eivät puheet 👊. On helppoa sanoa sitä sun tätä, se on poliittisten ameebojen coping mechanismia. Todellinen ihmisyyden mittari on suorat, käytännön osoitukset asioiden laidoista. Kaikki on likaista ja julmaa. * Peliä, jossa itsekkäät selviytyvät ja muut kuolevat yksinäisinä pois. Tässäpä eräs Jouko Turkan joulusaarnoista - https://www.youtube.com/watch?v=KczF18CojYQ . -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252074Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881899Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e851864MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131583Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881446Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11424Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481227Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu231217Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351089Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.721088