Kuitenkin sille yhteiselle hetkelle silloin tällöin? 🫠❤️
Naiselta
Eikö se aika riittäisi
32
366
Vastaukset
- Anonyymi
Sunhan ei pitäny laittaa enää mitään palstalle? :D
-sivusta- Anonyymi
Ei niin, mutta jäi kaivamaan päivän kurjat ja ilkeät tapahtumat.
- Anonyymi
Ja mistäs sä stalkkeri oot tietävinäs muka asioista? Onks tää sun työ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kannata muistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistäs sä stalkkeri oot tietävinäs muka asioista? Onks tää sun työ?
Ohan se ny päivänselvää, eikä oo mun työ, mut sun näköjään on. :D
Ja ei, en ole stalkkeri. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei, en ole stalkkeri. ;)Ei ole.. Kunhan kaipaan jotain mitä en saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, yhdelle soisin yhteisiä hetkiä aina, kun kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. olen mukautuva, joustava ja haluaisin olla hänelle se hyvän mielen tuoja? Nyt ollut epävarmuuksien vuoksi ylimääräisiä jännitteitä (itsellä pelkoakin, ettei vaan ymmärtäisi minua väärin).
Olen hänessä nähnyt myös sitä hyvää, joka nolostutti silloin kun sen koin. Koin häpeää tuntemuksista, joita koin silloin, kun en osannut odottaa niitä. Jälkeenpäin muistellut monestikin kokemaani hyvällä. Kiitos, kokemastani, haluaisin niitä kokemia lisää. Halit jäänyt vielä kokematta ;-(
Haluan uskoa (optimistina), että niitä yhteisiä hyvä hetkiä voisi tulevaisuudessa olla ainakin minun puolesta? Varmistua haluaisin kuitenkin ennen, kuin uskallan olla aloitteellinen hänelle? Tiedostan sen, että minun on helpompi joustaa miehenä kuin hänen naisena. Haluaisin olla hänelle mieliksi.
Ruokkisin hänen niitä hyvän mielen vaikuttimia. Näissä aina erehtymisen vaarakin olemassa, tilanteet muuttuu ja mielikuvia on helppoa synnyttää, kun sille löytyy vain halua. Uskallanko rakastua... vähän pelottaa, mut jos houkutus selkiytyy niin, ehkä uskallan astua epämukavuusalueelle.
Hänessä on sitä jotain, mikä luo uskoa hyvään ja halua uskoa hyvään ;-) Hän olisi minulle ihminen, joka pelastaisi minut monelta haitalta, johon olen sortunut yksin ollessani. Toivotaan parasta ja samalla pelätään vähän... koska mennyt on senkin opettanut itselle ikävällä tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, yhdelle soisin yhteisiä hetkiä aina, kun kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. olen mukautuva, joustava ja haluaisin olla hänelle se hyvän mielen tuoja? Nyt ollut epävarmuuksien vuoksi ylimääräisiä jännitteitä (itsellä pelkoakin, ettei vaan ymmärtäisi minua väärin).
Olen hänessä nähnyt myös sitä hyvää, joka nolostutti silloin kun sen koin. Koin häpeää tuntemuksista, joita koin silloin, kun en osannut odottaa niitä. Jälkeenpäin muistellut monestikin kokemaani hyvällä. Kiitos, kokemastani, haluaisin niitä kokemia lisää. Halit jäänyt vielä kokematta ;-(
Haluan uskoa (optimistina), että niitä yhteisiä hyvä hetkiä voisi tulevaisuudessa olla ainakin minun puolesta? Varmistua haluaisin kuitenkin ennen, kuin uskallan olla aloitteellinen hänelle? Tiedostan sen, että minun on helpompi joustaa miehenä kuin hänen naisena. Haluaisin olla hänelle mieliksi.
Ruokkisin hänen niitä hyvän mielen vaikuttimia. Näissä aina erehtymisen vaarakin olemassa, tilanteet muuttuu ja mielikuvia on helppoa synnyttää, kun sille löytyy vain halua. Uskallanko rakastua... vähän pelottaa, mut jos houkutus selkiytyy niin, ehkä uskallan astua epämukavuusalueelle.
Hänessä on sitä jotain, mikä luo uskoa hyvään ja halua uskoa hyvään ;-) Hän olisi minulle ihminen, joka pelastaisi minut monelta haitalta, johon olen sortunut yksin ollessani. Toivotaan parasta ja samalla pelätään vähän... koska mennyt on senkin opettanut itselle ikävällä tavalla.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hänelle soisin paljon hyvää H x viisi sydäntä :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä on sitä jotain, mikä luo uskoa hyvään ja halua uskoa hyvään ;-) Hän olisi minulle ihminen, joka pelastaisi minut monelta haitalta, johon olen sortunut yksin ollessani. Toivotaan parasta ja samalla pelätään vähän... koska mennyt on senkin opettanut itselle ikävällä tavalla.Kaunis viesti jollekin. Uskalla! Koska vain siten voit tietää. ❤️ Silloin ei jää iäksi miettimään ja pääsee eteenpäinkin. Pelkäämme aivan liikaa ja usein annamme tilaisuuksien mennä ohi.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle soisin paljon hyvää H x viisi sydäntä :-)
Sellaista H:ta kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heluna varmasti näkee pannujen kutsun. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän tietää, laulu sanoittaa. Mitäs me vielä tarvittaisiin rohkaisuksi? Jonkun kaverin apua?
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heluna varmasti näkee pannujen kutsun. ;)
-sivustaHeluna, Helinä, Hannes? Ööö. Keitä muita vielä vois olla.
Kuka tietää. Täällä on vain sekasalaatti ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän tietää, laulu sanoittaa. Mitäs me vielä tarvittaisiin rohkaisuksi? Jonkun kaverin apua?
/apMä ku luulin että autoa. Voittehan te ilman sitäkin nähä siel Haaparannalla. Fosfori loistaa vieläkin nii, että varmasti palaatte sinne Sylttytehtaalle, jos ei maankamara enää painoonne kestä. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heluna, Helinä, Hannes? Ööö. Keitä muita vielä vois olla.
Kuka tietää. Täällä on vain sekasalaatti ihmisiä.Katri Helena? 😂
- AnonyymiUUSI
Eiköhän naisia esittävä tuota sinun iloksi tätä samaa soopaa myös yöllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei, en ole stalkkeri. ;)Kyllähän olet pelkkä rupinen stalkkeri etkä mitään muuta. Sivusta oo hyvä mies rehellinen edes yhdestä asiasta ittelles
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä on sitä jotain, mikä luo uskoa hyvään ja halua uskoa hyvään ;-) Hän olisi minulle ihminen, joka pelastaisi minut monelta haitalta, johon olen sortunut yksin ollessani. Toivotaan parasta ja samalla pelätään vähän... koska mennyt on senkin opettanut itselle ikävällä tavalla.Antaudutaan rakkaudelle. Se tulee olemaan suurta. Sen tietää sydämessään.. Kun Hänet kohtasin niin tunsin heti sen lämmön tunteen. Annoin hänelle jotain silloin käteen... Ja olin nähnyt ennenkin. Kiinnitin huomiota heti.
Tänään lauloin kappaletta jossa oli sanat "don't walk away from me.."
Kuin Hänelle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän naisia esittävä tuota sinun iloksi tätä samaa soopaa myös yöllä
Täällä nyt on ties sun mitä hiihtäjää.
- Anonyymi
Eiköhän sitä raivata aikaa noin hyvälle asialle💚
- Anonyymi
Reivata sun piti varmaa kirjottaa? Äläkä vaa unohda silmätippoja! ;)
-19.5
- Anonyymi
Tietysti ajankäyttö muuttuu erilaiseksi!
- Anonyymi
Hyvin riittää aikaa heille jotka osaavat pyytää mukaan irl.
- Anonyymi
Jaa siitäkö tässä on kysymys? Riittääkö soittaminen asian edistämiseksi vai pitääkö olla nenät vastakkain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa siitäkö tässä on kysymys? Riittääkö soittaminen asian edistämiseksi vai pitääkö olla nenät vastakkain?
Tri Angeli vaa kouraan ja liikuttamaan. ;)
-sivusta
- Anonyymi
Pitikö sit kuitenkin sanoa muille.. Noh ei se mitään. ☺️
/ap - AnonyymiUUSI
On tätä akkojen lätinää ja spekulointia, mut ihan hypoteettisesti, jos hän todella tahtoo ja todellisuus onkin toinen niin ymmärrän kyllä täysin miksei uskalla ja pelkää, vaikka ei tarvitsisi.
/ap- AnonyymiUUSI
Ja lisäys.. Tuskinpa kiinnostaa, siltä näyttää, ehkäpä. ✌🏻 Olin vain hetkellinen aivopieru.
/ap
- AnonyymiUUSI
Noni nähään viikonloppuna pyydä jo! Puhelin käteen ja whatsapp auki. Pliiiiiiiiis. 🥹
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Noni nähään viikonloppuna pyydä jo! Puhelin käteen ja whatsapp auki. Pliiiiiiiiis. 🥹
Vaikka tää ketään tavoita niin täällä voi perään nyyhkiä.
/aloittaja- AnonyymiUUSI
P. S. Käyn whatsappissa nyt vähän väliä koska odotan sulta viestiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443