Olen niin kuin monet seurannut tuota Ulvilan juttua.Annelista olin vuosia satavarma,että hän on syyllinen ihan vaan ulkoisen olemuksen vuoksi.Tästä ei ole kauaa kun kuulin hänen olleen lääkityksessä mikä poistaa tunteet ihmisestä.NYT kun hän on ollut todella.näk. ilman lääkitystä,hän vaikuttaa suorastaan lempeältä!Uskomaton muutos hänen olemuksessaan..Myös asenteessani kyseiseen tapaukseen.Todella kummallinen tapaus,mutten usko vähääkään Annelin syyllisyyteen.
ANNELI AUER
18
454
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas pidän hyvin todenäköisenä, että hän on syyllinen, ei välttämättä seksuaalirikoksiin, mutta miehensä surmaamiseen.
- Anonyymi
Aloittaja anonyymi ap.
On aivan selvästi rikollinen.
Hän on itsekkin syyllistynyt johonkin
vakavampaan rikokseen.
Aloittajalla on selvästi tarve tunnustaa
ja keventää sydäntään.
Rivien välistä voi päätellä
, että jokin kalvaa hänen omaatuntoaan.
- Anonyymi
Minkälainen ulkoinen habitus aloittajalla itsellään mahtaa olla? Muistuttaako rikollista?
- Anonyymi
Kaikkea sitä ihminen viitsiikin seurata. Taidat olla myös Seiskan tilaaja?
- Anonyymi
Auer on vaihtanut kampaajaa
saadakseen nätimmän nenänpään.
Mikäli valamiehistössä on lepakoita
sillä voi olla vaikutusta lopputulokseen.
- Anonyymi
Habitukseni,mitä merkitystä sillä on tässä asiassa?!
- Anonyymi
-KAIKKEA SITÄ VIITSIIKIN SEURATA...Usko tai älä tämä keissi kiinnostaa muitakin kuin minua...
- Anonyymi
Kyllä on lääkitys päällä edelleen, kasvot ovat niin turvoksissa. Hommaa ja lupaa lapsille taloudellisesti turvatun tulevaisuuden ku pistää valehtelemaan. Sovittu homma.
- Anonyymi
Joopajoo...
- Anonyymi
Niin sekava vyyhti, että oikea totuus ei tule koskaan selviämään. Istutaan vuosikaudet oikeutta ja asianajajat ja tuomarit palkkioineen voittajia!
- Anonyymi
jukka soitteli jatkuvasti porvoon polisiin syytä ei tiedetä koska poliisi löyty kuoleena mökiltään vain päivä jukan kuoleman jälkeen oisko jukka itse syylistyny johonki rikollisuuteen ja joku tappo hänet en usko annelia syyliseksi,
- Anonyymi
Ulkonäön perusteella se syyttäjä on syyllinen.
- Anonyymi
jos olette seurannut tätä syyttäjien sirkusta.niin silloin aluksi kun poliisit tuli paikalle ja sen mies oli kuollut.puhelin mistä anneli soitti ja sen vaatteet ja pesukoneessa ei ollut vaatteita.niin niissä ei ollut verta.jos katsotte kuvia niin varmaan olis ollut siinä verta vaikka kuinka paljon.ja jos kerran lapset näki kun sieltä joku lähti niin .tämä on ollut pelkkää pelleilyä.tää kuuluu juttun .pakko löytää joku syyllinen.yksi turkulainen oli 4 vuotta linnassa .kunnes selvisi ettei ollut syyllinen.tälläkin hetkellä linnassa on oikeasti syyttömiä.yksi kirjoitti joskus lehdessä kun oli 8 vuotta ruotsissa vankilassa kun poliisit väärensi todisteet .se selvisi myöhemmin .tää kaveri sai miljoonien korvaukset .mut sanoi ettei se raha sitä menetettyä vapautta korvaa.jos olet väärään aikaan niinsanotusti väärässä paikassa .eikä kukaan pysty todistaan sun puolesta .olet poliisien mielestä helppo syyllinen.
- Anonyymi
Vaivaannuttavaa lukea tekstiä mikä lähtenyt on kirjoitustaidottomalta.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt, kun osa ihmisistä pitää Annelia syyllisenä ulkoisen habituksen vuoksi. Ja sitten julistaa suureen ääneen, että syyllinen on. Häntä ei ole todettu syylliseksi miehensä murhaan, oli siitä kuka vaan mitä mieltä tahansa. Nyt rupeaa tuntumaan, kun seuraa seksuaalirikos oikeudenkäyntiä, että suurimmat rikolliset ovat syyttäjät, sosiaalityöntekijät ja muut psykologit ym. Viranomaiset, jotka jutun ympärillä pyörineet.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa yksi auer(vaara). Keskitytään elämään ja antaa oikeuden hoitaa työnsä. Kyllä se lopputulos aikanaan jossakin pikku-uutisessa kerrotaan.
- Anonyymi
Asiat tuppaa missaantuun niitten menestyttäessä https://www.is.fi/politiikka/art-2000011676399.html
- Anonyymi00019
no poika kertoi kuulleensa supstuksia ja leipäveitsen ääntä, sitten sivallus ja ikkuna rikki. lasten isä on murhattu. asiantuntiat ei usko, väittävät pojan kuvittelevan............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871391Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101209Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt227922- 48911
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706