Ihana oot...

Anonyymi-ap

Ihana oot ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

21

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veit jalat suustani. 😘😂 Ketäs kaipaat?

• Anonyymi

Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣

Yritys hyvä ainakin. 😆

• Anonyymi

Puspus.. Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritys hyvä ainakin. 😆

Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun

Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii

Jooh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin meidän ei ole työpaikkaromanssi

• Anonyymi

1-Hanan alla oot, sieltä lähti osat kaapista vaihtoon ❤

• Anonyymi

Tämä näköjään nousi. Toivottavasti viikonloppusi on mennyt hyvin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.

Miten sinun viikonloppu on menny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.

Miten sinun viikonloppu on menny?

Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.

Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️

Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️

Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕

Tämä meni henkilölle jonka tiedän olleen viikonloppuna vapaalla ❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Pusuja kauniille ja ihanalle M❤️❤️❤️❤️a nimiselle naiselle

• Anonyymi

Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣

Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa

Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!

Voi kun olisikin noin helppoa, jotkut vaan ossaa

• Anonyymi00024

Näytit hyvältä tänään ❤️❤️❤️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      36
      9285
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3811
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      79
      2410
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      118
      2330
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      24
      1920
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1580
    7. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      29
      1499
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1396
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172