Ihana oot ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ihana oot...
21
888
Vastaukset
- Anonyymi
Veit jalat suustani. 😘😂 Ketäs kaipaat?
- Anonyymi
Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣
Yritys hyvä ainakin. 😆
- Anonyymi
Puspus.. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys hyvä ainakin. 😆
Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun
Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii
Jooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin meidän ei ole työpaikkaromanssi
- Anonyymi
1-Hanan alla oot, sieltä lähti osat kaapista vaihtoon ❤
- Anonyymi
Tämä näköjään nousi. Toivottavasti viikonloppusi on mennyt hyvin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.
Miten sinun viikonloppu on menny? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.
Miten sinun viikonloppu on menny?Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.
Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️
Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️
Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕Tämä meni henkilölle jonka tiedän olleen viikonloppuna vapaalla ❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pusuja kauniille ja ihanalle M❤️❤️❤️❤️a nimiselle naiselle
- Anonyymi
Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣
Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa
Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!
Voi kun olisikin noin helppoa, jotkut vaan ossaa
- Anonyymi00024
Näytit hyvältä tänään ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369285"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323811Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi792410Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182330Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on241920Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.291499Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721032