Ihana oot ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ihana oot...
22
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Veit jalat suustani. 😘😂 Ketäs kaipaat?
- Anonyymi
Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan lootus asentoko on tuo sinulla?🤣
Yritys hyvä ainakin. 😆
- Anonyymi
Puspus.. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys hyvä ainakin. 😆
Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh, voisin ajatella hänet lykkimässä jättimäistä peenistä tuossa asennossa minuun
Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni jättäkää mielikuvitukselle myös tilaa ja nää jutut sinne pussauskoppii
Jooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin meidän ei ole työpaikkaromanssi
- Anonyymi
1-Hanan alla oot, sieltä lähti osat kaapista vaihtoon ❤
- Anonyymi
Tämä näköjään nousi. Toivottavasti viikonloppusi on mennyt hyvin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.
Miten sinun viikonloppu on menny? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti on mennyt viikonloppu vaikka olinkin töissä.
Miten sinun viikonloppu on menny?Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni naiselle, jonka tiedän olleen viikonlopun töissä. Minun viikonloppu meni rauhallisesti rentoutuen.
Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️
Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että sinulla myös ollut mukava viikonloppu . Mulla on ikävä sua ja odotan vain sitä hetkeä kun nähdään ❤️❤️❤️
Nyt täytyy kyllä lähteä nukkumaan. Tulisitpa sä mun uniin niinku aina joskus 😘😘💕Tämä meni henkilölle jonka tiedän olleen viikonloppuna vapaalla ❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pusuja kauniille ja ihanalle M❤️❤️❤️❤️a nimiselle naiselle
- Anonyymi
Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla pakkomielle häneen. Joka palstalla hänestä kirjoittelet Kannattaisiko ottaa ihan oikeasti yhteyttä häneen eikä tuhlata aikaa kirjoittelemalla tänne typeriä kaipauksiasi 🤣🤣🤣
Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallus puuttuu ottaa suora yhteys, uskaltaispa hän. Merkkejä olen yrittänyt antaa
Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi toimia,mitä pelkäät? Jos tulee pakit,niin mitäs sitten? Elämässä pitää ottaa riskejä jos haluaa jotain!
Voi kun olisikin noin helppoa, jotkut vaan ossaa
- Anonyymi00024
Näytit hyvältä tänään ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684