olihan se luettava tuo totuuskomission kirjoitus kaikkineen siis koko nivaska. Jos tämän kaltainen kymmeniä jopa satoja miljoonia maksava saamelaisten ja kolttien vaatimat vaatimukset joudutaan toteuttamaan ei se ainakaan paranna suomalaisten ja nyt vaatimuksia esittäneen porukan saamalaiset/ koltat vastaan suomalainen perusväestö jotka olisivat maksumiehiä ja naisia . kyllä jossakin se totuuden ja vaatimuten kohtuullisuuden raja menee ja jos kaikki toteutuu kuten tämä porukka haluaa ja nyt esittää niin veikkaampa, että rasismi ja eripura ja riitaisuuden alkavat kasvamaan ja yhteiskuntarauha tulee järkkymään. kannattaa lukea koko esitys .
Nyt se myrkyn lykkäsi
13
155
Vastaukset
- Anonyymi
Olivatko he maininneet ihan KIINAN, AFRIKAN JA ARABI MAIDEN SAAMELAISETKIN?
Minä Holo en ainakaan hyväksy sitä jos he olivat jättäneet mainitsematta ja syrjivät suoraan SAAMELAISINA JA KOLTTINA SAAMELAISIA SUORAAN!
Kyllä rehellisiä pitää muidenkin olla eikä vain minun! - Anonyymi
Na nyljemmä poroja
- Anonyymi
Jortikkaa vipuvarteen ☝️
- Anonyymi
Komisario hoitaa homma5,
- Anonyymi
LAURI PETTERI KIVINIEMI PYÖRII HYVÄNÄ IVALON KUNNIA PASKANA KUNNIALLISTEN FACEBOOKILAISTEN LÄJÄSSÄ!
HÄN ON MUISTAAKSENI SYNTYNYT VIELÄ RUOTSISSA!
- Anonyymi
Epäluottamus mies oli huolissaan porotalouden huonosta kannattavuudesta ja etelään muutosta, ei mikään ihme kun pedot löytyi omasta perheestä,toisilla kannattavuus laski pedoilla taas nousi.
- Anonyymi
Mitä mitä nyt, Orpo pyyteli anteeksi en tajuu mistä no anteek minunkin puolesta että oon olemassa. Eikös lappilaiset oo elelleet lapissa niinkuin ennenkin ,poroineen, matkailijoita paapoen, joulupukin maata väsäten.
Paljon on kirjoja joita ei tule luettua, ajelkaahan varovasti sillä Petteri - porolla siellä ylhäällä- AnonyymiUUSI
Orpo on Suomen pääministeri ja hän on pyytänyt kaikkien muiden Suomessa asuvien puolesta anteeksi saamelaisilta ja koltansaamelaisilta, mutta ei ole voinut pyytänyt minun puolesta anteeksi.
Minä en äänestänyt, koska äänestäminen on kunnianloukkaus, koska minä olin aiemmissa vaaleissa äänestänyt, mutta EN OLLUT ÄÄNESTÄNYT MIKKO KÄRNÄÄ! Tuokin oli ollut KUNNIANLOUKKAUS, mutta Mikko Kärnä ei loukannut kunnioita vaikka hän oli Lapin kansanedustaja ja sai 28.10.2022 kunnianloukkaus sakon KANSANEDUSTAJANA ja hän edusti LAPIN LÄÄNIN KAIKKIA ASUKKAITA!
Minusta tehtiin joulukuussa 2022 kunnianloukkaus rikosilmoituksia ja niitä tehtiin vielä lisää alkuvuodesta 2023 ihan toukokuuhun asti, mutta Mikko Kärnästä toimi kaikkien mielestä KUNNIALLISESTI LAPIN KANSANEDUSTAJANA!
Minun kunnianloukkaus sakko oli vanhentunut, mutta minulla sattui olemaan omasta asiasta kaikki tiedot joten minä vaadin toisen asian yhteydessä TUOMARIA hakemaan tuon vanhentuneen KUNNIANLOUKKAUS SAKON JA LAITTAMAAN SEN MUUNTOON NIIN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA HOLMA HOITAA SAKON VANKEUTENA POIS JA EI HAITTAA VAIKKA OLIS VANHENTUNUT!
EN MINÄ VOINUT ALKAA EDES KUNNALLIS- JA ALUEVAALI EHDOKKAAKSI, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS ASIAT VAIKUTTIVAT SIIHEN.
EI SAA TOIMIA LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ JOS ON RIKOSREKISTERI! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Orpo on Suomen pääministeri ja hän on pyytänyt kaikkien muiden Suomessa asuvien puolesta anteeksi saamelaisilta ja koltansaamelaisilta, mutta ei ole voinut pyytänyt minun puolesta anteeksi.
Minä en äänestänyt, koska äänestäminen on kunnianloukkaus, koska minä olin aiemmissa vaaleissa äänestänyt, mutta EN OLLUT ÄÄNESTÄNYT MIKKO KÄRNÄÄ! Tuokin oli ollut KUNNIANLOUKKAUS, mutta Mikko Kärnä ei loukannut kunnioita vaikka hän oli Lapin kansanedustaja ja sai 28.10.2022 kunnianloukkaus sakon KANSANEDUSTAJANA ja hän edusti LAPIN LÄÄNIN KAIKKIA ASUKKAITA!
Minusta tehtiin joulukuussa 2022 kunnianloukkaus rikosilmoituksia ja niitä tehtiin vielä lisää alkuvuodesta 2023 ihan toukokuuhun asti, mutta Mikko Kärnästä toimi kaikkien mielestä KUNNIALLISESTI LAPIN KANSANEDUSTAJANA!
Minun kunnianloukkaus sakko oli vanhentunut, mutta minulla sattui olemaan omasta asiasta kaikki tiedot joten minä vaadin toisen asian yhteydessä TUOMARIA hakemaan tuon vanhentuneen KUNNIANLOUKKAUS SAKON JA LAITTAMAAN SEN MUUNTOON NIIN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA HOLMA HOITAA SAKON VANKEUTENA POIS JA EI HAITTAA VAIKKA OLIS VANHENTUNUT!
EN MINÄ VOINUT ALKAA EDES KUNNALLIS- JA ALUEVAALI EHDOKKAAKSI, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS ASIAT VAIKUTTIVAT SIIHEN.
EI SAA TOIMIA LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ JOS ON RIKOSREKISTERI!Lisään, että Mikko Kärnä oli Lapin aluevaali ehdokkaana ja hän pääsi vara-sijalle vaikka HÄNELLÄ OLI LAPIN KANSANEDUSTAJANA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO PÄÄLLÄ JA HÄNTÄ EI OLISI SAANUT PÄÄSTÄÄ EDES EHDOKKAKSI!
Kyllä minäkin olin menossa VIHREIDEN EHDOKKAAKSI ja ilmoitin, että : Minä voin lähteä kunnallis- ja aluevaali ehdokkaaksi!
Ilmoitin myöhemmin, että : En minä lähdekkään ehdokkaaksi, koska minä olen LOUKANNUT KUNNIOITA FACEBOOKISSA!
Ei minua olisi saanut HYVÄKSYÄ EHDOKKAAKSI, koska MINÄ OLIN JO VALMIIKSI EPÄLUOTETTAVA 6 INARIN KUNTALAISEN MIELESTÄ VAIKKA MINÄ TOIMIN REHELLISESTI NIIN, KUIN EHDOKKAAN KUULUU TOIMIA!
Hain Inarin kunnan kouluun siivoojaksi ja ilmoitin TYÖHAKEMUKSESSA, että minä olen kyllä loukannut facebookissa kunnioita.
Ei INARIN KUNTA HUOLINUT EDES SIIVOOJAKSI!
SIIVOOJANA MINÄ OLISIN SENTÄÄN VOINUT OLLA KAIKKIEN HAUKKUMISTEN KOHTEENA JA OLISIVAT VOINEET SANOA, ETTÄ : VITTU EN VARMASTI OLLU MINÄ VAAN HOLO KÄVÄS REIPPAANA TÄÄLLÄ VÄHÄN MOPILLA PYHKIMÄSSÄ, KU TUO OLI SAIRASLOMALLA JA HOLO PIRUAA VÄHEMMÄN, KUN ME ANNETTIIN SILLE ENSIN SIIVOOJAN PAIKKA JA KAIKKI SAIRASLOMAN SIJAISUUDET SIIHEN PÄÄLLE NIIN HOLO ON AINAKIN KUNNOLLA!
- AnonyymiUUSI
Josef Matula tulee 👨
- AnonyymiUUSI
Persu Mäkelä, pikku sikapossu :
Mäkelä toteaa, että saamelaiset saivat tämän hallituksen avulla jo yhden tärkeän tavoitteensa läpi, kun uusi saamelaiskäräjälaki hyväksyttiin.
”Eivätköhän he ole jo saaneet tarpeeksi”, Mäkelä sanoo saamelaiskäräjälakiin viitaten.
Mäkelän mielestä anteeksipyyntö ei olisi ”tätä päivää”.
”Jos väärinkäytöksiä on ollut menneisyydessä, ne eivät ole asioita, joihin minä olisin voinut vaikuttaa. Kenen puolesta pyytäisin anteeksi? Eiköhän ole aika mennä eteenpäin”, Mäkelä sanoo. - AnonyymiUUSI
Saapas nähdä mitä tuleman pitää. Kyllä pitää pyytää anteeksi kekkoseltaki sano aaslaakka.
- AnonyymiUUSI
Housut pois sano juusto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1124568Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu273324- 203145
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt442949Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1192779Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492777Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142115- 71911