Nyt se myrkyn lykkäsi

Anonyymi-ap

olihan se luettava tuo totuuskomission kirjoitus kaikkineen siis koko nivaska. Jos tämän kaltainen kymmeniä jopa satoja miljoonia maksava saamelaisten ja kolttien vaatimat vaatimukset joudutaan toteuttamaan ei se ainakaan paranna suomalaisten ja nyt vaatimuksia esittäneen porukan saamalaiset/ koltat vastaan suomalainen perusväestö jotka olisivat maksumiehiä ja naisia . kyllä jossakin se totuuden ja vaatimuten kohtuullisuuden raja menee ja jos kaikki toteutuu kuten tämä porukka haluaa ja nyt esittää niin veikkaampa, että rasismi ja eripura ja riitaisuuden alkavat kasvamaan ja yhteiskuntarauha tulee järkkymään. kannattaa lukea koko esitys .

12

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olivatko he maininneet ihan KIINAN, AFRIKAN JA ARABI MAIDEN SAAMELAISETKIN?
      Minä Holo en ainakaan hyväksy sitä jos he olivat jättäneet mainitsematta ja syrjivät suoraan SAAMELAISINA JA KOLTTINA SAAMELAISIA SUORAAN!

Kyllä rehellisiä pitää muidenkin olla eikä vain minun!

• Anonyymi

Na nyljemmä poroja

• Anonyymi

Jortikkaa vipuvarteen ☝️

• Anonyymi

Komisario hoitaa homma5,

• Anonyymi

LAURI PETTERI KIVINIEMI PYÖRII HYVÄNÄ IVALON KUNNIA PASKANA KUNNIALLISTEN FACEBOOKILAISTEN LÄJÄSSÄ!
        HÄN ON MUISTAAKSENI SYNTYNYT VIELÄ RUOTSISSA!

• Anonyymi

Epäluottamus mies oli huolissaan porotalouden huonosta kannattavuudesta ja etelään muutosta, ei mikään ihme kun pedot löytyi omasta perheestä,toisilla kannattavuus laski pedoilla taas nousi.

• Anonyymi

Mitä mitä nyt, Orpo pyyteli anteeksi en tajuu mistä no anteek minunkin puolesta että oon olemassa. Eikös lappilaiset oo elelleet lapissa niinkuin ennenkin ,poroineen, matkailijoita paapoen, joulupukin maata väsäten.
      Paljon on kirjoja joita ei tule luettua, ajelkaahan varovasti sillä Petteri - porolla siellä ylhäällä

• Anonyymi

Orpo on Suomen pääministeri ja hän on pyytänyt kaikkien muiden Suomessa asuvien puolesta anteeksi saamelaisilta ja koltansaamelaisilta, mutta ei ole voinut pyytänyt minun puolesta anteeksi.
        Minä en äänestänyt, koska äänestäminen on kunnianloukkaus, koska minä olin aiemmissa vaaleissa äänestänyt, mutta EN OLLUT ÄÄNESTÄNYT MIKKO KÄRNÄÄ! Tuokin oli ollut KUNNIANLOUKKAUS, mutta Mikko Kärnä ei loukannut kunnioita vaikka hän oli Lapin kansanedustaja ja sai 28.10.2022 kunnianloukkaus sakon KANSANEDUSTAJANA ja hän edusti LAPIN LÄÄNIN KAIKKIA ASUKKAITA!
        Minusta tehtiin joulukuussa 2022 kunnianloukkaus rikosilmoituksia ja niitä tehtiin vielä lisää alkuvuodesta 2023 ihan toukokuuhun asti, mutta Mikko Kärnästä toimi kaikkien mielestä KUNNIALLISESTI LAPIN KANSANEDUSTAJANA!

Minun kunnianloukkaus sakko oli vanhentunut, mutta minulla sattui olemaan omasta asiasta kaikki tiedot joten minä vaadin toisen asian yhteydessä TUOMARIA hakemaan tuon vanhentuneen KUNNIANLOUKKAUS SAKON JA LAITTAMAAN SEN MUUNTOON NIIN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA HOLMA HOITAA SAKON VANKEUTENA POIS JA EI HAITTAA VAIKKA OLIS VANHENTUNUT!

EN MINÄ VOINUT ALKAA EDES KUNNALLIS- JA ALUEVAALI EHDOKKAAKSI, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS ASIAT VAIKUTTIVAT SIIHEN.

EI SAA TOIMIA LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ JOS ON RIKOSREKISTERI!

• Anonyymi

Josef Matula tulee 👨

• Anonyymi

Persu Mäkelä, pikku sikapossu :
      Mäkelä toteaa, että saamelaiset saivat tämän hallituksen avulla jo yhden tärkeän tavoitteensa läpi, kun uusi saamelaiskäräjälaki hyväksyttiin.

”Eivätköhän he ole jo saaneet tarpeeksi”, Mäkelä sanoo saamelaiskäräjälakiin viitaten.
      Mäkelän mielestä anteeksipyyntö ei olisi ”tätä päivää”.

”Jos väärinkäytöksiä on ollut menneisyydessä, ne eivät ole asioita, joihin minä olisin voinut vaikuttaa. Kenen puolesta pyytäisin anteeksi? Eiköhän ole aika mennä eteenpäin”, Mäkelä sanoo.

• Anonyymi

Saapas nähdä mitä tuleman pitää. Kyllä pitää pyytää anteeksi kekkoseltaki sano aaslaakka.

• Anonyymi

Housut pois sano juusto.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      147
      4774
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      934
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe