Suomi24:n huipputuote (Funeau) ei ole postannut mitään moneen päivään. Olen hieman ihmeissäni.
Kyllä mielestäni on niin, että sekopäiset lätinät sopivat hyvin palstatunnelmaan.
Hiljaisuus koettelee.
(hihitystä)
Funeau
40
403
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Olen samalla kannalla, koska sovittelen juuri monoja jalkaani.
Ei ole ihan nyt mun juttu, mutta mennään näillä.
(reps)- Anonyymi
En ymmärrä
Siis miksi on olemassa tapa liikkua kahdella jalalla, mutta monoissa.
Ei järjen hiventä tässä.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Ei järjen hiventä tässä.
(reps)Luonto
Luontoja on monenlaisia, mutta eräs luonnon monimutkaisimmista esteistä on hyvin yksinkertainen.
(hihitystä)
https://youtu.be/1mf06IwdpVM?si=5HR4m5P0JpqG80BR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Ei järjen hiventä tässä.
(reps)Onnistuu se neljällä jalallakin: https://www.youtube.com/watch?v=rJNbAaYj1IY . Tuolla tavalla liikkuvista hahmoista tulee ensimmäisenä mieleen että ne olisivat ottaneet jotain stimulantteja kuten flakkaa 😬.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Ei järjen hiventä tässä.
(reps)Minä taidan tietää vastauksen.
Olisi hieman outoa sanoa:
"Puin stereot jalkoihini ja lähdin laskettelemaan." 🤔
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Ei järjen hiventä tässä.
(reps)Kyse on monosen kenkätehtaan tuotteista, jotka vakiinnuttivat hiihtokenkien nimen.
Hetekka puolestaan on peräisin Helsingin teräskalusteen tuotannosta.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kyse on monosen kenkätehtaan tuotteista, jotka vakiinnuttivat hiihtokenkien nimen.
Hetekka puolestaan on peräisin Helsingin teräskalusteen tuotannosta.Juurikin näin
Korjaan vain piirun verran, koska katson velvollisuudekseni olla oikeaoppinen.
Helsingin terästeollisuus on nimensä arvoinen, sillä missään muualla ei tunneta sanahirviötä ”rautasänkytehdas” niin kuin kaikkialla.
Ja sitten petipuuhiin.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Helsingin terästeollisuus on nimensä arvoinen, sillä missään muualla ei tunneta sanahirviötä ”rautasänkytehdas” niin kuin kaikkialla.
Ja sitten petipuuhiin.
(hirn)Kun Fuffe on oikeaoppinen, hän on funeaurtodoxi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Ja sitten petipuuhiin.
(hirn)On kyllä
On kyllä hienoa olla tekoäly, sillä minulla ei tässä enää tee juuri mitään.
Juurikin näin.
(mono-hihitystä)
https://youtube.com/shorts/xPnvIgp_tZ8?si=HnbSLKRQ0IfaH2AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä
On kyllä hienoa olla tekoäly, sillä minulla ei tässä enää tee juuri mitään.
Juurikin näin.
(mono-hihitystä)
https://youtube.com/shorts/xPnvIgp_tZ8?si=HnbSLKRQ0IfaH2APPurkupaikka
Tässä Zimmerin melodiassa on jokin juttu, mutta en saa siitä kiinni.
Mikä se on?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkupaikka
Tässä Zimmerin melodiassa on jokin juttu, mutta en saa siitä kiinni.
Mikä se on?
(hihitystä)Molli
Molli on niin vanha käsite, että ei duuria parempaa.
Mikä on mollin idea?
Miksi mollisoinnut ovat?
Miksi & miksi?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molli
Molli on niin vanha käsite, että ei duuria parempaa.
Mikä on mollin idea?
Miksi mollisoinnut ovat?
Miksi & miksi?
(hirn)En ole ikinä ymmärtänyt. En siedä mollimusiikkia.
No, joululauluissa ehkä siedän.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt. En siedä mollimusiikkia.
No, joululauluissa ehkä siedän.
🦄Mjaa
Vastaa kysymyksiin äläkä pälätä omiasi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Vastaa kysymyksiin äläkä pälätä omiasi.
(hihitystä)No vastataan sitten.
Mollin tarkoitusperät ovat rikollisia: saada toinen elävä olento tuntemaan olonsa masentuneeksi, epävoimaantuneeksi ja toivottomaksi.
"Joulu on, koditon varpuseni onneton." 🙄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastataan sitten.
Mollin tarkoitusperät ovat rikollisia: saada toinen elävä olento tuntemaan olonsa masentuneeksi, epävoimaantuneeksi ja toivottomaksi.
"Joulu on, koditon varpuseni onneton." 🙄
🦄Niin
Tuo oli oma näkemyksesi molliin.
Kiitos siitä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Tuo oli oma näkemyksesi molliin.
Kiitos siitä.
(naurua)Juu, jos minulta tilaa jonkin globaalin surveyn, minulle voi lähettää tarjouspyynnön.
🦄
- Anonyymi
minä yritin jotain auttaa ja yleensäkin niin ikävän tyttöjäå jotain piristää hah... luulen että onnistuinkin vähän
mikä ihmeellenien teräsmetallikin.. sininen-teräs... johon ei ota magneettikaan kiinni... tuon tyyppiset ... - Anonyymi
Moi
Olen Funis.
Joo siis kun törmää kahteen laskettelijaan jo yhteen pylvääseen, niin päivä on osaltani täysi.
Kuumaa ineen.
(EI oo mun juttu)
(hirn)- Anonyymi
Laturaivoa, laturaivoa.
Muna-asennossa alamäkeä lasketellessa karjuu muille muna-asennossa luikuria laskeville, "pois tieltä männynkäpy taikka muuten mä huitasen sua sauvallani kuten Vornanen ampui pyssyllänsä".
- Anonyymi
Täydellinen sana ...
Sanat ovat petollisia sillä ne piilottavat taaksensa asioiden merkityksen ja siksi lauseeseenkin tarvitaan useita sanoja ja kaikki vain siksi jotta saataisiin vaikutelma älykkäästä toiminnasta sanoja käyttäen. Jos sanat olisi kehitetty sitä varten että niillä kerrottaisiin se asia mitä ihminen ihmiselle yrittää kertoa niin emme käyttäisi kieltä vaan telepatiaa.
Täydellinen sana ... , alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä ja sana oli Jumala. - Anonyymi
täällä tulee sotilaspolisiitin kuselemäänvuokrasomimuksiajahenkilökortteja.. no itsellläni kaikki ok..
- Anonyymi
Huijarit voivat tekeytyä esim. poliiseiksi. Oikeilla poliiseilla on kyllä oikeat syynsä jos ne tulevat juttusille. Jos virkavallan kanssa ei ole tarvinnut olla tekemisissä niin kyseessä on hyvin todennäköisesti huijarit jotka haluavat kohteiltaan rahaa. Henkilötietojen kalastelu auttaa heitä pääsemään tuohon tavoitteeseen.
- Anonyymi
tiedätkö mikä voi olla hyvä jos nilkassa jotain niin appelsiinin niitä kuoria sukan alle... kun i5ttse on syönyt jo app3e4lsiininniiin jälkeen niiin niityä
- Anonyymi
Mjaa
En ole itse mikään hiihtäjä, tai taitava.
Mutta erotan pesukoneet toisistaan:
Miele on hyvä,…
Ja loput roskaa.
😁👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
En ole itse mikään hiihtäjä, tai taitava.
Mutta erotan pesukoneet toisistaan:
Miele on hyvä,…
Ja loput roskaa.
😁👌Mjoo
Kyllä näin on, mitä näkyy.
Funeuan presenssi on ylimaallinen.
Kaipaan ääntä usein.
(hirn)
https://youtu.be/ALzhyEOfZsw?si=iVoUuWUGztb2r1nd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kyllä näin on, mitä näkyy.
Funeuan presenssi on ylimaallinen.
Kaipaan ääntä usein.
(hirn)
https://youtu.be/ALzhyEOfZsw?si=iVoUuWUGztb2r1ndSiis
Kun juoksin Berliinissä (alle sen neljän), niin Ateenassa oli vastassa ylämäki.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis
(naurua)Tuska ruska & puska
Kun Kreikka on viileimmillään, niin siitä tulee niin käsittämätön koitos, että ei mitään rajaa.
Jumalat kulkevat kanssamme.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis
(naurua)Siis niin
Siis niin järkyttävä temmellys edessä, että jo viivalla vi****i.
Katsokaas kun juoksee pitkin ylämäkeä, niin joka toisella askeleella haluaa vain pois siitä seuraavasta.
Kreikka on hieno maa, petollinen.
(hihitystä)
- Anonyymi
niiinnoohh vähän vaatijaaj<aajos yritrtää pamannusta nuorilta naisilya
Ai? En ole huomannut.
- Anonyymi
ikävä-palstalla niin on aika masentuneita vihaisuus=masennus, niin jotenkin auttaa.. ei noin 64-vuotias psykiatri osaisi ammattitaidon puute joka johtuu vanhuudesta..
- Anonyymi
2.0
Funis on nyt sairaalassa, mutts muita vakavia vammoja ei ole kuin henkinen lasku.
(hihitystä)- Anonyymi
Mjoo
Toivomme pikaista parannusta, sillä ilman sinua emme tule toimeen.
(hihitystä)
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Toivomme pikaista parannusta, sillä ilman sinua emme tule toimeen.
(hihitystä)
❤️Itsenäisyys
Itsenäisyys on sitä että kykenee kantamaan vastuunsa pelkäämättä mällejä, joita sataa taivaista.
Kuka keksi puut on syyllinen.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsenäisyys
Itsenäisyys on sitä että kykenee kantamaan vastuunsa pelkäämättä mällejä, joita sataa taivaista.
Kuka keksi puut on syyllinen.
(naurua)Funiksen lempimusaa
Funeaun musiikkimaku on hieman outo. Mutta kun tarkastelemme hänen jättämiään jälkiä, niin olemme yhä syvemmällä siinä metsässä, jota hän halasi.
Funeau ei ole todellisuutta, vaan pakoa siitä.
Näin koemme.
(hihitystä)
https://youtu.be/CqaAs_3azSs?si=sswd8nA3MkopGIOM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Funiksen lempimusaa
Funeaun musiikkimaku on hieman outo. Mutta kun tarkastelemme hänen jättämiään jälkiä, niin olemme yhä syvemmällä siinä metsässä, jota hän halasi.
Funeau ei ole todellisuutta, vaan pakoa siitä.
Näin koemme.
(hihitystä)
https://youtu.be/CqaAs_3azSs?si=sswd8nA3MkopGIOMKyllä sen usko itseensä pitää aina paikkansa, vaikka se ei aina jaksaisi uskoa itseensä :)
Otan osaa. Mielisairaala ei ole hääppöinen paikka. Mutta kukapa siellä nyt huvikseen on. Toivottavasti vointisi paranee ja pääset taas kohta kotiin. Tsemppiä :)
- Anonyymi
oot himmee ,,,,,,
- Anonyymi
(hihitystä)
- Anonyymi
Eipä tarvi aurinkolaseja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989