Sellainen mitä ilman et voi elää ja bilettää.Tai saada miehiä.Ja joka meikkipussukassa on aina päällimmäisenä.
Mikä on tärkein meikkisi?
15
264
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdellä tuotteella ei voi meikata. Kieltäydyn vastaamasta, koska hyvässä meikissä on:
- ihon puhdistus ja kosteutus
- pohja
- korostukset & varjostukset
- silmä- ja kulmakarvatuotteita
- huulituotteita
Osa käyttää myös kiinnityssuihketta. Itse käytän vain puuteria.
Mutta ei jotain voi vain jättää pois, tai käyttää jotain yksinään.
🦄- Anonyymi
Joku palstatyrkky vissiin niinku avautuu?
- Anonyymi
Vihertävä meikkivoide.
- Anonyymi
Ei sellaista olekaan. Ehkä valitsisin kulmakarvavärin, mutta toisaalta Salmi Hoyer on pärjännyt täysin ilman kulmakarvojaan.
On sinulla kysymykset. Huulirasva, -kiilto, -puna. 💄💋
Liian monta mistä valita.. Jos on pakko valita, niin korostan silmiä, eli ripsiväri. Keltainen vedenkestävä Colossal.
- Anonyymi
Minä kerran lahjoitin eräälle tyttökaverille Lumenen mustaa ja valkoista kun hän piti meikkaamisesta, jota voi saada paremmin erilaisia sävyjä vaalentaa ja tummentaa
- Anonyymi
Ei mulla ole sellaisia meikkejä.
Ilman hyvä kosteusvoidetta on epämiellyttävä olo. Varmasti voisin elää ilman kasvorasvaakin mutta toivottavasti ei tarvitse.
xLiner- Anonyymi
Käytän kyllä meikkiäkin. Kulmat ja silmät värjään, menee ehkä 2 minuuttia...
xLiner
- Anonyymi
Deodorantti ja hammastahna ja partavaahto siinä on meikkini
- Anonyymi
Silmämeikin teen, kun ovesta ulos menen.
Huulipunaa.
Vilma Olkalaukkuuni mahtuu ½ litran Jameson.
Siitä kun ottaa huikan, peilikuvakin näyttää paremmalta.- Anonyymi
No sehän on ripsiväri.
- Anonyymi
Meikkivoide ja kirkkaanpunainen huulipuna. Ilman näitä en lähde ulos :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637