Jos on saamelainen puoliso niin kotona puhutaan SAAMEA niin saadaan SAAMEN KIELIÄ ELVYTETTYÄ ja loppuu KOTI SYRJINTÄ MYÖS!
Kyllä minäkin olisin mielellään SAAMEA OPPINUT SAAMELAISEN MIEHENI KANSSA AIKOINAAN!
Kyllä minä olen sitäkin mieltä, että jos puolisoa on RUOTSIN kielinen niin kotona puhutaan RUOTSIA.
Minä olen suomen kielinen, mutta kyllä minä kotona välillä puhuin lapsille ruotsia ja norjaa vaikka EI MINUN OLISI TARVINNUT. Minä puhuin vielä suomalaisittain ruotsia ja tarkoituis oli saada heidät kiinnostumaan puhumaan kotona myös ruotsia ja norjaa, mutta SEKIN OLI KUNNIANLOUKKAUS!
Suomen kielikin on jo KUNNIANLOUKKAUS INARIN KUNNASSA!
Minä olen kyllä sitä mieltä, että
Anonyymi-ap
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Pop corneja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828