Ootteko syöneet munkkeja

Anonyymi-ap

Ei kannattais,söin niitä itse toissapäivänä.Kävin tokmannilla ja 50% alennuksella munkkipussin jonka sitten ostin kun en ole niitä syönyt isompia määriä ainakaan viiteen vuoteen.
Sitten kun laskin kalorit jälestäpäin yllätyin.
Noinkin suuri kalorimäörä voi tosiaan tulla muutaman minuutin syömisellä ja se on erittäin SUURI ero moniin muihin herkkuihin.
Karkkiakin saa nauttia tuolla kalorimäärällä monta tuntiakin.🤔

560 g munkkia tuli 2700 kaloria 😳
7 kpl 70 gramman hillomunkkeja

16

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten kun olin ne syönyt,tuntu siltä kuin ei olisi ollut syönyt mitään,eli ne ei vie ollenkaan nälkää.

      • Anonyymi

        Et ole vielä aivopessyt itseäsi, ettei voi syödä munkkeja ja torttujakin vain yksi joka joulu. Tänä vuonna ei tarvi syödä yhtään. Olen tehnyt sen sijaan mustikkakukkoa, kevennetyllä versiolla. Kalorit ei mene pilviin. Ne sisältävät pääosin ruisjauhoa.


    • Anonyymi

      Sulla on estrogeenit pahasti pielessä eli mene hakemaan pillereitä.

    • Anonyymi

      Tuli vuoden SUURIMMAT kalorit 5200 kal ,ja varmasti lihottu OIKEAA läskiä melkein kilo ☹️KOSKA en ole ollut nyt yhtään kalorivajeessa.😒

      • Anonyymi

        Kaikki ylimääräiset muuttuu suoraan läskiksi JA rasvakilo ON 7000 kaloria.🫩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ylimääräiset muuttuu suoraan läskiksi JA rasvakilo ON 7000 kaloria.🫩

        Ajatelkaa mitä tapahtuisi JOS ei tietäisi mitään kaloreista.Noista voisi helposti lihoa monta kymmentä kiloa.😱


      • Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelkaa mitä tapahtuisi JOS ei tietäisi mitään kaloreista.Noista voisi helposti lihoa monta kymmentä kiloa.😱

        niin se on, ja sisäinen rasva, rasvoittaa myös maksan. Lapsilla jo todettu rasvamaksaa.

        joten ollaanpa varovaisia.


    • Anonyymi

      Makiaa mahan täydeltä.

    • Anonyymi

      Miten erektiot?

    • Anonyymi

      En ole syönyt munkkeja. Totesin ettei kannata. Ennen syömistä siis. Viimeksi on munkkia syöty joskus 3 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Näinkö totesit? Älykkyytesi on ihan huippua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö totesit? Älykkyytesi on ihan huippua.

        Kyllä ja olisin Mensan jäsen jos olisin todennut tämän vasta munkkien syömisen jälkeen. Mutta siihen ei minunkaan korkea älykkyyteni sentään riitä. Kyllä sitä pitää lihoa ja syödä munkkeja että on taas laihdutettavaa. Onneksi meillä on aloittaja joka tietää laihduttamisen salaisuudet. Ja täytekakkukahvit päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja olisin Mensan jäsen jos olisin todennut tämän vasta munkkien syömisen jälkeen. Mutta siihen ei minunkaan korkea älykkyyteni sentään riitä. Kyllä sitä pitää lihoa ja syödä munkkeja että on taas laihdutettavaa. Onneksi meillä on aloittaja joka tietää laihduttamisen salaisuudet. Ja täytekakkukahvit päälle.

        Eikö se meininki ole monellakin se ettei kaloreita lasketa.😲


    • Anonyymi00013

      En ole syönyt munkkeja.

    • Anonyymi00014

      Siksi niitä sokeri, hunaja pitoisia, valkoista vehnästä valmistettuja myydään, kun niillä munkeilla joku tienaa suuria summia rahaa , leipomot, suuremmat ja pienemmät. Samoin makeisteollisuus tekee miljardi-voittoja. Siksi minä en koskaan osta suklaata, mitään makeisia , en sokeripitoista kakkua en munkkeja. Pysyy raha omalla tilillä ja paino kurissa, sokeritauti loitolla .

      Ihmisen rahanahneus saa valmistamaan tuotteita, jotka sairastuttavat ihmisiä.

      • Anonyymi00018

        Hyvä ja asiallinen kirjoitus! Kannattaa säästä rahat ja säästää kehoa ja pysyä terveenä! ♥️♥️♥️


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe