Ei kannattais,söin niitä itse toissapäivänä.Kävin tokmannilla ja 50% alennuksella munkkipussin jonka sitten ostin kun en ole niitä syönyt isompia määriä ainakaan viiteen vuoteen.
Sitten kun laskin kalorit jälestäpäin yllätyin.
Noinkin suuri kalorimäörä voi tosiaan tulla muutaman minuutin syömisellä ja se on erittäin SUURI ero moniin muihin herkkuihin.
Karkkiakin saa nauttia tuolla kalorimäärällä monta tuntiakin.🤔
560 g munkkia tuli 2700 kaloria 😳
7 kpl 70 gramman hillomunkkeja
Ootteko syöneet munkkeja
15
321
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun olin ne syönyt,tuntu siltä kuin ei olisi ollut syönyt mitään,eli ne ei vie ollenkaan nälkää.
- Anonyymi
Et ole vielä aivopessyt itseäsi, ettei voi syödä munkkeja ja torttujakin vain yksi joka joulu. Tänä vuonna ei tarvi syödä yhtään. Olen tehnyt sen sijaan mustikkakukkoa, kevennetyllä versiolla. Kalorit ei mene pilviin. Ne sisältävät pääosin ruisjauhoa.
- Anonyymi
Sulla on estrogeenit pahasti pielessä eli mene hakemaan pillereitä.
- Anonyymi
Tuli vuoden SUURIMMAT kalorit 5200 kal ,ja varmasti lihottu OIKEAA läskiä melkein kilo ☹️KOSKA en ole ollut nyt yhtään kalorivajeessa.😒
- Anonyymi
Kaikki ylimääräiset muuttuu suoraan läskiksi JA rasvakilo ON 7000 kaloria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ylimääräiset muuttuu suoraan läskiksi JA rasvakilo ON 7000 kaloria.
Ajatelkaa mitä tapahtuisi JOS ei tietäisi mitään kaloreista.Noista voisi helposti lihoa monta kymmentä kiloa.😱
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa mitä tapahtuisi JOS ei tietäisi mitään kaloreista.Noista voisi helposti lihoa monta kymmentä kiloa.😱
niin se on, ja sisäinen rasva, rasvoittaa myös maksan. Lapsilla jo todettu rasvamaksaa.
joten ollaanpa varovaisia.
- Anonyymi
Makiaa mahan täydeltä.
- Anonyymi
Miten erektiot?
- Anonyymi
En ole syönyt munkkeja. Totesin ettei kannata. Ennen syömistä siis. Viimeksi on munkkia syöty joskus 3 vuotta sitten.
- Anonyymi
Näinkö totesit? Älykkyytesi on ihan huippua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö totesit? Älykkyytesi on ihan huippua.
Kyllä ja olisin Mensan jäsen jos olisin todennut tämän vasta munkkien syömisen jälkeen. Mutta siihen ei minunkaan korkea älykkyyteni sentään riitä. Kyllä sitä pitää lihoa ja syödä munkkeja että on taas laihdutettavaa. Onneksi meillä on aloittaja joka tietää laihduttamisen salaisuudet. Ja täytekakkukahvit päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja olisin Mensan jäsen jos olisin todennut tämän vasta munkkien syömisen jälkeen. Mutta siihen ei minunkaan korkea älykkyyteni sentään riitä. Kyllä sitä pitää lihoa ja syödä munkkeja että on taas laihdutettavaa. Onneksi meillä on aloittaja joka tietää laihduttamisen salaisuudet. Ja täytekakkukahvit päälle.
Eikö se meininki ole monellakin se ettei kaloreita lasketa.😲
- Anonyymi00013
En ole syönyt munkkeja.
- Anonyymi00014
Siksi niitä sokeri, hunaja pitoisia, valkoista vehnästä valmistettuja myydään, kun niillä munkeilla joku tienaa suuria summia rahaa , leipomot, suuremmat ja pienemmät. Samoin makeisteollisuus tekee miljardi-voittoja. Siksi minä en koskaan osta suklaata, mitään makeisia , en sokeripitoista kakkua en munkkeja. Pysyy raha omalla tilillä ja paino kurissa, sokeritauti loitolla .
Ihmisen rahanahneus saa valmistamaan tuotteita, jotka sairastuttavat ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143