Harmittaako kuinka paljon?

Anonyymi-ap

Harmittaako, kun et saanut tänä vuonna kutsua Linnan juhliin?

28

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kerran kätellyt virkaa tekevää Suomen pääministeriä.
      Presidentin kättelyä en ole kokenut, tienaisiko sillä paljon rahaa? Jos ei tienaa, voi jäädä ihan hyvin välistä. Pärjää ilman kättelyäkin, ehkä jopa paremmin.

AV

• Anonyymi

Hirveä pettymys. Menee ohi jopa kaivatun aiheuttamasta pettymyksestä.

• Anonyymi

Kaivattua pitäisi lätistellä vähän turpiin, niin ymmärtäisi missä mennään. Ei fyysisesti, vaan henkisesti.

Hetkessä syntynyt ajatus. Ei välttämättä koske sinua.

• Anonyymi

Itseä ei harmita, mut olisinko ylpeä, jos joskus saisin kutsun sinne? Olisin!

• Ei sinne taida päästä farkuissa.

• Ei harmita. Minulla on aitiopaikka täällä kotisohvalla (suoristan kruunun ja jatkan juhlintaa). 👑

Linnan juhlat on ns. "spectators sport". 😁✨

• Anonyymi

Otatko huikkaa siinä samalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Otatko huikkaa siinä samalla?

En. Täällä on kupissa inkivääriteetä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

En. Täällä on kupissa inkivääriteetä.

Kossuterästyksellä kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Yksin ryypiskely ei kuulu tapoihin. Saatan ottaa lasillisen hyvässä seurassa, mutta en yksinäni. Eihän siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ei ole. Yksin ryypiskely ei kuulu tapoihin. Saatan ottaa lasillisen hyvässä seurassa, mutta en yksinäni. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Maun vuoksi tietenkin! Saa paremmin untakin kun lämmin koskenkorva kihelmöi ja maistuu kitalaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko ihan liksaa, henkistä väkivoimaa tai muuta runsasta elämäniloa sillä että jupiset hiekat kalsongeissa näille palstaäijän hahmoilla ihan se ola sulosuu napsaten?

• Anonyymi

Miten niin en saanu. Täällä sitä ollaan lörtsyä vetämässä. Hyvää on.

• Anonyymi

Ei todellakaan harmita, olin toisissa hienoissa juhlissa.

• Anonyymi

Tanssisalissa ihmisellä oli tilaa liikkua noin neliömetrin verran.

• Anonyymi

Kyllä harmittaa, sillä Jennin silmät ovat siniset.

Ihanaa

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Rakentava kommentti

Koska olen aiwan lääpällään tähän kykyyn, niin en puhu mistään.

En maitse mitään.

Ketään.

Olen vaiti.

❤️❤️❤️❤️❤️

• Olipas rasittava kokemus kuunnella linnan juhlat.
      Alkaa nämä juonnot olemaan aika typeriä.
      Samanlaista tauotonta mölinää kuulee radiosta.

• Anonyymi

Ero tästä tulee.
      Muori koettaa painostaa minua tekemään jotain merkittävää, jotta minut (siis hänet) kutsuttaisiin linnaan.
      Minua kun homma ei hutsaa ollenkaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ihan kamalaa olis ollu. Hirveä stressi kaiken muun liian suuren tehtävämäärän päälle. Pahimmassa tapauksessa olis jääny ilmoittamatta että kiitos mutta ei kiitos, ja sitä olisi taas saanut hävetä lopun elämäänsä, kun ei edes sellaista saanut aikaiseksi.. pelkkää stressiä ja ahdistusta!

Onneksi ei se arpa osunut. Lottonumerot tosin sais ens viikolla osua kohdilleen...

xLiner

• Anonyymi

En pidä juhlissa olosta, jos joskus kuitenkin kutsuttaisiin juhliin, olisi pakko mennä kunnioituksesta presidenttiä kohtaan. Tilanne olisi enemmänkin painajainen kuin odotettu.

• Enemmän harmittaisi, jos joku hyvä kaveri järjestäisi bileet, jonne en saisi kutsua. Linnan juhlat on kuitenkin pönöttämistä eikä virheille ole sijaa median vuoksi.

• Anonyymi

Kyllä sitä muualtakin ilmaista muonaa löytyy ehkä jopa napanderia. Aina halunnu hampurilaisen ja ilmaista viunaa

• Anonyymi

Kerran olen ollut Linnan juhlissa Ahtisaaren aikaan ja se kyllä riitti. Ei ole enää mitään hinkua vaikka kutsu tulisikin

• Harmittaa, yöunet meni niin kuin Martti Vainiolta dopingkäryn jälkeen

• Enemmän harmittaa kun en saanut ylennystä.

Olisihan nuo linnan juhlat kiva päästä kokemaan. Valmistautuisi kunnolla ja ottaisi vaikka tanssitunteja. Sitten illalla liidättelisi neitoja pitkin parkettia. Olisihan se komiaa.
      Olisihan se myös yleisöllekin jotakin ihmeteltävää kun juontajat selostaisiavat " ja sieltä saapuu sinkkupalstan m184; luonnollisesti ilman daamia."

• Anonyymi

Nyt nauroin ääneen. Sori siitä.

• Anonyymi

Olisihan tuolla kiva kerran päästä käymään. Kun tykkään unelmoida, ajattelin että jos saisin kutsun, pyytäisin lainaksi mekon asuinalueeni naiselta, joka on käynyt juhlissa usein mutta jäänyt pois kansanedustajan tehtävistä ja palannut siviiliammattiinsa. Uskon että hänellä on kaapin nurkassa asuja, jotka olivat tyylikkäitä, eikä liian näyttäviä. Lisäksi unelmoin, että kadetti pyörittäisi minua valssissa ja bookiessa.
      On sitä vaan aika hölmö mutta ois kiva mennä ja unelmointi ei maksa mitään. Saisi sitten vanhana kiikkustuolissa muistella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      227
      3634
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2244
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1733
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1623
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1377
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1255
    7. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      1
      1246
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      8
      1179
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1084
    10. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      199
      1010
    Aihe