Puutteen tilan tarina sekä LEMMENJOEN SAVOTTAAN LIITTYVÄ SOPIMUS!
Minä olen YHDEN MIEHEN TAVANNUT joka kertoi minun äidille minun kuullen, että : MINÄKIN OLEN OLLUT ISÄSI OPISSA NUORENA MIEHENÄ!
Kyllähän minä pärjään NAISENA VAARINI SAAPPAISSA, KOSKA EI ME OLLA MITÄÄN ASIOITA HOIDETTU!
UTSJOEN KUNNALLE EI KELVANNUT APUA ELI EI ME OLLA EDES UTSJOEN KUNTALAISTEN ASIOIDEN HOITAJIA!
Sekin on totta, että EI UTSJOEN KUNTALAISET HOIDA MITÄÄN ASIOITA!
POLIISINAKIN NIIN TYHMÄ NAINEN JOKA ON NIIN LUKENUT, ETTÄ HÄN TIETÄÄ KAIKKI ASIAT!
ON VARMAAN LUKENUT KIIMA-KAIKUA, KUN ON PÄÄSSYT METTÄSTÄ POIS TAMPEREELLE ISOON KAUPUNKIIN!
KAIKEN HUIPUKSI ON VIELÄ NIIN TYHMÄ, ETTÄ LUULEE MINÄ ALAN HOLONA HÄNENKIN ASIOITA HOITAMAAN!
HOLOT HOITAA ITSE OMAT ASIANSA, KOSKA MINUNKI PITÄÄ HOLONA HOITAA ITTE OMAT ASIAT!
MINÄ EN OLE MIKÄÄN HOLOJEN ASIOIDEN HOITAJA ENÄÄN NYKYSIN!
HEILLÄ ON OMA ASIOIDEN HOITAJA NYKYISIN!
Minähän yritin aikoinaan hoitaa Holon asioita niin EI SOPINUT! Hän kaivo aseet niin minä vedin KOLTILLA TURPAAN JA SANOIN, että : NYT PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ JA VÄHÄN ÄKKIÄ!
Me oltiin eroamassa tuon riidan jälkeen, mutta Holo ei suostunut lähtemään ennen, kun hän löysi uuden ihanan NAISEN!
Sietiöt ovat nykyisin HOLOJEN asioiden hoitajia, mutta EI SIETIÖLÄISET OLE ENNENKÄÄN HOITANEET MINUN ASIOITA!
Joten Sietiöläiset voivat hoitaa muiden HOLOJEN ASIOITA, mutta MINÄ HOLO HOIDAN KYLLÄ ITSE OMAT ASIANI!
Kyllä tämä tästä pikku hiljaa aukeaa, kun teen ensin selvityksen siitä kuka kenenkin asioita on alkanut hoitamaan, mutta HE EI KYLLÄ MINUN ASIOITA HOIDA!!!
Minä jäin miettimään, että pitäiskö laittaa siihen KUNNIANLOUKKAUS SAKKO ASIAAN.
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdenvertaisuuslain mukaan Sietiöläiset voivat hoitaa kaikkien muiden asiat, mutta he EIVÄT KYLLÄ MINUN ASIOITA HOIDA!
Sietiöläiset ovat sentään ALKUPERÄISIÄ INARIN KUNTALAISIA JA HE OVAT OSA SAAMELAISIA JOTEN HE KYLLÄ OSAA HOITAA KAIKKIEN MUIDEN ASIAT, MUTTA EIVÄT MINUN ASIOITA!
Sietiöläiset tietääkin KAIKKIEN ASIAT PALJON PAREMMIN MITÄ MINÄ, mutta HE EIVÄT ONNEKSI TIIÄ MINUN ASIOITA JA VAIKKA TIETÄSIVÄTKIN NIIN HE VOI HOITAA MINUN ASIOITA!
Ei he ole hoitaneet vaikka minä annoin KUNNIAA sitä varten, että HE VOIVAT HOITAA MINUN ASIAT HOLON KANSSA KUNTOON!
Annoin lisää kunnioita niin EIVÄT VIELÄKÄÄN OLE SAANEET HOIDETTUA ASIOITA KUNTOON!
Minun pitää ihan itse hoitaa, koska EI EDES POLIISIT OSAA HOITAA VAIKKA VIELÄ KUNNIAKIN ANNOIN!
SIETIÖÄHÄN KUULEMMA POLIISI LAITOKSELLA SIIVOOJANA JOTEN MIKSIHÄN HOLO EI OLE VIELÄKÄÄN HOITANUT SIETIÖN KANSSA MINUN ASIOITA KUNTOON!- Anonyymi
Minä jos olisin Poliisi laitoksen siivooja niin minulla olis oma toimisto jossa minä painasin nappia ja sanoisin kauittimeen: HOLO TUO KAHVIA NIIN TEET EDES ASIASTA TÖITÄ ETKÄ TÖRÖTÄ TÄÄLLÄ TYHJÄN PANTTINA!
Minä keksisin kaikkia hyviä hommia, koska HOLO on niin PITKÄ joten yltää paremmin, kun minä!
Jos toiset on lähdössä partiomaan niin minä sanon, että : HOLO SINULLA ON NÄITÄ ASIOITA TÄÄLLÄ HOITAMATTA JOTEN SINÄ ET KYLLÄ LÄHE MIHINKÄÄN!
Sanosin hänelle, että : Ihan sinun turvallisuutta ajattelin joten minä laitoin sinut minun kanssa samaa työvuoroon niin me voidaan hoitaa näitä asioita niin SINÄKIN OPIT HOITAMAAN ASIOITA!
Lohdutan Holoa ja sanon, että : Minä olen vain TYÖKAVERI ja me hoidetaan ASIOITA ja MINÄ EN OLE VAIMO JOKA JYRÄÄ KOTONA SEKÄ VAATII TÄYSPALVELUA JOTEN NYT HOIDETAAN ASIOITA! JOS VAIMOS HALUAA VÄLTTÄMÄTTÄ NÄHDÄ KENEN KANSSA ASIOITA HOIDAT NIIN SANO HÄNELLE, ETTÄ VOI TULLA KÄYMÄÄN JA TUODA SAMALLA VAIKKA TUORETTA ITSE LEIVOTTUA PULLAA NIIN MINÄ OLEN HYVÄ PÄÄLLÄ ENKÄ HAUKU HÄNTÄ TYHJÄN TAKIA, KUN TÄÄLLÄ KULKEE KYTTÄÄMÄSSÄ TOISTEN ASIOITA!
Kuulostaa hyvältä, mutta en ole ajatellut jäädä kylään jossa ASIOIDEN HOITAMINEN ON KUNNIANLOUKKAUS JA VASTUUN LUISTAMINEN KUNNIALLINEN TEKO! - Anonyymi
Lisään, että minä olin vähän aikaa aikoinaan Siirtolan Annen opiskelukaveri ja meistä piti tulla KODINHOITAJIA, mutta minä olin ollut jo alalla töissä joten KYLLÄSTYIN tietenkin, koska EN OPPINUT MITÄÄN SIELLÄ JOTEN MINÄ LOPETIN OPISKELUN.
Pääsin suoraan töihin ja ihan samoja töitä tein mihin opiskelu liittyi!
Olin kerran Kulta Hipun yö-kerhossa niin Siirtolan Anne tuli sinne jonku ystävättären kanssa. Minä juttelin jonkun miehen kanssa niin hän sano minulle, että minä olen huora. Ihmettelen kyllä, että miten Siirtolan Anne on itselleen miehen saanut jos MIESTEN KANSSA PUHUMISESTA TULEE HUORAKSI!
En kehannut tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta vaikka moni sanoa, että : Tee vaan niin me tullaan todistamaan, koska me kuultiin tuo myös! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että minä olin vähän aikaa aikoinaan Siirtolan Annen opiskelukaveri ja meistä piti tulla KODINHOITAJIA, mutta minä olin ollut jo alalla töissä joten KYLLÄSTYIN tietenkin, koska EN OPPINUT MITÄÄN SIELLÄ JOTEN MINÄ LOPETIN OPISKELUN.
Pääsin suoraan töihin ja ihan samoja töitä tein mihin opiskelu liittyi!
Olin kerran Kulta Hipun yö-kerhossa niin Siirtolan Anne tuli sinne jonku ystävättären kanssa. Minä juttelin jonkun miehen kanssa niin hän sano minulle, että minä olen huora. Ihmettelen kyllä, että miten Siirtolan Anne on itselleen miehen saanut jos MIESTEN KANSSA PUHUMISESTA TULEE HUORAKSI!
En kehannut tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta vaikka moni sanoa, että : Tee vaan niin me tullaan todistamaan, koska me kuultiin tuo myös!Kemiran majalla oltiin Siirtolan Rainerin ja hänen vaimonsa apuna töissä niin Siirtolan Raineri haukku asiakkaan homoksi!
Minä juttelin hänen kanssa vähän aikaa ja hän sanoi, että hän keittää meille kahvit.
Kävin sanomassa toisille, että : Tulkaa kahville.
Raineri sano, että : Mies on homo joten varokaa sitä!
Minusta HOMO MIES on turvallinen mies jos naisena hänen kanssa tulee toimeen sekä pystyy keskustelemaan. Jotenkin tuntui, että MIES EI KYLLÄ HOMO OLLUT VAIKKA SIIRTOLAN RAINERI NIIN VÄITTI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiran majalla oltiin Siirtolan Rainerin ja hänen vaimonsa apuna töissä niin Siirtolan Raineri haukku asiakkaan homoksi!
Minä juttelin hänen kanssa vähän aikaa ja hän sanoi, että hän keittää meille kahvit.
Kävin sanomassa toisille, että : Tulkaa kahville.
Raineri sano, että : Mies on homo joten varokaa sitä!
Minusta HOMO MIES on turvallinen mies jos naisena hänen kanssa tulee toimeen sekä pystyy keskustelemaan. Jotenkin tuntui, että MIES EI KYLLÄ HOMO OLLUT VAIKKA SIIRTOLAN RAINERI NIIN VÄITTI!Minä olin työntekijä ja ei minun työnantajan ja Siirtolan Rainerin välinen SOPIMUS KOSKENUT MINUA!
Loppu nuo Siirtolan hommat ja minä olin Saariselällä osakkeita siivoamassa. Lähin kotia ajelemaan niin poliisien päällikkö lähti perään, mutta minä olin muutenkin pysähtymässä niin hän tuli siihen.
Ei ole vieläkään tietoa miksi hän oli muka pysäyttänyt.
Poliisi kysy minulta, että : Miksi sinut pysäytettiin?
Vastasin, että : En mie tiiä, koska minä olin jo pysähtynyt muutenkin.
Varmaan liittyi niihin Siirtolan hommiin, koska hän sanoi : Poliisia EI TARVI SIIVOTA. Mie siivoan itte poliisit!
Huonosti Siirtolan Raineri on siivonnut, koska POLIISIT ON VIELÄKIN IVALOSSA ja monessa muussakin paikassa YMPÄRI MAAILMAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin työntekijä ja ei minun työnantajan ja Siirtolan Rainerin välinen SOPIMUS KOSKENUT MINUA!
Loppu nuo Siirtolan hommat ja minä olin Saariselällä osakkeita siivoamassa. Lähin kotia ajelemaan niin poliisien päällikkö lähti perään, mutta minä olin muutenkin pysähtymässä niin hän tuli siihen.
Ei ole vieläkään tietoa miksi hän oli muka pysäyttänyt.
Poliisi kysy minulta, että : Miksi sinut pysäytettiin?
Vastasin, että : En mie tiiä, koska minä olin jo pysähtynyt muutenkin.
Varmaan liittyi niihin Siirtolan hommiin, koska hän sanoi : Poliisia EI TARVI SIIVOTA. Mie siivoan itte poliisit!
Huonosti Siirtolan Raineri on siivonnut, koska POLIISIT ON VIELÄKIN IVALOSSA ja monessa muussakin paikassa YMPÄRI MAAILMAN!Minä olin raskaana ja onnistuin pääsemään KALTOINKOHDELUKSI, mutta tietenkin asia jäi hoitamatta, koska minun kunniaa loukattiin myös.
Minä olin löytänyt SYYLLISEN ja käynyt jo huutamassa aiheesta ja komentanut soittamaan POLIISIT paikalle, mutta KUKAAN EI SOITTANUT!
Sen jälkeen minä olin palaverissa ja onnistuin sielläkin kysymään kysymyksen jota kukaan ei ollut edes kysynyt.
Sitä asiaa pystynyt muistaakseni enään perumaan, koska asia oli menny käsittelyyn ja minua ei oltu koskaan pyydetty paikalle.
Minä olisin mennyt kuulusteluun kanssa ja kysellyt itse lisää niin tietää mistä koko homma oli edes alkanut.
Sen tiedon minä sain, kun minä sanoin : Ei minua kiinnosta teot vaan se, että mistä tämä koko homma on alkanut, koska SILLÄ ON AINA MERKITYSTÄ, kun aletaan syyllisiä hakemaan. Vastuussa on aina joku ja minä en kysy ILKEYTTÄ enkä siksi, että minä olen puolustamassa vaan siksi, koska minut sotkettiin asiaan josta MINÄ EN SAANUT EDES TIETOJA VAAN MINUA SYRJITTIIN SUORAAN!
Sen jälkeen alko tapahtumaan asioita.
Sitten minä sain kuulla, että ilmastointi remontti jonka olivat tehneet olikin tehty niin, kuin kuuluu.
Ei silläkään ole merkitystä kuka tai keitä he olivat olleet jotka olivat käyneet KOULUN KATOLLA JA KUSSEET SINNE ILMASTOINTILAITTEISIIN. Se on aiheuttaa oireita oppilaissa, koska se ilma on pyörinyt koulussa!
En minä voi sille mitään, että he vain kertovat minulle näitä asioita, mutta MINÄ OLIN HEIDÄN TYÖKAVERI ja ei meillä mitään ongelmia töissä ollut.
Jos oli niin kävin juttelemassa tai kysymässä, että : Onko kaikki hyvin vai onko joku ongelma, kun oot sen näköinen.
Käsialojen kanssa oli ongelmia, mutta minä sanoin, että : Kirjoittamalla se paranee ja jos minä saan selvää niin se on silloin hyvä.
He olivat kaikki poikia ja ylä-astelaisia jotka tulivat töihin. Veroilmoitusta tehtiin niin minä sanoin, että : Onko meillä oikeesti yli 80 ylä-astelaista täällä töissä.
Opiskelijat oli vielä erikseen ja minä aloin nauramaan, kun jotain uutista luin ja sanoin, että : Poliisi tarkastajakin on näköjään ollut minun opissa töissä!
Minä olin yö-vuorossa, kun hän tuli ensimmäiseen vuoroon töihin. Kertoi, että : Minä olen päässyt POLIISI KOULUUN ja minä pidätän sinut ensimmäisenä!
Ei ole vieläkään pidättänyt, mutta ENSIMMÄINEN PIDÄTYS ON HOIDETTU JOTEN SIELTÄKIN ON KUNNIA SAAMATTA!
Tuo POLIISI TARKASTAJAN KUNNIAN JOS ONNISTUU VIELÄ SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA IVALOON SAAMAAN ENTISELTÄ TYÖKAVERILTA JONKA SAI SENTÄÄN NAISENA OPETTAA, ETTÄ MINUN VUOROSSA TEHDÄÄN TÖITÄ!
Minä olin mankelin päällä kaivamassa kiinni jääneitä tyynyliinoja. He oli ruoskaa välillä vailla, mutta ei heille jaksanu kun nauraa.
Poliisi oli sitä mieltä, että hän ei hyväksy että nainen on pomona, kun hän tulee töihin!
Minä menin kahville ja sanoin heille, että : Akat väittää, että te ette tee YÖ-VUOROSSA TÖITÄ!
Akat huusi aamulla mulle, kun ME OLTIIN PAINETTU YÖ-VUORO TÄYSILLÄ TÖITÄ!
Meillä oli vielä 20-30 minuutin tauot normi 10minuutin sijasta, mutta meillä oli 2 päivän kuormat valmiina ja muuta ylimääräinen rullakko päälle!
KYLLÄ AKAT OSAS VALEHDELLA JA LUISTAA TYÖT!
Minä ajoin sen yö-vuoron ylös niin saatiin veden paineet tasoitettua, koska yöllä oli veden kulutus vähemmän niin se ei haitannut kotitalouksien veden käyttöä, kun veden suur kulutus oli yöllä.
Minä sanoin muistaakseni vielä, että : TÄMÄ ON TEHO-VUORO JA PITÄKÄÄ HUOLI, ETTÄ TÄMÄ TEHO-VUORO PYSYY YÖ-VUOROSSA!
Kalliimmat tunnit, mutta TYÖNTEKIJÄT OLI TEHOKKAAMPIA, kun minä päätin että jos minun pitää YÖLLÄ TEHDÄ PESULASSA TÖITÄ niin minä en ala PASKA PYYKKIÄ LAJITTELEMAAN VAAN AKAT JOUTAA LAJITELLA SAMALLA, KUN KOKO KYLÄN JUORUJA KÄYVÄT LÄPI!
PESULASSA KUULI KAIKKI JUORUT JA HE EI TIENNEET NIIN EI MENNY KAUAA NIIN KYLLÄ KOHTA TIEDETTIIN!
EI OLLU SEMMOSTA ASIAA OLEMASSAKAAN MITÄ PESULAN AKAT EI TIENNEET!
HE TIESI SAARISELÄNKIN ASIAT JA MINÄ SANOIN HEILLE, ETTÄ : VOI VITUN AKAT! NYT SAATANA LOPETATTE TUON ASIAKKAIDEN ASIOISTA JUORUAMISEN TÄÄLLÄ JA MINÄ EN HALUA EDES TIETÄÄ MISTÄ TE NOITA JUTTUJA EDES KUULETTE!
PITI KAI SITÄ JOKU JÄRKI NIIHIN JUORAMISIINKIN SAADA, KOSKA JOS EN OLIS SANONUT NIIN OLTAIS KUSESSA OLTU KOKO KYLÄ, KOSKA SIELLÄ KYLLÄ JUTTUA RIITTI JA KUNNIANLOUKKAUKSIA OLIS TULLUT JOKA PÄIVÄ SATOJA JOS EN OLIS VÄLILLÄ SANONUT, ETTÄ : MINÄ EN HALUA EDES KUULLA!
JOUDUIN KAIKESTA HUOLIMATTA KUUNTELEMAAN!
Kunnanjohtaja Timberi oli pesulan kahvihuoneessa niin akat valehteli minulle, että kahvihuoneessa on minulle vieras. Minä menin kahvihuoneeseen ja meinasin nakata pihalle kunnanjohtajan, koska hän EI NÄYTTÄNYT MINUN VIERAALTA EIKÄ TUTULTA!
Minä kysyin häneltä suoraan, että : MITÄ ASIAA SINULLA ON?
Minä olin saanut vähän tarpeeksi tietynlaisista vieraista joten minä ajattelin, että joko näitä TÖRKYJÄ ALKAA TÖIHINKI VALUMAAN!
Asia selvis joten tarjosin kahvit ja menin ulos soittamaan äidilleni ja huusin hänelle, että : NYT SAATANAN ÄKKIÄ TÄNNE, KOSKA MINÄ EN ALA SINUN JA KUNNANJOHTAJAN VÄLISIÄ SOPIMUKSIA HOITAMAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin raskaana ja onnistuin pääsemään KALTOINKOHDELUKSI, mutta tietenkin asia jäi hoitamatta, koska minun kunniaa loukattiin myös.
Minä olin löytänyt SYYLLISEN ja käynyt jo huutamassa aiheesta ja komentanut soittamaan POLIISIT paikalle, mutta KUKAAN EI SOITTANUT!
Sen jälkeen minä olin palaverissa ja onnistuin sielläkin kysymään kysymyksen jota kukaan ei ollut edes kysynyt.
Sitä asiaa pystynyt muistaakseni enään perumaan, koska asia oli menny käsittelyyn ja minua ei oltu koskaan pyydetty paikalle.
Minä olisin mennyt kuulusteluun kanssa ja kysellyt itse lisää niin tietää mistä koko homma oli edes alkanut.
Sen tiedon minä sain, kun minä sanoin : Ei minua kiinnosta teot vaan se, että mistä tämä koko homma on alkanut, koska SILLÄ ON AINA MERKITYSTÄ, kun aletaan syyllisiä hakemaan. Vastuussa on aina joku ja minä en kysy ILKEYTTÄ enkä siksi, että minä olen puolustamassa vaan siksi, koska minut sotkettiin asiaan josta MINÄ EN SAANUT EDES TIETOJA VAAN MINUA SYRJITTIIN SUORAAN!
Sen jälkeen alko tapahtumaan asioita.
Sitten minä sain kuulla, että ilmastointi remontti jonka olivat tehneet olikin tehty niin, kuin kuuluu.
Ei silläkään ole merkitystä kuka tai keitä he olivat olleet jotka olivat käyneet KOULUN KATOLLA JA KUSSEET SINNE ILMASTOINTILAITTEISIIN. Se on aiheuttaa oireita oppilaissa, koska se ilma on pyörinyt koulussa!
En minä voi sille mitään, että he vain kertovat minulle näitä asioita, mutta MINÄ OLIN HEIDÄN TYÖKAVERI ja ei meillä mitään ongelmia töissä ollut.
Jos oli niin kävin juttelemassa tai kysymässä, että : Onko kaikki hyvin vai onko joku ongelma, kun oot sen näköinen.
Käsialojen kanssa oli ongelmia, mutta minä sanoin, että : Kirjoittamalla se paranee ja jos minä saan selvää niin se on silloin hyvä.
He olivat kaikki poikia ja ylä-astelaisia jotka tulivat töihin. Veroilmoitusta tehtiin niin minä sanoin, että : Onko meillä oikeesti yli 80 ylä-astelaista täällä töissä.
Opiskelijat oli vielä erikseen ja minä aloin nauramaan, kun jotain uutista luin ja sanoin, että : Poliisi tarkastajakin on näköjään ollut minun opissa töissä!
Minä olin yö-vuorossa, kun hän tuli ensimmäiseen vuoroon töihin. Kertoi, että : Minä olen päässyt POLIISI KOULUUN ja minä pidätän sinut ensimmäisenä!
Ei ole vieläkään pidättänyt, mutta ENSIMMÄINEN PIDÄTYS ON HOIDETTU JOTEN SIELTÄKIN ON KUNNIA SAAMATTA!
Tuo POLIISI TARKASTAJAN KUNNIAN JOS ONNISTUU VIELÄ SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA IVALOON SAAMAAN ENTISELTÄ TYÖKAVERILTA JONKA SAI SENTÄÄN NAISENA OPETTAA, ETTÄ MINUN VUOROSSA TEHDÄÄN TÖITÄ!
Minä olin mankelin päällä kaivamassa kiinni jääneitä tyynyliinoja. He oli ruoskaa välillä vailla, mutta ei heille jaksanu kun nauraa.
Poliisi oli sitä mieltä, että hän ei hyväksy että nainen on pomona, kun hän tulee töihin!
Minä menin kahville ja sanoin heille, että : Akat väittää, että te ette tee YÖ-VUOROSSA TÖITÄ!
Akat huusi aamulla mulle, kun ME OLTIIN PAINETTU YÖ-VUORO TÄYSILLÄ TÖITÄ!
Meillä oli vielä 20-30 minuutin tauot normi 10minuutin sijasta, mutta meillä oli 2 päivän kuormat valmiina ja muuta ylimääräinen rullakko päälle!
KYLLÄ AKAT OSAS VALEHDELLA JA LUISTAA TYÖT!
Minä ajoin sen yö-vuoron ylös niin saatiin veden paineet tasoitettua, koska yöllä oli veden kulutus vähemmän niin se ei haitannut kotitalouksien veden käyttöä, kun veden suur kulutus oli yöllä.
Minä sanoin muistaakseni vielä, että : TÄMÄ ON TEHO-VUORO JA PITÄKÄÄ HUOLI, ETTÄ TÄMÄ TEHO-VUORO PYSYY YÖ-VUOROSSA!
Kalliimmat tunnit, mutta TYÖNTEKIJÄT OLI TEHOKKAAMPIA, kun minä päätin että jos minun pitää YÖLLÄ TEHDÄ PESULASSA TÖITÄ niin minä en ala PASKA PYYKKIÄ LAJITTELEMAAN VAAN AKAT JOUTAA LAJITELLA SAMALLA, KUN KOKO KYLÄN JUORUJA KÄYVÄT LÄPI!
PESULASSA KUULI KAIKKI JUORUT JA HE EI TIENNEET NIIN EI MENNY KAUAA NIIN KYLLÄ KOHTA TIEDETTIIN!
EI OLLU SEMMOSTA ASIAA OLEMASSAKAAN MITÄ PESULAN AKAT EI TIENNEET!
HE TIESI SAARISELÄNKIN ASIAT JA MINÄ SANOIN HEILLE, ETTÄ : VOI VITUN AKAT! NYT SAATANA LOPETATTE TUON ASIAKKAIDEN ASIOISTA JUORUAMISEN TÄÄLLÄ JA MINÄ EN HALUA EDES TIETÄÄ MISTÄ TE NOITA JUTTUJA EDES KUULETTE!
PITI KAI SITÄ JOKU JÄRKI NIIHIN JUORAMISIINKIN SAADA, KOSKA JOS EN OLIS SANONUT NIIN OLTAIS KUSESSA OLTU KOKO KYLÄ, KOSKA SIELLÄ KYLLÄ JUTTUA RIITTI JA KUNNIANLOUKKAUKSIA OLIS TULLUT JOKA PÄIVÄ SATOJA JOS EN OLIS VÄLILLÄ SANONUT, ETTÄ : MINÄ EN HALUA EDES KUULLA!
JOUDUIN KAIKESTA HUOLIMATTA KUUNTELEMAAN!
Kunnanjohtaja Timberi oli pesulan kahvihuoneessa niin akat valehteli minulle, että kahvihuoneessa on minulle vieras. Minä menin kahvihuoneeseen ja meinasin nakata pihalle kunnanjohtajan, koska hän EI NÄYTTÄNYT MINUN VIERAALTA EIKÄ TUTULTA!
Minä kysyin häneltä suoraan, että : MITÄ ASIAA SINULLA ON?
Minä olin saanut vähän tarpeeksi tietynlaisista vieraista joten minä ajattelin, että joko näitä TÖRKYJÄ ALKAA TÖIHINKI VALUMAAN!
Asia selvis joten tarjosin kahvit ja menin ulos soittamaan äidilleni ja huusin hänelle, että : NYT SAATANAN ÄKKIÄ TÄNNE, KOSKA MINÄ EN ALA SINUN JA KUNNANJOHTAJAN VÄLISIÄ SOPIMUKSIA HOITAMAAN!Näistä 6 kunniansa loukanneista EI KUKAAN OLLUT EDES PESULASSA TÖISSÄ!
Heidän mielestä oli KUNNIANLOUKKAUS SE, KUN MINÄ KIELSIN TÖISSÄ JUORUAMASTA JA JAUHAMASTA PASKAA ASIAKKAISTA!
MEILLÄ PESTIIN TERVEYSKESKUKSEN PYYKIT MYÖS ELI KAIKKI INARIN KUNTALAISET OLIVAT PESULAN ASIAKKAITA! - Anonyymi
Holo oli vain kerran tekemässä minun töitä, mutta oon hoitanut tuon työn hänelle takaisin.
Siivoosin hänen jäljet vanhalta poliisi laitokselta pois!
Siivoosin kyllä ENEMMÄN MITÄ HÄN, koska helvetti HOLO OLI SOTKENU JA PASKONUT KOKO VANHAN POLIISI LAITOKSEN!
OLI KÄYNYT VIELÄ NAISTEN VESSASSA JA PUKUHUONEESSAKIN PASKOMASSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holo oli vain kerran tekemässä minun töitä, mutta oon hoitanut tuon työn hänelle takaisin.
Siivoosin hänen jäljet vanhalta poliisi laitokselta pois!
Siivoosin kyllä ENEMMÄN MITÄ HÄN, koska helvetti HOLO OLI SOTKENU JA PASKONUT KOKO VANHAN POLIISI LAITOKSEN!
OLI KÄYNYT VIELÄ NAISTEN VESSASSA JA PUKUHUONEESSAKIN PASKOMASSA!Holon kanssa oltiin Turkin ulkoministerin lentokoneella jossa minun piti olla vessassa siivoamassa, koska HOLO EI PÄÄSTÄNYT MINUA KEITTIÖÖN!
En minä voinut alkaa hänen kanssa lentokoneessa tappelemaan ja sanoa, että : Voi vitun pöljä et sinä voi alkaa minua helvetti SYRJIMÄÄN LENTOKONEESSA ja estämään työntekoa!
Minä sitten menin vessaan ja jumin siellä sekä katselin siellä hienoja kultaisia hanoja sekä vessan pönttöä joka oli vuorattu VALKOISELLA NAHKALLA. Paksu plyysimatto oli lattialla ja kultaiset hämyvalot joiden valossa minä siellä peilistä katselin itseäni, koska EI KUKAAN OLLUT EDES KÄYNYT VESSASSA.
Noin hienoissa vessoissa aika harvoin pääsee käymään joten TIETENKIN OTIN KAIKEN IRTI SIITÄ JA SANOIN, että MINÄ OLEN VARMASTI AINUT NAINEN IVALOSTA JOKA PÄÄSI KATSELEMAAN OMAA NAAMANSA TÄMÄN LENTOKONEEN VESSAN PEILISTÄ!
OLIS PITÄNY SANOA HOLOLLE, ETTÄ VESSAN SIIVOUS OLI KYLLÄ NIIN HYVÄ!
SIELLÄ PITI OLLA KUNNOLLA, MUTTA EHKÄ VOISIN MAINITA TUOSTA DIPLOMAATTI ALUEELLA TYÖSYRJINNÄSTÄ!
El MINUN ÄITI SIIVONNUT LENTOKONEILLA KEITTIÖITÄ EIKÄ VESSOJA!
SEN JÄLKEEN TUO HELVETIN PÖLÖVÄSTI PISTI VIELÄ VANKILAAN!
- Anonyymi
On olemassa vaiiin yksi Holo.
- AnonyymiUUSI
sairas
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140