Millainen on sinun mielestäsi täydellinen alpha-uros. Kuvaile muutamalla lauseella.
Alpha Uros
28
415
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään aika nolo mokailija 🙄
- Anonyymi
Fyysisesti maskuliininen, itsevarma, tietää mitä haluaa, lempeä, puhuu kauniisti naiselle.
- Anonyymi
Eikä välitä vaikka nainen sanoisi tai tekisi mitä tahansa... virnistelee vain omahyväisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä välitä vaikka nainen sanoisi tai tekisi mitä tahansa... virnistelee vain omahyväisesti.
Toi on sun oma lisä ei mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellainen mikään alpha. Tossun alla on kuvaamasi
- Anonyymi
Luotettava peruskallio.
- Anonyymi
Minua heikompi kaikin tavoin. 🤭
Haluan olla alfanaaras. 😉
🦄- Anonyymi
Tuo oli siis vitsailua.
Gammahan minä olen, ja pidän muista gammoista.
Alfat saavat vapaasti kilpailla ja lisääntyä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli siis vitsailua.
Gammahan minä olen, ja pidän muista gammoista.
Alfat saavat vapaasti kilpailla ja lisääntyä.
🦄Anteeksi! Nyt tuli pienimuotoinen alfabeetin sekaannus, koska kreikka ei ole äidinkieleni.
SIGMAA minä tarkoitin.
Sigma minä siis olen, ja pidän muista sigmoista.
(Gamma oli se seikkailijatyyppi, enkä minä sellainen ole tai sellaisista pidä.)
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi! Nyt tuli pienimuotoinen alfabeetin sekaannus, koska kreikka ei ole äidinkieleni.
SIGMAA minä tarkoitin.
Sigma minä siis olen, ja pidän muista sigmoista.
(Gamma oli se seikkailijatyyppi, enkä minä sellainen ole tai sellaisista pidä.)
🦄Onko jossain määritelty aakkostyypit?
- Anonyymi
Vastataan nyt vielä alkuperäiseen kysymykseen:
Alfat ovat epäkiinnostavia eikä täydellistä alfaa siis minun mielessäni ole, koska alfa ei määritelmänsä vuoksi voi olla täydellinen.
Vain sigma voi olla täydellinen.
🦄 - Anonyymi
KVG
- Anonyymi
maksimaalinen maskuliinisuus,,,,, hiki haisee mieheltä
- Anonyymi
Orpo
- Anonyymi
eeeeiiiiiiiiiiiii! nevö
Otetaan nyt vaikka tosielämän esimerkkinä Kamalahti. Tai Nacci. Tai edesmennyt Kimmo Elomaa.
Tai mun mielikuvitusystävä ja oman elämäni henkilökohtainen Antti Miikkala (sananmuunnos, munansaannos) elikkä Bicky.
Hän käy salilla nostelemassa kahvakuulia tatuoidulla p*nislihasvarrella, kauppakassina on keuliva Chevy Silverado jenkki-pickup, ja hän ei ole mikään Janni joka huutelee k**et housuissa jotain ykkösen mutkia. Päinvastoin, Bicky tekee mielestäni joskus erikoisia jäyniä. Vaikka paikka olisi mielestäni selkeästi ykkönen, niin Bicky saattaa sanoa kolmosen ja joko onnaa tai sitten ei.
Fernando Alonso on myös pakko mainita, samoin entinen Indycar-kuski Paul Tracy.- Anonyymi
Forkke touhuis ei kyl liiemmälti oo juurikaan Alfa henkisii uroksii ehkä lähimmäks pääsee legendaarinen James Huntti.
Anonyymi kirjoitti:
Forkke touhuis ei kyl liiemmälti oo juurikaan Alfa henkisii uroksii ehkä lähimmäks pääsee legendaarinen James Huntti.
James Hunt! Todellakin oikein alphojen alpha. Ajanut pilvessä ja kokkelissa formuloita, kerran loukkaantui ja oli jossain sairaalassa mutta käsittääkseni oli suurinpiirtein kaikkien hoitsujen kanssa silleen, veti McLarenin silloista pomoa turpiin kun luuli hävinneensä 1976 mestaruuden Laudalle, mutta oikeasti voitti sinä vuonna jne. Sinänsä harmi, että hän onnistui raitistumaan, mutta nukkui pois 46-ikäisenä.
Ja Jameksista puheenollen, Bond!hondakuski125 kirjoitti:
James Hunt! Todellakin oikein alphojen alpha. Ajanut pilvessä ja kokkelissa formuloita, kerran loukkaantui ja oli jossain sairaalassa mutta käsittääkseni oli suurinpiirtein kaikkien hoitsujen kanssa silleen, veti McLarenin silloista pomoa turpiin kun luuli hävinneensä 1976 mestaruuden Laudalle, mutta oikeasti voitti sinä vuonna jne. Sinänsä harmi, että hän onnistui raitistumaan, mutta nukkui pois 46-ikäisenä.
Ja Jameksista puheenollen, Bond!Mä tiedostan, että en suoranaisesti ole alfa-mies, eli ei meidän paikallisen muutaman hengen "jengin" pomo. Tai en tiedä onko kukaan..
Mutta en myöskään beta, eli en alistu oikein mihinkään paitsi luvan kanssa naisseurassa. Eikös omega ole surkein taso, ja tämä on aika ilkeästi sanottu, mutta esimerkiksi kehitysvammaiset henkilöt.
Omasta mielestäni olen sigma, eli sellainen oman tiensä kulkija, ketä ei kiinnosta ihmisten mielipiteet tai ruikutukset, vaikka kieltämättä ne on jääneet takaraivoon väillä. Esimerkiksi mua ärsyttää erittäin paljon se, ettei oma miljoona-omaisuuden omaava kummisetä lainannut 170e mun syntymäpäivänä, jolloin kortit ja tunnukset oli jumissa.
Sanoisin että Kimi, Topi, ja ehkä jopa Putin ovat sigmoja. Mitäpä sillä turhalla huomiolla on väliä kunhan tietää mitä tekee.
Noh, mikä on paras tapa nöyryyttää betaa? Sanoin vain että "lämpimät kiitokset onnitteluista" joita ei siis tullut, ja sanoin vain että tällä hetkellä mun paras naispuolinen tuttu on entinen aikuisviihdetyöntekijä, että sen jenkkirauta syö jotain sähköautoja aamupalaksi 😂
- Anonyymi
Itsevarma, hurmaava, päättäväinen, cool joka tilanteessa.
Menestynyt ja itsevarma johtaja. Hän on monesti jo lapsesta asti kasvanut täysin erilaisessa, kannustavassa ilmapiirissä kuin joku ei alfa. Ulkonäöllisesti sanoisin, että tumma, pitkä ja komea. Suhteellisen sopusuhtainen keho. Suomalaisuuden perikuvasta poiketen osaa käyttää myös värejä pukeutuessaan. Tyylillä tietenkin.
- Anonyymi
Miksi?
Susilauman alfanaaraan kumppani.
xLiner - Anonyymi
"No MINÄ tiedän kyllä tämän." - Hansi Harjunharja. Osuvasti piraattipuolueesta ja piraatin huivi vielä päässä. Taikuri samalla. Nyt jos koskaan tarvittaisiin magiaa jotta Suomi nousisi suosta. Sisäinen sotilasvallankaappaus ei näytä olevan realistinen toteutumisvaihtoehto niin mitä jää jäljelle? No tietysti vaihtoehtoiset puolueet edustajineen. Puhuva papukaija olalle voisi olla Hansin seuraava siirtonsa. Toimisi potentiaalisena neuvonantajana. Muistan jutun kuinka papukaija oli luotettavana todistajana jopa henkirikoksen selvittämisessä, jopa avainasemassa. Anyway, sitten itse asiaan. Nämä perustuvat niin suorittamiini havaintoihin kuin parisuhdemielessä taustalla velloviin tosiasioihin.
Unelmien mies naisten näkövinkkelistä on sellainen joka aiheuttaa konfliktia heidän välillään. Uuno Turhapuromainen olemus, haisee wanhalta wiinalta, esittää kaksimielisiä vitsejä ja röhkii niille kuin sika, yllään repaleinen verkkopaita, jalassa crocsit mutta ilman sukkia, ylvään itsevarma ja ulosanniltaan joko mahdollisimman naureskeleva ekstrovertti tai sitten tylyn ynseä jännämies. Mieluiten käppi väärinpäin päässä yötä päivää oleva (kyllä, myös nukkuessaan sekä suihkussa käydessään), salilla käyvä, nuuska huulessa käyskentelevä jokapaikan höylä. Juppi, joka on bisneselämässä menestynyt ja tinderit ovat tulleet tuttuakin tutummiksi. -💊-. - Anonyymi
Alfauroksella on monta rakastajatarta. Alfauroksen puoliso on tossun alla.
Silti naiset haluavat miehekseen alfauroksen.
Töissä apinamainen alfauros kuuluu alimpaan johtoportaaseen. Siellä on helpointa päteä. - Anonyymi
Sellainen outo lintu, laahuspiispa 😀
- Anonyymi
HS tänään: ”mustapukuinen piispa laahaa perässään jopa puolen metrin liehakkeita. Lennossa lintu on jopa hieman epätodellisen näköinen”.
- Anonyymi
Sellainen ihana laumasopuli, jolle muut sanelee mitä ajatella
- Anonyymi
itsevarma, rohkea, vakuuttava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802