Aika köyhin perustein muuliksi epäilivät

Anonyymi-ap

Mua naurattaa oikeesti miten tyhmiä ihmiset voivat olla.

Tuo kuuntelu rikkoo vaan yksityisyyttä. Joko otitte pois ne kuuntelu- ja seurantalaitteet.
Salaako kuvittelette pystyvänne siihen?

Asia ei jää tähän. Mä vaadin suuria korvauksia viattomien uhrien kiusaamisesta 🤬 se näyttö on ollut koko ajan löyhää. Ei mutta kun pakkomielle saada joku kiinni, onhan se siistiä, ajaa melkeinpä joku itsemurhaan. Kaltaisenne siat eivät ansaitse mitään hyvää.

Jäämättä kiinni ilman sanktioita?

30

259

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Plus kotiin tultu? Oikeasti hävetkää. Inhoan teitä..joko sinä peitetyöntekijäkin lähdet pois. Tai molemmat. 😂 Se kuka tämän aloitti, saa tuntea syvällä nahoissaan tuskan ja kostonhimon.. muuta en tee, mutta rahaa, rahaa tulen vaatimaan vähintään miljoonan.

• Anonyymi

Mistähän nuo luuserit meinaa saada nuo rahat. Yhteiskunta maksaa korvaukset menetetystä elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän nuo luuserit meinaa saada nuo rahat. Yhteiskunta maksaa korvaukset menetetystä elämästä.

Aloittaja mainitsee että häntä on epäilty muuliksi. Tästä voi päätellä, että tämä seuranta olisi poliisin järjestämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja mainitsee että häntä on epäilty muuliksi. Tästä voi päätellä, että tämä seuranta olisi poliisin järjestämää.

Poliisi maksaa. 👮✋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi tullut aika paljon kalliimmaksi, kun olisi tehty itsemurha ja läheiset ymmällään mitä ihmettä tapahtui! Näin toimii suomalainen oikeusjärjestelmä.

• Anonyymi

Oisko ollu ne huoltoaseman juorupapat?

• Anonyymi

Tylsä elämä.. se riittää.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Mahtaa olla melko hieno tunne pilata jonkin ihmisen mielenterveys ja elämä.

• Anonyymi

Olen tullut siihen tulokseen, että on olemassa ihmisiä, joille tällainen todella tuottaa suurta tyydytystä. Muuten ei voi selittää tapahtuneita asioita.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että on olemassa ihmisiä, joille tällainen todella tuottaa suurta tyydytystä. Muuten ei voi selittää tapahtuneita asioita.

Sivusta

Muutenkin heikossa asemassa olevan kiusaamista joka pitäisi vain hyväksyä?

• Anonyymi

Jos sua on epäilty rikoksesta niin kyllähän poliisilla siinä tapauksessa on oikeus kuunnella. Perusteet ne on löyhätkin perusteet. Eri asia, vielä nykyään, olis että tällaista tehtäisiin vailla mitään perusteita.

• Anonyymi

No, ei ole perusteita. Ne on kaikki olleet näennäistä sattumaa ja niitä yhdistelemällä tehty oma päätelmä, mutta mitään ei selvinnyt. Mitään ei olisi voinut edes olla..missä välissä ja millä resursseilla?
        Onhan tuo kokonaisuutena törkeää.
        Ja se että minun henkilökohtainen elämä ja mun asiat ja mun koti.. niitä on häpäisty ilman syytä..usko pois, mua melkeinpä naurattaa miten noloa tuo on niille jotka tällaista on keksineet.
        Nimenomaan keksineet. Sano mun sanoneen. Enää ei ole oikeutta seurata ja kuunnella.

• Anonyymi

No mitäs luulet, kuka on oikeesti kuunnellu, ja ketä?
        "Hän tää, hän tää. hän tää" Pullatorin Cinna Mon-girl. ;)
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs luulet, kuka on oikeesti kuunnellu, ja ketä?
        "Hän tää, hän tää. hän tää" Pullatorin Cinna Mon-girl. ;)
        -sivusta

Selvä. Onko psykoosilääkitys sulla kohdillaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei ole perusteita. Ne on kaikki olleet näennäistä sattumaa ja niitä yhdistelemällä tehty oma päätelmä, mutta mitään ei selvinnyt. Mitään ei olisi voinut edes olla..missä välissä ja millä resursseilla?
        Onhan tuo kokonaisuutena törkeää.
        Ja se että minun henkilökohtainen elämä ja mun asiat ja mun koti.. niitä on häpäisty ilman syytä..usko pois, mua melkeinpä naurattaa miten noloa tuo on niille jotka tällaista on keksineet.
        Nimenomaan keksineet. Sano mun sanoneen. Enää ei ole oikeutta seurata ja kuunnella.

He kuitenkin ilmoittivat sulle että ovat etsineet asunnolta huumeita tai mitä nyt heidän mielestään muuleilitkaan? Vai mistä tiedät ton muuliksi epäilyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He kuitenkin ilmoittivat sulle että ovat etsineet asunnolta huumeita tai mitä nyt heidän mielestään muuleilitkaan? Vai mistä tiedät ton muuliksi epäilyn?

En jaksa vääntää enää. Ei ole merkitystä. Mitään taustaa ei huumeista yms. Ole tässä taloudessa.
        En taas voi vaikuttaa muiden ihmisten tekemisiin, mutta oma elämäni on omani ja se on pilattu.

• Anonyymi

Miljoona tilille niin ei tarvitse sen enempää ruveta tappelemaan. 😂
      /Ap

• Anonyymi

Kysypä kuule Pelleltä. Villi veikkaus, että seki sanoo sulle EI! ;)
        -sivusta

• Anonyymi

Eipä vielä näy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

En kysy vaan laitan isomman vaihteen silmään ja nostan syytteet ja haen korvauksia. Ja otan kyllä asianajajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Olen sentään vielä hengissä... ✋
        /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Minähän tässä uhri olen.
        /Ap

• Anonyymi

Kyl tuo sen verran rikkoi mielenterveyttä ja vei ansioita pois muutenkin surkeasta tilanteestani jotenka tämähän ei vaan tähän tule jäämään.
      Se kuka takana on.. vaihtoehtoja noin sairaalloisista ja pakkomielteisistä ihmisistä kyllä löytyy. Ja aikajanallisesti katsottuna tämä pahin mielentappaminen alkoi alkuvuodesta. Pitkä on ollut kylläkin tie ja hienosti melkein tapettu itsemurhaan. Olin lähellä. Kesällä masennuin siten, että olisin halunnut kuolla.. taas kerran. Mutta karma. Mun ei tarvitse tehdä mitään.
      /ap

• Anonyymi

Näin vähän on merkitystä yhden viattoman uhrin hengellä. Ajetaan itsemurhaan lähes.
      Niinpä

• Anonyymi

Vain koska joku ääliö päätti niin. Joku haluaa tuhota ja keksii kyllä keinonsa siihen näemmä. Pilaan sun elämän jne. Näitä juttuja.
        Ja mitään ole kyseiselle ihmiselle koskaan tehnyt. Saati muillekaan. Yritän vaan elää elämääni. Normaali sellainen maistuisi. Tämä taas hidasti sitäkin.
        Töissäkään saa rauhaa🤬

• Anonyymi

Vaikka tämä olis trollaustakin, niin kyllä tuo on silti totuus vaikkei juuri sun kohdalla oliskaan.

• Anonyymi

Joku ei ny tarinassas täsmää. Ja mitä enemmän selität, sen huonommaks se muuttuu. Kyl tyhmemmänki pitäis tietää, et toi kuvio on Suomessa mahoton. ;)
      -sivusta

• Anonyymi

Voi kuule. Et tiedä kaikkee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      41
      4090
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      66
      3947
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1130
    Aihe