Suhde huumeriippuvaisen kanssa, poikaystävä haluaa erota

Anonyymi-ap

Olen ollut tämän pojan kaveri lukiosta lähtien yli 4vuotta. Tapasimme baarissa tämän vuoden toukokuussa ja päädyimme hänen luo yötä, jota en olisi ikinä osannut aavistaa. Ihastuin palavasti, mutta meille tuli siinä kesän alussa parin viikon tauko enkä voinut olla ajattelematta häntä. Hänen pikkuveljensä oli uhannut tappaa itsensä joten siksi hän piti tauon. Törmäsimme kuitenkin tinderissä ja meistä tuli mätsi. Kysyin häneltä vitsillä et "fwb?" ja hän suostui siihen. Seuraavana päivänä hän pyysi mua kuskiksi ja sanoi että voin jäädä yöksi. Olin innoissani. Tämän jälkeen emme enää koskaan olleet erillämme kun max muutaman päivän. Tiesin pojan alusta alkaen polttavan pilveä. Ja käyttävän muutakin satunnaisesti. Olimme silti palavasti rakastuneita ja meidön yhteys oli ainutlaatuinen. Päätimme parin kk jälkeen muuttaa yhteen mikä oli ehkä virhe. Parisuhde alkoi arkistua ja luulen poikaystäväni kyllästyneen siihen. Nyt joulukuussa yhtenä iltana hänellä oli tosi paha olla ja menin lohduttamaan häntä. Hän sanoi suoraan haluavansa kuolla. Sain hänet pois ajatuksesta helpottumaan ja hän kiitti siitä. Sen jälkeen hän halusi että hieron hänen selkäänsä. Hän kääntyi ympäri selälleen ja otti minut vatsansa päälle makaamaan. Juttelimme aivan kaikkea maasta taivaaseen. Mitä halutaan tulevaisuudelta mitä toiveita toisella on suhteessa. Hän kertoi miten onnellinen on kanssani. Minä sanoin samaa. Kerrottiin toisillemme rakastavamme toisiamme. Kuitenkin hänellä alkoi mennä sitten tosi huonosti pari päivää oli ihan omissa maailmoissa ottanut rivoja ahdistukseen ja käyttänyt kannabista sekasin. Joka johtaa siihen että tasapaino ei pysy et pysty kunnolla puhumaan lamaannut. Hengitys heikkoa nukkuessa. Ei syönyt käynyt suihkussa narkkasi kavereiden kanssa. Huolestuin ja joka päivä kysyin voiko hän olla seuraavana päivänä selvinpäin. Hän aina lupasi muttei toteuttanut. Olin ärsyuntynyt mutta yritin ymmärtää koska hänellä oli ongelma ja oli tosi masentunut. Koitti perjantai hän oli selvinpäin kuten sovittiin ja juteltiin. Rupesin päikkäreille ja hän oli sillä välin ostanut meille kaljaa ja hommannut kuskin. Käytiin treffeillä keilaamassa ja hetken olin kyydissä hänen kanssaan. Halusin kuitenkin jäädä kotiin koska väsytti niin paljon. Yöllä olin vielä hereillä kun hän tuli kotiin. Oli tosi humalassa ja tuli luokseni katsoi minua silmiin kiiluvin silmin ja sanoi rakastavansa mua tosi paljon. Seuraavana päivänä hän lähti taas narkkaamaan. Oli yön pois kotoa. Sunnuntaina hän ilmoitti että haluaa muuttaa eri kaupunkiin asumaan eikä tiedä mitä se tarkoittaa meille. Olin niin järkyttynyt ja pettynyt ethei hän kysy mua mukaan. Sanoi katsoneensa asuntoja jo pari viikkoa. Tästä mulle mitään sanomatta. Hän pyysi minun lähtevän yöksi pois ja tein niin. Olin vihainen pamautin oven kiinni. Hön yeitti kysellä mihin aion mennä mut olin niin ärtynyt etten vastannut. Hän myöhemmin illasta laittoi ettei meidän juttu enää toimi. Hän ei ole missään vaiheessa ollut viikonloppua selvinpäin. Nyt maanantaina tulin kotiin ja juteltiin. Hän ei muuta mielipidettään asiasta. Haluaa eron ja tuntee minua kohtaan vain kaverillisina. Rakastaa minua kaverina. En ymmärrä. Miten sä voit rakastaa toista ja kertoo sen sille että se tuntuu aidolle ja kaksi päivää myöhemmin sanoa että on menettänyt tunteet. Kysyin onko huumeet syy sille että tunteet menivät ja hän vastasi siihen että kyllä. Millä todennäköisyydellä kun hän nukkuisi univajeensa pois, söisi kunnolla ja olisi selvinpäin hetken. Hän tajuaisi mitä on menettämässä huumeiden takia? En kerennyt korjata virheitäni. Eikä mulla oo koskaan ollut sitä mitä meillä oli tuun lopun ikäni kaipaamaan tätä niin paljon kun tässä oli haasteita. Rakastan häntä yli kaiken maailmassa. Olen sen hänelle monta kertaa sanonut. Miten tunteet voivat hävitä? Onko kellään kuka käyttää huumeita kokemusta siitä mitä tunteille käy sekakäytössä. Pyysin häntä sanomaan ettei rakasta mua ja katsomaan mua silmiin. Hän teki sen. Silmät eivät kiiluneet enää ja olivat masentuneet. Onko mulla enää koskaan saada sitä ihmistä takaisin ketä rakastin...

7

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ikävää kuin se onkin, huumeet menevät sinun edelle.
      Rakkautesi ei riitä puhdistamaan poikaa. Todellisen halun lopettaa kaikki aivoja sekoittavien aineiden käytön täytyy tulla käyttäjän itsesä sisältä. Toinen ei sa sitä aikaan.

Ainoa mitä sinä voit tehdä on antaa pojan mennä. Ymmärrä että olet voimaton ja kykenemätön muuttamaan tuota ihmistä.

Keskittäydy nyt muihin asioihin, toihin, kouluusi ja harrastuksiin. Käy juttelemassa seurakuntasi pastorin tai jonkun toisen kanssa jolle voit purkaa avuttomuuden tunteesi ja pahan mielesi.
      Varmista seuraavan kerran että et sekaannu ihmisiin joille omien aivojensa tuhoaminen on tärkeintä mitä tietävät.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta, auttoi.😔❤️

• Anonyymi

Ootte te naiset kyllä joskus hieman hassuja. Anna hänen mennä, älä pilaa omaa elämääsi. Hän tekee todennäköisesti elämäsi parhaan päätöksen puolestasi. Ei hän ole "elämäsi rakkaus". Ennemmin tai myöhemmin tulee joku vastaan, jota kohtaan tunnet yhtä paljon tai enemmän.

• Anonyymi

Ei kannata pilata omaa elämää. Jos jatkat tuossa kuviossa, sotkeennut rikollisiin kuvioihin aina syvemmälle ja syvemmälle. Ehkä kestääksesi aloitat narkkaamaan itsekin. Mieti kaksi kertaa, millaista elämää haluat elää.

• Anonyymi

Jotain huumetta mieskin piikittää ja näkee pikku-ukkoja. Falskaa välillä ulosteet suoraan mekanismituoliin kun ei pikkukalsareita saa jalkaan huumehoureissaan. Kokoajan saa pelätä milloin suuttuu. Joulun pilaa joka vuosi. Lapset vietiin jo lastenkotiin. Semmosta meillä

• Anonyymi

Lähde kun vielä voit. Löydät paremman.

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      132
      8396
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      501
      7656
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      222
      5719
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      97
      4785
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      147
      4664
    6. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      170
      4517
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      110
      4497
    8. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      25
      4375
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      14
      4216
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3850
    Aihe