Suhde huumeriippuvaisen kanssa, poikaystävä haluaa erota

Anonyymi-ap

Olen ollut tämän pojan kaveri lukiosta lähtien yli 4vuotta. Tapasimme baarissa tämän vuoden toukokuussa ja päädyimme hänen luo yötä, jota en olisi ikinä osannut aavistaa. Ihastuin palavasti, mutta meille tuli siinä kesän alussa parin viikon tauko enkä voinut olla ajattelematta häntä. Hänen pikkuveljensä oli uhannut tappaa itsensä joten siksi hän piti tauon. Törmäsimme kuitenkin tinderissä ja meistä tuli mätsi. Kysyin häneltä vitsillä et "fwb?" ja hän suostui siihen. Seuraavana päivänä hän pyysi mua kuskiksi ja sanoi että voin jäädä yöksi. Olin innoissani. Tämän jälkeen emme enää koskaan olleet erillämme kun max muutaman päivän. Tiesin pojan alusta alkaen polttavan pilveä. Ja käyttävän muutakin satunnaisesti. Olimme silti palavasti rakastuneita ja meidön yhteys oli ainutlaatuinen. Päätimme parin kk jälkeen muuttaa yhteen mikä oli ehkä virhe. Parisuhde alkoi arkistua ja luulen poikaystäväni kyllästyneen siihen. Nyt joulukuussa yhtenä iltana hänellä oli tosi paha olla ja menin lohduttamaan häntä. Hän sanoi suoraan haluavansa kuolla. Sain hänet pois ajatuksesta helpottumaan ja hän kiitti siitä. Sen jälkeen hän halusi että hieron hänen selkäänsä. Hän kääntyi ympäri selälleen ja otti minut vatsansa päälle makaamaan. Juttelimme aivan kaikkea maasta taivaaseen. Mitä halutaan tulevaisuudelta mitä toiveita toisella on suhteessa. Hän kertoi miten onnellinen on kanssani. Minä sanoin samaa. Kerrottiin toisillemme rakastavamme toisiamme. Kuitenkin hänellä alkoi mennä sitten tosi huonosti pari päivää oli ihan omissa maailmoissa ottanut rivoja ahdistukseen ja käyttänyt kannabista sekasin. Joka johtaa siihen että tasapaino ei pysy et pysty kunnolla puhumaan lamaannut. Hengitys heikkoa nukkuessa. Ei syönyt käynyt suihkussa narkkasi kavereiden kanssa. Huolestuin ja joka päivä kysyin voiko hän olla seuraavana päivänä selvinpäin. Hän aina lupasi muttei toteuttanut. Olin ärsyuntynyt mutta yritin ymmärtää koska hänellä oli ongelma ja oli tosi masentunut. Koitti perjantai hän oli selvinpäin kuten sovittiin ja juteltiin. Rupesin päikkäreille ja hän oli sillä välin ostanut meille kaljaa ja hommannut kuskin. Käytiin treffeillä keilaamassa ja hetken olin kyydissä hänen kanssaan. Halusin kuitenkin jäädä kotiin koska väsytti niin paljon. Yöllä olin vielä hereillä kun hän tuli kotiin. Oli tosi humalassa ja tuli luokseni katsoi minua silmiin kiiluvin silmin ja sanoi rakastavansa mua tosi paljon. Seuraavana päivänä hän lähti taas narkkaamaan. Oli yön pois kotoa. Sunnuntaina hän ilmoitti että haluaa muuttaa eri kaupunkiin asumaan eikä tiedä mitä se tarkoittaa meille. Olin niin järkyttynyt ja pettynyt ethei hän kysy mua mukaan. Sanoi katsoneensa asuntoja jo pari viikkoa. Tästä mulle mitään sanomatta. Hän pyysi minun lähtevän yöksi pois ja tein niin. Olin vihainen pamautin oven kiinni. Hön yeitti kysellä mihin aion mennä mut olin niin ärtynyt etten vastannut. Hän myöhemmin illasta laittoi ettei meidän juttu enää toimi. Hän ei ole missään vaiheessa ollut viikonloppua selvinpäin. Nyt maanantaina tulin kotiin ja juteltiin. Hän ei muuta mielipidettään asiasta. Haluaa eron ja tuntee minua kohtaan vain kaverillisina. Rakastaa minua kaverina. En ymmärrä. Miten sä voit rakastaa toista ja kertoo sen sille että se tuntuu aidolle ja kaksi päivää myöhemmin sanoa että on menettänyt tunteet. Kysyin onko huumeet syy sille että tunteet menivät ja hän vastasi siihen että kyllä. Millä todennäköisyydellä kun hän nukkuisi univajeensa pois, söisi kunnolla ja olisi selvinpäin hetken. Hän tajuaisi mitä on menettämässä huumeiden takia? En kerennyt korjata virheitäni. Eikä mulla oo koskaan ollut sitä mitä meillä oli tuun lopun ikäni kaipaamaan tätä niin paljon kun tässä oli haasteita. Rakastan häntä yli kaiken maailmassa. Olen sen hänelle monta kertaa sanonut. Miten tunteet voivat hävitä? Onko kellään kuka käyttää huumeita kokemusta siitä mitä tunteille käy sekakäytössä. Pyysin häntä sanomaan ettei rakasta mua ja katsomaan mua silmiin. Hän teki sen. Silmät eivät kiiluneet enää ja olivat masentuneet. Onko mulla enää koskaan saada sitä ihmistä takaisin ketä rakastin...

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ikävää kuin se onkin, huumeet menevät sinun edelle.
      Rakkautesi ei riitä puhdistamaan poikaa. Todellisen halun lopettaa kaikki aivoja sekoittavien aineiden käytön täytyy tulla käyttäjän itsesä sisältä. Toinen ei sa sitä aikaan.

Ainoa mitä sinä voit tehdä on antaa pojan mennä. Ymmärrä että olet voimaton ja kykenemätön muuttamaan tuota ihmistä.

Keskittäydy nyt muihin asioihin, toihin, kouluusi ja harrastuksiin. Käy juttelemassa seurakuntasi pastorin tai jonkun toisen kanssa jolle voit purkaa avuttomuuden tunteesi ja pahan mielesi.
      Varmista seuraavan kerran että et sekaannu ihmisiin joille omien aivojensa tuhoaminen on tärkeintä mitä tietävät.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos vastauksesta, auttoi.😔❤️

• Anonyymi

Ootte te naiset kyllä joskus hieman hassuja. Anna hänen mennä, älä pilaa omaa elämääsi. Hän tekee todennäköisesti elämäsi parhaan päätöksen puolestasi. Ei hän ole "elämäsi rakkaus". Ennemmin tai myöhemmin tulee joku vastaan, jota kohtaan tunnet yhtä paljon tai enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata pilata omaa elämää. Jos jatkat tuossa kuviossa, sotkeennut rikollisiin kuvioihin aina syvemmälle ja syvemmälle. Ehkä kestääksesi aloitat narkkaamaan itsekin. Mieti kaksi kertaa, millaista elämää haluat elää.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain huumetta mieskin piikittää ja näkee pikku-ukkoja. Falskaa välillä ulosteet suoraan mekanismituoliin kun ei pikkukalsareita saa jalkaan huumehoureissaan. Kokoajan saa pelätä milloin suuttuu. Joulun pilaa joka vuosi. Lapset vietiin jo lastenkotiin. Semmosta meillä

• Anonyymi
      UUSI

Lähde kun vielä voit. Löydät paremman.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      238
      14036
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      58
      7173
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      198
      6818
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      100
      4726
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4644
    6. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      24
      4515
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      74
      4327
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4112
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      100
      3886
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3691
    Aihe