Kate Winslet ei hyväksy laihdutuslääkkeitä

Anonyymi-ap

kertoo olevansa huolissaan laihdutuslääkkeiden yleistymisestä.

Kate Winsletin mukaan lääkkeiden aiheuttama ilmiö on jopa pelottava. Näyttelijää järkyttää erityisesti se, kuinka paljon ihmisten itsetunto tuntuu kietoutuvan ulkonäköön. Tähden mukaan ihmisten tulisi muistaa se, että ihmisen arvo ei perustu pelkästään sille miltä ihminen näyttää ulkoisesti.
Winslet kyseenalaistaa myös sen, kuinka kevyesti laihdutuslääkkeisiin suhtaudutaan. Hän pohtii, tietävätkö ihmiset todella, mitä he laittavat kehoonsa ja millaisia pitkäaikaisia seurauksia lääkkeillä voi olla. Näyttelijän mukaan huolettomuus oman terveyden suhteen on erityisen huolestuttavaa.

Kate Winslet toivoo, että yhä useampi nainen uskaltaisi vanheta luonnollisesti. Hänen mukaansa ikääntyminen näkyy kauniisti erityisesti käsissä, jotka kertovat elämästä ja kokemuksista. Winslet sanoo ihailevansa yli 70-vuotiaita naisia ja kokee, että nuorilla ei usein ole realistista käsitystä siitä, mitä todellinen kauneus on.

7

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Winslet, kuka lieneekin, saa toki olla mitä mieltä hän haluaa! Mutta ei hänellä mitään muita parempaa tietoa ole.

• Anonyymi

Onko susta esim Sharon osbourne kaunis kun laihtunut laihdutuslääkkeellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko susta esim Sharon osbourne kaunis kun laihtunut laihdutuslääkkeellä?

Sharon Osbourne ei kuulu mun elämään mitenkään.

Olen itse laihtunut lääkkeellä 25 % painostani. Tämä ei ole kauneusasia vaan terveyteen liittyvä seikka. Tuskin olen entistä kauniimpi tai rumempi, mutta hyväkuntoisempi olen.

• Anonyymi

Winslet on eräs erittäin kuuluisa näyttelijätär, sanooko Titanic sinulle mitään. Kaikki muut ympäri maailman kyllä tuntevat Winsletin.

Kyllä tätä moni muukin ihmettelee. Ozempic face on käsite noita voi googlata netistä ja katsoa itse. Ovat kuin haudasta ylösnousseita zombeja. Pistää miettimään että mitä päässä liikkuu jos haluaa tulla tuonnäköiseksi jonkun lääkkeen avulla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse laihtunut lääkkeellä 25 % painostani. Tämä ei ole kauneusasia vaan terveyteen liittyvä seikka. Tuskin olen entistä kauniimpi tai rumempi, mutta hyväkuntoisempi olen.

miten winslet kuuluu sun elämään kun piti kommentoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta siis yhdysvalloissa julkkikset ei laihduta itseään liian laihaksi?

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe