Tekoälyllä kiusaa jostain ja lähetellä toisena esiintyen ties sun mitä pilatakseen jonkun toisen elämän? Eiks tuo nyt ole sairasta?
Mikä motiivi?
Miten joku kehtaa tehdä
26
230
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä Joku tästä saa?
- AnonyymiUUSI
Hoitoon kuuluisi.
- AnonyymiUUSI
Samaa olen ihmetellyt. Eräs nauta on tehnyt minun nimellä jopa sähköposteja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä myöden muitakin profiileja perustanut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee rilmo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee rilmo?
Mahdollisesti. Ovat käyneet ystäviensä kanssa myös terveystiedoissa.
- AnonyymiUUSI
Entäs yksityisviestien vuotaminen?
- AnonyymiUUSI
Sehän on jo rikos. Kuka puuttuu? Ja milloin? Kun uhri on tehnyt itsemurhan?
- AnonyymiUUSI
Mitä niin salaista yksityisviestissä voi olla ettäkö sillä muka tekisi itsensä muuta kun naurunalaiseksi korkeintaan ja kuulemma kai sekin meni niin että lähettäjä menetti omistusoikeuden viestiin lähetettyään sen jolloin se on vastaanottajan omaisuttaa ja tämä päättää julkaiseeko sen jonnei vai ei mu mitäkö salaista yksityishenkilöllä muka voisi olla ja poliisihan saa kai oikeuden niihinkin etsintäluvalla en tie varmasti mu olettaisin ja löytyy kai kaikki operaattorilta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niin salaista yksityisviestissä voi olla ettäkö sillä muka tekisi itsensä muuta kun naurunalaiseksi korkeintaan ja kuulemma kai sekin meni niin että lähettäjä menetti omistusoikeuden viestiin lähetettyään sen jolloin se on vastaanottajan omaisuttaa ja tämä päättää julkaiseeko sen jonnei vai ei mu mitäkö salaista yksityishenkilöllä muka voisi olla ja poliisihan saa kai oikeuden niihinkin etsintäluvalla en tie varmasti mu olettaisin ja löytyy kai kaikki operaattorilta
No mun ystävät ei kyllä tällä tavalla tee.. Kyllä se joku ulkopuolinen kiusaa tekee.
- AnonyymiUUSI
No, antaa kuulua.
- AnonyymiUUSI
Mitä kehtaamista siinä on tekevät sitä siksi kai kun ovat itse niin onnettomia en tie mikä moisista on rikosseuraamus tai onko sitä vielä määritelty mu sinällään en pidä sitä edes haitallisena kaikkihan on siitä kuitenkin kiinni kuinka parit luottavat toinen toisiinsa ja vielä toistaiseksi erottaa tekoälyllä tehdyt oikeista jotenkin toki joissain on jo haasteita mu taitaa olla jo ammattilaistasoa niillä haetaan si jo kai taas jotain muutakin hyötyä
- AnonyymiUUSI
Tuolla voi lähetellä kaikille työpaikan miehille ja koko alan miehille vaikka pskaa ja sillä tavalla pilata uran. Että on helvetin paha.
- AnonyymiUUSI
"Pari luottaa toisiinsa", mut entä ku pärstät vaihetaan henkilöihin, jotka ei välttämättä oo ees ikinä nähny toisiaan, ja kummastaka ei oo ikinä kuvattu yhtäkä "alan" videoo? Sairasta!
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla voi lähetellä kaikille työpaikan miehille ja koko alan miehille vaikka pskaa ja sillä tavalla pilata uran. Että on helvetin paha.
Kyllä👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Olevinaan jotkut pörnösivyt vaikka ei ikänä olisi ja todellinen luonne päinvastainen.
- AnonyymiUUSI
Kateus, mustasukkaisuus, ehkä nainen on tullut ghostatuksi miehen toimesta? En osaa muuta keksiä.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on nainen. Anyway. Voihan tuossa monta syytä olla
- AnonyymiUUSI
Taitaa palstaäijän rikokset mennä paljon vakavammalle tasolle..
- AnonyymiUUSI
Siinä on sitten poliisejakin mukana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on sitten poliisejakin mukana.
Laittoi mun puhelimeen jotain.. kun tulin paikalle se gubbe oli mun kännykän kimpussa. Mut veikkaan että täs on isompi juttu. Murkyttämistä yms
Ehkä uhreja on esim anttikin - AnonyymiUUSI
Varmasti ovat menneet..
- AnonyymiUUSI
Jos sä kerran tiedät tuollaisesta, niin ilmoita siitä poliisille.
- AnonyymiUUSI
Todellakin on sairaan ihmisen tekoja tuollaiset!
- AnonyymiUUSI
Linnaan toi koko remmi lähtee ja ne on täälläkin huudelleet toisen asioita
- AnonyymiUUSI
Tätä on jatkunu kauan ja täs on monta mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491