Miten joku kehtaa tehdä

Anonyymi-ap

Tekoälyllä kiusaa jostain ja lähetellä toisena esiintyen ties sun mitä pilatakseen jonkun toisen elämän? Eiks tuo nyt ole sairasta?
Mikä motiivi?

26

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mitä Joku tästä saa?

• Anonyymi
        UUSI

Hoitoon kuuluisi.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa olen ihmetellyt. Eräs nauta on tehnyt minun nimellä jopa sähköposteja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä myöden muitakin profiileja perustanut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tee rilmo?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tee rilmo?

Mahdollisesti. Ovat käyneet ystäviensä kanssa myös terveystiedoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Entäs yksityisviestien vuotaminen?

• Anonyymi
        UUSI

Sehän on jo rikos. Kuka puuttuu? Ja milloin? Kun uhri on tehnyt itsemurhan?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä niin salaista yksityisviestissä voi olla ettäkö sillä muka tekisi itsensä muuta kun naurunalaiseksi korkeintaan ja kuulemma kai sekin meni niin että lähettäjä menetti omistusoikeuden viestiin lähetettyään sen jolloin se on vastaanottajan omaisuttaa ja tämä päättää julkaiseeko sen jonnei vai ei mu mitäkö salaista yksityishenkilöllä muka voisi olla ja poliisihan saa kai oikeuden niihinkin etsintäluvalla en tie varmasti mu olettaisin ja löytyy kai kaikki operaattorilta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä niin salaista yksityisviestissä voi olla ettäkö sillä muka tekisi itsensä muuta kun naurunalaiseksi korkeintaan ja kuulemma kai sekin meni niin että lähettäjä menetti omistusoikeuden viestiin lähetettyään sen jolloin se on vastaanottajan omaisuttaa ja tämä päättää julkaiseeko sen jonnei vai ei mu mitäkö salaista yksityishenkilöllä muka voisi olla ja poliisihan saa kai oikeuden niihinkin etsintäluvalla en tie varmasti mu olettaisin ja löytyy kai kaikki operaattorilta

No mun ystävät ei kyllä tällä tavalla tee.. Kyllä se joku ulkopuolinen kiusaa tekee.

• Anonyymi
      UUSI

No, antaa kuulua.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä kehtaamista siinä on tekevät sitä siksi kai kun ovat itse niin onnettomia en tie mikä moisista on rikosseuraamus tai onko sitä vielä määritelty mu sinällään en pidä sitä edes haitallisena kaikkihan on siitä kuitenkin kiinni kuinka parit luottavat toinen toisiinsa ja vielä toistaiseksi erottaa tekoälyllä tehdyt oikeista jotenkin toki joissain on jo haasteita mu taitaa olla jo ammattilaistasoa niillä haetaan si jo kai taas jotain muutakin hyötyä

• Anonyymi
        UUSI

Tuolla voi lähetellä kaikille työpaikan miehille ja koko alan miehille vaikka pskaa ja sillä tavalla pilata uran. Että on helvetin paha.

• Anonyymi
        UUSI

"Pari luottaa toisiinsa", mut entä ku pärstät vaihetaan henkilöihin, jotka ei välttämättä oo ees ikinä nähny toisiaan, ja kummastaka ei oo ikinä kuvattu yhtäkä "alan" videoo? Sairasta!
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla voi lähetellä kaikille työpaikan miehille ja koko alan miehille vaikka pskaa ja sillä tavalla pilata uran. Että on helvetin paha.

Kyllä👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Olevinaan jotkut pörnösivyt vaikka ei ikänä olisi ja todellinen luonne päinvastainen.

• Anonyymi
      UUSI

Kateus, mustasukkaisuus, ehkä nainen on tullut ghostatuksi miehen toimesta? En osaa muuta keksiä.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja on nainen. Anyway. Voihan tuossa monta syytä olla

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa palstaäijän rikokset mennä paljon vakavammalle tasolle..

• Anonyymi
        UUSI

Siinä on sitten poliisejakin mukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on sitten poliisejakin mukana.

Laittoi mun puhelimeen jotain.. kun tulin paikalle se gubbe oli mun kännykän kimpussa. Mut veikkaan että täs on isompi juttu. Murkyttämistä yms
        Ehkä uhreja on esim anttikin

• Anonyymi
        UUSI

Varmasti ovat menneet..

• Anonyymi
      UUSI

Jos sä kerran tiedät tuollaisesta, niin ilmoita siitä poliisille.

• Anonyymi
      UUSI

Todellakin on sairaan ihmisen tekoja tuollaiset!

• Anonyymi
      UUSI

Linnaan toi koko remmi lähtee ja ne on täälläkin huudelleet toisen asioita

• Anonyymi
      UUSI

Tätä on jatkunu kauan ja täs on monta mukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      151
      9923
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5474
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3899
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      50
      2695
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      72
      2419
    6. 73
      2127
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      145
      2026
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      233
      1828
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      140
      1501
    10. Roger Karimus

– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun
      Voimailulajit
      2
      1491
    Aihe