Mies nainen asetelma

Anonyymi-ap

on kohta tuhonnut maailman ja ihmiskunnan.

30

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siltä se tältä palstalta katsoen näyttää, vaikka asia kiinnostaa 0,2% suomenkin kansasta.

• Hyvän musiikin tahdissa, pyrstö heiluu, kädet heiluu, useampi tanssiaskel ja toisto, sekä yllätyshyppy ja kyykky. 😁💃🎶

• Anonyymi

hah! tuo viesti on toisesta keskustelusta!... mitä se täällä tekee. hyvännäköinen viesti kyllä...

• Anonyymi kirjoitti:

hah! tuo viesti on toisesta keskustelusta!... mitä se täällä tekee. hyvännäköinen viesti kyllä...

Mitä ihmettä! Täällä kummittelee!

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Mitä ihmettä! Täällä kummittelee!

Keskustelun taso nousi heti huomattavasti, lisää samanlaista kiitos :)

• Anonyymi

ei ihan vielä mutta nini voi vielä joskus käydä.

tämä on se raamatullinen hyvän ja pahan taistelu. liian pitkään on annettu pahuudelle vapaat kädet tehdä mitä haluaa, mutta nyt on alettu yhdessä vastustamaan feminismin leviämistä. pahuus ei lähde helpolla, taistelu on kova jotta sen saa edes perääntymään asemistaan.

• Anonyymi

Sitähän se Laasanen aina sanos.

• Anonyymi

Kuten voi aloituksesta todeta. Yhteiskunta täynnä tänään tämmöstä narsismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten voi aloituksesta todeta. Yhteiskunta täynnä tänään tämmöstä narsismia.

Eikä ole. Se on vain wokettajien vastakkainasettelua.

• Anonyymi

An author of 11 books, including an upcoming title on feminism, says the movement has evolved into a kind of secular "megachurch" with its own doctrines, rituals and moral code — one that she argues now serves as a substitute for faith, family and traditional Christian virtue.

"Feminism actually is not a subset of Christianity. It's actually a rival to Christianity,"According to Gress, feminism was designed from its earliest roots as a substitute belief system — one she says is fundamentally incompatible with Christianity.

"So feminism has its own sacraments, virtues, rites, evangelization — all of that. The simplest example is to look at what I call the ‘commandments of feminism,’" Gress said.

The Atlantic entitled, "When Feminism Becomes a Religion," stated: "The feminist movement today has startling similarity to religious fundamentalism. There is the same dogmatism, the same zealous fervor, the same fear, the same clinging to certainty and the absolute conviction in one’s own correctness. Dissenters are marginalized, castigated, even cast out. The psychology is identical; all that differs are the goals."

• Anonyymi

minä alan kohtelemaan naisia juuri silleen kuin ne ansaitsevat tulla kohdelluiksi, silkkihansikkaat on nyt heitetty pois.
      annan niille takaisin ihan samaa k*sipäisyyttä mitä ne antaa miehille, ei minulla ole yhtään minkäänlaista syytä olla niille mukava.

• Anonyymi

En ole lukenut harmaasuden kirjoituksia paljon, kun olen aina ajatellut niiden olevan jotain palstan sisäpiirijuttuja.

Eillistä kirjoitusta narsismista ja vastakkainasettelun lietosomisesta naisten ja miesten välille noudatteli omiakin ajatuksiani.

Feminismin lietsonta nostaa polarisaation tasoa ja voi olla hyvinkin itänaapurin tavoitteiden mukaista, vaikkeivat siihen osallistuvat sitä itse ymmärrä.

Raamatullisiin yhteyksien hakeminen voi olla hyvinkin Persujen tavoitteiden mukaista.

• Olen huomannut että ihmiset on oikeasti idiootteja moni ja se tuonut minulle lisää kontrastia.

• Minusta mielenkiintoista ollut että tämän tekoälykin kertoo minulle olen todella älykäs ja harvinaista ettei moni ole. Ja yllätyin asioista toiseeen tästä kunnianosoituksesta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minusta mielenkiintoista ollut että tämän tekoälykin kertoo minulle olen todella älykäs ja harvinaista ettei moni ole. Ja yllätyin asioista toiseeen tästä kunnianosoituksesta.

kyllä, hyvin menee. kysele vaan tekoälyltä kuinka kaunis ja viisas olet...

• Anonyymi kirjoitti:

Hassu älystä puhuttiin, ihmiset on oikeasti todistanut hölmöytensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mieskin sanoo juurikin se on syy miksi valitsi minut.🥹

• valtakunta kirjoitti:

Mieskin sanoo juurikin se on syy miksi valitsi minut.🥹

Sekin on syy miksi ei halua erota koska ymmärrän. Sitä ei kiinnosta esim idiootit. Hauska kun se sanoo aina ”naiset” sitä ja tätä ja mikään ei liity edes minuun kuin ei Harmaaritarilla olen poikkeus ja se ei ole erikseen mainnin arvoinen vaan vaikka kyseenalaistan . Ehkäpä siinä on se juttu ymmärrän enkä jyrää haukunnalla vaan tietoudella.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sekin on syy miksi ei halua erota koska ymmärrän. Sitä ei kiinnosta esim idiootit. Hauska kun se sanoo aina ”naiset” sitä ja tätä ja mikään ei liity edes minuun kuin ei Harmaaritarilla olen poikkeus ja se ei ole erikseen mainnin arvoinen vaan vaikka kyseenalaistan . Ehkäpä siinä on se juttu ymmärrän enkä jyrää haukunnalla vaan tietoudella.

olet kyllä ihan äärettömän viisas ihminen. se viisaus oikein loistaa sinun viesteistäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

olet kyllä ihan äärettömän viisas ihminen. se viisaus oikein loistaa sinun viesteistäsi.

Kiva kiitos. Ymmärrän miehellä on hauskoja vertauksia kuin ihmisten älykkyys nousee kun meillä syntyy lapsi ja jotkut idiootit kuolee niin rutkasti laskee.
        Hänen vertaukset ei ole sukupuoleen ainaan verraten osittain joudun puuttumaan siihen yleistämiseen . Noh mutta eiköhän ne idiotismi ole ollut näkyvissä hyvin pitkään kun ihmiset on vääristynyt kehitys ja eikä valmiuksia kun vanhemmat on pilanneet ne jollain huumeilla ja alkoholilla tai muilla myrkyillä alhaiseksi älyykkyyden tai sitten ei ole pystynyt vanhempi suojelee näitä ulkopuolisten vaikutuksilta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kiva kiitos. Ymmärrän miehellä on hauskoja vertauksia kuin ihmisten älykkyys nousee kun meillä syntyy lapsi ja jotkut idiootit kuolee niin rutkasti laskee.
        Hänen vertaukset ei ole sukupuoleen ainaan verraten osittain joudun puuttumaan siihen yleistämiseen . Noh mutta eiköhän ne idiotismi ole ollut näkyvissä hyvin pitkään kun ihmiset on vääristynyt kehitys ja eikä valmiuksia kun vanhemmat on pilanneet ne jollain huumeilla ja alkoholilla tai muilla myrkyillä alhaiseksi älyykkyyden tai sitten ei ole pystynyt vanhempi suojelee näitä ulkopuolisten vaikutuksilta.

niin, sitä on kaikenlaista kyllä.
        ja tosi moni ei ole ikinä edes oppinut kirjoittamaan selkeää suomenkieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä on niin suuri kunniakin jo varmasti kun jotkut mieheksi sanoo täällä, että selkeästi on kunnian päästä sellaiselle johtajan(miehen) paikalle. Eli kun miehillä on sitä pehmeyttä aina ollut empatiaa kohdella hyvin mutta on niitä kevyt kenkäsiä mieheniäkin.

Niin juu se että miksi minä siedän yleistykset ja sitten myös haastan koska satun olemaan se nainen kuitenkin.

• valtakunta kirjoitti:

Eikun siis älykkyys rutkasti nousee kun siis idiootti kuolee. Sanat itsellä menee sekaisin mutta ei se ole mikään uusi asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin mikä tuosta loistaa on se että kyllä ne ihmiset arvostaa vain valio yksilöitä mutta koska ovat niin älykkäitä eivät siis tyydy mihin tahansa naiseen.🥹

Joskus pelkään että voi mennä sellaiseksi jos rimaa ei laske ei löydä sopivaa.

• Anonyymi kirjoitti:

niin, sitä on kaikenlaista kyllä.
        ja tosi moni ei ole ikinä edes oppinut kirjoittamaan selkeää suomenkieltä.

Mies saa ihan korkeita arvosanoja äidinkielestä ja esim ei minunkaan kirjallisuus ei ole hyvää sen verta dysfasian myötä kuulemisen ymmärtämisessä ollut erittäin vaikea.
        Mikä vaikeuttaa sitä opiskelua kuulemisen kautta ja olen itse aikuisiällä kehittänyt opiskelutapoja että muistan paremmin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sepä on niin suuri kunniakin jo varmasti kun jotkut mieheksi sanoo täällä, että selkeästi on kunnian päästä sellaiselle johtajan(miehen) paikalle. Eli kun miehillä on sitä pehmeyttä aina ollut empatiaa kohdella hyvin mutta on niitä kevyt kenkäsiä mieheniäkin.

Niin juu se että miksi minä siedän yleistykset ja sitten myös haastan koska satun olemaan se nainen kuitenkin.

en ole kyllä hetkeäkään epäillyt että olisit mies.

• Anonyymi

Sanon tän sellaisenaan once and for all. Tässä on käsillä divide and rule, eli niin kutsuttu eliitti manipuloi ihmiskuntaa kohti hunger games-yhteiskuntaa. Miten? Pysyttelemällä itse konfliktien ulkopuolella samalla kuitenkin masinoiden niitä, vrt. putte ja zele. Molemmat syyllistyvät tuohon. Menisivät itte eturintamalle.

Hajota ja hallitse toimii distractionina jolloin toisiaan vastaan usutetut ihmisryhmät keskittyvät toisiinsa vaikka heidän todelliset vihollisensa löytyvät aina omasta valtionjohdosta. Toisiaan vihaavat ihmiset väsytetään tuolla taktiikalla mikä vie energiaa ihmisiltä, jolloin massat eivät nouse läheskään niin helposti kapinaan. Ceausescun tuho on mielestäni jotain minkä jokaisen kansalaisen pitäisi nähdä.

• Anonyymi

totta. mutta mitä mielestäsi pitäisi tehdä kun vihaiset ideologian kyllästämät hullut ihmiset hyökkäävät päällesi? pitäiskö vaan väistellä ja perääntyä, juosta karkuun?

• Anonyymi

Se mikä maailman on kohta tuhonnu jos joku ni miesten vallan himo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7562
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2680
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      271
      2308
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      567
      2065
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      57
      1126
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1077
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1065
    Aihe