Onko teitä ollenkaan Suomessa päin? Olisi ihanaa löytää tällainen omakseni ja rakastella todella usein. Pidän suutelusta, hyväilyistä, imuista. Nuolen ja panen todella mielelläni ja kuulisin tyttömäisen yninäsi kunnes... <3
Söpö. alistuva ja iloinen femboy vaimoksi top-miehelle
14
777
Vastaukset
kyllä sitä voihkintaa tulee kun kulli kairaa pyllyäni , toisin vaimoksi minusta ei taida olla 😅
mikset mene itse kun et osaa sanoa mitään järkevää , vai kiihoittuuko pieni pippelisi kun kykenet huutelemaan tuhmia täällä 😆
- Anonyymi00004
Missä päin kullityttö vaikuttaa?
- Anonyymi00015
kullityttö kirjoitti:
ei heinolan setä on heinolassa , minä lahdessa
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00006
Olen juuri etsimäsi sinkku 26v. Hormooni hoidot aloitin kuusi vuotta takaperin, pienet terhakat rinnat. Alapääni miehinen, ääneni naisellinen ja pukeudun naisellisesti, meikkaan kuten naisen kuuluukin. Hellyydestä tykkään kuten seksistä joten puutteessa tarvitsi olla.
- Anonyymi00009
Tääl eläke mies maaseudun rauhas, kalu pelittaa hyvin ja helliä haluusin. Talouteni kunnos joten voisit asuu kanssani. M 73
- Anonyymi00013
Wau. Mä olen hetero joka tykkää myös tytöistä joilla on kulli. Keski-ikäinen, naimisissa, mä huomasin redditissä trap sivuston ku etin jotain jengiampumisia. Joku vuosi sitten, säikähdin et oon homo.
Mut sit kelailin et mä ihastuin siihen överiin feminiinisyyteen ja söpöyteen. Et en mä miehisyydestä tykkää. Varsinkin transnaisethan on monesti naisellisempia kuin cis naiset.
En kaipaa vaimoa, sellainen on ja rakastan häntä kovasti. Saan häneltä hyvää seksiä, mutta mutta... Joskus tekis mieli panna näitä munatyttöjä. Hellästi. Sit jos mä tuun eka, hoitelen suulla typykän, kuten cis naisellekin teen. Kulli ei sinällään kiinnosta mut ei se haittaakaan jos on muuten naisellinen.
Tuo kuulostaa aina hyvältä että puutteessa ei tarviis olla😄.
Mä haluan ehdottomasti olla se joka panee, mut mä haluan tehdä hyvää, saada sut tuntemaan itsesi naiseksi. Mä tiedän et meidän yhteiskunta ei hyväksy erilaisuutta ja seksuaaliseen erilaisuus vasta hankalaa onkin. Siks mä haluaisin pitää hyvänä ja saada hyviä fiiliksiä. Toki samahan se on cis naistenkin kans, et heidän tyydytys on mulle tärkeämpi kuin oma.
Ois kiva tutustua johonkin trans tai naiselliseen cd tai femboy typyköihin.
- Anonyymi00007
Hyi saatana 🤮🤮🤮 sairasta
- Anonyymi00014
Tuo jos mikä on sairasta. Sä tuut yrittää vittuilemaan tänne kun sä huomaat tykkäväsi tytöistä jotka vois panna sua?
Nää mimmit on kuullut kaikki vittuilut täällä junttisuomessa. Voi olla hankala päästä heidän ihon alle😄
- Anonyymi00008
Sairas olet 🤮
- Anonyymi00010
Ihanaa olisi kiva olla vaimo miehelle Satakunnassa ja vaikka olisi varattu kun olisin edes toinen jota panisit spermat suuhun ja sisään suo minulle kunnia olla sinun naisesi.T.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214