Onko teitä ollenkaan Suomessa päin? Olisi ihanaa löytää tällainen omakseni ja rakastella todella usein. Pidän suutelusta, hyväilyistä, imuista. Nuolen ja panen todella mielelläni ja kuulisin tyttömäisen yninäsi kunnes... <3
Söpö. alistuva ja iloinen femboy vaimoksi top-miehelle
11
262
Vastaukset
kyllä sitä voihkintaa tulee kun kulli kairaa pyllyäni , toisin vaimoksi minusta ei taida olla 😅
mikset mene itse kun et osaa sanoa mitään järkevää , vai kiihoittuuko pieni pippelisi kun kykenet huutelemaan tuhmia täällä 😆
- Anonyymi00004
Missä päin kullityttö vaikuttaa?
- Anonyymi00005
kullityttö kirjoitti:
lahdessa päin tyttöilen
Eli heinolan setä buaahaa
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli heinolan setä buaahaa
ei heinolan setä on heinolassa , minä lahdessa
- Anonyymi00006
Olen juuri etsimäsi sinkku 26v. Hormooni hoidot aloitin kuusi vuotta takaperin, pienet terhakat rinnat. Alapääni miehinen, ääneni naisellinen ja pukeudun naisellisesti, meikkaan kuten naisen kuuluukin. Hellyydestä tykkään kuten seksistä joten puutteessa tarvitsi olla.
- Anonyymi00009
Tääl eläke mies maaseudun rauhas, kalu pelittaa hyvin ja helliä haluusin. Talouteni kunnos joten voisit asuu kanssani. M 73
- Anonyymi00007
Hyi saatana 🤮🤮🤮 sairasta
- Anonyymi00008
Sairas olet 🤮
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152430