En tule ikinä luottamaan naiseen.

Anonyymi-ap

Olen törmännyt kyllä naisiin jotka ei vaan lähde mihinkään suhteeseen, vaikka kiinnostaisin heitä. He vaan ovat päättäneet, että ei mitään "isompaa" kaksilzhkeksten kanssa..

No sentään noissa naisissa on jotain selkärankaa ihmisenä. Jos eivät osaa huolehtia omista tunteista, vastata niistä, niin sitten edes nostaa kädet pystyyn...

Sama juttu kuin sivarit...arvostan.

Mutta kun on taas niitä, jotka "ulkoistavat kaiken miehelle".
Näitä löytyy sittrn ihan helkatisti. Miettikää mitrn monta nsista joku Toni Nieminen vaikka saa koukkuun? Ja jokainen exä jaksaa ihmetellä. Ei Tonin tarvitse muuttaa mitään itsessään, tavassa elää....

Naiset täällä elää kuin Venäjällä. Hyväksyy miesten perseilyn. 90% suhteista naiset hoitaa kodin, lapset jne. vaikka käyvät töissä... ja jos eroavat, sama homma jatkuu 90%:sti.

Vika on miehessä aina. Sen saa kuulla kyllä.

Mutta naiset polkee täällä kuin Venäjällä ihmiset... heistä mitään ei tarvitse muuttaa. Tai perseilevifn miesten täytyy muuttua. Heistä itsestään ei homma ole pätkääkään kiinni.

19

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ensin pahoittelen kirjoitusvirheitäni, sitten totean, ettei itselläni ole pieninkään tarve suhteeseen naisen kanssa. Minulle henkilökohtaisesti tämä sinkkuus käy vallan mainiosti.

Mietin vaan tätä vallitsevaa tilannetta.

En mieti syntyvyyttä. Enkä mieti mitään vastaavaa...

Mietin, että oikeasti täällä Suomessa vieläkin lopulta yhtä idiootit tunteidensa "höhlät" vaan jatkaa "venäjämäistä meininkiä"... Eli: "joku vielä tulee ja tekee onnen".

Minulta ei puutu "palasta". Osaan elää elämääni itse...vaikka se ei mene kuin Stgömsöössä...

En usko, että vastaavaa naista löytyisi, joka uskaltaisi uskoa itseensä ja "hypätä" mun kanssa. Ja olen kohdannut "pomoja", "juristeja"... kun minusta sellainen on ok... en olekaan "tärisevä ja kuitenkin "pill.n" tarpeen edessä tärisevä "munamies".

• Anonyymi

tekstistä päätellen alkoa on otettu nyt hieman enemmänkin, alkon ovissa on rampattu harva se päivä ilmeisesti.

mutta itse aiheesta, vain täysin mielipuoli seinähullu ihminen luottaa johonkin naiseen. naiseen ei voi KOSKAAN luottaa. ei kenenkään miehen eikä naisen kannata luottaa johonkin naiseen. vain itseensä voi luottaa.

minä kerron vapaasti kaikki asiani ja tunteeni, mutta pidän aina tietyn henkisen etäisyyden, jos ja kun se nainen päättää vaan hävitä elämästäni niin olen siihen henkisesti valmis. kun olen jo valmiiksi henkisesti etäinen.

• Anonyymi

No mitäpä alkon otto johonkin mirlipiteeseen vastaan vaikuttaa? Voi skipata tai vastata...thats aĺl.

Minusta sinäkin pidät tskaoven auki... ei löydy munaa siihen, että heittäydyt. Oot varmaan heittäytynyt, mutta omien toiveittesi varaan...petyit ja loput kärsii siitä.

Menet samaan koriin 90%;in naisten kanssa... vastaus pitäisi tulla muuslta...ei sinusta...

Next...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä alkon otto johonkin mirlipiteeseen vastaan vaikuttaa? Voi skipata tai vastata...thats aĺl.

Minusta sinäkin pidät tskaoven auki... ei löydy munaa siihen, että heittäydyt. Oot varmaan heittäytynyt, mutta omien toiveittesi varaan...petyit ja loput kärsii siitä.

Menet samaan koriin 90%;in naisten kanssa... vastaus pitäisi tulla muuslta...ei sinusta...

Next...

sori, en ymmärrä mitä sanot.

• Anonyymi

Voin vaan kirjoittaa että en luota yhteenkään mieheen 100%. Sen verran saanut pjaskaa kohtelua miehiltä elämäni polulla.

• Anonyymi

voi että, eikö ne ymmärtäneet sinun feminismiäsi ollenkaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voi että, eikö ne ymmärtäneet sinun feminismiäsi ollenkaan?

Uskon tasa-arvoon parisuhteessa.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Jos saikin elää pitkään liiton suojassa, niin sen jälkeen ovat miehet "opettaneet" että hyvää miestä on vaikea löytää. Koita siinä sitten pitää yllä uskoa ihmisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Itsekin olen saanut naisilta. En mitään järkyttävää, mutta yksipuolista lopulta. Olen jokaiselle naiselle ollut se, joka tekee hänen suhteensa. Kun olen itse tuen tarpeessa, se käännetään niin, että minä lopulta lohdutan, kun itse sitä tarvitsisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon tasa-arvoon parisuhteessa.

se uskosi kestää tasan niin kauan kunnes sinun täytyy itse tehdä jotain ihan oikeita töitä. sitten alkaa ne perustelut, "koska sitä sun tätä" niin sinun ei tarvitsekaan tällä kertaa osallistua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se uskosi kestää tasan niin kauan kunnes sinun täytyy itse tehdä jotain ihan oikeita töitä. sitten alkaa ne perustelut, "koska sitä sun tätä" niin sinun ei tarvitsekaan tällä kertaa osallistua.

No en osaa vaihtaa renkaita autoon, sun muuta miesten hommia. Ainahan työt pitäisi olla neuvoteltavissa, mutta niin että kumpikin tekee osansa. Mies vois mun puolesta laittaa ruokaa kun sitä hommaa inhoan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en osaa vaihtaa renkaita autoon, sun muuta miesten hommia. Ainahan työt pitäisi olla neuvoteltavissa, mutta niin että kumpikin tekee osansa. Mies vois mun puolesta laittaa ruokaa kun sitä hommaa inhoan.

niinpä niin. nainen sanoo "en osaa sitä, en pysty tähän enkä tuohon" mutta miehen pitää pystyä tekemään se kaikki tarvittaessa. se on sitä "tasa-arvoa" nääs....

• Anonyymi
      UUSI

Täh?

Toni Niemisen ei tarvitse muuttaa itsessään mitään ja silti se saa naisia? Ihan sama mulle.

Naistenkaan ei tarvitse muuttaa itseään ja vika on aina miehissä kun vaihtavat kumppania? Eipä mua kiinnosta toisten suhteet.

Piti sitten Venäjäkin tähän outouteen sotkea?

Jos joku parisuhteellinen hoitaa kaikki kotihommat, se on hänen asiansa. Ehkä se sitten ei häntä siinä kohtaa haittaa yhtään. Alkaa ehkä haitata vasta myöhemmin... Sekin on hänen oma asiansa.

Ei varmastikaan ole ainuttakaan täydellistä parisuhdetta. Tai jos sellaista pitää täydellisenä, jossa sietää toisen epätäydellisyyden, niin sitten ehkä on. Taaskin, mua ei toisten suhteet niin kiinnosta.

Noin yleensäkin toisten asioilla ei kannata omaa päätään kauheesti vaivata. Vtuiks menee arpominen kuitenkin.

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Olen tehnyt tuota samaa kuin sinä joskus teini-iässä - kirjoitellut humalapäissäni keksimiäni huippuälykkäitä ajatuksiani ylös, jotta voisin sitten seuraavana päivänä vielä muistaa ne.

Otan osaa. Tiedän tunteen...

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Tää tuli jossain spämmättynä eteen ja otsikko jo osui silmään...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/toni-niemisen-avovaimo-tiistaina-vannottiin-rakkautta-toinen-nainen-yllatti-taysin/1971887

Ei minuakaan kiinnosta muitten suhteilut, mutta esimerkkinä vaan, että tunnetusta tyypistä on paljon juttuja lehdissä, miten lentelee nyt kukasta kukkaan ilman suksia ja joku näistä naisista täällä viimesimpinä jaksaa hämmästellä yhä asiaa.

Se Venäjä tulee esimerkkinä hyvin, että siellä kukaan ei välitä mistään mitään. Täällä ja siellä sanotaan, ettei Putinille voi mitään... varmasti voisi, jos hsluaisi. Persettä penkkiin porukalla, mutta ei.

Tuossa katsoin yhden podcast-jakson alkoholistiukosta. Sanoi, että hänen vaimonsa hyväksyivät paljon hänen touhujaan. Syynä ehkä taloudelliset asiat ja ehkä läheisriippuvuus.
        Viimeinen älysi vihdoin tehdä itse muutoksen itsessään, eikä jankannut ukon alkoholismista mitään. Ei suostunut elämään kulississa, vaan toi kavereitaan syömään, kun ukko makasi krapulassa tai kännissä.. ukko sai maistaa omaa lääkettään. Lopulta tää mies meni hoitoon ja lisäksi perusti itse hoitolaitoksen. Suhde vissiin meni kyllä, mutta siinä nainen otti itse vastuun ongelmasta.
        Ja tavallaan hänkin oli osa sitä yhteistä ongelmaa.

Kaikilla meillä on jotain, johon tarttis oikeanlaista peiliä, tukea ja lohdutusta.
        Mutta myös selkeää vastuunottoakin. Eikä aina odottaa ihmettä, kuten venäläiset tuntuu tekevän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt tuota samaa kuin sinä joskus teini-iässä - kirjoitellut humalapäissäni keksimiäni huippuälykkäitä ajatuksiani ylös, jotta voisin sitten seuraavana päivänä vielä muistaa ne.

Otan osaa. Tiedän tunteen...

xLiner

No mun ei tarvitse kirjoittaa niitä ylös, että muistaisin. Ne kyllä kulkee mukana kokoajan. Ei auta mitkään koomat.

Kännissä ne vaan pulppuaa ulos.

Ja kyllä... selvinpäinkin olen sitä mieltä, että naiset usein välttelee vastuitaan suhteissa. Miesten käytös on selkeämpää ja räikeämpää kyllä, mutta suhteissa pitäisi olla kaksi vastuuta ottavaa aikuista. Ja minä uskon, ettei monesta naisesta vaan ole siihen. Helpompi olla vain uhri...

• Anonyymi
      UUSI

Ei naiset halua seurustella. Ne haluaa hetken hupia ja yhden yön juttuja. Itse haluaisin seurustella että olisi joku jota tapailla ja juttuseurana. Baareissa ei jaksa enää käydä.

• Anonyymi
        UUSI

tiedätkö mitä, se nainen oikeasti inhoaa miestä. se olisi mieluiten yksin tai ystävättäriensä seurassa. se vaan joutuu sietämään sitä miestä, koska se saa mieheltä asioita mitä haluaa.
        googlaa hedonismi, sitä on nainen.

• Anonyymi00020
      UUSI

No mulle ei edelleenkään tarvitse sanoa mitä mä muka haluan. Ihan itse päätän. Mulla ja mun kihlatullani on kuitenkin omat taloudet, omat tilit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      264
      14340
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      65
      7261
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7068
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      43
      5088
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4856
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4704
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4464
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      20
      4401
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      76
      4154
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3948
    Aihe