Mitä reagoisit suomi missille, jos olisit kaupan täytekakku kahvitarjoilulla ja
suomi missi yht'äkkiä alkaisi lähestymään pöytää, jossa kakkua lusikalla olisit suuhun laittamassa.
Meikäläinen ainakin vetäytyisi pyödästä ja menisi ruokahyllyn taakse täytekakun ja pahvisen kahvimukin kanssa piiloon ja toivoisi, ettei missi sinne tule.
Minusta tilanne olisi pelottava siinäkin mielessä, että ajatelkapas, jos paikallis lehden toimittaja pulmahtaisi paikalle ja ottaiis valokuvan ja sinun pärstäsi olisi myös kuvassa, siitähän joku voisi saada väärinkäsityksen, että siinä on mies, jonka kanssa missi styylaa.
Muutenkin tuollaiset missit ovat pelottavia, kun varmaan miesvaatimukset ovat korkean tiukat.
Ihan turha misseihin on aikaa tyhlata, ei sellaiselle kelpaa ikipäivänä ja ajatelkaa mikä julkisuus ryöpytykseen, arvosteluun sitä joutuisi ja kateellsia jännämiehiä alkaiis pyörimään ympärillä, että olet vienyt minun naiseni ja minä pieksen sinut.
Mitä reagoisit suomi missille
19
222
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osahan palstan ätmelyistä tekisi juurikin noin. Minä onneksi olen vanha, iso, kokenut ja komea pukki!
En hätkähtäisi pätkääkään. Tuskin hän kuitenkaan eroottisella mielellä lähestyisi. Tai noh kohdallani en voi olla varma.
Mutta mitä sitten? Ja ne lehtikuvaajat olisivat vain bonusta. Eipähän väitettäisi valehtelijaksi.
>simiti< - Anonyymi
Ja noin sulle sitte tapahtu? :D
Janskulla suuret unelmat. ;)- Anonyymi
Lopeta heti! Jätä tuo ulilauta tyylisi edes jouluksi. Katsellaan sitten uutenavuotena kuka alistaa ja ketä tärisevää reppanamuumia!
Umpijuntti ei uskalla kirjoitella edes nimimerkillä.
>simiti<
- Anonyymi
Minä sanoisin, että ”Mii laav chaina, mii laav”.
- Anonyymi00005
Joutavasta asiasta aivan turha kohu. Huumorintajuttomia ja herkkähipiäisiä ovat jutun nostajat. Voi kun ois heilläkin elämä.
- Anonyymi00006
Mitä reagoisit -> miten reagoisit?
Oletko venemaalt? - Anonyymi00007
Ruokahylly
En yleensä ota näihin tällaisiin mitään kantaa, mutta tuo ruokahyllyn taakse piiloutuminen on vähän kuin naisten juttu.
Ainoastaan lapsia ja naisia näkee karkkihyllyillä, ei meitä raavaita miesuroksi. Me olemme sellaisten värimaailmojen takana, seuraavalla käytävällä valitsemassa illaksi lenkkiä.
(reps)- Anonyymi00009
Ruokahylly 2.0
Kun itse kävelen keittiööni, niin ollessani itse siellä, itselleni tulee mieleen, että itsepähän tämän suunnittelit.
Ei ruokahyllyn hyllyä.
Ruokahylla kuulostaa sanana irralliselta. Ruokahylly seisoo omilla jaloillaan teräksisenä suurtalouskeittiön sivustalla. Se on ruuvattu lattiaan kiinni, eikä se kaadu (niin kuin elokuvissa hyllyt kaatuvat).
Sellaisen taakse voi mennä syömään, mutta keittiössäni ei.
(hihitystä) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ruokahylly 2.0
Kun itse kävelen keittiööni, niin ollessani itse siellä, itselleni tulee mieleen, että itsepähän tämän suunnittelit.
Ei ruokahyllyn hyllyä.
Ruokahylla kuulostaa sanana irralliselta. Ruokahylly seisoo omilla jaloillaan teräksisenä suurtalouskeittiön sivustalla. Se on ruuvattu lattiaan kiinni, eikä se kaadu (niin kuin elokuvissa hyllyt kaatuvat).
Sellaisen taakse voi mennä syömään, mutta keittiössäni ei.
(hihitystä)Ruokahylly 3.0
Jos minua lähestyisi erittäin kaunis ja erittäin kuuluisa mediamalli, niin keskustelisin kakkuni kanssa siitä kuinka tällä menee ja odottaisin, että erittäin kuuluisa ja erittäin kaunis mediamalli avautuisi minulle kuin itsestään.
Näin minä tekisin.
(hirn) - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ruokahylly 3.0
Jos minua lähestyisi erittäin kaunis ja erittäin kuuluisa mediamalli, niin keskustelisin kakkuni kanssa siitä kuinka tällä menee ja odottaisin, että erittäin kuuluisa ja erittäin kaunis mediamalli avautuisi minulle kuin itsestään.
Näin minä tekisin.
(hirn)Ruokahylly 4.0
Naisten suurin munaus ovat me miehet. Kun jokin kerää ympärilleen jotain kuin kärpäsiä, niin olo ei varmaan ole jumalallinen.
Ajatelkaapa tuota hetki, niin keskustellaan sitten lisää.
(hihitystä)
- Anonyymi00008
En mitenkään
Tälle pulmalle on hyvä uhrata hetki ja muutama ajatus. Koskaan ei tiedä missä missit vaanivat satunnaista kulkijaa.
Todennäköisyydet eivät ole kovin suuria, mutta eivät mitättömiä. Minäkin olen ollut läheisissä väleissä yhden perintöprinsessan kanssa, ollut yhden entisen miss suomen aktiivisen viestittelyn kohteena ja lisäksi aina silloin tällöin muistan Lolan kun tarvitaan jokin stereotyyppinen esimerkkihenkilö.
Paparazzi saattaa iskeä ratkaisevalla hetkellä ja sitten joutuu seiska-lehden lööpeistä katselemaan missin ja mysteerimiehen kuumaa kakkuhetkeä. (ainakin jos olisi läikkynyt mukista rinnuksille). Ei. Parempi on vältellä kauppojen kakkuhetkiä.Mutta koska missityypit eivät yleensä ole tyyppiäni niin aihepiiri: vältellä vai ei, on tullut eteen ihan muissa ympyröissä. Viehättävä seura tietenkin kelpaa, mutta tiedän olevani niin huono näyttelijä että se viehätys tietenkin paljastuu paitsi kohteelle niin ulkopuoliselle tarkkailijalle katseista, ilmeistä ja kehonkielestä. Ja siitä sitten tuskin seuraa mitään hyvää. Kiperä pulma.
scrg kirjoitti:
Mutta koska missityypit eivät yleensä ole tyyppiäni niin aihepiiri: vältellä vai ei, on tullut eteen ihan muissa ympyröissä. Viehättävä seura tietenkin kelpaa, mutta tiedän olevani niin huono näyttelijä että se viehätys tietenkin paljastuu paitsi kohteelle niin ulkopuoliselle tarkkailijalle katseista, ilmeistä ja kehonkielestä. Ja siitä sitten tuskin seuraa mitään hyvää. Kiperä pulma.
Olen pettynyt että ketju ei ole kehittynyt ja tarjoa mitään vertaistukea. Kaikki pulmat pitää itse sina ratkaista.
- Anonyymi00014
Jätin kauppojen joulutorttu kahvitukset väliin, kun siinä on suuri mahdollisuus saada
influenssa tartunta, kun sitä on nyt liikkeellä.
Ajatelkaapa, jos kahvia joutuu itse annostimesta vääntämään ja sitten koskettaa maitopurkkia, niin sitä ennen on kymmenet kädet niihin kosketelleet ja jos sillä kädellä sattuu sitten joulutorttuun koskemaan, niin siinähän saa influenssa viruksia suuhun.
Yleensä tulee käsipaperi otettua ja sillä otettua tarjottava pulla, ettei sormet kosketa pullaan, jota syö.' Anonyymi00014 kirjoitti:
Jätin kauppojen joulutorttu kahvitukset väliin, kun siinä on suuri mahdollisuus saada
influenssa tartunta, kun sitä on nyt liikkeellä.
Ajatelkaapa, jos kahvia joutuu itse annostimesta vääntämään ja sitten koskettaa maitopurkkia, niin sitä ennen on kymmenet kädet niihin kosketelleet ja jos sillä kädellä sattuu sitten joulutorttuun koskemaan, niin siinähän saa influenssa viruksia suuhun.
Yleensä tulee käsipaperi otettua ja sillä otettua tarjottava pulla, ettei sormet kosketa pullaan, jota syö.'Joo. Pelkästä kakkukahvihetkestä voi saada influenssan, koronan ja ties mitä tauteja. Vaikka missi miten näyttäisi terveeltä,niin ainakin on syytä kahvitella vain turvakakkukahvia. Pidetään missi ison pöydän toisella puolen ja kumihanskat käteen ennen kakkulapioon tarttumista.
- Anonyymi00011
Nostaisin sormilla silmien ulkonurkat ylöspäin ja sanoisin ding dong.
- Anonyymi00013
Ei
Pitää sanoa näin, niin syntyy autenttisuutta hetkeen.
Ling-long
(reps)
- Anonyymi00015
Ompi semmoinenkin ihme kävellyt vastaan täällä pikkukylän marketissa, ei millään pahalla tai väheksyen paikallisuutta mutta näytti siltä kuin joutsen olisi laskeutunut ankkalammikkoon 😛.
Ahdistuneelta näytti ihmisparka sen tuijottelun keskellä.
Samassa suvussa on muutoinkin geenit kunnossa, lahjakkuutta ja kauneutta riittää.
Ai niin, kauniit olivat silmätkin 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään744545Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533306Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,712694Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621358Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?171195Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1111080- 461030
- 411026
- 80991