Ja sydän -tykkäyksiä omiin viesteihin. Jäin miettimään tarkoitusta, mutta siis kiva ja asiallinen viesti oli, ei siinä.
Olin vain tosi yllättynyt. Milloin mies laittaa sydän -tykkäyksiä mietin? Miten teillä miehet on tämä asia?
Sain etäiseltä työkaverilta kivan viestin
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä käytetään noita sydän -tykkäyksiä aika yleisesti.
Itse en saanut häneltä edes vastausta omaan Teams -viestiin. 😢- Anonyymi
No siinähän se on, kun meillä ei käytetä. Eikä tunneta kovin hyvin muutenkaan. Ehkä hän oli vain tuttavallisempi tapaus sitten. Aikaisemmin hän ei ole myöskään käyttänyt ja nyt viime aikoina. Olemme tunteneet vasta muutaman kuukauden.
- Anonyymi
Niin ja unohtui mainita, että tykkäys oli sähköpostissa eikä Teamsissa.
- Anonyymi
Simiti-neiti paljasti taas ittensä. :D
- Anonyymi00005
Tykkäsi sydämellä omasta viestistään?
- Anonyymi00006
Sait kivan viestin. Ei se muuta tarkoita.
- Anonyymi00007
Sinä olet mies taas siellä nupin päätä kuvaillut?
- Anonyymi00008
Silloin kun haluaa mutaakin yleensä en suosittele suunnittelee mitään panoa ihmeempää mulla johtuu siitä että eipä ole naiset osannut itsestään mitään pillua kummempaa tarjota naisilta taas miehet harvoin mitään sen kummempaa edes haluaa niin hyvin on kotona mallit opittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393