Eli perjantai on mahdollisuus lähteä baariin kumppania etsimään. Viinaa juomalla baareissa tapaa naisia ja niin se kumppani löytyy. Nyt hiukan ennen joulua baareissa on paljon sinkkuja joten kannattaa lähteä baariin.
T: viinamies
No niin se on taas perjantai.
15
161
Vastaukset
Noup!!! Perjantaina vedetään äidin kutomat villasukat jalkaan🧦 ja keitetään kupillinen teetä 🍵🫖.
Parkkeerataan sohvalle 🛋️ läppärin kanssa palstailemaan. 💻 👀
On aika rentoutua. 😁🌸Oli niin kökkö päivä, että nautin vain kotosalla ison lasin punaviiniä ja vasemmalla silmällä vahtaan palstaa.
- Anonyymi00001
Ja minulla on vasemmassa kädessäni noin 15 cm korkea kapistus, mikä se on?
AV - Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Ja minulla on vasemmassa kädessäni noin 15 cm korkea kapistus, mikä se on?
AVminulla se on oikeassa kädessäni, ja paljon isompi kuin tuo ilmoittamasi.
mies - Anonyymi00003
Noyy..se on Hartwallin Jouluglogi Long Drink.
Maistuu se glögiltä.
AV - Anonyymi00004
miksi oli "kökkö päivä", mitä tapahtui, tai mitä ei tapahtunut?
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maistuu se glögiltä.
AVHei se on muuten hyvää! Glögilonkero siis.
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Hei se on muuten hyvää! Glögilonkero siis.
Eka kokemus, ei paha.
AV - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maistuu se glögiltä.
AVEnsimmäinen on hyvää, mutta sitä en ainakaan itse voi juoda, kuin noita raikkaampia makuja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maistuu se glögiltä.
AVminä mittasin minun kapistuksen, se on 21.5cm pitkä ja aika leveäkin
se on tv:n kaukosäädin
- Anonyymi00006
Muistakaa taskumatti ☝️. P3rhana, taidan tosiaan olla nero ja nyt kun olen vieläpä nousuissa niin voidaan puhua peräti ylineroudesta. E=mc² jne. (kiitos shakin) 🤓. Einsteinin peli, vissiin linkkasinkin kerran (en välttämättä) - https://www.youtube.com/watch?v=cAe1xAWJvxQ . -💊-.
- Anonyymi00007
Isken baarista pienirintaisen naisen.
- Anonyymi00011
se on paljon helpompaa kuin paksurintaisen iskeminen?
- Anonyymi00009
Perjantai on hiljainen palstapäivä, sunnuntai iltana täällä voi jotain tapahtua.
Voihan tuota viikonlopun odotella palsta auki. - Anonyymi00012
Minä näin jonkin täysin paholismaisen näköisen naisen noin 120cm lvlä pyllly ja silmät kuin demonilta jostain Manaaja-elokuvasta.
Pelotti oikeasti mennä pyykkitypaankin no joku tyttö meni edeltä usklsin mwnnä sitten.. kun jos joku demoni-tyttö Ukrainasta vaanii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot233397Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282474
- 421907
- 511739
- 121583
- 421505
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101448- 531383
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135