Miten Jumala maan päällä palvoo Jumalaa. Kolminaisuus oppi on huijaus se että Jumalalla on Jumala on polyteismiä
https://youtube.com/shorts/_REcubvwTAQ?si=EgeE5b_KK-gFQDIN
Palvoiko Jeesus itseään
50
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kolminaisuus oppilaiset tuhottu Jeesus ei ole mikään Jumala 😂
- Anonyymi00031UUSI
Jeesus on Yehovah: Johannes Kastaja todisti profeetta Jesajan sanoin Jeesuksesta: hän (Jeesus) on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle (Yehovah) tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."
Opetuslapset huusivat "JEESUS" kun junassa tulivat!
Tuo mitä teet on Jumalanpilkkaa ja lain mukaan rikos. Lisäksi se on typerää alapäähuumoria kerta toisensa jälkeen. Vaihda tyyliä
auroraboreallis kirjoitti:
Tuo mitä teet on Jumalanpilkkaa ja lain mukaan rikos. Lisäksi se on typerää alapäähuumoria kerta toisensa jälkeen. Vaihda tyyliä
Asian8mistajarikos, veikkaanpa ettei jumala pyydä poliisia apuun.
Naimattoman poikaporukan tavoista voi aina muistuttaa.
- Anonyymi00002UUSI
Jeesus ei palvonut ketään.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi sitten raamatussa Jeesus rukoili Jumalaa selitä?
- Anonyymi00004UUSI
Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niin kuin minä tahdon, vaan niin kuin sinä." Matt. 26:
Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä, että olet kätkenyt nämä viisailta ja oppineilta ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä se oli sinulle hyväksi. Matt. 11:25-26
Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät." Ja he jakoivat hänen vaatteensa arpomalla. Luuk. 23:34
Jeesus rukoili itseltään apua? Jeesus oli vain profeetta ei mikään jumlala - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niin kuin minä tahdon, vaan niin kuin sinä." Matt. 26:
Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä, että olet kätkenyt nämä viisailta ja oppineilta ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä se oli sinulle hyväksi. Matt. 11:25-26
Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät." Ja he jakoivat hänen vaatteensa arpomalla. Luuk. 23:34
Jeesus rukoili itseltään apua? Jeesus oli vain profeetta ei mikään jumlalaKetän hän palvoi? Jumalaa mutta miksi sitten Jeesus rukoili itselleen jos hän on Jumala. Tässä ei ole mitään järkeä. Kolminaisuus oppi on kirkon keksimään hölynpöly
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketän hän palvoi? Jumalaa mutta miksi sitten Jeesus rukoili itselleen jos hän on Jumala. Tässä ei ole mitään järkeä. Kolminaisuus oppi on kirkon keksimään hölynpöly
Säälittävää, kun te raukat ette käsitä edes ilosanoman ydin asioita.
Jeesus, eli Sana, eli Jumala tuli hetkeksi aikaan enkeleitäkin halvemmaksi.
Sillä oli tarkoitus ja siinä on ilosanoman ydin.
Eli Jeesuksen tuli ihmisen keinovalikoimalla ja ihmisen asemassa täyttää laki, jotta kirous katkeaisi, eli kuten Sana sanoo, Herra tyhjensi itsensä :
5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
8 hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Vain ihmisen kaltaisena Hän saattoi täyttää lain ja ja siten rikkoa kirouksen.
Eli sen, mihin Aadam ei kyennyt sen Herra siis teki ja synnin kirous katkesi. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli Jeesuksen tuli ihmisen keinovalikoimalla ja ihmisen asemassa täyttää laki, jotta kirous katkeaisi, eli kuten Sana sanoo, Herra tyhjensi itsensä :
6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
8 hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Eli sen, mihin Aadam ei kyennyt sen Herra siis teki ja synnin kirous katkesi.Sitten kerro miksi Jumala rukoili itseään. Ei Jumalan tarvitse rukoilla.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli sen, mihin Aadam ei kyennyt sen Herra siis teki ja synnin kirous katkesi.Mitä tuossa olisi voinu käsittääkseni väärin? Et pysty vastaamaan koska Jeesus ei ole mikään jumala
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli sen, mihin Aadam ei kyennyt sen Herra siis teki ja synnin kirous katkesi.4. Mooseksen kirja 23:19
Kuningas Jaakon käännös
19 Ei Jumala ole ihminen, että hän valehtelisi, eikä ihmisen poika, että hän katuisi. Jos hän sanoo, eikä tee sitä, tai jos hän puhuu, eikä toteuta sitä?
Raamattusi sanoo ettei jumala voi olla ihminen - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sitten raamatussa Jeesus rukoili Jumalaa selitä?
Jeesus rukoili Jumalaa, koska Jumala oli Hänen Isänsä.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli sen, mihin Aadam ei kyennyt sen Herra siis teki ja synnin kirous katkesi.Sana ei ole persoona, ei edes Jumalan Sana.
- Anonyymi00010UUSI
Eläessään maan päällä Jeesus ihminen, Yehovah ihmisenä.
- Anonyymi00011UUSI
Mutta Jumalasi sanoo ettei jumala ole ihminen. Vien teitä ihan 6-0
- Anonyymi00012UUSI
2 Kings 8:26-28
Easy-to-Read Version
26 Ahaziah was 22 years old when he began to rule. He ruled one year in Jerusalem. His mother’s name was Athaliah. She was the daughter of King Omri of Israel. 27 Ahaziah did what the Lord said was wrong. He did many bad things, just as the people from Ahab’s family had done. He lived like this because his wife was from Ahab’s family.
2 Chronicles 22:2-4
Names of God Bible
2 Ahaziah[a] was 42 years old when he began to rule, and he ruled for one year in Jerusalem. His mother was Athaliah, the granddaughter of Omri. 3 Ahaziah also followed the ways of Ahab’s family, because his mother gave him advice that led him to sin. 4 He did what Yahweh considered evil, as Ahab’s family had done. After his father died, they advised him to do what Ahab’s family had done. They did this to destroy him.
Painosvirhe raamatussa kuinka se voi olla 22 ja 42 samaan aikaan?- Anonyymi00014UUSI
Raamattusi on turmeltunut
- Anonyymi00013UUSI
Minä palvaan sikaa.
Jeesusta turha kiitellä kun en sitä syökään. - Anonyymi00015UUSI
Kolminaisuusoppi on sangen yksinkertaista ja helppoa kumota Jumalan Sanalla.
Jeesuksen paluusta on kirjoitettu profeetta Sakarjassa:
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Opetuslasten katsellessa Jeesus nousi Öljymäeltä Taivaaseen. Samaan paikkaan, Öljymäelle Jeesus myös palaa.
Sakarja jatkaa: Herra (Yehovah), minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
Herra (Yehovah) on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra (Yehovah) oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
Mooseksen Kirjassa on sanottu Jumalasta:
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne"
Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
Siis Jeesus on: "Minä olen se, joka minä olen". Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala.
Jeesus käytti useaan kertaan itsestään Jumalaa kuvaavaa termiä: olkaat hyvässä turvassa, MINÄ OLEN, älkäät peljätkö.- Anonyymi00016UUSI
Mutta vanha testamentti sanoo ettei Jeesus voi olla jumala. Et edelleenkään kykene vastamaan miksi Jeesus rukoili itseään jos hän itse on Jumala. Yksikään kristitty ei kykene selittämään kolminaisuus oppia. En usko sanaakaan mitä yrität höpötät. Mitään Jeesus ei ole enää olemassakaan sen taru päättyi teloitus kuolemaan. Ajatus että kuolleet nousee haudoista kuulostaa zombeilta
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta vanha testamentti sanoo ettei Jeesus voi olla jumala. Et edelleenkään kykene vastamaan miksi Jeesus rukoili itseään jos hän itse on Jumala. Yksikään kristitty ei kykene selittämään kolminaisuus oppia. En usko sanaakaan mitä yrität höpötät. Mitään Jeesus ei ole enää olemassakaan sen taru päättyi teloitus kuolemaan. Ajatus että kuolleet nousee haudoista kuulostaa zombeilta
Siis Jeesuksen syntyessä lapsi syntyi, mutta Poika annettiin. Kolminaisuusppi ei kuulu Raamatun ilmoitukseen, vaan yksi Hän on, eikä ole ketään muuta kuin Hän!
Tänä aikana, jolloin kuka tahan voi halutessaan katsoa netistä, ilman maksua, kymmeniä käännöksiä ja alkuperäisiä Raamatun tekstejä , yhä vielläkin uskotaan pakanuudesta otettuun ja keisarin määräämään kolminaisuusoppiin, olen hämmästynyt! - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siis Jeesuksen syntyessä lapsi syntyi, mutta Poika annettiin. Kolminaisuusppi ei kuulu Raamatun ilmoitukseen, vaan yksi Hän on, eikä ole ketään muuta kuin Hän!
Tänä aikana, jolloin kuka tahan voi halutessaan katsoa netistä, ilman maksua, kymmeniä käännöksiä ja alkuperäisiä Raamatun tekstejä , yhä vielläkin uskotaan pakanuudesta otettuun ja keisarin määräämään kolminaisuusoppiin, olen hämmästynyt!Se islamin oppi on lähimpänä totuutta. Paljon vähemmän turmeltuneempi kuin raamattu
- Anonyymi00017UUSI
Raamattu on yliluonnollinen kirja
(Chuck Misslerin luentoja)
Raamatun ainoan oikean englanninkielisen version ensimmäisen ja viimeisen jakeen yhteenlaskettu sanamäärä ja vokaalien ja konsonattien määrä on sama kuin 1 Joh 5:7 jakeessa, joka kertoo Jumalan olemuksen. Siksi Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Miten kukaan Raamatun kymmenistä kirjoittajista olisi voinut suunnitella tämän, kun Vanha Testamentti kirjoitettiin hepreaksi useita vuosisatoja aikaisemmin ja Uusi Testamentti kreikaksi ja ne sitten käännettiin englanniksi?
Genesis 1 King James Bible (KJB)
1 In the beginning God created the heaven and the earth. (Raamatun ensimmäinen jae.)
(10 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia) (y on englannissa konsonatti)
Revelation 22 King James Bible (KJB)
21 The grace of our Lord Jesus Christ be with you all. Amen. (Raamatun viimeinen jae.)
(12 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia)
1 John 5 King James Bible (KJB)
7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
(22 sanaa, 34 vokaalia, 54 konsonattia)- Anonyymi00018UUSI
Missään muussa Raamatun jakeessa ei ole 22 sanaa, 34 vokaalia, 54 konsonattia. Voit itse tarkistaa ilmaisohjelmalla purebiblesearch, jota myös Brandon Peterson käyttää etsiessään Raamatusta (KJB) ihmeellisiä seitsemällä jaollisuuksia.
- Anonyymi00024UUSI
Raamattu ON yliluonnollinen kirja,
kuten vaikkapa Harry Potter.
- Anonyymi00019UUSI
Jeesus on ihmisenä eri olento kuin Jumala.
- Anonyymi00022UUSI
Todennäköisesti vain profeetta Jumalan lähettiläs kuten islam opettaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Todennäköisesti vain profeetta Jumalan lähettiläs kuten islam opettaa.
Paitsi että se jumala on mielikuvituksen tuotetta, molemmilla. Kaipa Jeesuksesta ei ollut muutoin itsensä ja poikaystäviensä elättäjäksi kuin säälittävänä uskontohuijarina.
- Anonyymi00023UUSI
Jeesuksen jumaluus on helppo löytää Raamatusta
kun Raamattua lukee ilman ennakkokäsityksiä
ja avoimella mielellä tutkien, mitä Raamattu
Hänestä kertoo.
Monella ihmisellä Jumalan tuntemisessa on se
ongelma kun pidetään lujasti kiinni omista ja
kirkkokuntansa opeista, Ne eivät välttämättä
ole aina Raamatun SananHengen kanssa yhtäpitäviä.
Muisten uskoon tuloni jälkeen kun sain oman Raamatun.
Ajattelin silloin, että kaikki hengellinen oppi jota
ihmiset opettavat perustuvat tähän Kirjaan ja sen
sanomaan. Kaikki papit ja Raamatun opettajat
perustelevat oppiaan Raamatulla. Huomasin ilokseni,
että nyt minä voin tutkia Raamattua samalla tavalla
kuin nämä Raamatun opettajat ja papit ja löytää
sieltä se oikea oppi. Näin tein.
Näissä linkin teksteissä oma vastineeni alottajan
ja ketjussa esitettyihin kyselyihin. Raamattuun
perehtymättömälle ja Pyhästä Hengestä osattomalle
lukijalle nämä asiat voivat olla käsittämätöntä soopaa ja
sekametelisoppaa. Mutta uskon, että täällä on myös
uskovia, joilla on Pyhä Henki ja Häneltä saatua ymmärrystä
Sanasta.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439654587?t=1765618721386
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/
Mvh J - K- Anonyymi00025UUSI
Sinä olet modalisti, harhaoppinen. Isä ja poika ovat eri persoonia. Sitä et usko.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinä olet modalisti, harhaoppinen. Isä ja poika ovat eri persoonia. Sitä et usko.
Missä kohtaa Raamatussa puhutaan Jumalan kolmesta persoonasta, ala selittääå!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Missä kohtaa Raamatussa puhutaan Jumalan kolmesta persoonasta, ala selittääå!
En usko kirkkoisiä, ei Konstatinus ole minun uskoni pää.
- Anonyymi00034UUSI
Olet väittänyt saanesi oppisi vain Raamatusta. Nyt kuitenkin kumoat väitteesi sanoen: Huomasin ilokseni,
"että nyt minä voin tutkia Raamattua samalla tavalla
sieltä se oikea oppi. Näin tein".
Et voi tietää, Raamatun opettajien oppeja, ellet ole kuullut heidän julistusta tai lukenut Raamatun opettajien tekstejä.
Mvh J - K, OLET VALHETTELIJA! - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko pannut merkille, että Johannes kirjeissään todistaa
Isästä ja Pojasta yhtenä Jumalana? Tämä alkaa heti kirjeen
alussa. "Meillä on yhteys Isän ja Hänen Poikansa Jeesuksen
Kristuksen kanssa."
Onko sinulla yhteys Isän ja Pojan ka? Jos on, sinulla on yhteys
Jumalaan. Kun Johannes puhuu Jumalasta, hän puhuu Isästä ja
Pojasta. Kun hän puhuu Isästä ja Pojasta, hän puhuu Jumalasta.
Myös Jeesus puhui itsestään ja Isästä yhtenä Jumalana. "Minä
ja Isä olemme yksi."
Jumala on täten Isä ja Poika.
Pieni lainaus yllä olevan linkin tekstistä "Missä Jumala on?"
"Koska Isä on Pojassa ja Poika on Isässä, on selvää, että he ovat YKSI. Näin olemme löytäneet Jumalan Pojasta. Oletko sinä löytänyt Jumalan Pojassa? Jos et, tahdotko löytää Jumalan Pojassa?
Raamattu todistaa vielä, että Jumala on Henki (Joh 4:24), ja että Jumalan Sana on Henki ja elämä, ja että Jeesus on Jumalan Sana, Henki ja elämä, ilmoitettu lihassa. Joh 1:1,14,18, 6:63, 11:25, 14:6, Ilm 19:11-16, Room 8:9-11, Apt 16:6-10, Fil 2:5-8.
Tämä Henki ja Sana: elämä, joka on Jumala, tuli lihaksi, - siis ihmiseksi (Heb 9:14). Ihmisenä Hän on Jumalan Poika. Apostolit olivat nähneet ja käsin koskettaneet ikuista elämää, elämän Sanaa. He olivat siis nähneet ja omin käsin koskettaneet Elämää ja Sanaa. Näin Johannes todistaa:
1 Joh 1:1-2 "Mikä on alusta asti ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselleet ja käsin koskettaneet, siitä me puhumme: elämän Sanasta. Elämä ilmestyi, me olemme nähneet sen, ja siitä me todistamme. Me julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän luona ja ilmestyi meille.""
Mvh J - K - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kristuksen kanssa."
ja Isä olemme yksi."
"Koska Isä on Pojassa ja Poika on Isässä, on selvää, että he ovat YKSI. Näin olemme löytäneet Jumalan Pojasta. Oletko sinä löytänyt Jumalan Pojassa? Jos et, tahdotko löytää Jumalan Pojassa?
Raamattu todistaa vielä, että Jumala on Henki (Joh 4:24), ja että Jumalan Sana on Henki ja elämä, ja että Jeesus on Jumalan Sana, Henki ja elämä, ilmoitettu lihassa. Joh 1:1,14,18, 6:63, 11:25, 14:6, Ilm 19:11-16, Room 8:9-11, Apt 16:6-10, Fil 2:5-8.
Tämä Henki ja Sana: elämä, joka on Jumala, tuli lihaksi, - siis ihmiseksi (Heb 9:14). Ihmisenä Hän on Jumalan Poika. Apostolit olivat nähneet ja käsin koskettaneet ikuista elämää, elämän Sanaa. He olivat siis nähneet ja omin käsin koskettaneet Elämää ja Sanaa. Näin Johannes todistaa:
1 Joh 1:1-2 "Mikä on alusta asti ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselleet ja käsin koskettaneet, siitä me puhumme: elämän Sanasta. Elämä ilmestyi, me olemme nähneet sen, ja siitä me todistamme. Me julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän luona ja ilmestyi meille.""
Mvh J - KMvh J - K, olet kutonut valheitteisi verkon!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kristuksen kanssa."
ja Isä olemme yksi."
Mvh J - KIsä ja poika erotetaan Raamatussa toisistaan samoin kuin Jumala ja Kristus.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kristuksen kanssa."
ja Isä olemme yksi."
Mvh J - KSinulla on erinomainen yhteys valheen isään, teet hänen tekojaan, Mvh J - K
Totta kai opetuslapset pysyivät koskettamaan Elämän Sanaa, Sanahan oli tullut lihaksi ja asui opetuslasten keskuudessa. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ihan sama raamattu on kuitenkin turmeltunut kirja täynnä ristiriitoja eikä raamatulla ole enää mitään tekemistä Jumalan kanssa
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olet väittänyt saanesi oppisi vain Raamatusta. Nyt kuitenkin kumoat väitteesi sanoen: Huomasin ilokseni,
"että nyt minä voin tutkia Raamattua samalla tavalla
sieltä se oikea oppi. Näin tein".
Et voi tietää, Raamatun opettajien oppeja, ellet ole kuullut heidän julistusta tai lukenut Raamatun opettajien tekstejä.
Mvh J - K, OLET VALHETTELIJA!En tiedä, oliko ulosantini, tuo teksti, oikein kirjoitettu,
ja sen tähden sinä ehkä sait väärän kuvan todistuksestani.
Sorry!
Tarkoitin tietenkin kertoa, että huomasin, että nyt minullakin
on samat mahdollisuudet saada soppini uoraan Raamatusta,
kuten jokaisella Jumalan sanaa opettavalla henkilöllä on.
Ymmärsin, että kristillinen oppi, huolimatta siitä, kuka siitä
puhuu, nousee Raamatun teksteistä, ja että siihen tulee
perustaa kaikki kristillinen Raamatun opetus ja oppi.
Ja nyt minäkin pääsen osalliseksi näistä Raamatun teksteistä
koska minullakin on nyt Raamattu.
Se oli tarkoitus sanoa.
Tämän paremmin en osaa tätä asiaa ilmaista.
Mvh J - K
- Anonyymi00027UUSI
Palvomishomma ja Jeesuksen nostaminen jumalaksi on kirkkoisien jälkikäteen tekemä muutos. Heitä tarvittiin välikädeksi kertomaan, kuinka palvontamenoja ja seremonioita johdetaan ja mihin ihmisten on pakko uskoa. Saivat rahaa ja valtaa. Sellainen muunnettu uskonto sopi hyvin keisarillisen rooman valtionuskonnoksi. Keisari oli tyytyväinen.
Jeesus itse sanoi taivaan valtakunnan olevan sisäisesti meissä. - Anonyymi00030UUSI
Oppi yhdestä Jumalasta on paljon vanhempi kuin katolisen kirkon kolminaisuus ja kolmen persoonan jumala. Kolmiyhteistä jumalaa alettiin palvoa ja opettaa vasta Jerusalemin vanhinten kuoltua: Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
On täysin ymmärrettävää, että ruumiilla on yksi pää, yksi ruumis ja yksi pää. Sitä vastoin kolme päätä ja kolme persoonaa yhdessä ruumiissa on pahaa ja kammottavaa ja sairasta. Kristus on seurakunnan pää. Kristus on yksi, ei kolme persoonaa tai kolmiyhteinen pää, vaan Jeesus on yksi.
Oppi kolmiyhteisestä jumalasta on pahaa ja kammottavaa ja järjetöntä!- Anonyymi00037UUSI
Koska Jumalasta opetetaan kolmena persoonana, ihmisillä on se väärä käsitys,
että kristittyjen Jumala on kolme toisistaan itsenäistä eri persoonaa.
Näin ei tietenkään ole. Jumala on yksi joka ilmentää itseään Isänä, Poikana
ja Pyhän Henkenä.
Katkelma kolminaisuus tekstini alustuksesta
https://www.jumala-kanssamme.se/448537510/?t=1765622053574
"Tahtoisin heti tähän alkuun huomauttaa, ettei kenellekään tulisi väärinkäsitystä: Jumala ei ole kolme toisistaan erillistä persoonaa. Hän on YKSI Jumala, joka ilmentää itseään Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Meillä ei siis ole kolme Jumalaa vaan YKSI Jumala. Kun näissä teksteissäni puhun Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä persoonina, en kuitenkaan tarkoita kolmea toisistaan erillistä persoonaa vaan yhtä persoonaa, yhtä Jumalaa, joka ilmentää itseään kolmella eri tavalla. "
Mvh J - K
- Anonyymi00040UUSI
Ei ole mitään mistä pelastua ainoastaan sadistisen Jumalan vihalta.
- Anonyymi00044UUSI
Sadistisen jumalan vihalta et voi pelastua ilman Jeesusta Kristusta.
Sadistinen jumalasi vihaa sinua enemmän kuin voit tässä ajassa käsittää.
Mutta Jumalan vihalta pelastut Jeesuksen Kristuksen avulla ja ansiolla
kun otat Hänet vastaan omaan sydämeesi Herraksesi ja Vapahtajaksesi.
Mvh J - K - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sadistisen jumalan vihalta et voi pelastua ilman Jeesusta Kristusta.
Sadistinen jumalasi vihaa sinua enemmän kuin voit tässä ajassa käsittää.
Mutta Jumalan vihalta pelastut Jeesuksen Kristuksen avulla ja ansiolla
kun otat Hänet vastaan omaan sydämeesi Herraksesi ja Vapahtajaksesi.
Mvh J - KJumala on pahempi kuin saatana.
- Anonyymi00043UUSI
En ymmärrä koko kysymystä. Raamatussa ihmiset rukoilivat jeesusta.
- Anonyymi00045UUSI
Kolminaisuusoppi on Raamatussa. Minä uskon Raamattuun ja Raamatun Jumalaan.
- Anonyymi00046UUSI
Selitä se sitten. Miksi Jeesus palvoi Jumalaa jos hän itse on Jumala. Rukoiliko hän itselleen? Tuossa ei ole mitään järkeä. Jos Jumalalla on Jumala se monijumalaisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27110082K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165799Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695316PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824959Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot113221Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42608- 2122499
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3722110- 241985