Löytyiskö täältä vanhempaa naista parikymppiselle kollille kaikenlaiseen kivaan Lahden alueelle.
Vanhempaa naista
10
546
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti löytyisi. Itse kun olin parikymppinen niin kävin joitakin kertoja reilun viiskymppisen stripparin luona ja se oli aivan mahtavaa. Hän opetti paljon naisten seksuaalisuudesta ja sukupuoli elimistä. Sain myös tyydyttä hänet useasti ja se oli hieno taito myös myöhemmin. Varttuneempien naisten olisi hyvä joskus antaa tuolllaista opetusta nuorille miehille.
- Anonyymi00002
Täällä N57. Kiinostaisiko tulla naimaan minua mieheni katsellessa vieressä ?
- Anonyymi00003
Mistäpäin olet N57
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistäpäin olet N57
TUUPPA Heinolaan koulutan vähän sua setä heinola
- Anonyymi00005
Täällä olisi myös kiinnostunut hyvätapainen herrasmies,Päijät-Hämeestä myös 🙂
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vityn pöllö
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa käy setä heinola 49 vuotiasta tökkäämässä pyllykkään 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472