Jos miehesi lainaa sinulta esim vaikka 50 euroa ja ostaa grillistä 2 hamburilaista teille kummallekkin ja lopuilla ostaa karkkii ja suklaata olkkarin pöytään että voitte popsia niitä kun katselette tv tä ja sanoo et saat 3 viikon päästä takaisin eli penäätkö takaisin
Nainen tarviiko maksaa takaisin
41
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai entä jos miehesi lainaa sinulta 200-300 euroa että vois ostaa itselleen uuden harrastusvälineen ja sanoo saat kuukauden tai kahden päästä takaisin tai sanoo voiko maksaa takaisin osissa
- Anonyymi00025
Harrastevälineitä ostetaan silloin kun niihin on varaa. Jollei nyt ole, niin sitten niitä ei osteta nyt, vaan ensiksi säästetään rahat niihin.
- Anonyymi00002
Tuollaista tilannetta ei tule. Ei miestä, ei grilliruokaa, ei mässyä, ei telkkaria. Terveellistä ruokaa syön ja käyn lenkillä. Ei persaukisia loisia. Ei stressiä, ei masennusta. Sanon EI vätystelijöille.
Sanon kyllä vapaudelle, elämälle, hiljaisuudelle, rakkaudelle. Omalle uniikille elämälleni.- Anonyymi00010
Minä. Minä. Minä.
Minäminäminä.
Oma uniikki minä. - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä. Minä. Minä.
Minäminäminä.
Oma uniikki minä.Kyllä näin on.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä näin on.
Ja minä minä,,
Kyllä näin on että hän ostaa omat makupalansa ja minä omat joka ei ole hampurilainen.
Enkä lainaa rahaa kenellekään.
- Anonyymi00003
Laina on laina.
Se tulee maksaa takaisin.
Vilma- Anonyymi00006
Niin sanotuista yhteisistä rahoista
Jos mies kertoo lainaavansa ja sanoo jonkin ajankohdan, jolloin maksaa takaisin, niin tietysti oletan hänen olevan sanojensa mittainen.
- Anonyymi00005
Vaikka rahat on yhteiset eli yhteiset rahat
Anonyymi00005 kirjoitti:
No ei tietenkään silloin, jos olisi yhteinen tili, mutta silloinhan miehen ei tarvitse alunperinkään lainata.
En tosin enää laittaisi yhteistä rahatiliä muuhun kuin yhteisten laskujen maksuun. Sekin on nimittäin koettu nuorempana eikä ollut toimiva systeemi.- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
No ei tietenkään silloin, jos olisi yhteinen tili, mutta silloinhan miehen ei tarvitse alunperinkään lainata.
En tosin enää laittaisi yhteistä rahatiliä muuhun kuin yhteisten laskujen maksuun. Sekin on nimittäin koettu nuorempana eikä ollut toimiva systeemi.Millai sen nyt sitten ottaa yhteinen tai kummankin omat tilit silti ne on ns yhteisii rahoi eli kummalla tili päivä tai rahaa niin se maksaa
- Anonyymi00027
Mu5tasydän kirjoitti:
En tosin enää laittaisi yhteistä rahatiliä muuhun kuin yhteisten laskujen maksuun. Sekin on nimittäin koettu nuorempana eikä ollut toimiva systeemi.Muistan kun vaimo teki aikoinaan tehnyt hirmuna yltsää. Noh mulla oli vapaata hänen tilipäivänä ja kävin ostamassa molemmille uudet puhelimet.
Hetken oli vihainen, mutta leppyi sitten testatessaan uutta puhelinta.
En minäkään kyseenalaistanut koskaan hänen ostoksiaan oli sitten kumman tahansa tili tullut.
Oli meillä yhteinenkin tuhlaus. Pelasimme yhdessä nettibingoa. Voi sitä riemua, kun voitimme. Kerran saimme 300€ ostoskortteja, kun rahaa sieltä ei voittanut.
>simiti< - Anonyymi00029
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos toinen pyytää lainaa silloin käyttötarkoitus ei ole se juttu vaan laina tulee maksaa takaisin.
- Anonyymi00004
No miksei, kerran kysyin yhdeltä randomilta läpällä paljon tarttee maksaa että lähet litomaan. Se sanoi että kymppi. Annoin kympin
Lainaan kyllä, tai oikeastaan ojennan rahat, jos sellainen yllättävä tilanne tulee eteen. Ei tarvitse maksaa takaisin, koska olen nostanut sen rahan yhteiseltä taloustililtä.
Kiitän miestä, että on nähnyt vaivaa ja laittanut pöydän koreaksi. 😄- Anonyymi00007
Entä jos mies haluaa maksaa luonnossa takaisin eli euron varvi
Anonyymi00007 kirjoitti:
Entä jos mies haluaa maksaa luonnossa takaisin eli euron varvi
Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä!
- Anonyymi00009
tosi.typy kirjoitti:
Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä!
Kyllä ymmärsit
Ei meillä lainailla. Kumpikin ostaa mitä tarvii. Milloin minä, milloin hän. Ei tää oikein toimisi muuten. Arki.
- Anonyymi00011
Miehellä on ihan omat rahat. Miksi mies edes yrittäisi lainata minulta? Mitä se on omilleen tehnyt?
- Anonyymi00012
No jos se on tuhlannut rahansa sinun ostoksiisi
- Anonyymi00013
Jollei ole rahaa ostaa niitä grilliruokia tmv. niin silloin ollaan ilman. Ei tuollaisia varten lainailla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
No jos se on tuhlannut rahansa sinun ostoksiisi
Minä maksan itse omat ostokseni. Siksi niitä kutsutaan MINUN ostoksikseni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä maksan itse omat ostokseni. Siksi niitä kutsutaan MINUN ostoksikseni.
Olen juovuksissa mutta jos mies on maksanut osrtoksesi niin onko se se sinun ostoksesi
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen juovuksissa mutta jos mies on maksanut osrtoksesi niin onko se se sinun ostoksesi
Johan sanoin, että minä maksan itse ostokseni.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kuinka äärimmäisen pienet tulot sillä miehellä sitten on? Joseinaan saa minun ostoksiini kulutettua kaikki rahansa, niin kannattaa varmasti hakea jotain sosiaalitukia tmv. On nimittäin taatusti oikeutettu sellaisiin, jos onnistuu minun hyvin pieniin menoihini kuluttamaan rahansa. Lisäksi täytyy todeta, että jos miehen tulot todella ovat niin minimaalisen pienet, niin a) miksi hän hinkuu noin kalliita sapuskoja ja b) millä hän muka maksaisi mitään takaisin?
- Anonyymi00038
Anonyymi00022 kirjoitti:
No kuinka äärimmäisen pienet tulot sillä miehellä sitten on? Joseinaan saa minun ostoksiini kulutettua kaikki rahansa, niin kannattaa varmasti hakea jotain sosiaalitukia tmv. On nimittäin taatusti oikeutettu sellaisiin, jos onnistuu minun hyvin pieniin menoihini kuluttamaan rahansa. Lisäksi täytyy todeta, että jos miehen tulot todella ovat niin minimaalisen pienet, niin a) miksi hän hinkuu noin kalliita sapuskoja ja b) millä hän muka maksaisi mitään takaisin?
Jos sillä olisi varaa maksaa takaisin, ei hän tarvitsisi koko lainaa. Simply as that.
- Anonyymi00014
Ei tarttis, ton verran ny tippuu jo taskustakin kuukausittain 🙈
- Anonyymi00015
Meillä maksellaan luonnossa.
- Anonyymi00018
En edes olis yhdessä miehen kanssa, jolla ei ole varaa itse maksaa purilaisia ja karkkia.
- Anonyymi00023
En tue yli omien varojen elämistä. Jollei ole varaa ostaa, niin silloin ollaan ilman.
- Anonyymi00024
No milläs se mies aikoo sen seuraavan kolme viikkoa elää?
- Anonyymi00026
Kohteliasta on maksaa takaisin jos lainaan pyytää
- Anonyymi00028
Totta kai tarvii, oli nainen tai mies.
Laina maksetaan aina takaisin ajallaan.
On eri asia, jos lainalla sitten haluaa tarjota muille.
Vippaajat jotka ei maksa, niin se on sukkasaippuaa ja kölin alta veto. Ei tarvi kysellä toiste vippiä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00032
En ole koskaan ollut suhteessa, jossa lainaillaan rahaa puolin tai toisin. Laina tietysti maksetaan aina takaisin, mutta en oikein tiedä miten suhtautuisin, jos aikuinen mies kysyisi minulta 50€ lainaan hampurilaisiin ja karkkeihin. Jotenkin absurdi mielikuva, mutta niinhän nämä kysymykset ovat muutenkin.
Aletheias- Anonyymi00033
Tämähän on palstaviihdettä, eli ns. väli(s)kysymys.
-keinovaginamies- - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tämähän on palstaviihdettä, eli ns. väli(s)kysymys.
-keinovaginamies-Niinpä. Sinänsä täytyy antaa pisteitä mielikuvituksesta, sillä näiden kysymysten myötä on tullut vastaan lukematon määrä sellaisia skenaarioita, joita en olisi koskaan osannut itse kuvitella 😁
Aletheias - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niinpä. Sinänsä täytyy antaa pisteitä mielikuvituksesta, sillä näiden kysymysten myötä on tullut vastaan lukematon määrä sellaisia skenaarioita, joita en olisi koskaan osannut itse kuvitella 😁
AletheiasMinä olen epäillyt jo jonkin aikaa että välis on myös Punkalaitumen mies.
Ja mitähän kaikkea muuta tarinaa se iskee :)) Alkaa olla funiksen tasoinen palstatarinoitsija, siis omassa lajissaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä olen epäillyt jo jonkin aikaa että välis on myös Punkalaitumen mies.
Ja mitähän kaikkea muuta tarinaa se iskee :)) Alkaa olla funiksen tasoinen palstatarinoitsija, siis omassa lajissaan.
-keinovaginamies-Saattaa hyvinkin olla sama henkilö. Loputon juttusuoni ainakin molemmilla. Enkä tiedä miksi aina ihmetyn näistä, kun olen näitä jo niin paljon nähnyt, mutta silti aina mietin että kuka hitto miettii tällaisia 😅
Aletheias
- Anonyymi00034
Perseaukiset kiertoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4138071Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1145618Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1154664Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1994505Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli334468Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523977Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603863Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773747Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava423679SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853481