Janni ei ole lokki

Anonyymi-ap

Sinkkumarkkinoille palannut Janni ei anna deittikumppanin maksaa edes kahvia ABC:llä. Hän on nainen makuuni!

Jostakin syystä Janni kutsuu itseään "ultraitsenäiseksi" naiseksi, vaikka tämän adian luulisi olevan aikuisille ihmisille itsestään selvää.

23

189

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En usko, että Jannin ja muiden julkisuuden henkilöiden on tarvetta käyttää Tindereitä. Varmaan ympyröistä löytyy ihmisiä, jotka voivat ottaa suoraan kontaktia. As like business alkuun. Tuskin kahvilla mitään merkitystä kuka ostaa ja onko sitä edes tarvetta juoda.

• Anonyymi00002

Syyä, juua ja nai'a. Siinäpä pyhä kolminaisuus. Mitä yhteistä on naisella ja miehellä? Se yksi ainoa yhteinen harrastus, myös siitä siinneet tuotokset.

• Anonyymi00003

Mitä Tinderi tähän liittyy?

Janni ei anna deitin tarjota kahvia. Se on hänen mielestään ehdoton asia.

Miehenä itse saatan tehdä ansan treffeillä, ja tarjoudun tarjoamaan kahvin tms. todella pientä. Jos nainen suostuu, se oli siinä. En ruoki lokkia!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miehenä itse saatan tehdä ansan treffeillä, ja tarjoudun tarjoamaan kahvin tms. todella pientä. Jos nainen suostuu, se oli siinä. En ruoki lokkia!

Ja höpöhöpö. Erikoinen naistyyppi, jota kiinnostaisi vain kahvi. Onhan se nykyisin kallista, mutta silti.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tinderi?

Jaa, on muitakin tapoja tavata miehiä kuin deittailla. Voi olla muita yhteisiä intressejä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Erikoinen naistyyppi, jota kiinnostaisi vain kahvi. Onhan se nykyisin kallista, mutta silti.

Jannilla ei ole rahasta kiinni, kuka kahvin ostaa. Hän on miljonääri. Kysymys on siitä, ettei ole lokki.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jannilla ei ole rahasta kiinni, kuka kahvin ostaa. Hän on miljonääri. Kysymys on siitä, ettei ole lokki.

Hyvä hyvä. Taitaa olla joku muu kriteeri.

Ajattelin että pillahdat itkuun jos joku ryöstää tikkarin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aina sitä miettii kaiken muun lisäksi, et onko kuinka hyvä kokki? Jollei ole lokki.

• Anonyymi00008

Tuollainen, että "ei anna maksaa" on lähinnä tyhjän nillittämistä. On täysin eri asia, ettei oleta toisen maksavan, kun alkaa nassuttaa vastaan, jos toinen tarjoutuu ja tahtoo maksaa. On lähinnä vain hyvin epäkohteliasta alkaa vinkua, ettei mun puolesta saa maksaa ja läpä läpä.

• Anonyymi00009

Niinpä. Jos tarjoudun maksamaan ja siitä alkaa joku periaateulina, niin ei tarvitse edes harkita toisia treffejä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niinpä. Jos tarjoudun maksamaan ja siitä alkaa joku periaateulina, niin ei tarvitse edes harkita toisia treffejä.

Heh, kyllä se on päinvastoin. Jos nainen suostuu ottamaan tarjotun kahvin tms. niin ne oli viimeiset treffit.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Heh, kyllä se on päinvastoin. Jos nainen suostuu ottamaan tarjotun kahvin tms. niin ne oli viimeiset treffit.

Saa se sinulla olla. Minulla juurikin toisin päin. En huoli sekopääakkaa, joka skitsoaa jopa kupillisesta kahvia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Saa se sinulla olla. Minulla juurikin toisin päin. En huoli sekopääakkaa, joka skitsoaa jopa kupillisesta kahvia.

Ei kannata ruokkia lokkia. Se tulee lopulta toooooodella kalliiksi!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kannata ruokkia lokkia. Se tulee lopulta toooooodella kalliiksi!

Ei kannata huolia skitsoa nillittäjää. Se käy monin verroin kalliimmaksi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä. Ihan hyvä testata noin, että onko vastassa joku "ultraitsenäinen" pipipää.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä. Ihan hyvä testata noin, että onko vastassa joku "ultraitsenäinen" pipipää.

Minä testaan myös, ja jos nainen ottaa tarjotun kahvin tms. vastaan, se oli siinä. Ei jatkoon lokkia!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä testaan myös, ja jos nainen ottaa tarjotun kahvin tms. vastaan, se oli siinä. Ei jatkoon lokkia!

Sen kun. Hyvähän se on, että latvalahotkin jollekin kelpaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sen kun. Hyvähän se on, että latvalahotkin jollekin kelpaa.

Heh, rahat ainakin säästyy!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Heh, rahat ainakin säästyy!

Hullujen rahat eivät ikinä säästy.

• Anonyymi00012

Ihmisellä ei ole terve suhtautuminen rahaan tai omaan itsenäisyyteensä tai molempiin, jos saa aikaiseksi noin kahjon suhteen jopa tarjottuun kahvikupposeen. Neitokaisella taitaa olla jotain traumoja asian suhteen, jotka olisi syytä käsitellä, jotta pääsee vähän terveemmälle pohjalle. Rautakanki ahterissa ja nuttura niin kireällä, ettei veri päässä kierrä, ei ole hyvä elää.

• Anonyymi00017

Nätti katella, mutta vähän latvasta laho. Harmi!

• Anonyymi00022

No tuossa selitystä siihenkin, miksei tuo halua lapsia. Päänuppi pahasti vinksahtanut.

• Anonyymi00023

Ei ihme, että erosivat, kun naisen ajatusmaailmaan mahtuu vain minä ja minun rahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      197
      6122
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      160
      5689
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      247
      4257
    4. 233
      3579
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      129
      3395
    6. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      50
      3346
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      127
      3224
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2966
    9. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      11
      2497
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2349
    Aihe