Hiljakkoin tai 10v sitten ja nykyään tapaat jossakin kivan miehen ja treffaatte ja ihastutte/rakastutte kumpikin toisiinne niin milloin kerrot että olet ollut joskus tinderissä vai yritätkö salata ja toivoa ettei mies koskaan saisi tietää sitä entä jos vuosien päästä samassa kaupungissa näet entisiä asiakkaita et he tuhoo suhteesi ja menetät miehesi rakkaasi
Nainen jos olet ollut tinderissä
22
255
Vastaukset
Ärripurri. Ei deiteillä käyminen tarkoita automaattisesti seksiä eikä varsinkaan maksullista seksiä.
Itse aion olla rehellinen omasta tinder-kaudesta sitten, jos tapaan sen herra oikean.
Jos hän minut sen takia hylkää, että olen joskus ollut tinderissä, niin se on hänen menetys. Virheistä oppineena tiedän, että olen vaimomateriaalia.
Minusta pahempi olisi, jos en olisi koskaan tehnyt virheitä ja olisin tuomitsemassa toisia.- Anonyymi00001
No ei pahalla miten sen nyt kauniisti sanois eli ei kukaan normaali mies halua vaimokseen ja naisekseen tinderityttöä mutta miksei tinderityttö voisi etsiä entisiä tinderimiehiä miehekseen kai heille kelpaa tinderityttö ja kumpikin on neiti ja herra oikeat toisilleen ja samiksii eli yhteisiä juttuja on ollu mut se vaan kun tinderipojat haluaa suhteeseen normaalin naisen ja tinderitytöt haluaisi normaalin miehen
- Anonyymi00002
Ja tinderi ei ole virhe vaan oma valinta
Anonyymi00001 kirjoitti:
No ei pahalla miten sen nyt kauniisti sanois eli ei kukaan normaali mies halua vaimokseen ja naisekseen tinderityttöä mutta miksei tinderityttö voisi etsiä entisiä tinderimiehiä miehekseen kai heille kelpaa tinderityttö ja kumpikin on neiti ja herra oikeat toisilleen ja samiksii eli yhteisiä juttuja on ollu mut se vaan kun tinderipojat haluaa suhteeseen normaalin naisen ja tinderitytöt haluaisi normaalin miehen
Oletko itse edes koskaan käyttänyt sovellusta? Arvaan, että et ja silti tuomitset.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja tinderi ei ole virhe vaan oma valinta
Sanoinko, että tarkoitan juuri tinderiä virheilläni?
- Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Oletko itse edes koskaan käyttänyt sovellusta? Arvaan, että et ja silti tuomitset.
En ole käyttänyt enkä tule käyttämäänkään
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä tule käyttämäänkään
Arvasin tämän. Illanjatkoja.
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Illan jatkoja
Mu5tasydän kirjoitti:
(sivusta)
Tinder tapaaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin ravintolassa tapaaminen.
Ravintolassa palaute tulee välittömästi mutta Tinderin kanssa joutuu jännittämään, vastaako oma olemus toisen odotuksia.
Kun kerromme jotain itsestämme, kuva on aina ruusuinen.- Anonyymi00010
Gattino kirjoitti:
(sivusta)
Ravintolassa palaute tulee välittömästi mutta Tinderin kanssa joutuu jännittämään, vastaako oma olemus toisen odotuksia.
Kun kerromme jotain itsestämme, kuva on aina ruusuinen.Pötyä, on paljon helpompi lähestyä tinderissä, kuin ravintolassa, siksi ihmiset tinderiä käyttävät. Siinä on vaan se ikävä puoli, tinderissä tavallaan kasvot ja persoona saastuu, kun menet ravintolaan, siellä sinut tunnistetaan ja kuiskitaan, tuo on se tinderistä...plaaap plaaap...
Gattino kirjoitti:
(sivusta)
Kun kerromme jotain itsestämme, kuva on aina ruusuinen.Niin, mutta tuohan riippuu siitä kuinka ruusuisen kuvan antaa itsestään. Sama valokuvien kanssa, eli niiden pitäisi olla mahdollisimman tuoreet.
- Anonyymi00016
jättäisin heti sellaisen naisen joka on ollut tinderissä vuosia, en haluaisi edes keskustella sellaisen kanssa mistään. ei olisi mitään puhuttavaa.
mies
- Anonyymi00005
Menneet on menneitä. Elän hetkessä. Huomisesta ei ole tietoa🙂💜
- Anonyymi00006
Onneks ei tarvii miettiä tollasia kun en ole IKINÄ edes yrittänyt tutustua tinderiin.
- Anonyymi00007
Nyt on oikeata meininkiä eli minulta peukkuja ja saat pisteen eli arvostan tuota
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt on oikeata meininkiä eli minulta peukkuja ja saat pisteen eli arvostan tuota
Kiva juttu.
Taitaa ollakin ainut mikä mussa on hyvää sun mielestä enää. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiva juttu.
Taitaa ollakin ainut mikä mussa on hyvää sun mielestä enää.En tiedä kuka olet
- Anonyymi00011
No ole minäkään käyttänyt. Kävin vähän tutkimassa ja ilmeisesti google kerää vähän liikaakin tietoja käyttäjistä. Ja on tapahtunut mm. raiskauksia kun raiskari saanut kohteensa sijaintietiedot. Aika kauheeta kyllä joten en tule käyttämään koskaan se on varma.
- Anonyymi00012
Aloitukseen. En salaa, varmaan mainitsisin että ka tossapa entinen deitti. Olen silloin ollut vapaa, miksi en olisi voinut käydä treffeillä.
- Anonyymi00013
Välitön ghoustaus
- Anonyymi00014
En ole ikinä ollut Tinderissä.
- Anonyymi00015
En ole koskaan käyttänyt Tinderiä, enkä tule käyttämän. Ei ole minun juttuni tuollaiset äpit. Vaan enpä kyllä ikinä myöskään ikinä huolisi miestä, jolla on deittiäpeistä moisia kuvitelmia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1112747Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?382280Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 61995
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?109956- 78881
- 40865