Kaikki ei ole miltään se näyttää. Aina ei ole ollut vaihtoehtoja joten rakastan kaukaa sinua. Liian ujo etenemään.
N-M
Introvertille komealle
16
1086
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole mielestäni intro. M
- Anonyymi00002
Jos luotat minuun, luotat myös tässä asiassa.
- Anonyymi00003
Ei kyllä mulle. Aina äänessä, sulloinkin kun ehkä olisi hyvä olla hiljaa. 😅
- Anonyymi00004
Joo en voi tietää onko introvertti vai ei. Itse olen sosiaalisesti seurallinen mutta kuormitus siitä ja lataan akkuni yksin mutta haaveilen että viettäisin sinun kanssasi
- Anonyymi00006
Komeasta tiedä, mutta introvertti taidan jollain tasolla olla. Aika rauhassa tässä ollaan. En tyrmää jos uskallat esittää kiinnostusta.
- Anonyymi00007
Älä ap täällä julista tuommoisia. Nuo pitää kertoa kasvotusten.
- Anonyymi00008
Tissiä esiin ja peppu pyörimään. Kyllä se introverttikin siitä innostuu..
- Anonyymi00009
Sori A mutta olen varattu. Sillä ei ole väliä olenko onnellinen vai onneton mutta varattu olen. T: Introverttien introvertti, ehkä jopa autistinen.
- Anonyymi00012
Voitais tehdä toisemme onnelliseksi
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voitais tehdä toisemme onnelliseksi
Jos olit sinä jonka näin silloin tyttäreni kanssa kaupassa niin puhuit aika rumasti ukollesi.
Minulla kun on jo itselläni samanmoinen naikkonen niin mihin kaipaan toista haukkujaa? - Anonyymi00015
Alina usko jo mä olen varattu. Baba rushki!
- Anonyymi00010
Alahan tulla sieltä puun takaa esille. Mitä siellä piilottelet? En koske sinuun, sen saat tehä itte. Olen niin pitkään sinua oottanu. Alethan Joulun viethon. m>n
- Anonyymi00011
Ei satuolentoja kannata rakastaa.
- Anonyymi00014
Jumala valitsi minulle toisen tien.
Olen sen oikeastaan jo hyväksynyt.
Ei ole mitään maallista rakkautta minulle ja monen rakkaus on kylmennyt pelkäksi yhteisasumiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=-AMi-vCfAWw&list=RD-AMi-vCfAWw&start_radio=1 - Anonyymi00017
Joo kyllähän se rakkaus on kiva juttu. tosin itse myös seksi on vahvasti sidoksissa rakkauteen. Sinulla ei, koskapa jaoit tavaraasi ihan surutta melkein koko remppreiskaporukalle!
- Anonyymi00018
Etsitkö intohimoista iltaa? Täältä saat sen 💋 https://Lisa.hoty.lat/Lisa#/?/?/qkciakuhf
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218496Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4257727Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95325Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite824969Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294779Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2263219- 1253014
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os352896Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin742870Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps242516