Kaikki ei ole miltään se näyttää. Aina ei ole ollut vaihtoehtoja joten rakastan kaukaa sinua. Liian ujo etenemään.
N-M
Introvertille komealle
16
1123
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole mielestäni intro. M
- Anonyymi00002
Jos luotat minuun, luotat myös tässä asiassa.
- Anonyymi00003
Ei kyllä mulle. Aina äänessä, sulloinkin kun ehkä olisi hyvä olla hiljaa. 😅
- Anonyymi00004
Joo en voi tietää onko introvertti vai ei. Itse olen sosiaalisesti seurallinen mutta kuormitus siitä ja lataan akkuni yksin mutta haaveilen että viettäisin sinun kanssasi
- Anonyymi00006
Komeasta tiedä, mutta introvertti taidan jollain tasolla olla. Aika rauhassa tässä ollaan. En tyrmää jos uskallat esittää kiinnostusta.
- Anonyymi00007
Älä ap täällä julista tuommoisia. Nuo pitää kertoa kasvotusten.
- Anonyymi00008
Tissiä esiin ja peppu pyörimään. Kyllä se introverttikin siitä innostuu..
- Anonyymi00009
Sori A mutta olen varattu. Sillä ei ole väliä olenko onnellinen vai onneton mutta varattu olen. T: Introverttien introvertti, ehkä jopa autistinen.
- Anonyymi00012
Voitais tehdä toisemme onnelliseksi
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voitais tehdä toisemme onnelliseksi
Jos olit sinä jonka näin silloin tyttäreni kanssa kaupassa niin puhuit aika rumasti ukollesi.
Minulla kun on jo itselläni samanmoinen naikkonen niin mihin kaipaan toista haukkujaa? - Anonyymi00015
Alina usko jo mä olen varattu. Baba rushki!
- Anonyymi00010
Alahan tulla sieltä puun takaa esille. Mitä siellä piilottelet? En koske sinuun, sen saat tehä itte. Olen niin pitkään sinua oottanu. Alethan Joulun viethon. m>n
- Anonyymi00011
Ei satuolentoja kannata rakastaa.
- Anonyymi00014
Jumala valitsi minulle toisen tien.
Olen sen oikeastaan jo hyväksynyt.
Ei ole mitään maallista rakkautta minulle ja monen rakkaus on kylmennyt pelkäksi yhteisasumiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=-AMi-vCfAWw&list=RD-AMi-vCfAWw&start_radio=1 - Anonyymi00017
Joo kyllähän se rakkaus on kiva juttu. tosin itse myös seksi on vahvasti sidoksissa rakkauteen. Sinulla ei, koskapa jaoit tavaraasi ihan surutta melkein koko remppreiskaporukalle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä782380Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa512281SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622055Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171831Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön881344Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.791194HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363061113Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T3461082- 781005
Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah103972