Se on sellanen juttu...

Maybeline

...että minä lähden tästä nyt BB:n luo kahville ja kun tulen takaisin toivomus olisi että huuhaan nakuranta olisi täynnä toinen toistaan komeampia miehiä!

Missäs ihmeessä sitä kaikki muuten on vieläpä näin perjantai iltana,ei voi käsittää...?

26

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut ovat live elämää katselemas..... toisin ku me....:))))) hei kato kans että tuut pullapussin kans.... mikä parempi et sulla ois parit munkit mukana...;)))

• Maybeline

Mistä sä oikein puhut BBeibe?Tainnu saada aurinkon pistoksen...

Juu kyl löytyy munkkia ja tordellia ja piirogia joka lähtöön...

....valitset vaan minkä persoonan munkit kelpaa...

• Maybeline kirjoitti:

Mistä sä oikein puhut BBeibe?Tainnu saada aurinkon pistoksen...

Juu kyl löytyy munkkia ja tordellia ja piirogia joka lähtöön...

....valitset vaan minkä persoonan munkit kelpaa...

hitto siitäkö moinen ku munkkeja ajattelen.... sais huomisen toi aurinko pysyä pois.....niin munkitkaan eimua häiritsis......:))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

hitto siitäkö moinen ku munkkeja ajattelen.... sais huomisen toi aurinko pysyä pois.....niin munkitkaan eimua häiritsis......:))

Tää tuli mulle ihan yllätyksenä että olet noin kiinnostunut munkeista...jotenki susta on saanu ihan toisen kuvan...mut eihän tuo mitään!

Kuule,pitäskö meidän avata vielä pari uutta keskustelua lisää missä me voitais sit keskenämme jutella kilpaa :DDD

...vai riittääkö nää pari?

• Maybeline kirjoitti:

Tää tuli mulle ihan yllätyksenä että olet noin kiinnostunut munkeista...jotenki susta on saanu ihan toisen kuvan...mut eihän tuo mitään!

Kuule,pitäskö meidän avata vielä pari uutta keskustelua lisää missä me voitais sit keskenämme jutella kilpaa :DDD

...vai riittääkö nää pari?

riittääää.... elet sitten vastaanottoasi avaa..... luulis potilaita riittävän.... koska munki seksuaalisuus on ilmeisen jakautunnu....:)))) huolestun kohta.... onko mitään tehtävissä..... olenko bi....... apua....!!!!

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

riittääää.... elet sitten vastaanottoasi avaa..... luulis potilaita riittävän.... koska munki seksuaalisuus on ilmeisen jakautunnu....:)))) huolestun kohta.... onko mitään tehtävissä..... olenko bi....... apua....!!!!

Itse olen selvittänyt asian kokeilemalla eri vaihto ehtoja ja todennut että taidan olla hetsku!Että pitäiskö meidän nyt sitte kokeilla vai kokeiletko mieluummin ton strinkki pöksyn kanssa...jos satuit huomaamaan ikkunasta niin strinkit ne viuhuu taas naapurissa...ne tekee taas "sitä"!Toi lihaksikkaampi on kyl enemmän mun mielee... :(

• Maybeline kirjoitti:

Itse olen selvittänyt asian kokeilemalla eri vaihto ehtoja ja todennut että taidan olla hetsku!Että pitäiskö meidän nyt sitte kokeilla vai kokeiletko mieluummin ton strinkki pöksyn kanssa...jos satuit huomaamaan ikkunasta niin strinkit ne viuhuu taas naapurissa...ne tekee taas "sitä"!Toi lihaksikkaampi on kyl enemmän mun mielee... :(

taasko se toinen vilauttelee.... pitäiskö moinen asia ottaa puheeks toisen naapurimme kanssa..... ajatteles mitä talon väki moisesta vilauttelusta ajattelee.....:))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

taasko se toinen vilauttelee.... pitäiskö moinen asia ottaa puheeks toisen naapurimme kanssa..... ajatteles mitä talon väki moisesta vilauttelusta ajattelee.....:))

....ihan pahalta tuntuu ajatus että tuo String lady vetää kaiken huomion pois meikäläisistä noilla tempauksillaan...pitäiskö sille tarjota rahaa et rauhottuis...

• Maybeline kirjoitti:

....ihan pahalta tuntuu ajatus että tuo String lady vetää kaiken huomion pois meikäläisistä noilla tempauksillaan...pitäiskö sille tarjota rahaa et rauhottuis...

ihan samaa.... mitäs jos vilauteltais tonne toiseen taloon vaikka utareita.... saataisko huomio itseemme..... vai nolataanko silikoonirinnoillamme itsemme..... ;)))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

ihan samaa.... mitäs jos vilauteltais tonne toiseen taloon vaikka utareita.... saataisko huomio itseemme..... vai nolataanko silikoonirinnoillamme itsemme..... ;)))))

Ihan kuul kiva!
        Eikai sitä tämän enempää voi ihminen itseään nolata kun ajattelee mitä kaikkea sitä on tullut elämänsä aikana tehtyä...joten utareet ikkuna laudoille vaan!Katsotaan jos toi naapuri yltyis kanssamme kilpasille siitä kuka vie rohkeimman naapurin palkinnon...tai jotain...

• Maybeline kirjoitti:

Ihan kuul kiva!
        Eikai sitä tämän enempää voi ihminen itseään nolata kun ajattelee mitä kaikkea sitä on tullut elämänsä aikana tehtyä...joten utareet ikkuna laudoille vaan!Katsotaan jos toi naapuri yltyis kanssamme kilpasille siitä kuka vie rohkeimman naapurin palkinnon...tai jotain...

mehän tän kisan voitettais..... meillä sentään ne utareet...... mut katos ringipeppua.... onks sillä mitään.... hyi brune ku taas tälleen äityyyyyyy...:))))

• Maybeline kirjoitti:

Ihan kuul kiva!

nakurannalle tungos kohta..... heh...:)

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

mehän tän kisan voitettais..... meillä sentään ne utareet...... mut katos ringipeppua.... onks sillä mitään.... hyi brune ku taas tälleen äityyyyyyy...:))))

....toista se on meikäläisillä!Miten on,onko sulla kahen vai kolmen desin implantit?Laitoitko Tri.Molosella vai Swaanilla?Kumpaa suosittelet?(...kannattaa harkita tarkkaan vastausta naapuri sovun vuoksi...)

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

nakurannalle tungos kohta..... heh...:)

Hyvä hyvä!

• Maybeline kirjoitti:

....toista se on meikäläisillä!Miten on,onko sulla kahen vai kolmen desin implantit?Laitoitko Tri.Molosella vai Swaanilla?Kumpaa suosittelet?(...kannattaa harkita tarkkaan vastausta naapuri sovun vuoksi...)

ollu toi mun parahin puoskari..... joka hoiti mun suolistohuuhtelunki...... vallanloistavasti...... säilyykö sopu häh.... vai pitääkö hippasille viel ryhtyä....;))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

ollu toi mun parahin puoskari..... joka hoiti mun suolistohuuhtelunki...... vallanloistavasti...... säilyykö sopu häh.... vai pitääkö hippasille viel ryhtyä....;))))

eiiiiiii!!!
        Vastasit muuten todella hienosti kysymykseen!

• Maybeline kirjoitti:

eiiiiiii!!!
        Vastasit muuten todella hienosti kysymykseen!

vastannukin.... miten tekis et jaksais yön tässä olla.... keittäiskö taas sumppia vai juoksiskos nakuilemaan rannalle ja harrastais yhdyntää ensimmäisen vastaantulijan kanssa(tosin pitää mies olla)...... :)))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

vastannukin.... miten tekis et jaksais yön tässä olla.... keittäiskö taas sumppia vai juoksiskos nakuilemaan rannalle ja harrastais yhdyntää ensimmäisen vastaantulijan kanssa(tosin pitää mies olla)...... :)))

....tiedät että sen pitää olla mies...joko sä kävit varmistumassa asiasta?Nopee likka!

Hei mä en voi uskoa!!!Kato mitä noi naapurit NYT touhuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Maybeline kirjoitti:

....tiedät että sen pitää olla mies...joko sä kävit varmistumassa asiasta?Nopee likka!

Hei mä en voi uskoa!!!Kato mitä noi naapurit NYT touhuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla toi verho kii.... ettei kaikki mun suloja näääääää..... kerro mitä..... mitä..... pakko mennä tupakalle koska jännitän niin kauheasti tietoa mitä toinen naapurimme touhuaa....:))))

• helitär

Yö uinnillekko olette menossa?Missähän se ranta mahtaa olla?Ei kai Hietsuun sentään?Siellä on sitä nuorisoo niin hirveesti.

• luke67

Kelpaako tylsä ja ruma mies huuhaan nakurannalle?

• Maybeline

Mies kun mies!Ei siellä naku rannalla niin kerkeä pärstä kertoimia tuijotella...

• luke67
        Maybeline kirjoitti:

Mies kun mies!Ei siellä naku rannalla niin kerkeä pärstä kertoimia tuijotella...

Mutku jalkoväliski vaan katkarapu :(

• Maybeline
        luke67 kirjoitti:

Voi harmillista....kiusallinen tilanne...kuule,oletko kuullut et toi Dr.Swaan tekee ammatti taidolla katkaravustakin hummerin!Mutta kyllähän se katkarapukin on söpö...

• helitär
        luke67 kirjoitti:

sillä suurta merkitystä.

• luke67
        Maybeline kirjoitti:

Voi harmillista....kiusallinen tilanne...kuule,oletko kuullut et toi Dr.Swaan tekee ammatti taidolla katkaravustakin hummerin!Mutta kyllähän se katkarapukin on söpö...

Kyl se katkarapukin kasvaa ja vahvistuu,kun sitä vatkaa ja siihen puhaltaa ilmaa niinku taide filmeis

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2661
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      132
      2377
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2073
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2061
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1794
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      151
      1303
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1162
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1120
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1039
    Aihe