Niin, miten hän muistaa sinua jouluna?
Meille tulee e-passia ja syömme ravintolassa jouluaterian.
Minusta tuo on ruhtinaallinen muistaminen, ottaen huomioon, että kaikesta nipistetään nykyään.
Olen hyvin tyytyväinen.
Miten työnantajasi muistaa sinua?
30
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerran olen saanut työnantajalta aterian, ei liittynyt jouluun mitenkään, olimme kaupungintalolla oikein syömässä "isojen herrojen" kanssa, olin työtehtävässäkin tavallaan siellä kuin hekin olivat.
Sain mukaan herkkuateriasta jämiä kotiin evääksi.
Olin palkallisessa työharjoittelussa, opiskeluaikoina. E-passi, joulupaketti, torttukahvit, sekä uusi työnjohtaja.
Jos ollaan kilttejä niin ehkä vielä tulee pipo.- Anonyymi00002
Lähettämällä joulukortin jossa lukee "Jos teet ensi vuonna vähintään yhtä hyvin töitä kuin tänä vuonna niin et saa potkuja."
- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Onko tosi juttu?
Ei sentään. Kunhan vähän kiusasin😂Meillä on pikkujoulut firman piikkiin. Saunaa, ruokaa ja juotavaa ilmaiseksi.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sentään. Kunhan vähän kiusasin😂Meillä on pikkujoulut firman piikkiin. Saunaa, ruokaa ja juotavaa ilmaiseksi.
Juu, kiusaa vaan, sitähän se suurin osa täällä tekee. Pahimpina gubettelija, mieheksiluulija ja viimeisimpänä Välis, joka on aloittanut tinder-vainot.
- Anonyymi00012
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, kiusaa vaan, sitähän se suurin osa täällä tekee. Pahimpina gubettelija, mieheksiluulija ja viimeisimpänä Välis, joka on aloittanut tinder-vainot.
En minä pahaa tarkoittanut :( Älä nyt suutu. Minähän kerroin rehellisesti mitä meillä touhutaan jouluna töissä. En halunnut olla ilkeä.
Anonyymi00012 kirjoitti:
En minä pahaa tarkoittanut :( Älä nyt suutu. Minähän kerroin rehellisesti mitä meillä touhutaan jouluna töissä. En halunnut olla ilkeä.
Juu, kiitos kun korjasit. Ei mitään.
- Anonyymi00003
Tämä vuosi oli ei-niin-hyvä, niin bonuksia ei tullut kenellekään.
Saamme kuiten 200 eur liikunta- ja kulttuuriseteleitä, lahjakassin (glögiä, pipareita, suklaarasia ja yhtiön pehmomaskotti) ja joululounaan.
Jos haluaa, saa mennä perjantaina pakohuonepeliin, ei ole pakko jollei taho.
Ei nyt niin huonosti. - Anonyymi00004
Saatiin jouluksi kalaa ja joulupullo joka sekin vaihtu heltsinkissä viinipulloon jossai kohti jäin het miettimään et mikä veetun putkimies viiniä juo
https://youtube.com/shorts/E23eqYs8eak?si=LgHK7j2DHDnFZwQH
Ennen nekin oli joulubonuksia jotka on maksettu rahassa nykyään nekin saa varmaan työnjohtoNo sellainen putkimies, jolle nainen paistaa hyvän pihvin viinin kaveriksi? Kai se oli edes punaviiniä? :)
Kävimme firman piikkiin lounaalla. Ihan kivaa ja se tunnin lounas venyi 2 tuntiseksi. En valita. 😊
No ei, varsinkaan jos työajalla saa rauhassa lounastaa. Monestihan se on jotain kiireesti syötyä.
Ps. Kiva tuo sun uus kuva. 😊- Anonyymi00005
Poistelitko aloituksesi pääjohtajan lentokenttäepisodista?
Kiitos. Taisi häpeä sittenkin puhua sinulle totuuksia. Mu5tasydän kirjoitti:
No ei, varsinkaan jos työajalla saa rauhassa lounastaa. Monestihan se on jotain kiireesti syötyä.
Ps. Kiva tuo sun uus kuva. 😊Tuo muokattu kuva on ollut jo pari talvea. Kiva vaihtaa välillä, kun vuodenajat vaihtuu. 😊
Anonyymi00005 kirjoitti:
Poistelitko aloituksesi pääjohtajan lentokenttäepisodista?
Kiitos. Taisi häpeä sittenkin puhua sinulle totuuksia.En poistanut. Se oli poistunut yön aikana. Yritin mennä seuraavana päivänä ketjuun ja vastata lisää, se oli koko ketju hävinnyt. Ilmeisesti joku ärsyyntyi siitä ketjusta.
Sinäkö sen poistit? Miksi?
Joskus takavuosina on useammankin kerran saanu joulukinkun. On saanu valita raakana tai kypsänä. Ja aina sen kypsän otin kun en sinkkuna viiti mitään paistella. Oli jotain limppua ja sinappiakin joskus mukana.
- Anonyymi00006
300€ puhtaana käteen (työnantaja maksaa niin ison summan, että kaikki kulut huomioon ottaen jää puhtaana se noin 300€) ja kaikkien kesken tasapuolinen jako ylijääneistä asiakkaiden/yhteistyötahojen joululahjoista. Myös "määräys" pitää niin paljon palkallisia ylimääräisiä vapaita joulun ja loppiaisen välillä kuin vain pystyy, kun kyllä kevään mittaan joutuu taas ylitöitä painamaan.
- Anonyymi00007
Lähettää Kiitos-sähköpostin ja muistuttaa seuraavan vuoden tavoitteista ennen kuin toivottaa rentouttavaa joululomaa. :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Viikko Pariisissa
- Anonyymi00010
Aikoinaan olen saanut monenlaista ihan vaatteista ja kengistä Oiva Toikan lasilintuun.
Nykyisestä omistajayhtiöstä en osaa sanoa varmasti, mutta kuulemma ei välttämättä edes jouluruokailua.
Tokikaan eläkeyhtiö Varmakaan ei muistaakseni lähetä edes joulukorttia. Ihan sama, minulle riittää mässäily ja mahdollinen verovapaa etanolipohjainen alkoholivalmiste.
Silloin kun pirpana (ei palstalainen) oli pikkuinen, tuli osteltua kaikkea joutavaa ja kannettua puu sisälle.
>simiti< - Anonyymi00011
Ei sulla palstasetä oo työnantajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045