Nyt olisi halvalla tosi söpön näköisiä rottia.Myös poikasia!!!
Hintapyynti 30 dollaria/kpl
Tai kaksi kappaletta vain 100 dollaria!!!!!!!!!!!
Hyvään kotiin!Tai vie vaikka tuliaisiksi tuttava perheen kakaroille!Tykästyvät varmasti!
(hyvän kodin kriteerit eivät ole turhan tarkkoja...ei se oo niin justiinsa...)
Teidän luotettava
Lääkäri ihminen
Dr.Swan
Myydään viemäri rottia.
24
1065
Vastaukset
- eijarina
heti 10kpl!
- Dr.Swan
Saat vielä kaupanpäällisiksi pahvilaatikon vakallisen rotan poikasia!
Kiitos tilauksestanne!
Teille on myös varattu aika jäykkäkouristus rokotuksen uusimiseen,laitetaankin tälläkertaa kymmenkertainen annostus että toimii!
Kiitos hei Eijarina! - eijarina
Dr.Swan kirjoitti:
Saat vielä kaupanpäällisiksi pahvilaatikon vakallisen rotan poikasia!
Kiitos tilauksestanne!
Teille on myös varattu aika jäykkäkouristus rokotuksen uusimiseen,laitetaankin tälläkertaa kymmenkertainen annostus että toimii!
Kiitos hei Eijarina!aina olen ensimmäisenä jonossa sulle koekaniiniks!
OOt niin hyvä tohtori! - Dr.Swan
eijarina kirjoitti:
aina olen ensimmäisenä jonossa sulle koekaniiniks!
OOt niin hyvä tohtori!Vai luulitteko että kärsin jonkinlaisesta alemmuus kompleksista Tri Molosen rinnalla?
Päihitän hänet kuulkaa kokonaisen rinnan mitalla koska tahansa!
- luke67
Minkä värisiä, typistetyt hännät, toimitatko postiennskolla?
- Dr.Swan
Minkävärisiä haluaisitte?
Voihan niitä värjätä!
Typistetäänkö myös korvat?
Entäpä muita toivomuksia? - luke67
Dr.Swan kirjoitti:
Minkävärisiä haluaisitte?
Voihan niitä värjätä!
Typistetäänkö myös korvat?
Entäpä muita toivomuksia?Musta/ruskeita,typistetään viä jalatkin
- Dr.Swan
luke67 kirjoitti:
Musta/ruskeita,typistetään viä jalatkin
Tilaus on rekisteröity,voitte siis jatkaa elämäänne hyvällä omalla tunnolla koska olette antaneet pikku siimahännille loistavan kodin!
Lähetetäänkö jalat myöskin?
20.... rottaa.... lähetän ne tiedät kelle puoskari... niin ja maksan käteisellä.... edellyttäen että toimitat rotat lähipäivinä....:)))))
- Dr.Swan
Ei se kato siitä oo kiinni!!!
Dr.Swan kirjoitti:
Ei se kato siitä oo kiinni!!!
koska rottia tämä hemmo kaipaakin kun on sukua rotille olemalla itse rotta.... :)))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
koska rottia tämä hemmo kaipaakin kun on sukua rotille olemalla itse rotta.... :)))))
Kuulkaa kyllähän minä jos joku olisin huomannut perätutkimuksen aikana jos teillä kasvaisi häntä takapuolesta!
Hyvä yritys mutta ette Te tohtoria noin vain vedä höplästä!
Mutta jos te välttämättä haluatte asettua rotan asemaan niin tulkaa!Minulla on Teille jobi!Mieluisa sellainen! Dr.Swan kirjoitti:
Kuulkaa kyllähän minä jos joku olisin huomannut perätutkimuksen aikana jos teillä kasvaisi häntä takapuolesta!
Hyvä yritys mutta ette Te tohtoria noin vain vedä höplästä!
Mutta jos te välttämättä haluatte asettua rotan asemaan niin tulkaa!Minulla on Teille jobi!Mieluisa sellainen!luulin ihan että tohtorin näössä olisi vikaa...... :)))
- quistis
ei mitään rottia...Tahtoo pienen söpön kissapojan..Tohtorilla ihan väärät elikot myynnissä:o))))
- Dr.Swan
Nykyajan tekniikalla saadaan rottakin näyttämään kissalta ja päinvastoin!
Ei se vaadi kun typistyksen sieltä ja implantin täältä.
Luonne tosin pysyy samana! - quistis
Dr.Swan kirjoitti:
Nykyajan tekniikalla saadaan rottakin näyttämään kissalta ja päinvastoin!
Ei se vaadi kun typistyksen sieltä ja implantin täältä.
Luonne tosin pysyy samana!sellaisen suloisen jolla ei ole rottaelikon pahaa luonnetta...Tahtoo vain sellaisen suloisen ja vaaleanpunaisen...Rottaa ihan ällö halata...Vaik kyl mä rottaakin...Kun kaikkia muitakin..:o(
- Dr.Swan
quistis kirjoitti:
sellaisen suloisen jolla ei ole rottaelikon pahaa luonnetta...Tahtoo vain sellaisen suloisen ja vaaleanpunaisen...Rottaa ihan ällö halata...Vaik kyl mä rottaakin...Kun kaikkia muitakin..:o(
Eihän sitä nyt voi alkaa lajittelemaan porukkaa sen mukaan onko rotta vai hemaisevan sexy pörröpää...jos kerran halaillaan kaikkia niin sen pitää olla sit myös KAIKKIA!
Et varmasti itsekkään tykkäisi hyvää jos rakkaita pikku pumpernikkeli rotta lemmikkejäsi alettais syrjimään häikäilemättömällä tavalla!
Kyllä minun rotat haluavat tulla halatuiksi ja rakastetuiksi ihan siinä missö kuka tahansa muukin ihminen! - quistis
Dr.Swan kirjoitti:
Eihän sitä nyt voi alkaa lajittelemaan porukkaa sen mukaan onko rotta vai hemaisevan sexy pörröpää...jos kerran halaillaan kaikkia niin sen pitää olla sit myös KAIKKIA!
Et varmasti itsekkään tykkäisi hyvää jos rakkaita pikku pumpernikkeli rotta lemmikkejäsi alettais syrjimään häikäilemättömällä tavalla!
Kyllä minun rotat haluavat tulla halatuiksi ja rakastetuiksi ihan siinä missö kuka tahansa muukin ihminen!Mut mä en syrji edes vanhaa Erkkiäkään...Jos sit silmät kiinni ja avustajan läsnäollessa:o)))
- P af Grönroth
hyi
että kehtaat
olet muka dr arvoinen
epäilen kun alat jopa tyrkyttämään ihmisille rottia
hyi
ja vielä ehdota kakaroille
dr swan on SIKA
terkkuja vaan täältä linna saaren tanssiaisitta.
heippa
Terveisin
Vapaa aateloitu sikapossu krappis herra
Sir P af Grönroth
Kolmannentähden aateloidu rötös herra ja lontoon piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydälla.
Seuraava osaston puheen johtaja- Dr.Swan
...että eihän minulla riitä tilat rotille!
Ole kuule kiitollinen etten alkanut myymään teitä psykiatrisen osastomme potilaita!En sano etteikö olisi käynyt mielessä...
...yhtenä vaihtoehtona oli sekin että Arvon rotat olisi majoitettu samaan huoneeseen Teidän kanssanne,mutta se olisi ollut eläinsuojelu lakejen vastaista ja arvaten Te olisitte vasikoineet minut heti välittömästi!..? - P af Grönroth
Dr.Swan kirjoitti:
...että eihän minulla riitä tilat rotille!
Ole kuule kiitollinen etten alkanut myymään teitä psykiatrisen osastomme potilaita!En sano etteikö olisi käynyt mielessä...
...yhtenä vaihtoehtona oli sekin että Arvon rotat olisi majoitettu samaan huoneeseen Teidän kanssanne,mutta se olisi ollut eläinsuojelu lakejen vastaista ja arvaten Te olisitte vasikoineet minut heti välittömästi!..?inhottavaa
hyi
Tanssiaiset jatkuu
Terveisin
heippa dr swan
Vapaa aateloitu sikapossu krappis herra
Sir P af Grönroth
Kolmannentähden aateloidu rötös herra ja lontoon piirin vip jäsen ensinmäisellä pöydälla.
Seuraava osaston puheen johtaja
viestin pohjassa on dr swanille tärkeä vinkki
Dr Swan huomenna alkaa maailma suurin ja pisin SYÖNTI LAKKO JA SÄÄNTÖJEN BOIKOTTI
Revi siitä rotta kauppias
- quistis
se on niin et kyllä ystävä ystävän tuntee;o))))
- sax
VIEMÄRIROTTA on Yhdyssana
- Dr.Swan
Ei luulisi olevan paljon varaa tulla neuvomaan huuhaan omaa lääkäriä,eihän??Siistiätskukamäoon?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282711- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561357Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo921148Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098