Mietin vaan, että jos mää avaan ihan oikean profiilin ja nimimerkin niin onko esimerkiksi "Lohipylly69" hyvä nimimerkki?
Avaanko uuden profiilin?
14
185
Vastaukset
Jos valitsisin itselleni nimimerkkiä nyt, niin ottaisin jonkun neutraalimman, mutta luonnettani kuvaavan nimimerkin.
Miten ko. nimimerkki kuvaa sinua? Haisetko kalalle tai pidätkö siitä ja viittaako tuo 69 siihen, mitä ajattelen?- Anonyymi00002
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
Ja vielä arvokkaammalta kuulostaa: Le Pétomane.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän juustonaksut enää edes haise, siis ne Taffelin. Jostain sahanpuruista ja mausteista lie tehty. Estrella ja joku Amerikan tuonti molemmat paljon maukkaampia ja juustoisen makuisia.
- Anonyymi00001
Jos oot vikkelän liukas niin kyllä käy. Rauhallisen loivaliikkeiselle sitten vaikka Lahnaperä.
- Anonyymi00003
Oletan, että olet tämä lämminsavu-, ja kirjolohipiereskelijä?
Miten olisi ihan Petomaani? Nimimerkkiä valitessa pitää huomioida miten se taipuu eri sijamuotoihin suomen kielessä.
Olin ennen Carl-Gustaf, joka sopi mainiosti profiilissa olevaan kissankuvaan.
Se oli kuitenkin vaikeasti taipuva, eikä kukaan koskaan maininnut minua sillä nimellä.
Eivät edes keksineet lempinimeä mulle.
Mutta nyt Gattino on kaikkien huulilla. :P- Anonyymi00005
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Eikä tehdä!
Pidä ne kädet siellä housuissa.
Pissaa jos paleltaa.
- Anonyymi00007
On... hyvä
- Anonyymi00008
Lohipylly ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222707Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671699Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81687Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1151620Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.481570Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell921494Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.691385Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311157En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106