Mietin vaan, että jos mää avaan ihan oikean profiilin ja nimimerkin niin onko esimerkiksi "Lohipylly69" hyvä nimimerkki?
Avaanko uuden profiilin?
13
159
Vastaukset
Jos valitsisin itselleni nimimerkkiä nyt, niin ottaisin jonkun neutraalimman, mutta luonnettani kuvaavan nimimerkin.
Miten ko. nimimerkki kuvaa sinua? Haisetko kalalle tai pidätkö siitä ja viittaako tuo 69 siihen, mitä ajattelen?- Anonyymi00002
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
Ja vielä arvokkaammalta kuulostaa: Le Pétomane.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän juustonaksut enää edes haise, siis ne Taffelin. Jostain sahanpuruista ja mausteista lie tehty. Estrella ja joku Amerikan tuonti molemmat paljon maukkaampia ja juustoisen makuisia.
- Anonyymi00001
Jos oot vikkelän liukas niin kyllä käy. Rauhallisen loivaliikkeiselle sitten vaikka Lahnaperä.
- Anonyymi00003
Oletan, että olet tämä lämminsavu-, ja kirjolohipiereskelijä?
Miten olisi ihan Petomaani? Nimimerkkiä valitessa pitää huomioida miten se taipuu eri sijamuotoihin suomen kielessä.
Olin ennen Carl-Gustaf, joka sopi mainiosti profiilissa olevaan kissankuvaan.
Se oli kuitenkin vaikeasti taipuva, eikä kukaan koskaan maininnut minua sillä nimellä.
Eivät edes keksineet lempinimeä mulle.
Mutta nyt Gattino on kaikkien huulilla. :P- Anonyymi00005
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Eikä tehdä!
Pidä ne kädet siellä housuissa.
Pissaa jos paleltaa.
- Anonyymi00007
On... hyvä
- Anonyymi00008
Lohipylly ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076969Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4915118Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1383158Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771212Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1071084
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080