Kaikkea pervoa tällä esitetään, kysellään ja kerrotaan... selvä se mutta tämä eräällä tavalla yhden tyyppistä "keskijalkaa" mittarina käyttäen, kun virallisempi "jalan mitta on n. 30,5 cm".
Olen harjoittanut seksiä toisten miespuolisten henkilöiden kanssa nuoresta n. 18- v. lähtien. Jollain vaiheessa elämää kontakteja oli enemmän, toisinaan kuitenkin taas vähemmän.
Nyt vanhemmalla iällä kontaktit yhä harvenneet ja aikoihin ei niitä ole ollutkaan!
Mutta olen huvikseni miettinyt monenko henlilön kanssa olen ollut aktisza niin että olen ottanut miehen elintä sisääni - anaaliin.
Ja jos ne yhteenlaskien muutettaisiin mittaan metreissä, niin en kyllä äkkkiseltään osaa sanoa montako metriä olen kypiä, kulleja peniksiä ottanut sisääni?
Jos ajatellaan penisten keskimääräiset pituudet ovat vaihdelleet n. 16-25 cm välillä. Ja laskuissa ei tässä nyt ole muun tyyppiset kontaktit, joita niitäkin ollut joita seksiksi voi myös kutsua.
Miten teillä - millaisia tilanteita ja kontakteja olette kohdanneet näissä merkeissä?
Ollaan nyt oikein pervoja ja kerrotaan tämäkin juttu!
11
1071
Vastaukset
kyllä sitä välillä kysellään että kuinka paljon spermaa juot tai otat pyllyyn
- Anonyymi00007
Ohho...kuka sitä on missään mittaamassa sperman määrää, hullun hommaa. Spermaa tulee jos on tullakseen, joiltain enemmän joiltain vähemmän. Mutta orkku on molempien tyydytksen onni.
Aina anaaliyhduäynnässä antautuva osapuoli ei välttämättä saa orkkua sperman muodossa itse, kun anaaliorgasmi on jo niin upea sellaisenaan ja täydellinen nautinto.
Näin varsinkin kun panomies nai eli yhtyy useamman kerran peräkkäin anaaliin samalla kertaa. Anonyymi00007 kirjoitti:
Ohho...kuka sitä on missään mittaamassa sperman määrää, hullun hommaa. Spermaa tulee jos on tullakseen, joiltain enemmän joiltain vähemmän. Mutta orkku on molempien tyydytksen onni.
Aina anaaliyhduäynnässä antautuva osapuoli ei välttämättä saa orkkua sperman muodossa itse, kun anaaliorgasmi on jo niin upea sellaisenaan ja täydellinen nautinto.
Näin varsinkin kun panomies nai eli yhtyy useamman kerran peräkkäin anaaliin samalla kertaa.kyllä kiimainen pylly ei aina laukea , vaan aiheuttaa orgasmia vastaavan tunteen tai jotain 😅 niin se onkin hyvä että sitä pyllyä jyystää yksi tai toinenkin henkilö pidempään 😋
- Anonyymi00001
Hurjaa ajatella jos mulla ollut esim. n. 100 mies suhdetta seksin merkeissä ( sisään ottoa) n. 17 cm keskimitoilla ollutta penistä
olisin saanut siis jopa n. 1700 cm eli 17 metriä penistä, koska yksi metri on 100 senttimetriä, joten senttimetrit jaetaan sadalla metreiksi: 1700 / 100 = 17.
1 metri (m) = 100 senttimetriä (cm).
1700 cm = 1700 / 100 = 17 m.
Muunna 1m (metri) → cm (senttimetri) | Pituusmuunnin -
1 m = 100 cm.
/
Pituusmuunnin - Laskuri
100 cm = 1 m.
HURJAA KUN TODELLISUUS ON ILMEISEN ENEMMÄN!
KIITOS kaunis kaikille mm. ukkomiehielle, bi- ja homomiehille kaikista niistä kokemuksista joita elämä toi kanssanne!
On ainakin mitä muistella kaikella hyvällä toki!
Vaikka aitoon rakkauteen niistä ei monikaan todellakaan yltänyt!
🥰😘😋
🙄🙏- Anonyymi00004
Sehän kertautuu hurjasti, jos pumppaa vaikka satakertaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sehän kertautuu hurjasti, jos pumppaa vaikka satakertaa.
No kiitos kommentistasi.
Nyt lähdetään siitä että yksi mies on aina se yksi pano vaikka ko. mies olisi nainut useamman kerran siinä kontaktissa. Joskus toki niinkin käynyt jos mies on jäänyt yli yön seuraan.
Todellisuudessa kalua on kyllä tullut otettua enemmän sisään kuin tuo 17 metriä yhteen laskettuna!
Kaikkia ei voi muistaa ja tilanteita on "saattanut olla" muuallakin kuin sängyssä!?
Avaus on siis pelkkä keskimääräinen arvio!
Ja kaikkien miesten kanssa ei yhdyntää edes ole ollut... ehkä käsipeliä yms. myös.
Ukkomiesten panot ovat kyllä olleet omaa luokkaansa niissä ei kyllä "tunteilla" ja tuskin edes suudellaan, tai hyväillään enempää... suoraan asiaan ja viipymättä pidempään ulos!
Kun he muuten usein niin miehekkään mukavia ja kyvykkäitä!
Sanoisin ovat kyllä kehityskykyisiä enempäänkin.
Ottaisin jonkun eronneen bi-ukon kyllä vakkariksi yhäkin jos vaan miellyttävän ukon löytäisin, ja edelleen sen tyyppisen tietenkin joka on "top" eli aktiivinen panomies tyyppiä.
Kyllä heitä on mutta löytäminen on vaikeaa! Varsikin kun en itse liiku "yöelämässä" ja kuppiloissa yms.!
Halitsut!
-ap- 🤗💞
- Anonyymi00006
Kiitos kiinnostuksestanne.
Tämäkin näkökulma on hyvä tuoda esiin kaikessa seksuaalisuuden kirjossa! - Anonyymi00008
Löytyykö vielä miehiä jotka kokee olevansa MIEHIÄ myös miessuhteessaan!?
- Anonyymi00009
Kerro tykkäsitkö jutusta?
- Anonyymi00010
Päivitetään ja päivitellään ,haaSteellista ja haastavaa juttua OIKEESTI!
PÄIVÄN JATKOA! JA ONNELLISEMPAA UUTTA ALKANUTTA VUOTTA -26!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523