Haluaisitko olla hst:tä?

Anonyymi-ap

Ihminenhän on, kuten tiedätte, bio-orgaanin olento, jolla on omat vikansa ja heikoutensa. Ei vähiten, että ihminen on altis erilaisille sairauksille, vaan, koska ihminen ikäntyy ja sitä myöden vääjäämättä kuluu, heikkenee ja rappeutuu, menettäen lopulta elinvoimansa.

Siksi minua kiinnostaakin tietää, jos joskus tulevaisuudessa olisi mahdollista välttää kaikki tämä edellä kerrottu; kehosi olisi epäorgaanista ja helposti korjattavaa materiaa, runkosi hst:tä, olisitko valmis käymään prosessin lävitse, jossa nykyinen rappeutuva tomumajasi korvattaisiin lähes iäti kestävällä ja vahvalla, sanotakoon tässä nyt lainusmerkein "komposiittiruumiilla"?

Vai tyydytkö asemaasi kohtalon vietävänä ja eittämättä hetkenä minä hyvänsä kuolevana, heikkoja ja koroosion kalvamana ihmisrainana, jollainen olet tai jollaiseksi ajan ruhjoessa joka tapauksessa tulet?

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Komposiitti kroppa? Vaikka nyt kysyit, niin toistaiseksi vielä kieltäydyn 😂

• En halua elää ikuisesti. Elämän arvokkuus kärsisi. Olen mieluummin luomu ja kuolen pois kun aika on.

Elämä on ihanaa juuri siksi kun se on sitä mitä se on.

• Anonyymi00002

En haluaisi komposiittikroppaa. Vaikka mistä tässä vaiheessa tietää mitä kuoleman lähestyessä miettii.
      Satsaan terveelliseen elämään, sellaiseen että mitään ei tarvitse katua.

• Anonyymi00003

Ikäkeskustelu on kannaltani epäolennainen, sillä nuorrun silmissä vuosi vuodelta. Olen toisin sanoen immortaali, kiitos pillerien. Kaikki keinotekoisuus on luonnotonta. Ikuisen elämän emuloiminen tarkoittaa että leikkii Jumalaa, siispä jumalanpilkkaa. Hetkinen, entäs nää pillerit sitten 🤔? Teknisesti ottaen pillerit eivät ole itsensä jumaloimista vaan ainakin itselleni responssi yleisesti ravinneköyhään ruokaan.

Luomuruoka vs. non-luomu? Luomu on kalliimpaa. Mikä on eksaktisti niiden välinen ero? Luomuun on luultavasti käytetty vähemmän myrkkyjä ja mistäs sitä tietää mitä eroja niillä on kun tarkasteluun yhdistyy tuotteiden mahdollinen geenimanipulaatio. Banaaninviljelijät väittävät tulleensa hedelmättömiksi altistuessaan banaanintuotantomyrkyille, ihan Chiquitan henkilöstöä.

En välitä sillä olen liian älykäs lisääntyäkseni muutenkaan. Luultavasti liian oikutteleva tai mystinen persoona parisuhdemarkkinoilla. Siellä pärjää parhaiten normit käppijonnet, joten pois se minusta. Itse en kykene alistamaan itseäni sekä tuudittautumaan pilvilinnoissa leijailevaan teeskentelyn kehtoon. -💊-.

• Anonyymi00006

Ihmiaolio.. jooh niin jos niin yeirrää tehdä tytöistä Super WoMAN ... NIIN bnoniiin

Auttamalla jotenkin, kuin itsetuntoakin kohottamalla jos pystyy..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65