Mies lähti työpaikan pikkujouluihin eilen. Soitin miehen puhelimeen aamu kuudelta kun ei näkynyt miestä kotona. Joku virolaisen kuuloinen nainen vastasi puhelimeen ja kertoi mieheni olevan suihkussa. Pyysin naista kertomaan miehelleni että soittaa minulle kunhan on käynyt suihkussa. Soittoa ei ole vieläkään kuulunut vaikka mies on ollut suihkussa kohta kymmenen tuntia! Alkaa jo epäilyttämään että mitä mies siellä suihkussa tekee!?? Masturboiko vai onko kaatuillut humalassa kuralätäkköön ja pesee itseään? Erotakko tässä pitää vai mitä tehdä?🥺
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kuulostaa erikoiselta. Joko mies löytyi?
- Anonyymi00016
Veloita miestä parikymppiä suihkussa käymisestä. Ei se vesikään ilmaista ole. Sinä sen maksat lopulta vastikkeissa, kova kulutus nostaa hintoja.
- Anonyymi00002
Toivottavasti sillä naisella ei ole vesimittaria ja ei maksa vesilaskua koska 10 tunnissa kertyy suhteellisen suuri vesilasku,
- Anonyymi00003
Toivottavasti ei ole sortunut sormella suorittamaan anaalionanointia🤮
- Anonyymi00010
Se tie vie dildoihin ja homoiluun!!😓😓😓
- Anonyymi00004
Ehkä kirosi virolaisen naisen, joka vastasi puhelimeen? Nyt on vaikea selittää miten joku vieras nainen vastaa puhelimeesi ja suihku, joka ei tunnu päättyvän? Seksi on likaista touhua, mut et se olisi noin likaista, sitä on vaikea uskoa?
- Anonyymi00005
No voi että.
- Anonyymi00007
Vai semmosta.
- Anonyymi00008
Virotar taisi olla transu ja siksi kuuma suihku.😫
- Anonyymi00009
Moni mies lähtee pikkujouluista transsun matkaan ja häpeää myöhemmin😥 itsellä kaksi eroa takana tästä syystä😓
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Moni mies lähtee pikkujouluista transsun matkaan ja häpeää myöhemmin😥 itsellä kaksi eroa takana tästä syystä😓
Yäk🤮🤮🤮
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yäk🤮🤮🤮
Meidän isäntä palaili vasta viime viikolla jonkun transsun luota vaikka piti vain piipahtaa joulukuussa pikkujouluissa😮
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meidän isäntä palaili vasta viime viikolla jonkun transsun luota vaikka piti vain piipahtaa joulukuussa pikkujouluissa😮
Yli kuukauden poissaolot alkaa jo epäilyttämään, et onko toisella toinen tai jopa kolmaskin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398