Miettinyt jos tekisi itse hamburilaisia joku päivä eli ostaa sämpylöitä ja valmis jauhelihapihvejä eli onko hyviä
Onko suosituksia kaupan valmis jauhelihapihveistä
28
147
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joskus söin. Siitä on niin paljon aikaa että en muista niiden laatua. Tarkoitatko ihkaoikeita sämpylöitä vai mitä? Kaupoista saa myös tyhjiä valmishampurilaisia. Ne sijaitsee leipähyllyn kupeessa. Käytännöllisesti katsoen isot purilaiskannikat ovat hyödyllisiä kun sinne ahtaa omia lisukkeitaan. Neljän päkkeinä muistaakseni myydään.
Kun levittää satoja grammoja raakaa jauhelihaa uunipellille ja kypsentää sen, siitä saa suuret määrät lihaa hamppareita varten. Ohut lihakerros kypsyy tehokkaammin kuin paksu, siksi se on levitettävä tasaisesti. Kovin helpolla jauhis ei pala siellä uunissa mutta sitä on kuitenkin vahdittava. -💊-.- Anonyymi00006UUSI
Onkohan se nyt noin helppoa
- Anonyymi00010UUSI
Niin joko valmishamburilaissämpylöitä tai tavis sämpylöitä tai ranskanleivän halkaisisi ja siihen väliin pihvi kananmuna juusto ananas sinappi ketsuppi raakaa sipulii ja kurkkusalaattia tai tomaatin siivu tai suola tai tuorre kurkku siivuja
- Anonyymi00002UUSI
Osta hyvää jauhelihaa ja tee itse.
Tosi paljon parempia, kuin kaupan jämäpihvit.- Anonyymi00007UUSI
Varmasti on mut pääsee helpommalla kun ostaa valmiina
- Anonyymi00003UUSI
Trolli.
En koskaan osta valmiita jauhelihapihvejä. Lihapullat ostan joskus valmiina, mutta jauhelihapihvit ovat itse tehtyjä. Ne ovat aika vaivattomia pyöräyttää itse. Siinä ei mene kuin hetki.
- Anonyymi00004UUSI
Lihapulla ja miksei jauhelihapihvipakettikin täytyy avata ja antaa tuulettua ennen syömistä, jotta niille ominaiset suolistokaasut pääsevät oikeuksiinsa. Niistä saa aromaattiset tuoksuaromit kämppäänsä. Mieltymyksiä on monia. Lihapulla-aromilta tuoksahtava tuoksukynttilä 🤔? Pärjäisi varppina Leijonan luolassa. Miksikö?
No ehkäpä siksi, koska mun mielestäni se on huono idea. On enemmän sääntö kuin poikkeus että kun katselen USA:n Leijonan luolaa ja ajattelen jonkin idean olevan huono, niin ne jellonat pitää sitä mahtavana ideana. Sit kun ne lyttää jonkin innovaation niin mun mielestä se on ok tai parempi kuin ok. -💊-. Anonyymi00004 kirjoitti:
Lihapulla ja miksei jauhelihapihvipakettikin täytyy avata ja antaa tuulettua ennen syömistä, jotta niille ominaiset suolistokaasut pääsevät oikeuksiinsa. Niistä saa aromaattiset tuoksuaromit kämppäänsä. Mieltymyksiä on monia. Lihapulla-aromilta tuoksahtava tuoksukynttilä 🤔? Pärjäisi varppina Leijonan luolassa. Miksikö?
No ehkäpä siksi, koska mun mielestäni se on huono idea. On enemmän sääntö kuin poikkeus että kun katselen USA:n Leijonan luolaa ja ajattelen jonkin idean olevan huono, niin ne jellonat pitää sitä mahtavana ideana. Sit kun ne lyttää jonkin innovaation niin mun mielestä se on ok tai parempi kuin ok. -💊-.Taidat olla vastarannankiiski? Eriävissä mielipiteissä ei ole mitään väärää, kunhan ne esitetään asiallisesti ja perustellusti. 😊
- Anonyymi00008UUSI
Tiedäppä häntä onko niin vaivatonta ja ei tuu tiskejä kun ostaa valmiina eikä mietittävää miten maustaa jauhelihan
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiedäppä häntä onko niin vaivatonta ja ei tuu tiskejä kun ostaa valmiina eikä mietittävää miten maustaa jauhelihan
Ymmärrän. Meillä jokaisella on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Minulle ei tiskit, eikä jauhalihan maustaminen/ pihveiksi vääntäminen, ole mikään ongelma.
Jokainen tyylillään! 😊- Anonyymi00017UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Ymmärrän. Meillä jokaisella on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Minulle ei tiskit, eikä jauhalihan maustaminen/ pihveiksi vääntäminen, ole mikään ongelma.
Jokainen tyylillään! 😊Tiskaus on ikävin homma en tykkää tiskata
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiskaus on ikävin homma en tykkää tiskata
No voi sinua! Minä taas tykkään tiskata, siivota ja järjestellä paikkoja. Tuo kaikki on palkitsevaa ja lopputulos antaa mielihyvän tunteen.
Jos saan valita, mielummin tiskaaminen, kuin ruuanlaitto. 😃- Anonyymi00019UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Jokainen tyylillään! 😊No tiskaus on semmoinen juttu ettei sitä voisi edes ulkoistaa eli hankkimalla naisen vaan silloin olis pakko hankkia tiskikone
- Anonyymi00020UUSI
tosi.typy kirjoitti:
No voi sinua! Minä taas tykkään tiskata, siivota ja järjestellä paikkoja. Tuo kaikki on palkitsevaa ja lopputulos antaa mielihyvän tunteen.
Jos saan valita, mielummin tiskaaminen, kuin ruuanlaitto. 😃Olet kuin äitini se tykkää tiskata ja tehdä ruokaa ja siivota
Anonyymi00019 kirjoitti:
No tiskaus on semmoinen juttu ettei sitä voisi edes ulkoistaa eli hankkimalla naisen vaan silloin olis pakko hankkia tiskikone
Ei ole tarpeellista ulkoistaa tiskaamista, sen voi hoitaa itse. Se käy kädenkäänteessä. ‼️😁
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet kuin äitini se tykkää tiskata ja tehdä ruokaa ja siivota
En pidä ruuanlaitosta. En ole kovin hyvä hellapoliisi. Teen helppoja ruokia, joissa ei mene turhan kauaa.
- Anonyymi00021UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Ei ole tarpeellista ulkoistaa tiskaamista, sen voi hoitaa itse. Se käy kädenkäänteessä. ‼️😁
Itse inhoan tiskausta just ja just menee yksi kattila ja lusikka tiski mut kivaa ei sekään ole
- Anonyymi00022UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Nyt on pakko mennä tupakil ja miettiä jotain muuta jotain kivaa ja unohtaa tiskit ja tiskaukset
- Anonyymi00005UUSI
Rotukarjan jauhelihaa 400 gr
Kananmuna
2 rkl vaaleaa, sokeritonta ranskalaista sinappia
Ei vaivata sitten sitä taikinaa liikaa, tulee sitkeitä.
Myöskään liian murenevia "gourmet" pihvejä en suosittele.
Voi jättää sisältä vaaleanpunertavahkoiksi.- Anonyymi00009UUSI
Tykkään ylikypsästä ja onkohan kaupoissa myytävänä ranskalaisra sinappia ja käykö sika nauta jauheliha
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tykkään ylikypsästä ja onkohan kaupoissa myytävänä ranskalaisra sinappia ja käykö sika nauta jauheliha
Paista ihan kypsäksi vaan, ainakin se sika-nauta.
Sinapiksi kelpaa
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-dijon-sinappi-210g-6410405187369
Tulee hyvä pihvi! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinapiksi kelpaa
Tulee hyvä pihvi!Mut kun yksin syö niin pääsis helpommalla kun ostaa valmiit pihvit ja uuniin ja sit sämpylän väliin niin ei tuu tiskii vaan kuluu yksi leivinpaperi arkki
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinapiksi kelpaa
Tulee hyvä pihvi!Niin ei käsitiskaus kovin kivaa ole
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin ei käsitiskaus kovin kivaa ole
Ettei mee koko päivä tiskaukseen
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ettei mee koko päivä tiskaukseen
Muutakin haluu tehdä kuin tiskata
- Anonyymi00012UUSI
Kaikki valmispihvit taitavat olla aika kauheita, jotain jämälihaa, nahkaa, ja luuta lähinnä.
Taisivat ennen olla parempi, nykyään säästetään kaikessa, ja pistetään halvinta mahdollista raaka-ainetta.- Anonyymi00018UUSI
Tuokin on kyllä totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4608232Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165667Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2104574Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554013Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873528