Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin?
Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä."
❤️
Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?
31
220
Vastaukset
Mä vuodatan rakkauttani päivittäin noille eläimilleni. Ne saa kehuja, ylistystä ja rakas ihana mussukkani jatkuvasti. Ihmisille lähinnä lapsilleni ja miehelleni saatan kertoa välillä miten tärkeitä ovat mulle. Että rakkaimmat ihmiseni päällä maan ovat.
Tuttaville en juurikaan tunteita vuodattele. Kerron kyllä että arvostan heitä ja heidän läsnäoloaan ja pitkäaikaista ystävyyttä jne. Kyllä mä annan krediittiä verbaalisesti mielelläni, mutta en jatkuvasti. Vasta kun on tunne, että haluan sanoa. Miellummin kehun kun haukun. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, pysyn vain korrektissa vuorovaikutuksessa sen mitä on pakko.
Mikä on kauneinta, niin en tiedä. Ehkä mun rakkaani tietävät mitkä sanani on heitä eniten koskettaneet kauniisti.Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.
Rotat narskuttaa hampaitaan ja boglaa mulle. Marsut lallattaa ja nuolee sormet ja oikasee syliin kylelleen purnuttamaan. Ilme on leppoisan rento jopa nukahtaa syliin.Jasu2025 kirjoitti:
Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.
Rotat narskuttaa hampaitaan ja boglaa mulle. Marsut lallattaa ja nuolee sormet ja oikasee syliin kylelleen purnuttamaan. Ilme on leppoisan rento jopa nukahtaa syliin.Ja 1 hiiripoika nauttii silittelystä. Silmät menee kii ja hampaat narskuu, ei liiku mihkään. Jos lopetan tulee uudestaan sormen alle, jatka silittelyä. ❤️🤗
Jasu2025 kirjoitti:
Ja 1 hiiripoika nauttii silittelystä. Silmät menee kii ja hampaat narskuu, ei liiku mihkään. Jos lopetan tulee uudestaan sormen alle, jatka silittelyä. ❤️🤗
Että ainakin hellyyden ne eläimetkin ymmärtää, jos ei puheita.
- Anonyymi00003UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Että ainakin hellyyden ne eläimetkin ymmärtää, jos ei puheita.
Tuhmaa perroa pöltöä lyödään sanomalehdellä
- Anonyymi00004UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Ja 1 hiiripoika nauttii silittelystä. Silmät menee kii ja hampaat narskuu, ei liiku mihkään. Jos lopetan tulee uudestaan sormen alle, jatka silittelyä. ❤️🤗
Joko oot gubbe myyräkuumeen oireita kokenut ?
- Anonyymi00005UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.
Rotat narskuttaa hampaitaan ja boglaa mulle. Marsut lallattaa ja nuolee sormet ja oikasee syliin kylelleen purnuttamaan. Ilme on leppoisan rento jopa nukahtaa syliin.No kertoileeko gubbe ne anopit enemmänkin tällaisia kaikenlaisia hoito- sekä huolto-ohjeita
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joko oot gubbe myyräkuumeen oireita kokenut ?
Paljastit ettet ymmärrä kuvanmuokkauksesta mitään aiemmin. Myyräkuume? Mistä mä sen oisin saanu.
Anonyymi00005 kirjoitti:
No kertoileeko gubbe ne anopit enemmänkin tällaisia kaikenlaisia hoito- sekä huolto-ohjeita
Ei hän mua neuvo.
Jasu2025 kirjoitti:
Paljastit ettet ymmärrä kuvanmuokkauksesta mitään aiemmin. Myyräkuume? Mistä mä sen oisin saanu.
On mulla torvimyyrä kuumetta ollu ja sopuleitakin myyritellään. Niitä myös kotoa löytyy. ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Missä välissä minä gubbe sellaista ehdin toteamaan ja ihan sullekko?
- Anonyymi00009UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Ei eläimiä lyödä. 🤬
Elleivät ihan jopa maksa siitä
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elleivät ihan jopa maksa siitä
Sellasta ihmistäkin saa sitten käsitellä täsmälleen samoin. Turpaan vaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Sellasta ihmistäkin saa sitten käsitellä täsmälleen samoin. Turpaan vaan.
Ehkä ne oppii kun kokevat itse samanlaista käsittelyä, että se sattuu, tuntuu kauhealta. Lässyttämällä he ei opi. Luulevat vaan että hyväksytään käytös ja voimattomina vierestä vilkuillaan.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä välissä minä gubbe sellaista ehdin toteamaan ja ihan sullekko?
AI kuvanmuokkauksista taisit kirjoitella aiemmin eilen. Sokea Reettakin näkee eron. Mutta sinä et.
- Anonyymi00010UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Mulla kerran Maine Coon tunki väkisin syliin. Yritä nyt siinä tehdä ruokaa kun 10 kiloa kissaa tunkee syliin.
Sitten lopuksi pörisi kuin mikäkin dieselmoottori.
>simiti< Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla kerran Maine Coon tunki väkisin syliin. Yritä nyt siinä tehdä ruokaa kun 10 kiloa kissaa tunkee syliin.
>simiti<Ne kehtaa ottaa huomion minkä haluavat. 😅🐈⬛
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
>simiti<Muistaakseni edes hiaceni ei pörissyt niin lujaa.
Yhdesti työystäväni oli kahvilla. Katsoi hetken pörisemistä ja purskahti nauruun.
>simiti< Anonyymi00011 kirjoitti:
Muistaakseni edes hiaceni ei pörissyt niin lujaa.
Yhdesti työystäväni oli kahvilla. Katsoi hetken pörisemistä ja purskahti nauruun.
>simiti<Iso kissa ISO ääni. 😝
- Anonyymi00019UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Hiiri ollut myyrän kanssa sillai ja sä meet rapsuttelemaan sellaista myyrän kanssa vehtailevaa hiirtä? Eihän se muuta vaadi.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hiiri ollut myyrän kanssa sillai ja sä meet rapsuttelemaan sellaista myyrän kanssa vehtailevaa hiirtä? Eihän se muuta vaadi.
Jaa, ne ei kyllä toisiinsa tunne vetoa. Erilajisina voi jopa tapella.
- Anonyymi00002UUSI
All those hidden gems
- Anonyymi00006UUSI
Hyvää joulua toivottanut ja samalla tarkoittanutkin sitä, käsi sydämellä 🫣💕🎅
- Anonyymi00007UUSI
Sanon lapselleni paljon kauniita asioita. Sanon hänelle usein rakastavani häntä ja että olen ylepä hänestä. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut, eikä sitä tunnetta hetkauta mitkään teini-iän kiukuttelut.
Pyrin sanomaan myös muille ihmisille kauniita asioita, erityisesti tietty läheisilleni, mutta myös muille tilanteen mukaan. Toivottavasti sitä on edes joskus pystynyt parantamaan jonkun päivää eees hiukan.
Aletheias- Anonyymi00013UUSI
Voi niitä teiniaikoja. Kaikkea sitä. Nooh kasvaahan nuo pienet pirpanat muistan kun tenava oli 5 vuotias ja hirmu iloinen kun ostin hänelle sähkökäyttöisen lastenmönkijän
Menimme lähikauppaan ja hänellä oli pulkka perässä. Sai leikkiä rekkanaista. Homopedofiili lestapersu hokee umpijuntti homopedofiilipersua
- Anonyymi00015UUSI
Mie tykkään siust näin paljon.
(Ei Vaasan vertaa)
Kädet auki 180°.
Vilma Vaimoa olen ihastellut, ihan spontaanisti kehunut hänen ulkoista olemusta, ihon kuulautta, niskan kaarta, asuvalintaa..., aiheita riittää.
Näin tapahtuu monta kertaa päivässä ja vaikuttaa siltä, että hän ilahtuu aina sanoistani.
Itse saattaisin kiusaantua, jos joku kehuisi minua useammin kuin kerran viikossa.- Anonyymi00016UUSI
Suuni on harvemmin voideltu siirapilla ja hunajalla tai käteni koristeltu kukkasilla.
Ele tai teko korvatkoon puutteeni sillä saralla :) - Anonyymi00017UUSI
Kerran sanoin kaivatulleni ainakin mielestäni jotain todella kaunista. Se onkin ainut hetki, kun sain olla hänen kanssa ihan kahdestaan. Ei sillä ollut kuitenkaan hänelle isompaa merkitystä, koska ei tavattu enää sen jälkeen.
- Anonyymi00018UUSI
Lapsilleni sanon että olen heistä suunnattoman kiitollinen. Ovat enemmän kuin odotin.
Rakkaalle sanon että on hyvä että olet olemassa. Tosin siitä on jo muutama kuukausi, nyt ei ole kenelle sanoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2204085Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866