On monta asiaa, mitkä mua tähän aikaan yöstä ihmetyttää! Ensimmäinen asia on sellainen, että oonko ainoa ihminen maailmassa, jonka pesualtaiden viemärisakka (mikä lie hässäkkä siellä altaan pohjalla onkaan, jonne vesi katoaa) ympärille tulee sellainen ongensiimaa muistuttava langanpätkä, joka tosiaan ei ole peräisin mkstään tiskiharjasta tms. vaikka siltä näyttääkin?
Toinen ihmetyttävö asis on Black Horsen kalsareiden hinta! Vielä joku vuosi sitten olivat hyviä ja kestäviä, ja niitä myytiin alle kympillä kpl. Nyt ne ovat laadullisesti huonompia ja pärsiisiin tulee reikä nopeasti, mutta hinta on yli 15 euroa per housut. Mikä peijakka nekin piti pilata ja nostaa hintaa? Nyt kauhea työ taas löytää sopivat eri valmistajien joukosta. Ei kuulosta tietenkään pahalta, mutta kun oon jo 20 vuotta käyttänyt pelkkiä Black Horseja. Sama tilanne siis mitä tapahtui Fazerin puikuloiden kanssa! Söin pelkästään puikuloita parikymmentä vuotta, mutta kun uusivat reseptin ja en tykännyt niin oli pakko hakea uusi ruisleipävalmistaja. Nyt vaan on pakko syödä Vaasan ruispaloja, vaikka ne on pienempiä ja rouheampia (ei siis yhtä hyviä kuin puikulat ennen) mutta parempia kuin nykyiset puikulat.
Kyllä maailma on jotenkin epöreilu paikla näiden muutosten suhteen. Ei yhtään kysytä kuluttajien mielipidettä...
Niin ja melkein unohdin, Sunlight -käsisaippua. Senkin ne pilas!!! Ei ole sama kuin ennen, mutta pakonsanelemana olen silti nöyrtynyt uuteen ja huonompaan tuotteeseen.
Sitten mua nykyään ärsyytää myös pienentyneet pakkauskoot ja silti sama hinta kuin ennen. Esimerkilsi Kivikylän lindströmin pihvit! Ennen niitä oli muistaakseni 6 kpl ja nykyään 4 kpl. Voi olla että muistan luvut väärin, koska en enää osta niitä ihan periaatteesta, koska en tykkää tuollaisesta filungista. Onneksi lihapullia / pihvejö ei nyt ole kovin vaikea korvata tai tehdä vaikka itse.
Varoituksen sana myls vessapaperitarjouksista. Osa myy kyllä isoja pakkauksia, mutta arkkimäärä on paljon pienempi kuin hiukan kalliimmilla merkeille, jolloin se kalleempi onkin itse asiassa edullisempi. Kannattaa vähän tutkiskella asioita!
Momi asia ärsyttää tähän aikaan yöstä
9
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voih sinua. Koko maailma pilalla ja kalsareissakin reikä. Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa.
- Anonyymi00002
Niin joo! Viime tilauksessa oli wc papru tarjouksessa
>simiti< - Anonyymi00003
Mä tiedän kyllä että pääsen tästä asiasta yli vaikka oonkin neuroottinen ja lievästi autistinen suhtautumisessani tällaisiin asioihin, joihin olen tottunut
- Anonyymi00004
Se, mikä mua ärsyttää myös vietävösti on tämä puhelimen näppäimistö. Vaikka kuinka yrität kirjoittaa "oikein" niin eikös peijakka aina mene äät ja ööt sekaisin ja joskus jää kirjaimia välistä. Eikö tästä näppiksestä nyt sais millään IHMISEN sormien kokoista. Jollain neulallako näitä kirjaimia pitäis tökötellä? Ennen vanhaan kun oli vielä kunnon fyysiset näppäimet puhelimissa niin eipä virheitä tullut. Mutta eipä niillä kyl muuta tehtykään kuin ehkä jotain Huugoa pelattiin telkkarissa....romaaneita ei kirjoiteltu kuten nykyään
- Anonyymi00006
Kyllä tälläkin näppäimistöllä saa paheksuntaa aikaan.
>simiti<
- Anonyymi00005
Mutta eniten mua ärsyttäö kuitenkin ihan kaikki...ei mitkäön yksittäiset pikkuasiat vaan yksiselitteisesti kaikki ja kaikkialla,etenkin kokonaisuudet
- Anonyymi00007
En halua kertoa, mutta se viemäritöhnä on puhdasta bakteerimassaa. Ei ne vaarallisia ole niitä on ihollakin jokunen kilo. Jos ajaa bussiautolla kauppaan, niin sekin on vaarallisempaa.
>simiti<- Anonyymi00008
Ei ole, kun se on ihan muovilankaa joka tulee jostain tiivisteestä, mutta en käsitä millä mekanismilla se onnistuu tulemaan sieltä esiin
- Anonyymi00009
Liian pitkä, en jaksa enää tähän aikaan keskittyä. Mutta lupaan varoa vessapaperitarjouksia. Niissä on kieltämättä jotain epäilyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18717566Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903795Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu321884Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801530Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?591488Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151324Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141294- 811111
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043