Kokaiinia ym huumeita eli ei toivo enään rahaa lahjaksi vaan että tuotais esim 100g tai 500g tai 1kg kokaiinia
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Toivoo moni varmasti, itse toivon, että huumeet häviäisi maan päältä.
- Anonyymi00002
"Not on my watch". Eli niin kauan kuin posse äänestää, it's not gonna happen. Olennaista on muuttuvatko asiat vai eivät. Ainakaan äänestämällä ihmiskunta ei tule voittamaan pahuuden kätyreitä, johan se on nähty.
- Anonyymi00014
Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!
no ei kukaan saa jos ei toivo.
jos minä saisin kokkelia niin kyllä kokeilisin. voisin hetken aikaa kuvitella olevani joku isokenkäinen kokoomuslainen tai sdp:läinen. paluu todellisuuteen olisi varmasti rankka.
- Anonyymi00003
Aika ryönäsen näköstä sen valmistus ainakin et hyi ku katoin dokumentin kai siitä kuuppa loppuviimein sulaa että
- Anonyymi00004
Kaikki persulestat toivoo kokkelia jouluksi.
- Anonyymi00012
Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.
Iik öök. Persulesta kiljuu
- Anonyymi00005
Kaipa noita jo nykyään on paljonkin mu on joululahja mitä tuskin monikaan uskaltaa ostaa vaikka olis rahaa voi olla jo aika iso kakku puolesta kilosta tai kilosta kokkelia satagrammaa kun taitaa jo mennä myynti käyttö syytteenä ja ei tai onnistua väittään että on vaan omaan käyttöön
- Anonyymi00006
Persut vetää viivaa lestapedofiilien kanssa.
- Anonyymi00015
Mulle kelpaisi kola nyt.
Saisin nukuttua 🙁 - Anonyymi00016
Lestapersut toivoo kiljuen kokkelia.
Kyllä ei kovin moni. Mutta olisihan tuo melkoinen jouluyllätys. Ainahan sitä on vaikea hankkia lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Vaan onkos ns. puhtaita jauhoja pussissa?
- Anonyymi00025
Varmaan monella huumeita piikittävillä on erilaisia tulehduksia, kun ainetta piikitetään, tuskinpa desinfioidaan iho siltä kohdin, johon piikitetään, eikä neulakaan varmaan ole ihan steriili.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars2033393- 1031568
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2631188- 1301168
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä921046- 99888
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun113732Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa59730Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108708- 39637