Kuinkahan moni saa joululahjaksi

Anonyymi-ap

Kokaiinia ym huumeita eli ei toivo enään rahaa lahjaksi vaan että tuotais esim 100g tai 500g tai 1kg kokaiinia

17

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivoo moni varmasti, itse toivon, että huumeet häviäisi maan päältä.

• Anonyymi00002

"Not on my watch". Eli niin kauan kuin posse äänestää, it's not gonna happen. Olennaista on muuttuvatko asiat vai eivät. Ainakaan äänestämällä ihmiskunta ei tule voittamaan pahuuden kätyreitä, johan se on nähty.

• Anonyymi00014

Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!

no ei kukaan saa jos ei toivo.
        jos minä saisin kokkelia niin kyllä kokeilisin. voisin hetken aikaa kuvitella olevani joku isokenkäinen kokoomuslainen tai sdp:läinen. paluu todellisuuteen olisi varmasti rankka.

• Anonyymi00003

Aika ryönäsen näköstä sen valmistus ainakin et hyi ku katoin dokumentin kai siitä kuuppa loppuviimein sulaa että

• Anonyymi00004

Kaikki persulestat toivoo kokkelia jouluksi.

• Anonyymi00012

Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.

Iik öök. Persulesta kiljuu

• Anonyymi00005

Kaipa noita jo nykyään on paljonkin mu on joululahja mitä tuskin monikaan uskaltaa ostaa vaikka olis rahaa voi olla jo aika iso kakku puolesta kilosta tai kilosta kokkelia satagrammaa kun taitaa jo mennä myynti käyttö syytteenä ja ei tai onnistua väittään että on vaan omaan käyttöön

• Anonyymi00006

Persut vetää viivaa lestapedofiilien kanssa.

• Anonyymi00015

Mulle kelpaisi kola nyt.
      Saisin nukuttua 🙁

• Anonyymi00016

Lestapersut toivoo kiljuen kokkelia.

• Kyllä ei kovin moni. Mutta olisihan tuo melkoinen jouluyllätys. Ainahan sitä on vaikea hankkia lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Vaan onkos ns. puhtaita jauhoja pussissa?

• Anonyymi00025

Varmaan monella huumeita piikittävillä on erilaisia tulehduksia, kun ainetta piikitetään, tuskinpa desinfioidaan iho siltä kohdin, johon piikitetään, eikä neulakaan varmaan ole ihan steriili.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe