Onko tällä palstalla henkisesti pahoinvoivia?

Anonyymi-ap

Onko tällä palstalla yhtään sellaista, jolla olisi henkisesti paha olla? Jos koet itsesi tällaiseksi niin miten se näkyy arkielämässäsi tai vaikkapa tällä palstalla? Miten selviät tällaisista joulun kaltaisista juhlapyhistä?

64

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

on, nimimerkki "mustasydän", mutta se ei ole nyt paikalla kun se boikotoi palstaa.
      odota muutama päivä niin se ehkä vastaa sinulle, tai koita myöhemmin uudestaan...

• Anonyymi00028

Joku pieni vastoinkäyminen olisi sinulle paikallaan, mokomakin ilkiö.

Mietitäänpäs.

Saisiko olla tällainen pieni joulukirous?

Kinkunrasvat rinnuksille,
        lanttuloorat helmuksille,
        kupin kahvit ukkovarpaalle!

Silvuplee!

• Anonyymi00035

Meinasitko oikein livenä lausuman?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Joku pieni vastoinkäyminen olisi sinulle paikallaan, mokomakin ilkiö.

Mietitäänpäs.

Saisiko olla tällainen pieni joulukirous?

Kinkunrasvat rinnuksille,
        lanttuloorat helmuksille,
        kupin kahvit ukkovarpaalle!

Silvuplee!

Juu juu jee jee gubbe

• Anonyymi00043

Lyököön vatsasi vellille
        suolistosi kuralle
        täyttyköhön joulusi
        vääntelyillä vatsan
        🤘

• Anonyymi00049

no mikä tuossa nyt oli niin kauhian ilkeää?
        ainakin yritin sanoa sen oikein neutraalisti... niin kuin vaan osaan..

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

no mikä tuossa nyt oli niin kauhian ilkeää?
        ainakin yritin sanoa sen oikein neutraalisti... niin kuin vaan osaan..

Et vaan tajua.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Et vaan tajua.

no en tajua. että joistain asioista pitäisi vaan olla hiiren hiljaa eikä saisi mainita jonkun henkilön henkisestä romahduksesta mitään? olla vain aivan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan ja katsoa toiseen suuntaan aina kun henkilö tulee huoneeseen.... niinkö?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

no en tajua. että joistain asioista pitäisi vaan olla hiiren hiljaa eikä saisi mainita jonkun henkilön henkisestä romahduksesta mitään? olla vain aivan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan ja katsoa toiseen suuntaan aina kun henkilö tulee huoneeseen.... niinkö?

Kannattaa vähän miettiä, ettei syyllisty rikokseen valheellisen tiedon levittämisestä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Kannattaa vähän miettiä, ettei syyllisty rikokseen valheellisen tiedon levittämisestä.

siis olenko nyt levittänyt jostain nimimerkistä täällä valheellista tietoa vai? no en ole tietoinen sellaisesta ollenkaan.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

ehkä olisi paljon hyödyllisempää neuvoa tulevaa varten, kun jos tuo nimimerkki vielä joskus palaa takaisin palstalle niin kuinka sen seurassa tulisi käyttäytyä, voiko katsoa sitä kohti, voiko sitä puhutella? vai pitääkö olla niinkuin ei näkisi sitä ollenkaan, aivan kuin se olisi näkymätön? kun en oikein tiedä miten olla, en tieä miten käyttäytyä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

siis kun tuollainen oikeudellisilla seurauksilla uhkaileminen on aika junttimaista... ja tuo kortti otetan pakasta vasta natsi-kortin jälkeen..... vasta kun kaikki keinot on tosiaan käytetty..

• Anonyymi00002

on , voi mua ressua, yhyy yhyy voi voi

• Anonyymi00037

Minä kans oon ihan voi voi- kanakeittoani ei ole edes suurustettu vielä

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00005

Olen jo vuosia kärsinyt mielenterveysongelmista, mutta kun lääkkeitä vetää kuin karkkia niin jollakin tavoin pysyy tolkuissaan. Ei kyllä ole aina ollut helppoa ja huono ja väkivaltainen lapsuus alkoholistivanhempien kasvatuksessa ennen uudelleen sijoitusta sijaisperheeseen on oli luultavasti laukaiseva tekijä ongelmilleni. Koulukiusatuksi tuleminen pahensi asiaa ja siitä seurannut päihteiden käyttö on jatkanut kierrettä. Yksinäisyys ja normaalien ihmissuhteiden puute on ajanut kuilun partaalle, mutta silti en ole menettänyt missään vaiheessa uskoani siihen, etteikö jossakin vaiheessa elämässäni koettaisi paremmat ajat. Valitettavasti tämä joulu se ei vielä ole!

>simiti<

• En ole tiennyt että sinulla on tuollaisia kokemuksia taustalla :(

• Anonyymi00016
        Palstakamu kirjoitti:

En ole tiennyt että sinulla on tuollaisia kokemuksia taustalla :(

Tuo tpersutrolli yrittää puhua paskaa minusta. Rikosilmoitus on tehty.

>simiti<

• Anonyymi00020
        Palstakamu kirjoitti:

En ole tiennyt että sinulla on tuollaisia kokemuksia taustalla :(

minäkin kyllä hieman hämmästyin tai yllätyin... mutta kieltämättä sen puheissa on ollut viitteitä tuollaiseen, nyt kun tarkemmin miettii...

• Anonyymi00038
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuo tpersutrolli yrittää puhua paskaa minusta. Rikosilmoitus on tehty.

>simiti<

Hyvä olkaa kaikki tavallanne tyällistävä vaikutus kas vallassaan. T

• Anonyymi00039
        Anonyymi00020 kirjoitti:

minäkin kyllä hieman hämmästyin tai yllätyin... mutta kieltämättä sen puheissa on ollut viitteitä tuollaiseen, nyt kun tarkemmin miettii...

No paahan äkkiä joku kentälle sitten palloileen

• Anonyymi00040

Kysyvät mitä kuuluu kukkuluuruu vai mitä asiaa välittäisivät?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kysyvät mitä kuuluu kukkuluuruu vai mitä asiaa välittäisivät?

Tutkinnat teillä on housuissanne kuuluu jo echo

• Anonyymi00048

unohdit kertoa homosuhteista ja transvetismistasi? olisit laittanyt kaikki samaan syssyyn kerralla... mitä sitä salaisuuksia pitelemään..

• Anonyymi00006

En usko, mitä nyt olen vähän lukenut, niin oikein tasapainoisilta ja hyvinvoivilta vaikuttavat kaikki 🙂 ei vaan, ihan muutama terveen olonen täälä on ja varmaan valtaosa voi jollain lailla vähän hounosti, ikävä kyllä

• Anonyymi00007

Täällä ollaan. Ryybs ja narcshan se pääasiallinen cope on.

• Anonyymi00008

Tääl muuta ookkaan ei kannata pilata päiväänsä lukemalla sontaa joka päivä

• Anonyymi00009

Simiti ainakin.

• Anonyymi00013

En voi pahoin henkisesti. Olen vain aika puutteessa.
      Mies

• Anonyymi00015

Voihan tämä palsta toki siinäkin auttaa, kiihottaa 🤔 tästä voit ap jotakin ehkä jo päätellä?

• No minä olen se palstan mielipuoli, joten minulla on useinkin henkisesti paha olla. Mutta se on elämää. Pitää vaan keskittyä niihin hyviin juttuihin ja koittaa ajatella positiivisesti :)

• Koita Timo rauhoittua edes joulun ajaksi.

• Anonyymi00021
        Palstakamu kirjoitti:

Koita Timo rauhoittua edes joulun ajaksi.

Miten ne sinun omat lääkkeet? Eivätkö ne auttaneetkaan?

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten ne sinun omat lääkkeet? Eivätkö ne auttaneetkaan?

Lääkkeet auttavat kyllä, mutta eivät paranna :)

• Anonyymi00026
        Palstakamu kirjoitti:

Tapa kalju persenaama itsesi.

• Taputtaa Timo Sipulin päätä. Kyllä se siitä.

• Anonyymi00047
        Palstakamu kirjoitti:

Sama oli mielessä, provosoituminen on aina pahasta, se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin ja kiusan tekijät siitä vain innostuu? Tsempit ja joulumieltä kaikille, sitä hyvää mieltä voi löytää vaikka hyviä elokuvia tai ohjelmia katsomalla? T: taistelen omaa provosoitumista vastaan, joskus onnistun, en aina 🫣

• Anonyymi00019

On varmaan enemmän kun tarpeeksi mu mitäpä muuta voi odottaa sen kaltaisten päättäjien osaamisella/osaamattomuudella kuin mitä Suomessa on ollu kuluneen neljänkymmenen vuoden aikana

• Juu silleen yrjöttää. Mutta en tiedä onko henkistä vai phyysistä?

• Anonyymi00022

Kaikki umpijuntit persuhomo lestat

• Anonyymi00029

...tämä keskustelu on eräs hauskimmista mitä olen pitkään aikaan lukenut täältä..... jatkakaa vaan ramaa rataa, hyvin menee...

• Anonyymi00030

Miten sen nyt ottaa henkilökohtaisesti ei kiinnosta kuin kuolema itse aiheutettuna ihan sillä tavalla että tyhmempikin sivullinen sen ymmärtäisi on tahallinen teko.

• Anonyymi00031

Jokainen voi välillä henkisesti pahoin.

Oletko avun tarpeessa?

xLiner

• Anonyymi00032

Mikä on sinun taakkasi kerro mikä mieltäsi painaa

• Anonyymi00033

Ystävä istu alas ja kerro murheesi otatko kahvia ja tos on keksii nyt kerrot kaikki

• On. Montakin luulen. Jollain tavoin ja jollain asteikolla. Mullakin on hermot loppu ja väsymys kipuihin mitkä ei vaan lopu, yltyy vaan kun talvi etenee. Ärsytyskynnys ennätys matalalla.

• Olo on sellainen, että tekis mieli riisua yltään tämä keho ikään kuin pyjama. Niin vittumainen olo näissä kivuissa oleminen on.

• Jasu2025 kirjoitti:

Olo on sellainen, että tekis mieli riisua yltään tämä keho ikään kuin pyjama. Niin vittumainen olo näissä kivuissa oleminen on.

Ainoo kohta mihin ei nyt just satu on nenä ja lantio. Sekin voi vielä muuttua.

• Anonyymi00042

Ikävä kuulla ettei mikään auta.

Tää viesti lähtee varmasti nopeasti, mutta joillekin on apua kielletyistä aineista. Kotimaan laitumilta löytyy tiettyä sienilajia. Ja jotkut kasvattavat omalaatuisia kukkia. Noiden käytöstä lääkkeenä löytyy kirjoituksia netistä.

Ja sitten pidetään yllä uskoa, että saavat lähiaikoina markkinoille jonkun toimivan lääkkeen. Voimia.

xLiner

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tää viesti lähtee varmasti nopeasti, mutta joillekin on apua kielletyistä aineista. Kotimaan laitumilta löytyy tiettyä sienilajia. Ja jotkut kasvattavat omalaatuisia kukkia. Noiden käytöstä lääkkeenä löytyy kirjoituksia netistä.

Ja sitten pidetään yllä uskoa, että saavat lähiaikoina markkinoille jonkun toimivan lääkkeen. Voimia.

xLiner

sehän on monella semmoinen harrastus se "yrttien" kasvattelu.... niitä voi sitten käytellä monilla tavoilla.. monet käyttelee vaikkei ole mitään kipujakaan eikä järkevää syytä käyttöön. mikä mielestäni ei ole järkevää, käyttää jotain aineita ilman syytä tai tarvetta.

• Anonyymi00042 kirjoitti:

xLiner

Nojuu, ruottissa saa huimeita fibromyalgiaan laillisesti. Täällä koko sairaus on vähätelty ja kukaan ei oikein tajua miten laajasti se on ongelma sairastajalleen. Invalidisoi pahasti kun ärtyy pahaksi.
        Mutta minä en vaaranna vanhemmuuttani millään laittomilla aineilla, millään mikä käy juridisesti perhettä hajottaen vaikka kuolisin kipuihini.

Keskushermosto pitäs saada ehjä. 😌

Thanx.

• Jasu2025 kirjoitti:

Nojuu, ruottissa saa huimeita fibromyalgiaan laillisesti. Täällä koko sairaus on vähätelty ja kukaan ei oikein tajua miten laajasti se on ongelma sairastajalleen. Invalidisoi pahasti kun ärtyy pahaksi.
        Mutta minä en vaaranna vanhemmuuttani millään laittomilla aineilla, millään mikä käy juridisesti perhettä hajottaen vaikka kuolisin kipuihini.

Keskushermosto pitäs saada ehjä. 😌

Thanx.

Katellaan sitten kun tenavat on 18, eikä kukaan voi tulla säätämään väliin. Mitä keksin tai on keksitty.

• Jasu2025 kirjoitti:

Katellaan sitten kun tenavat on 18, eikä kukaan voi tulla säätämään väliin. Mitä keksin tai on keksitty.

Kaikki paranin fibrosta on paskapuhetta, ei se mitään fibroa sitten ikinä ollutkaan. Keskushermosto kun ei parane ruokavaliolla tai vitamiineilla.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kaikki paranin fibrosta on paskapuhetta, ei se mitään fibroa sitten ikinä ollutkaan. Keskushermosto kun ei parane ruokavaliolla tai vitamiineilla.

Se on ollut joku ravinnonvajaus noilla jotka ruokaa ja vitamiineja vaihtaen paranee.

• Anonyymi00057
        Jasu2025 kirjoitti:

jos olet itse kaikki ne ihme-parannuskeinot jo kokeillut niin sitten tiedät paremmin.

• Anonyymi00057 kirjoitti:

jos olet itse kaikki ne ihme-parannuskeinot jo kokeillut niin sitten tiedät paremmin.

Olen. Ei ne toimi. Humpuukia.

• Jasu2025 kirjoitti:

Olen. Ei ne toimi. Humpuukia.

Mulla diagnosoitiin hankalamuotoinen fibromyalgia kun olin 19 ikäinen, nyt on 49 ja voit olla varma, että olen kokoeillut vaikka mitä ollakseni kivuton. Paitsi laittomuuksia. Ei kukaan halua olla tilanteessa missä minä mutta moni silti narisee tilanteestani.

Sisu kasvaa ja vitutus ainakin, jos ei muuta.

• Anonyymi00058
        Jasu2025 kirjoitti:

Mulla diagnosoitiin hankalamuotoinen fibromyalgia kun olin 19 ikäinen, nyt on 49 ja voit olla varma, että olen kokoeillut vaikka mitä ollakseni kivuton. Paitsi laittomuuksia. Ei kukaan halua olla tilanteessa missä minä mutta moni silti narisee tilanteestani.

Sisu kasvaa ja vitutus ainakin, jos ei muuta.

no mitä jos ne laittomuudet on just se mikä toimii.... ehkä siitä syystä laittomia

• Anonyymi00058 kirjoitti:

no mitä jos ne laittomuudet on just se mikä toimii.... ehkä siitä syystä laittomia

Silti mikään sellainen ei ole sen arvoista, että perhe kärsisi. Alleviivaan mikään.

• Anonyymi00034

Ei vaan aivan mahtavaa ja todella vakuuttavaa porukkaa on. Sivusta sullekin gubbehjasu plus muut kaikki muut loputki hahmot

• Suksi kuuseen.

• Anonyymi00045

..varmasti tätä palstaa juuri nytkin tutkii psykologian opiskelijat tarkkaan, ja ehkä ihan aidot psykologit ammatillisesta mielenkiinnosta.... kaikenlaista häiriötä löytyy joka lähtöön....

vaikka olenkin vähiten häiriintynyt palstan henkilöistä, niin uskon silti olevani mielenkiintoisin, ja minun kommenttejani he lukevat kaikkein tarkimmin ja moneen kertaan uudestaan.... ja jopa tästäkin lauseesta he innostuvat ja kirjoittavat lehtiöihinsä kynät savuten...

• Anonyymi00046

ja sanoisin vielä että toinen oikein "kiinnostava henkilö" on buddy-love, josta oikein huokuu sellainen creepy- fiilis.... tulee hieman mieleen norman bates- henkilöhahmo.... eikä muutes ihan vähääkään..

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      189
      17944
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3805
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      32
      1914
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1530
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      65
      1511
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      162
      1431
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1324
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1304
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      209
      1053
    Aihe