Ellei ihminen ole itse halukas tekemään ruokavalio muutoksia ei voi laihtua.
Sitä laihtuu niinkin yksinkertaisella tavalla kuin jättää pullan,leivän,suklaan ja karkin syömisen ja alkaa harrastamaan liikuntaa ja syö terveellistä ravitsevaa ruokaa.
Laihdutus on halpaa,eihän siinä tarvitse tehdä muuta kun syödä kevyttä ruokaa ja harrastaa liikuntaa.
Aivan turha on maksaa mitään mistään laihdutus valmennuksista.
Rahalla ei pysty ostamaan laihtumista
18
236
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hoida estrogeenitasot kuntoon jouluna salmiakilla.
- Anonyymi00002
Nopea, tehokas ja kylläisyyden tunteen sisältämä, nopea laihtuminen tulee hintoihinsa.
Vain proteiinia ja rasvaa. Kaloja ja eri elukoiden lihoja niin paljon kuin mieli tekee mutta ei grammaakaan mitään hiilihydrattia missään muodossa. Tarkkana on oltava.
Koskee myös juomista.
Jo yksi keppana vaalensi ketosliuskaa. - Anonyymi00003
Yksinkertaisin tapa laihtua on syödä vähemmän kuin ennen.
- Anonyymi00004
Suomessakin on näitä erillaisia valmentajia tekoälyn mukaan 3000 ja monet valmentaa jopa satoja asiakkaita vuodessa.
Kansainvälisissä valmennuksissa voi olla jopa 25 000 ihmistä vuodessa.
Itselläni on hyvin yksinkertainen ja toimiva ohjelma jota muutan aina vähän välillä jos on tarpeen esim voin syödä välillä kaksi samaa lämmintä ruokaa päivässä jos on kova nälkä,mutta silloin pitää syödä sitten muuta vähemmän.- Anonyymi00015
Ei se ole sen vaikeampaa kuin LOPETTAA kokonaan kaikki ne MISTÄ on lihonut,niin laihtuu 😧
Eli ei syö YHTÄÄN sitä mikä lihottaa 🙁
- Anonyymi00005
Olen onnistunut vatsan ja vyötärön pienentämisessä. Syön joka päivä ison salaatin. Puuro aamulla, siihen ruislesettä joukkoon jo haudutettaessa. Ruisnäkkäriä välipaloina. Rahkaa, johon sekoitan viiliä, makeutusainetta.Sitä erilaisilla mausteilla, marjoja, joskus vaniljauutetta. Keitettyä vihannesta joskus, jos ei muuta, niin pakastevihannesta. Parsakaalta. Juureksia.
Lihaksi ostan jauhelihaa. Paistan sitä sipulin kanssa. Jatkoksi laitan soijarouhetta. En syö proteiinia liikaa. Viikossa 400 gr. lihaa. Tietysti kalaa usein. Harvoin teollisia ruokia,- Anonyymi00007
Mikä on nettoproteiinisi liikaraja? Miten havaitset sen? Tarkoitan proteiinia nettona enkä liha- tai kalatuotteita grammoina.
Oma rasvaton painoni oli 70kg ja harrastin lihaskuntoilua. Laskin vuorokauden tarpeekseni noin 140 grammaa. - Anonyymi00008
Ei kannata käyttää makeutusaineita KOSKA ne on myrkkyä,ennemmin vähemmän tavallista sokeria.
- Anonyymi00006
Noitakin kannattaa välillä syödä, etenkin jouluna.
- Anonyymi00009
Laihtumista ei voi ostaa,mutta valmennuksen voi.
Mielestäni niissä tehdään kaikki asiat liian vaikeasti ja niissä pääsee eroon vain rahoistaan 😧
Oikeasti laihtumiseen riittää yksinkertainen ruokavalio ja yksinkertainen liikunta.🤔
Kirjoitan itse paperille allekkain mitä syön päivän aikana ja miten liikun.
Aina olen laihtunut tuolla tavalla,enkä ole tarvinnut KOSKAAN mitään KALLIITA valmennuksia.😁- Anonyymi00010
"Aina olen laihtunut tuolla tavalla..."
Kuinka monta kertaa olet kuitenkin joutunut laihduttamaan? - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Aina olen laihtunut tuolla tavalla..."
Kuinka monta kertaa olet kuitenkin joutunut laihduttamaan?Ei pieni lihominen mitään haittaa,laihdutan aina samantien kaikki pois jos olen vähänkään lihonut.
Yhden ainoan kerran olen lihonut 30 kiloa 25 vuotta sitten,mutta laihdutin senkin pois.
Pieni lihominen on aivan normaalia,ei sitä voi monestikkaan mitenkään estää. - Anonyymi00016
Kyllä se pitää osata itse,eikä niin että joku muu käyttää koko ajan syömistä 😧
- Anonyymi00011
Itse käytän aspartaamia ja sipulia.
- Anonyymi00014
Olen noudattanut sellaisella rennolla asenteella pätkäpaastoa 10/14 ja hiilarit alle sata grammaa päivässä, olo on ollut hyvä ja painokin on laskenut tasaisesti. Nyt jouluna olen syönyt vapaasti mitä vaan ja usein, olo alkaa olemaan tuskainen ja on aika palata ruotuun takaisin kun ihminen kyllä voi syödä itsensä sairaaksi ja sitä en itselleni halua. Systeemini ei maksa mitään kunhan omistaa kellon ja ruokaseurannan voi ilmaiseksi toteuttaa Finelissä, mene juutuubbiin ja kirjoita hakuun insuliiniresistentti niin alkaa tietoa tulemaan.
- Anonyymi00017
Olen saanut syntymälahjana rutkan yliannostuksen rasvasoluja jotka odottavat jotain energiapitoista saatavilleen. Olin lapsena muodoton poimu, poimu, pullero.
Murrosikään tullessa olin jo päässyt eroon niistä keskivartalon roikkuvista poimuista mutta rasvaa oli joka paikassa runsaasti.
Oppikoulussa sai hieman tietoa ravinteista ja ihmisen elintoiminnoista.
Olin jo säädellyt syömisteni määrää ja selvimmiltä osilta laatuakin.
Tuo lisävalistus varmensi näkemystäni ravinnon kaikinpuolisen laadun merkityksestä elintoiminnoille ja tarvittavan määrän riippuvan kulutuksestani joka oli arvioperusteinen.
Jätin hötöt pois ja vähensin rasvaa.
Otin myös periaatteekseni, etten iltaisin klo 18 jälkeen laita suuhuni mitään energiapitoista.
Olin tuohon mennessä selvittänyt itselleni normaalien ravintoaineiden koostumuksen.
En punninnut mitään ja katsoin kalorien laskemisen tarpeettomaksi koska minulla oli hyvä tuntuma myös sisältöjen energiapitoisuuteen.
Silloin en pitänyt talvisten harrastuksieni, painin ja hiihdon osuutta merkittävinä koska ne olivat luonnollinen osa elämääni. Kesäisin oli painettava 13v alkaen kesälomat työtä ilman viikonkaan lomaa. Ensimmäisen, oikean kesälomani, 2 viikkoa, pidin 27 vuotisena.
Tuon ikärajan jälkeen tulivat pahat takaiskujen vuodet jolloin painoni karkasi pahaan tasoon. 176 snttisen ukon vyötärö oli napakorkeudella mitattuna 104cm - 106cm.
Suunniteltuani vastaiset elämäntapani, rysäytin vajaassa kahdessa kuukaudessa painosta pois 16kg.
Jatkoin elämääni ennakkoon suunnitellulla tavalla.
Muutettuani toisen tyyppisiin töihin aloitin voimahakuisen kuntoilun. Vanha pohja oli kaukana menneisyydessä mutta hyvänä taustana kuitenkin.
Hylkäsin vaakan näyttämät kilot ja vyötärömitta oli ainoa joka merkitsi jotain.
Melko pian tyhdyin käymään vuoden, kahden välein kehon koostumusnalyysissä.
Vaakalukema on yksipuolinen ilmaisija. Kehon rasva% kertoo "lihavuuden" yhdessä vatsaontelon rasvojen lukeman kanssa.
Hui kamalaa! Ilman kalorien laskemista!
Nyt on statiinien aiheuttamat lihaskadon vuodet menossa.- Anonyymi00018
Siis kilot eivät ole kamalia mutta se mistä ne koostuvat saattaa olla!
- Anonyymi00019
Millä arvoilla ne statiinit määrättiin, se vaan ettei niistä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä varsinkin jos lihakset kuihtuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153