Ryömin juuri peiton alle nakkena. Ihana olo, kun ei mikään purista tai kiristä ja saa paikat ilmakylpyä.
Nukutko nakkena?
34
372
Vastaukset
- Anonyymi00002
Nukuin.
Mutta mitä puet jouluaamuksi?
Minulla on päällä äidin neuloma vanha poncho, löysä huppari ja leveälahkeiset housut. Nekään ei purista eikä kiristä.- Anonyymi00021
Jouluja naapuriin.
- Anonyymi00004
Käyn kaupassakin aina naķkena. Kerran 30 asteen pakkasessa meinasi tulla kylmä.
>simiti< - Anonyymi00005
Itseasiassa useimmiten en, mutta käyn suihkussa nakuna.
- Anonyymi00006
Suihkussa käyn ilman rihman kiertämää.
Nukkuessa flanellia ym. kun viluttaa välillä.
Hirveät villasukat jaloissa.
Ei kauheen eroottinen näky.
Oikeastaan kamala.
Täytyy ottaa suklaata, kun tällaista tuli näpeistä.
Vilma - Anonyymi00030
Suihkussa kuuluu käyttää suihkulakkia. Ettekö tienneet?
Joskus, suihkunraikkaana, on ihana ryömiä puhtaiden lakakoiden väliin ja nauttia "ilmakylvyistä".
Nautintoja ovat pienet ja arkiset asiat. 😊Nakkena on paras. Joskus nukahdan kotivaatteet päällä, mutta viimeistään yöllä herätessäni riisudun.
Kuulostaa monella tavoin hyvin vapauttavalta. Itse en halua nukuessa minkään puristavan, tai rajoittavan. Vaatteet nurkkaan vaan! 😁
tosi.typy kirjoitti:
Kuulostaa monella tavoin hyvin vapauttavalta. Itse en halua nukuessa minkään puristavan, tai rajoittavan. Vaatteet nurkkaan vaan! 😁
Sama juttu. Puhtaana puhtaisiin lakanoihin on ihana tunne. Aivan parhautta.
Joskus kun mulla on yövieraita, niin silloin puen yövaatteet ja en oikeastaan tykkää nukkua vaatteilla. Katos kun mulla on vain yksiö ( iso tupakeittiö ja makkari ) , niin yövieraat nukkuvat samassa sängyssä kanssani. Ei vierasille halua kuitenkaan mitään nakkeilua näyttää.. niin säädyllisesti puen yövaatteet.
Tosin sohvatuolistani saa sängyn ja on minulla moottoroitu ilmapatjasänky varastossa, mut jostakin syystä nukun yleensä vieraani kanssa samassa sängyssä. Johtunee mukavuudenhalustani. En hevillä halua nukkua ilmapatjalla tai kovalla sohvasängyllä. Kuunaan en laittaisi vierastani nukkumaan niillä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Joskus kun mulla on yövieraita, niin silloin puen yövaatteet ja en oikeastaan tykkää nukkua vaatteilla. Katos kun mulla on vain yksiö ( iso tupakeittiö ja makkari ) , niin yövieraat nukkuvat samassa sängyssä kanssani. Ei vierasille halua kuitenkaan mitään nakkeilua näyttää.. niin säädyllisesti puen yövaatteet.
Tosin sohvatuolistani saa sängyn ja on minulla moottoroitu ilmapatjasänky varastossa, mut jostakin syystä nukun yleensä vieraani kanssa samassa sängyssä. Johtunee mukavuudenhalustani. En hevillä halua nukkua ilmapatjalla tai kovalla sohvasängyllä. Kuunaan en laittaisi vierastani nukkumaan niillä.Tottakai jokainen haluaa nukkua omassa sängyssään. Jos siinä vieressä on vieraalle tilaa, niin mikäs sen mukavampaa. Ymmärrä hyvin, ettei silloin viuhahdella, vaan käytetään mukavia yövaatteita.
Osaako se vieras olla nakkeilematta, vai onko joltain tietyltä vieraalta suotavaa osittainen nakkeilu?- Anonyymi00007
tosi.typy kirjoitti:
Tottakai jokainen haluaa nukkua omassa sängyssään. Jos siinä vieressä on vieraalle tilaa, niin mikäs sen mukavampaa. Ymmärrä hyvin, ettei silloin viuhahdella, vaan käytetään mukavia yövaatteita.
Osaako se vieras olla nakkeilematta, vai onko joltain tietyltä vieraalta suotavaa osittainen nakkeilu?Tjaa, miehen kohdalla voi nakkeilematta oleminen olla joskus hankalaa :)
-sivusta - Anonyymi00008
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tosin sohvatuolistani saa sängyn ja on minulla moottoroitu ilmapatjasänky varastossa, mut jostakin syystä nukun yleensä vieraani kanssa samassa sängyssä. Johtunee mukavuudenhalustani. En hevillä halua nukkua ilmapatjalla tai kovalla sohvasängyllä. Kuunaan en laittaisi vierastani nukkumaan niillä.Voi ei. Mulla on 79 neliötä mutta kukaan ei ikinä tule käymään. Tai no oli mulla aikoinaan kissoja. Mokomat leikki yöllä semmoisella kovaäänisellä pallolla.
Mutta ihan kivoja olivat. Varsinkin se Maine Coon jättiläinen. Gupen hokija homohuora pitää tappaa. Kuole pellepersu gupenhokija paskanaama persutrolli.
>simiti< tosi.typy kirjoitti:
Tottakai jokainen haluaa nukkua omassa sängyssään. Jos siinä vieressä on vieraalle tilaa, niin mikäs sen mukavampaa. Ymmärrä hyvin, ettei silloin viuhahdella, vaan käytetään mukavia yövaatteita.
Osaako se vieras olla nakkeilematta, vai onko joltain tietyltä vieraalta suotavaa osittainen nakkeilu?Kyllä muiden kanssa yövaatteet puetaan ..paitsi tietty pujottelijan kanssa.
Muut vieraat pitävät yleensä genitaalinsa kalsareissaan, mikä oikein hyvä. :)Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi ei. Mulla on 79 neliötä mutta kukaan ei ikinä tule käymään. Tai no oli mulla aikoinaan kissoja. Mokomat leikki yöllä semmoisella kovaäänisellä pallolla.
Mutta ihan kivoja olivat. Varsinkin se Maine Coon jättiläinen. Gupen hokija homohuora pitää tappaa. Kuole pellepersu gupenhokija paskanaama persutrolli.
>simiti<Hei sullekin. Älä sä vällää tuosta trollista. Se vaan kiusaa sua kun sua on helppoa kiusata. Sä hermostut ja ruokit sitä trollia sillä hermostumisellasi. Ja siitä se trolli tykkää.
Enkä mä muutenkaan tykkää haukkumisesta. Se ei ole kivaa, vaikka kuinka toinen olisi ansainnut sen.
Ja nyt on sitäpaitsi joulu. Joulurauhaa kaikille. Myös sinulle.- Anonyymi00016
Persupaska umpijuntti
- Anonyymi00018
Kuole vittupaska persujuntti. Kuole homopedofiili
- Anonyymi00019
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hei sullekin. Älä sä vällää tuosta trollista. Se vaan kiusaa sua kun sua on helppoa kiusata. Sä hermostut ja ruokit sitä trollia sillä hermostumisellasi. Ja siitä se trolli tykkää.
Enkä mä muutenkaan tykkää haukkumisesta. Se ei ole kivaa, vaikka kuinka toinen olisi ansainnut sen.
Ja nyt on sitäpaitsi joulu. Joulurauhaa kaikille. Myös sinulle.Umpipersenaama takkutukka paskanaama persutrolli.
- Anonyymi00009
En nuku. Alasti nukuminen on minusta äärimmäisen epämiellyttävää.
- Anonyymi00010
Näin on. Mahtaa alasti nukkuvat vaihtaa sänkyvaatteet joka päivä, kun alusvaatteetkin vaihtavat.
Sähkyvaatteet likaantuu yhtä nopeaan, kuin alusvaatteet, jos nukkuu alasti.
Minä nukun pyjama päällä ja jos ei satu pyjamaa olemaan, niin pitkähihaiset alusvaatteet sitten. - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näin on. Mahtaa alasti nukkuvat vaihtaa sänkyvaatteet joka päivä, kun alusvaatteetkin vaihtavat.
Sähkyvaatteet likaantuu yhtä nopeaan, kuin alusvaatteet, jos nukkuu alasti.
Minä nukun pyjama päällä ja jos ei satu pyjamaa olemaan, niin pitkähihaiset alusvaatteet sitten."Sähkyvaatteet likaantuu yhtä nopeaan, kuin alusvaatteet, jos nukkuu alasti."
Kokemus on osoittanut, ettei tämä väite ole totta.
Haluaisin silti tietää, miten väitteen kirjoittaja on päätynyt kuvailemaansa johtopäätökseen. 🤭
🦄
- Anonyymi00011
varo vaan ettei nakke nakuttaja tule paikalle ja pääse peiton alle.... sitten on paikat kipeinä..
- Anonyymi00012
olen nukkunt alasti tulee kuuma. lämmin peitto. Ei ole hiki. t: sivusta
- Anonyymi00013
onks tää taas joku vtun naisten palsta vai mikä?
- Anonyymi00022
Simiti, naiset nakkeilee nyt keskenään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Simiti, naiset nakkeilee nyt keskenään.
...voi olla vain yksi Nakke.
- Anonyymi00020
Autatko Zeleä?
- Anonyymi00024
Murrosiän jälkeen nukkunut "aina".. tosi hankalaa jos joutuu rihmojen kanssa nukkua.
- Anonyymi00025
zele soittaa pianoa
- Anonyymi00026
arvaa jos kiinnostaa. mua ei
- Anonyymi00027
Ei sua pitäisi kiinnostaa vastaukseni koska et tiedä henkilöllisyyttäni
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ootko tietoinen mitä oharit tarkoittaa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eikö kukaan kehdannut sanoa, että hän näyttää typerältä viiksissään?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1192373Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.371899Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038