Presidentinvaaleista

kysyttävää

Ketä kommunistit äänestävät presidentinvaaleissa? Kommunistit vastustavat EU:ta ja perussuomalaisten isänmaallinen Timo Soini on ainoa EU-kriittinen ehdokas. Kenelle menee kommunistien äänet? Soinille vai EU-Tarjalle?

9

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • com82

      No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä

      • Kalle

        "No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä"

        Ei taida poika parka tietää mitään kommunismin historiasta ja tapahtumista niissä lukuisissa valtioista, joissa yritettiin päästä kommunismiin kommunistien johdolla. Niissä valtioissa ja niiden maiden johdoissa se näkyi selvästi tämä kommunistien valistuneisuus. Hehhee

        Mainitsehan nyt aikasi kuluksi yksin kommunistijohtoinen maa, jossa vaaleissa olisi enemmän ehdokkaita kuin valituksitulevia. Niin, näin valistuneita ovat kommunistit - ei siinä luotettu toverin arvostelukykyyn vaan ehdolle laitettiin vain niin monta johdon valitsemaa henkilöä kuin vaaleissa tuli valituksi. Näin siis demokratia toimii kommunismin ikeen alla.
        "Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä " Hehee, tätäpä eivät kommunistijohtajat valtaan päästyään ole tienneet missään maassa, jossa he ovat pyrkineet kommunismiin - tunnetuin seurauksin....

        /Kalle, joka nauraa itsensä tärviölle


      • Kalle kirjoitti:

        "No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä"

        Ei taida poika parka tietää mitään kommunismin historiasta ja tapahtumista niissä lukuisissa valtioista, joissa yritettiin päästä kommunismiin kommunistien johdolla. Niissä valtioissa ja niiden maiden johdoissa se näkyi selvästi tämä kommunistien valistuneisuus. Hehhee

        Mainitsehan nyt aikasi kuluksi yksin kommunistijohtoinen maa, jossa vaaleissa olisi enemmän ehdokkaita kuin valituksitulevia. Niin, näin valistuneita ovat kommunistit - ei siinä luotettu toverin arvostelukykyyn vaan ehdolle laitettiin vain niin monta johdon valitsemaa henkilöä kuin vaaleissa tuli valituksi. Näin siis demokratia toimii kommunismin ikeen alla.
        "Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä " Hehee, tätäpä eivät kommunistijohtajat valtaan päästyään ole tienneet missään maassa, jossa he ovat pyrkineet kommunismiin - tunnetuin seurauksin....

        /Kalle, joka nauraa itsensä tärviölle

        Kalle/joka..., läppäri kiinni! Sinun pitää nyt nauttia kesälomastasi!! Rentouttavaa sellaista!
        vom


    • Proletaari

      Timo Soinia vaikka olen kommunisti.

      • herra yksilön vapaus

        minä uskon kilpailuun ja markkinatalouteen mutten silti edes kuvittele äänestäväni soinia, koska omaan myös reilun siivun vasemmistolaisuutta, joka on sitä mieltä, että työmies on palkkansa ansainnut.

        joten riippuu mistä roikkuu äänestänkö porvaria vai vasemmistolaista mutta yhtä työmies ei äänestä; populistisen turhaa tyhjänpuhujaa kylähullujen ja seinäänammuskelijoiden järjestöstä.


      • Proletaari
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        minä uskon kilpailuun ja markkinatalouteen mutten silti edes kuvittele äänestäväni soinia, koska omaan myös reilun siivun vasemmistolaisuutta, joka on sitä mieltä, että työmies on palkkansa ansainnut.

        joten riippuu mistä roikkuu äänestänkö porvaria vai vasemmistolaista mutta yhtä työmies ei äänestä; populistisen turhaa tyhjänpuhujaa kylähullujen ja seinäänammuskelijoiden järjestöstä.

        Enhän minä Soinia äänestä,se oli vain härski vitsi.


      • socialist

        ..ja sitten vielä ihmetellään, miksi Hitler pääsi valtaan 30-luvulla. Ilmeisesti siis kommunistien äänillä. Surullista.


      • Soinia kuitenkin
        socialist kirjoitti:

        ..ja sitten vielä ihmetellään, miksi Hitler pääsi valtaan 30-luvulla. Ilmeisesti siis kommunistien äänillä. Surullista.

        Minä olen kallistunut äänestämään Soinia pitkin hampain. Soini on EU-asioissa kanssani samaa mieltä.Tarjaa en monistakaan syistä voisi äänestää.


    • tietysti

      Soini on minun ehdokkaani. Suomi irti EU:sta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe