Ketä kommunistit äänestävät presidentinvaaleissa? Kommunistit vastustavat EU:ta ja perussuomalaisten isänmaallinen Timo Soini on ainoa EU-kriittinen ehdokas. Kenelle menee kommunistien äänet? Soinille vai EU-Tarjalle?
Presidentinvaaleista
9
478
Vastaukset
- com82
No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä
- Kalle
"No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä"
Ei taida poika parka tietää mitään kommunismin historiasta ja tapahtumista niissä lukuisissa valtioista, joissa yritettiin päästä kommunismiin kommunistien johdolla. Niissä valtioissa ja niiden maiden johdoissa se näkyi selvästi tämä kommunistien valistuneisuus. Hehhee
Mainitsehan nyt aikasi kuluksi yksin kommunistijohtoinen maa, jossa vaaleissa olisi enemmän ehdokkaita kuin valituksitulevia. Niin, näin valistuneita ovat kommunistit - ei siinä luotettu toverin arvostelukykyyn vaan ehdolle laitettiin vain niin monta johdon valitsemaa henkilöä kuin vaaleissa tuli valituksi. Näin siis demokratia toimii kommunismin ikeen alla.
"Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä " Hehee, tätäpä eivät kommunistijohtajat valtaan päästyään ole tienneet missään maassa, jossa he ovat pyrkineet kommunismiin - tunnetuin seurauksin....
/Kalle, joka nauraa itsensä tärviölle Kalle kirjoitti:
"No kuten kommunistisessa liikkeessä aina me luotamme toveriemme arvostelukykyyn. Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä"
Ei taida poika parka tietää mitään kommunismin historiasta ja tapahtumista niissä lukuisissa valtioista, joissa yritettiin päästä kommunismiin kommunistien johdolla. Niissä valtioissa ja niiden maiden johdoissa se näkyi selvästi tämä kommunistien valistuneisuus. Hehhee
Mainitsehan nyt aikasi kuluksi yksin kommunistijohtoinen maa, jossa vaaleissa olisi enemmän ehdokkaita kuin valituksitulevia. Niin, näin valistuneita ovat kommunistit - ei siinä luotettu toverin arvostelukykyyn vaan ehdolle laitettiin vain niin monta johdon valitsemaa henkilöä kuin vaaleissa tuli valituksi. Näin siis demokratia toimii kommunismin ikeen alla.
"Kyllä he osaavat äänestää viisaasti koska ovat valaistuneita ihmisiä " Hehee, tätäpä eivät kommunistijohtajat valtaan päästyään ole tienneet missään maassa, jossa he ovat pyrkineet kommunismiin - tunnetuin seurauksin....
/Kalle, joka nauraa itsensä tärviölleKalle/joka..., läppäri kiinni! Sinun pitää nyt nauttia kesälomastasi!! Rentouttavaa sellaista!
vom
- Proletaari
Timo Soinia vaikka olen kommunisti.
- herra yksilön vapaus
minä uskon kilpailuun ja markkinatalouteen mutten silti edes kuvittele äänestäväni soinia, koska omaan myös reilun siivun vasemmistolaisuutta, joka on sitä mieltä, että työmies on palkkansa ansainnut.
joten riippuu mistä roikkuu äänestänkö porvaria vai vasemmistolaista mutta yhtä työmies ei äänestä; populistisen turhaa tyhjänpuhujaa kylähullujen ja seinäänammuskelijoiden järjestöstä. - Proletaari
herra yksilön vapaus kirjoitti:
minä uskon kilpailuun ja markkinatalouteen mutten silti edes kuvittele äänestäväni soinia, koska omaan myös reilun siivun vasemmistolaisuutta, joka on sitä mieltä, että työmies on palkkansa ansainnut.
joten riippuu mistä roikkuu äänestänkö porvaria vai vasemmistolaista mutta yhtä työmies ei äänestä; populistisen turhaa tyhjänpuhujaa kylähullujen ja seinäänammuskelijoiden järjestöstä.Enhän minä Soinia äänestä,se oli vain härski vitsi.
- socialist
..ja sitten vielä ihmetellään, miksi Hitler pääsi valtaan 30-luvulla. Ilmeisesti siis kommunistien äänillä. Surullista.
- Soinia kuitenkin
socialist kirjoitti:
..ja sitten vielä ihmetellään, miksi Hitler pääsi valtaan 30-luvulla. Ilmeisesti siis kommunistien äänillä. Surullista.
Minä olen kallistunut äänestämään Soinia pitkin hampain. Soini on EU-asioissa kanssani samaa mieltä.Tarjaa en monistakaan syistä voisi äänestää.
- tietysti
Soini on minun ehdokkaani. Suomi irti EU:sta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437