Olen asetellut sivupöydälle ns. jouluisen herkkupöydän. Siinä on avattu suklaarasia, pipareita, keksejä, fudgea (pehmeää suklaa-kermakaramellia), piparminttuja ja sekalaisia karkkeja kulhoissa. Sieltä saa vapaasti käydä napostelemassa herkkuja.
Minäpä paistan juuri joulutorttuja. Ihan perinteisiä luumumarmeladilla. Päivällä keitin riisipuuron ja tein luumu-rusinasoppaa. Tuli vaan aika paksua soppaa ..ennemminkin paksua kiisseliä,mutta kyllä se puuron kanssa menee. Ja tärkeintähän on, että maku on kohdillaan...
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Minä en ottanut kotiin mitään jouluherkkuja. Nyt alkoi laihis.
Kyllä sitä nyt yhden konvehtin voi syödä...
>simiti<
On mutta kun massu räjähtää. Tein jauhelihakeittoa ja sitä sain vähän alas menemään.
Vapaudu diabeteksestä selaamal Antti Heikkilän settii.
hehehe pikkukille ja äitylin viisaudet
Haluaisin vain yhden.
Juu, kerrotaan vaa hautuumaan vakseille, että käyt siel salakuvailemassa ihmisii.
Kuole lehmännussija kuole
Persujuntti kävelee hautuumaalla työaikana.
Sairaalois ois tarkotus p e l a s t a a Ihmishenkiä, eikä suinkaan tappaa niitä.
Persutakkutukka tykkää pikkupojista
Olen asetellut sivupöydälle ns. jouluisen herkkupöydän. Siinä on avattu suklaarasia, pipareita, keksejä, fudgea (pehmeää suklaa-kermakaramellia), piparminttuja ja sekalaisia karkkeja kulhoissa. Sieltä saa vapaasti käydä napostelemassa herkkuja.
Tunnustan, kävin juuri nappaamassa konvehdin. 😁
Juliat on yhtiä mun suosikeista. Joskus oon saannu joululahjaks, tänä vuonna en.
Kolme Karlin suklaarasiaa ja marmeladit päälle.
Katselen.
Taidan keittää espressot ja järsiä kakkua. Nam.
Vilma
Mitä eroa on kaakulla ja kakulla?
Järsitkö kakkua, kuin orava vai jänis?
Mässäily on kuoleman synti, joku tolkku makeisiin.
Minäpä paistan juuri joulutorttuja. Ihan perinteisiä luumumarmeladilla. Päivällä keitin riisipuuron ja tein luumu-rusinasoppaa. Tuli vaan aika paksua soppaa ..ennemminkin paksua kiisseliä,mutta kyllä se puuron kanssa menee. Ja tärkeintähän on, että maku on kohdillaan...