Joista naiset ei ole kiinnostuneita
Miksi minulla on harrastukset
20
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelaaminen?
- Anonyymi00003
Kalastus ja nyt uutena luontokuvaaminen eipä taida naisia paljon kiinnostava luontokuvaaminen
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kalastus ja nyt uutena luontokuvaaminen eipä taida naisia paljon kiinnostava luontokuvaaminen
Ei kyl tod kiinnnosta. SAmaa tasoo miltei kö Pelaaminen jopa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
on se sentää parempi kuin lintujen tarkkailu kiikareilla... lintubongaus vai mikä se oli
- Anonyymi00012
Pelaamista myös naiset harrastaa, ei se ole vain miesten juttu se.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä syyllistä naisia vaan mieti, että kyllä ne jyvät akanoista irtoaa, kun menestystä tulee? Silloin tulee enempi valinnan vaikeus?
- Anonyymi00002
Köyhän ätmin juttu.
- Anonyymi00004
Tuo kyllä pitää paikkansa minulla ei oo rahaa
- Anonyymi00006
Minkä ikäinen oot
- Anonyymi00007
63 vuotta vasta
- Anonyymi00010
125 vuotta nuori
- Anonyymi00008
No todellakin 🤭 jäässä, rännässä ja maassa kameran kanssa maastoutuneena. Ja ihan kärppänä.
No jokanen harrastaa asiaa mistä tykkää. Ja vaikka eletään tasa-arvon aikaa. Niin monessakin kiinnostuksen kohteessa on edelleen vahva sukupuolirooli. Esim. Kävin syksyllä korjaan ompelukerhon lattiaa, niin kyllä ne kaikki naisia oli.
Mulle itelle taas on tullu aika yllätyksenä, että oikeestaan lähes kaikki, ottamistani kuvista kiinnostuneet on ollu juuri naisia. Vaikka siis oon kuvaillu autioituneita tehtaita ja muita vastaavia paikkoja.- Anonyymi00011
roskisdyykkaaminen ja tyhjien tölkkien keräily kadun varsilta?
- Anonyymi00013
Ei harrastusten tarvitse olla yhteisiä vaan kyse on henkilökemiasta ja seksuaalisesta vetovoimasta.
- Anonyymi00014
No kyllä sais olla yksinäisiä sinkkunaisia luontokuvaamassa jotka kutsuis tuu hänen kanssaan kuvaamaan ja he haluais rakastella
- Anonyymi00016
Syytä sitä joka pukee sut aamulla.
xLiner- Anonyymi00017
Olis se kivaa kun ottaa kuvia niin joku viehkeä hehkeä sinkkunainen sanoo voiko hän auttaa sinua ja kumman haluat suikkarin vai pimppii eli paineet pois että voit sitten keskittyä kuvaukseen ja lähtisitkö kuvauksen jälkeen hänen luokseen hän tarjoi suihkun ja kahvit
- Anonyymi00019
Miten niin taas mutta kyllä sinkkunaiset saa tulla kanssani kuvailemaan tai yhdessä harrastaa mut nyt tulee pieni tauko kun laitan kahvin tippumaan ja käyn tupakilla ja kun tuun tupakilta niin kahvi tippunu kätevää
- Anonyymi00020
Siksi että se on sinun eikä hänen harrastus..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133