Onneksi olkoon quistis!!

perskuti

Niin niitä "täpyköitä " tulee kun on hyvä avaus ja sen lisäksi hyvä avaaja, unohtamatta siihen osallistuneita:=))
Vähän jäi kaivelemaan kun en ollut mukana, mutta ehkä ensi kerralla. ONNEA!

17

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

mutta mistä hän puhuu...Ja missäs olit...Tänään tossa ulkona kahvilla ajattelin mitä yöllä kirjoitit huuhaalla..siitä katseesta...Se on sellaista kaihoa...hetken väläys...aavistus:o))

• perskuti

Ulkona oloa kaupassakäyntiä,Joo..joo,(molemmissa kaupoissa, myös ruokakaupassa):DD
        *
        Ainahan sitä tulee pälyiltyä sivulle,... joskaan ei aina sillä"silmällä" joka viivähtääkeen jättäisi muistikuvan:DDDDDDD
        *
        Nautitaan Suomen kauniista suvesta,..välillä ulkona ja...huuhaalla, ystävien seurassa:=))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Ulkona oloa kaupassakäyntiä,Joo..joo,(molemmissa kaupoissa, myös ruokakaupassa):DD
        *
        Ainahan sitä tulee pälyiltyä sivulle,... joskaan ei aina sillä"silmällä" joka viivähtääkeen jättäisi muistikuvan:DDDDDDD
        *
        Nautitaan Suomen kauniista suvesta,..välillä ulkona ja...huuhaalla, ystävien seurassa:=))

tääl sellaista lähikauppa sanotaan Pärssiseksi!!
        Nautin mä...Kovin nautin vaik sydän rinnasta revitäänkin...Hali ystäville:o)))

• ...aika...

herttainen ihminen... ainakin luulen... epäilen niin... ja tieten Q kanssa... vaikken niin naisista pidä...

• perskuti

Mitäs Sinulle tänään?
        Sinulla kans noita keskustelijoita riittää,... että ei väliin mahdu,...jotain erroria yleensä lykkää,... olen aivan hämillään:DDD

Eipä ole tullut mieleen,.....että Sinä naisista:=))

• perskuti kirjoitti:

Mitäs Sinulle tänään?
        Sinulla kans noita keskustelijoita riittää,... että ei väliin mahdu,...jotain erroria yleensä lykkää,... olen aivan hämillään:DDD

Eipä ole tullut mieleen,.....että Sinä naisista:=))

*meni sanattomaks*.....:))

• BBrunetti kirjoitti:

*meni sanattomaks*.....:))

oonks mä noin helposti arvattavis..... tieten..... no jaa....:)))))

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

oonks mä noin helposti arvattavis..... tieten..... no jaa....:)))))

Nyt kyllä näyttelet vieno-kainoo, jos sanot,.....yllätys...:))
        *
        Johan Sinut erottaa tukan väristä:DDD
        Tosi helppoo.....:DDD

• perskuti kirjoitti:

Nyt kyllä näyttelet vieno-kainoo, jos sanot,.....yllätys...:))
        *
        Johan Sinut erottaa tukan väristä:DDD
        Tosi helppoo.....:DDD

vieno.... koska sekin paistais musta läpi....hitto....on täällä muitakin brunetteja..... ;))))....enkä sano yllätys....:)))

• yksitypy

Onpa ollut taas ihana ilma. Nyt ei ihan niin kova helle, että jaksanut olla ulkonakin omalla pihalla.
      Ei tarvinut lähteä meren äärelle :=)))
      Tässä ajattelin perkata vielä mansikoita pakkaseen ja sitten lyöttäydyn vapaalle :=))
      Hyvä Quistis. Olet näköjään saanut punaisen täplän aloituksella :=))))
      Ihan kuin ennen hyvinä aikoina :=))))
      Ja Perskutikin tehnyt oman aloitteen. Alat piristyä :=))))

• perskuti

Oletko laittanut suurenkin kasvimaan, vai onko mansikat omasta maasta?

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Oletko laittanut suurenkin kasvimaan, vai onko mansikat omasta maasta?

joskus kasvattanut vaikka minkälaista yrttiä, mutta nyt tullut laiskuus.
        Minä kun nykyään vaan rakastan oleilua. Kun meillä tämä lyhyt kesä, niin en jaksa kasvimaalla enää hyöriä sääskien syötävänä. :=)))))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

joskus kasvattanut vaikka minkälaista yrttiä, mutta nyt tullut laiskuus.
        Minä kun nykyään vaan rakastan oleilua. Kun meillä tämä lyhyt kesä, niin en jaksa kasvimaalla enää hyöriä sääskien syötävänä. :=)))))))

Ei ole ollu oikein minun alaa, eikä mielenkiinnon kohde,...niinkuin olen kertonut, että tuo merenpuoli ollut se mielenkiintoisempi.

Nyt olen käynyt kastelemassa tarvittaessa kaverin kasvimaata missä on mitä moninaisempia "yrttejä".
        Itse asiassa kokonaisuus on kaunista, mutta kitkemään en ala muuten ei jää mitään vihanneksia jäljelle nimim. Kokemusta on:DDD

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Ei ole ollu oikein minun alaa, eikä mielenkiinnon kohde,...niinkuin olen kertonut, että tuo merenpuoli ollut se mielenkiintoisempi.

Nyt olen käynyt kastelemassa tarvittaessa kaverin kasvimaata missä on mitä moninaisempia "yrttejä".
        Itse asiassa kokonaisuus on kaunista, mutta kitkemään en ala muuten ei jää mitään vihanneksia jäljelle nimim. Kokemusta on:DDD

ei kait mitään kitkemistä olekaan. Vai??
        Mutta olihan se kitkeminenkin aikansa ihan kivaa ja eihän sitä tiedä, jos vielä innostuis :=))))
        Mutta pakosta en tee mitään. Ainoastaan vaan teen sitä, mistä nautin :=)))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

ei kait mitään kitkemistä olekaan. Vai??
        Mutta olihan se kitkeminenkin aikansa ihan kivaa ja eihän sitä tiedä, jos vielä innostuis :=))))
        Mutta pakosta en tee mitään. Ainoastaan vaan teen sitä, mistä nautin :=)))

Kun ei ole pakkoa, niin miksi tekis jotain mikä ei ole pakko ja useimmiten muut aiheuttavat sen pakonomaisen tarpeen,... mutta osata sanoa ei muille niinkuin itselleenkin sopivalla tavalla niin se on taitoa?... Voihan se olla elämän kokemusta?
        Uskon enempi tähän viimeksi mainittuun:=))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Kun ei ole pakkoa, niin miksi tekis jotain mikä ei ole pakko ja useimmiten muut aiheuttavat sen pakonomaisen tarpeen,... mutta osata sanoa ei muille niinkuin itselleenkin sopivalla tavalla niin se on taitoa?... Voihan se olla elämän kokemusta?
        Uskon enempi tähän viimeksi mainittuun:=))

on asia johon jokaisella täytyis olla kutsumus.
        Mikään ei voita sitä. Ei rahat, ei maine.
        Vaan se olo niin ihanainen :=))))
        No... Typy tässä paraskin on sanomaan, mutta toivon että kokemusta tulis aina lisää vaan.
        Hyvät yöt Perskuti sinulle ja kauniita unia. Äläkä vain ajattele haavekuvia. Toteuta ne ennen on liian myöhäistä. Typykin yrittää jo vähän löysätä :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

on asia johon jokaisella täytyis olla kutsumus.
        Mikään ei voita sitä. Ei rahat, ei maine.
        Vaan se olo niin ihanainen :=))))
        No... Typy tässä paraskin on sanomaan, mutta toivon että kokemusta tulis aina lisää vaan.
        Hyvät yöt Perskuti sinulle ja kauniita unia. Äläkä vain ajattele haavekuvia. Toteuta ne ennen on liian myöhäistä. Typykin yrittää jo vähän löysätä :=))))

Toivottaa Sinulle yksitypy, hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1960
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1504
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      142
      1262
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      93
      1243
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1168
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      898
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      44
      810
    8. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      787
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      783
    10. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      123
      763
    Aihe