Unohda ystävä

Anonyymi-ap

Unohditko ystäväsi kun löysit puolison? Usein siinä käy niin, että unohtaa omat ystävät ja matka alkaa sen puolison ystävien ja perheen ja sukulaisten kanssa. Kuinka tässä nyt näin kävi? Minä heräsin muutaman vuoden jälkeen, kun juoksin puolison pillin sekä hänen suvun pillin mukaan. Nyt kaikki on menetetty. Ei muuta vaihtoehtoa. Yritin alussa tuoda esille oman toiveeni niin, että myös minun perhe ja ystävät olisivat mukana meidän elämässämme. Siitä se hirveä metakka nousi. Nyt on turha edes enää yrittää, kun se ihana puolisoni kiristää erolla ja lapsilla. Voi vittu, mihin minä itseni sekoitinkin. Anoppi se on pahimmasta päästä ja opettanut tyttärensä ihan samanlaiseksi. Me appiukon kanssa todellakin ollaan talutusnuorassa. Odotan, että lapset kasvaa ja sitten meikäopoika lähtee muihin maisemiin. Nyt voin vielä olla täysi hoidossa tämän hirmuakan luona jonkin aikaa. Säästöjä kertynyt sen verran, että kohta vapaus koittaa. On ikävää, että on naisia, jotka muuttuu heti kun on lyöty hynttyyt yhteen ja otettu velkaa, mikä pakottaa olemaan yhdessä. Velat on kohta kuitattu, joten valoa jo häämöttää horisontissa. Taakseni en katso, kun lähden. Ystävät toivottavasti antavat anteeksi. Koskaan en teitä ole unohtanut. Niiden muistojen vuoksi olen jaksanut.

4

364

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et ole ainoa, jolla on sama kohtalo kuin sinulla. On myös sellaisia pariskuntia, jossa se vaimo unohti kaiken entisen ja elää täysin miehen ehdoilla. Oma perhe ja ystävät unohtuivat kokonaan. Jokainen valitsee oman polkunsa ja olkoon onnellinen tai onneton.

• Anonyymi00002

Ei oo näin käynnyt. Kaverit on molemmilla pysyneet mukana.

• Anonyymi00003

Lähe sieltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2482
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1682
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      665
      1102
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1022
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      936
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      85
      780
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      746
    10. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      90
      732
    Aihe