Unohditko ystäväsi kun löysit puolison? Usein siinä käy niin, että unohtaa omat ystävät ja matka alkaa sen puolison ystävien ja perheen ja sukulaisten kanssa. Kuinka tässä nyt näin kävi? Minä heräsin muutaman vuoden jälkeen, kun juoksin puolison pillin sekä hänen suvun pillin mukaan. Nyt kaikki on menetetty. Ei muuta vaihtoehtoa. Yritin alussa tuoda esille oman toiveeni niin, että myös minun perhe ja ystävät olisivat mukana meidän elämässämme. Siitä se hirveä metakka nousi. Nyt on turha edes enää yrittää, kun se ihana puolisoni kiristää erolla ja lapsilla. Voi vittu, mihin minä itseni sekoitinkin. Anoppi se on pahimmasta päästä ja opettanut tyttärensä ihan samanlaiseksi. Me appiukon kanssa todellakin ollaan talutusnuorassa. Odotan, että lapset kasvaa ja sitten meikäopoika lähtee muihin maisemiin. Nyt voin vielä olla täysi hoidossa tämän hirmuakan luona jonkin aikaa. Säästöjä kertynyt sen verran, että kohta vapaus koittaa. On ikävää, että on naisia, jotka muuttuu heti kun on lyöty hynttyyt yhteen ja otettu velkaa, mikä pakottaa olemaan yhdessä. Velat on kohta kuitattu, joten valoa jo häämöttää horisontissa. Taakseni en katso, kun lähden. Ystävät toivottavasti antavat anteeksi. Koskaan en teitä ole unohtanut. Niiden muistojen vuoksi olen jaksanut.
Unohda ystävä
Anonyymi-ap
3
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et ole ainoa, jolla on sama kohtalo kuin sinulla. On myös sellaisia pariskuntia, jossa se vaimo unohti kaiken entisen ja elää täysin miehen ehdoilla. Oma perhe ja ystävät unohtuivat kokonaan. Jokainen valitsee oman polkunsa ja olkoon onnellinen tai onneton.
- Anonyymi00002
Ei oo näin käynnyt. Kaverit on molemmilla pysyneet mukana.
- Anonyymi00003
Lähe sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741