Jouluna se paljastui. Vaimolla on toinen mies! Ollut jo ilmeisesti pidemmän aikaa!
Aattona ajattelin ottaa päiväunet. Makailin sängyssä mutta ei uni tullutkaan. Avasin vaimon yöpöydän laatikon etsiessäni ristikkolehteä unta odotellessa täytettäväksi.
Laatikossa oli joku outo, lähes tyhjäksi puristettu tuubi. Purtilon kyljessä oli pelkkää kiinankielistä tekstiä. Laatikon perällä oli monistettu lappu jossa luki käyttöohjeet tuotteeseen.
Lapussa luki "Emättimeen levitettävä vaginasalva, supistava vaikutus, suositellaan käytettäväksi yhdynnässä 8-11 centtimetristen siittimien kanssa". Olin pyörtyä järkytyksestä! Oma elimeni on mittaustavasta riippuen 11,5-11,8 cm erektiossa joten lotionia on selvästi käytetty jonkun vieraan miehen kanssa jolla varustus on pienempi kuin omani!
Laiton laatikon kiinni ja nousin ylös, ei tullut enää uni silmään ja joulukin oli pilalla. Vaimo vaan hymyili petollisesti ja teeskenteli normaalia! Tiuskaisin vaimolle että mitäs huora ja lähdin lähipubiin. Onneksi eräs työkaveri sattui samaan kapakkaan ja kerroin vaimon petoksesta hänelle. Kolleegani oli erittäin järkyttynyt ja tarjosi luotaan joulunviettopaikan. Huomenna laitan avioeropaperit vetämään!
Vaimo pettänyt ilmeisesti pidemmän aikaa!
14
1063
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sillä lailla!
- Anonyymi00012
Paha paikka, ero vaan vireille... vaimo on pahimmillaan anna kontula ja sehän antaa.
- Anonyymi00002
Kyllähän se tuubi on ollut ihan sinun vuoksi. Etkö tosiaan tajua.Niin pahalta kuin se tuntuukin.
- Anonyymi00003
Vaimo on kuiva kun Sahara ja syytät häntä pettämisestä.
Oikea hurmuri olet, ei ihme että salvaa menee. - Anonyymi00004
Moni vaimo pettää🥺
- Anonyymi00011
Totta! Ja pepareikääkin antavat vieraalle! Itse kun kysyy niin ei anna!
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Totta! Ja pepareikääkin antavat vieraalle! Itse kun kysyy niin ei anna!
Usein löydän vaimoni vieraan miehen kanssa kotoani ja vaimolla on vaikeuksia istua tämän jälkeen
- Anonyymi00005
Voi että. Olisipa minunkin vaimolla. Pyytäisin heti päästä liukkaille. Toivoisin vain, että tuolla miehellä olisi kunnon kanki.
- Anonyymi00008
Joku 22cm ja karvaset kellit?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku 22cm ja karvaset kellit?
No tuo olisi mukava koko ja paksuutta reilusti. Karvat voisi kyllä olla ajeltuna.
- Anonyymi00007
Olet Antti Tuuri
- Anonyymi00009
Kuka? Joku tubettaja?
- Anonyymi00013
Onko vaimosi narsisti pettää ihan yhtä helposti kuin mieskin joka on narsisti ellei tee selväksi että se on kerrasta poikki vai johtuuko siitä kuinka itse kohtelet vaimoasi siinä kohtaa kun nainen alkaa syyttelemään pettämisestä on yleensä jo pettänyt itse sama miehillä mu melko varmaa on että suhde kun suhde saattaa ajautua siihen että toinen pettää jos puuttuu läheisyys
- Anonyymi00018
Jotain naisessa on mentaalipuolella vikana jos tuo jotain rakastajansa kanssa käyttämiä salvoja kotiin! Käyttääkö onanoidessa salvaa ja muistelee rakastajaa??🤔🤔🤔🤔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709