Ei nukuttanut kokouksissa!
You Tubessa paljon saarnoja.
Niilo Yli-Vainio löytyykö parempaa saarnaajaa?
97
479
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niilo oli viimeisin todellinen evankelista/saarnaaja!! Voi millä sydämen innolla ja rakkaudella hän julistikaan!!
Elämänkerran olen lukenut ainakin 10x!! Ja koskettaa aina.- Anonyymi00004
Paha äkkikuolema 61-vuotiaana. Huijauksen palkka.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
11 apostolia koki äkkikuoleman.
Pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
11 apostolia koki äkkikuoleman.
Pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan.Apostolit kuolivat väkivallan uhreina, Niilo tautiin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00004 kirjoitti:
mussuttaja aina jahkaa äkkikuiolemasta. ja itsestä ei ole minkään muun tekijää, kuin arvostella ja aukoa päätä.... eikös vain? Ja jahkailla jo menneissä ajoissa, kun aikaa käydään tässä ja nyt.
Eilinen on mennyt, eikä huomista ole, puhu aisaa, äläkä viiiti olla toisetn mussuttajien kannssa puolin ja toisin mussuttelemassa.
Meillä intissä, kun olin muutamanvuoden, teitä voi hyvin sanoa, heidän kilellä tyhjänpuhujiksi ja muusupäiksi. Muuksi teistä ei olekaan.
farisealaiset mussuporukan aina ÄÄNESSÄ..
- Anonyymi00002
Kuulkaa siis hänen kauttaan annettua sanaa Jumalalta! Hän ei itse tehnyt yhtäkään suurta tekoa vaan Jeesus ja Pyhä Henki toimivat Hänen kauttaan. Heille kiitos ja kunnia!
Itselleni jäi siemeneksi hänen saarnoistaan YouTubessa hätä alkoholismista ja perheväkivallasta. Itse olen Mooseksen lain hirmuuttama ollut, mutta kun LUIN ISLAMIN SUNNASTA ETTÄ LAPSIAAN EI SAA TAPPAA omassatunnossani tunsin piston. Olen nimittäin hekumoinut siitä kuinka pitäisin lapsen kurissa jos minulle sellainen olisi tullut.
Hyvää Joulun, Kristuksen syntymän Juhlaa sekä onnellista uutta vuotta 2026. - Anonyymi00003
Kukaan ei parantunut. Herätyssaarniha uskoville. Helluntain tavaramerkki.
- Anonyymi00006
Juuri sanoin että paransi minussa kaipuun alkoholin puoleen. Asetti ymmärryksen sydämeeni että alkoholissa on jotakin taipuvaisuutta pahaan. Tuo ymmärrys on pysyvä siemen. Pyhä Henki ja Jumala levittivät hänen kauttaan monia parannukseen johtavia siemeniä. Toki käytän alkoholia joidenkin juhlien pyhien ja muistojuhlien yhteydessä yhä pieniä määriä. Vaikuttaa hänen saarnansa parannusta yhä vielä.
Kuinka sitten ihmiset häntä kuuntelemaan menivät jos se olisi ollut tarpeeton sana. Alkoholi todella oli sodan jälkeen suuri ongelma ja sen jälkeen kun sen kauppaa vapautettiin. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juuri sanoin että paransi minussa kaipuun alkoholin puoleen. Asetti ymmärryksen sydämeeni että alkoholissa on jotakin taipuvaisuutta pahaan. Tuo ymmärrys on pysyvä siemen. Pyhä Henki ja Jumala levittivät hänen kauttaan monia parannukseen johtavia siemeniä. Toki käytän alkoholia joidenkin juhlien pyhien ja muistojuhlien yhteydessä yhä pieniä määriä. Vaikuttaa hänen saarnansa parannusta yhä vielä.
Kuinka sitten ihmiset häntä kuuntelemaan menivät jos se olisi ollut tarpeeton sana. Alkoholi todella oli sodan jälkeen suuri ongelma ja sen jälkeen kun sen kauppaa vapautettiin.Saatana voi antaa viinan himon ja ottaa sen pois. Samoin se pystyy parantamaan sairauksia ja tekemän erilaisia ihmeitä ja tunnustekoja.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00086
Minunkin läheinen omainen parani hetkessä kuoleman kynyksellä sairaudestaan ja eli sen jälkeen täysin terveenä monta vuosikymmentä. Hän kuoli vasta vähän aikaa sitten vanhuuteen uskossa Jeesukseen.
- Anonyymi00005
Kaikkien huijareiden esikuva, Jeesuksen lisäksi.
- Anonyymi00065
jeesus ei ollut huijari ihan päinvastoin..voi saakelin lahkolaiset ..jeesus sanoi jumala ei tarvitse palvontaa tai temppeleitä..huokaus. älkää tuomitko..-ja kohtele muita kuin itseäsi toivoisit kohdettelevan..mutta auta armias sekopäitä joita kristittyihin on liittynyt..ei ihme että ihmiset eroavat kirkosta..ai niin niitä temppeleitä ei tarvita.. joten...
- Anonyymi00007
Niilon puoskaroinnit saivat tylyn lopun Espanjassa. Paha äkkikuolema vain
61-vuotiaana. - Anonyymi00011
Oikea lääkäri tutki yli tuhat helluntailaisten ja Ylivainion väitettä siellä tapahtuneista ihmeparanemisista Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Hellarit kävi kuumana. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.- Anonyymi00019
Lääkäri kutsui Niilon aikaansaamia valeparanemisia kauniisti, että ne olivat niitä tunnelmointiefektejä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lääkäri kutsui Niilon aikaansaamia valeparanemisia kauniisti, että ne olivat niitä tunnelmointiefektejä.
tyhmät toistaa palsalla aina itseään, koska luterilaiset papit ovat todistaneet parantumisia ja heidän kokousten parantumispuoli on ollut palstalla ja Seuralehtikin on asian todistanut ja lääkärijuttusi on itse suullaan mussuttanut , että minä omasta päästäni olen asian tutkinut ja aivokuolleen diaknosointi vain itse päätellyt ja sanoittanut ja aivottomat sitä sitten toistsaa ja ovat sellaisia puhepieruja, kuin juoruakat palstalla,
Sinä kun et ymmärrä lukemaasi, ja kykene käsittelemään asioita, niin tyhjä kellosi kalkattaa aivotonta dementoituneen - ja muistisairaan juttuja.
ja ei edes muista, mistä on aikaisemmin puhuttu - linkitty ja dokumentoitu.
Mitä sille voi- vanhuuden höperöinnillenne. Sen uskoo, kun muistaa Ylivainionkin poismeon aikajakson ja teitin iän silloin, niin aivopieruinahan te tänään palstalla haahuilette. - Anonyymi00069
Anonyymi00051 kirjoitti:
tyhmät toistaa palsalla aina itseään, koska luterilaiset papit ovat todistaneet parantumisia ja heidän kokousten parantumispuoli on ollut palstalla ja Seuralehtikin on asian todistanut ja lääkärijuttusi on itse suullaan mussuttanut , että minä omasta päästäni olen asian tutkinut ja aivokuolleen diaknosointi vain itse päätellyt ja sanoittanut ja aivottomat sitä sitten toistsaa ja ovat sellaisia puhepieruja, kuin juoruakat palstalla,
Sinä kun et ymmärrä lukemaasi, ja kykene käsittelemään asioita, niin tyhjä kellosi kalkattaa aivotonta dementoituneen - ja muistisairaan juttuja.
Mitä sille voi- vanhuuden höperöinnillenne. Sen uskoo, kun muistaa Ylivainionkin poismeon aikajakson ja teitin iän silloin, niin aivopieruinahan te tänään palstalla haahuilette.Eli et voi muuta kuin mussuttaa itse, sinä mussutuksesta valittaja. Toitotetaan vain vuosikymmeniä vanhoja ihmeparantumistarinoita ilma todisteita. Minä olin vasta alle kouluikäinen kun Yli-Vainio kuoli, mutta harmillisesti olen joutunut toteamaan että nämä edeltävien sukupolvien ihmetarinat eivät sittenkään tainneet olla totta.
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mitä sille voi- vanhuuden höperöinnillenne. Sen uskoo, kun muistaa Ylivainionkin poismeon aikajakson ja teitin iän silloin, niin aivopieruinahan te tänään palstalla haahuilette."ja ei edes muista, mistä on aikaisemmin puhuttu - linkitty ja dokumentoitu"
Näitä keskusteluja usein lukevana en ole koskaan nähnyt linkattuna muunlaisia dokumentteja tai todistuksia ym. kuin sellaisia joissa vain kerrotaan tarina ihmeparantumista, mutta ei anneta pienintäkään näyttöä, että sellainen olisi oikeasti totta. Voit linkittää vaikka kuinka monta tarinaa ihmeparantumisista, mutta niin kauan kun et kykene antamaan todisteita näiden juttujen tueksi, ne ovat täysin merkityksettömiä.
- Anonyymi00012
Tässä linkki You Tubeen.
https://youtu.be/VPcusBi4mgQ?si=AzVfho9jLcUQLDf2 - Anonyymi00014
Tuolloin ei ollut vielä nettisaarnaajia eikä netissä kirjoiteltu puutaheinää joten piti puhua aivan oikeasti.
Enää ei tarvitse kenenkään tosissaan puhua, vaan riittää kun herjataan netissä. - Anonyymi00016
Olin teinipoika 1977 jolloin Niilo tuli kuuluisaksi toimintansa tähden.
Minun kaveripiirissäni pilkattiin Niiloa ja myös aikuiset pitivät häntä
eksyttäjänä ja kristittyjen hajottajan. Meitä nuoria varotettiin hänestä.
Mutta minä ajattelin ja sydämessäni tiesin, että Niilo on Jumalan mies.
Kuka ihme sen sanoi minulle koska kaikki ympärilläni pilkkasivat Niiloa
tai pitivät häntä eksyttäjänä?
Ja sekin seikka, että täällä netissä pilkataan Niiloa 46 vuotta hänen
kuolemansa jälkeen, todistaa, että Niilo oli Jumalan käytössä ja Jumalan
mies. Eihän täällä pilkata ja häväistä muita kuin Jumalan palvelijoita
ja Jumalaa, ja Jeesusta tietysti. Siis kaikkea sitä, mikä on Jumalasta,
pilkataan ja häväistään sekä vääristellään. Ja se jo itsessään todistaa
jotakin, jos ei muuten tiedä, mikä on Jumalasta ja mikä ei.
Mvh J - KJouko! Ei kukaan kertonut sitä sinulle. Se oli sen teinipojan oma mielikuvituksellinen ajatus.
Ajat on monet. Enään ei pystyisi tulemaan kuuluisaksisaarnoilla tai parantumisväitteillä.
Kirkkoonkuulumisprosenttikin on enää 60%. Ihmisiä ei enää kiinnosta uskonasiat. Se on tämän netin vuoksi.- Anonyymi00028
auroraboreallis kirjoitti:
Jouko! Ei kukaan kertonut sitä sinulle. Se oli sen teinipojan oma mielikuvituksellinen ajatus.
Ajat on monet. Enään ei pystyisi tulemaan kuuluisaksisaarnoilla tai parantumisväitteillä.
Kirkkoonkuulumisprosenttikin on enää 60%. Ihmisiä ei enää kiinnosta uskonasiat. Se on tämän netin vuoksi.Kuka sinulle kertoi että se oli teinipojan mielikuvituskertomus ?
Kuka sen sinulle ilmoitti? Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuka sinulle kertoi että se oli teinipojan mielikuvituskertomus ?
Kuka sen sinulle ilmoitti?Ei ainakaan mikään saatana, tai pahuus kuten sinä kiero jouko luulet ja kuvittelet.
Ihan omat aivoni tuottivat tällaisen ajatuksen.
Sinä et jättänyt sitä mielikuvitustasi lapsuuteen tai edes teinivuosiisi… yhä edelleen sinun mielikuvituksesi laukkaa… miksi jouko jumala loi ihmiselle aivot jos ajattelu ei ole mukamas sallittua?- Anonyymi00041
auroraboreallis kirjoitti:
Ei ainakaan mikään saatana, tai pahuus kuten sinä kiero jouko luulet ja kuvittelet.
Ihan omat aivoni tuottivat tällaisen ajatuksen.
Sinä et jättänyt sitä mielikuvitustasi lapsuuteen tai edes teinivuosiisi… yhä edelleen sinun mielikuvituksesi laukkaa… miksi jouko jumala loi ihmiselle aivot jos ajattelu ei ole mukamas sallittua?Punaviini on sitten hyvä ajatuksien tuottaja ja viisauden lähde !
Onko hyvä Anonyymi00041 kirjoitti:
Punaviini on sitten hyvä ajatuksien tuottaja ja viisauden lähde !
Onko hyväEn juo nykyisin. Noloa sinulta tuollainen!
- Anonyymi00017
Tehkää parannus!
Olen parempi saarnaaja! - Anonyymi00018
kaatoi naisia 🤔
- Anonyymi00027
Ei kuitenkaan kuin luterilaistten tindereissä yhtenään !
- Anonyymi00020
15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemisista.
Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.- Anonyymi00026
Miten se laaja tutkimus tehtiin?
Kävikö 1304 lääkärin kokovartalosyynissä vai miten ? - Anonyymi00030
Kuunteleppa Niilon saarnoja, niin tulet uskoon.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miten se laaja tutkimus tehtiin?
Kävikö 1304 lääkärin kokovartalosyynissä vai miten ?Potilaita oli 611 ja tutkimus tehtiin tieteellisten kriteerien mukaan. Yhtään paranemista ei löytynyt.
- Anonyymi00057
Anonyymi00036 kirjoitti:
Potilaita oli 611 ja tutkimus tehtiin tieteellisten kriteerien mukaan. Yhtään paranemista ei löytynyt.
hahhaahah lue vielä netistä se sinun teietteellisesi.
PÖH- oman päänsä mukaan sanoitti tutkimuksensa päätelmät.
Lääkäreissäkin on kaikenkarvaista päätelmää, ja väärää diaknsoosikain, jota voi esim. kohdallasi yrittää muuttaa terveyskeskuksessa henkilökohtaisesti- jos oletat, diaknoosin olevan väärän. Jos ei korjaa- niin sinun on sallittu mennä toiselle lääkärillse asistasi.
Etkö sitäkään tiedä? Siis se siitä tieteeeeeleelisestä tiaknooooosistasi.
yhtä tyhjän kanssa.
Sama- kuin ilmastotukijoitakin on pilvin pimein ja erilaisia johtopäätöksi- ymmärtääkö hän.
Ei kannata tyhjästä rallatella.
Sitäpaitsi- aivan luterilaisuudessa on pappien suulla tunnustettu Ylivainion tehtävänkuvan sen Pyhän Hengen parantavan voiman tapahtumia, mitä sinä et edes usko, että rukous voi parantaa- --- siis uskovaisuuden kohdalla.
Johan jo lestadiolaisuuden erään tv- dokumentin tilanteessa- Ruotsista- jossa paikalla ollut kuvausryhmä haki lupaa dokumenttia varten ja tämä pappi kysyi, saako nämä tulla kuvamaan ja aivan naamakuvalla saivat luvan. Tavallaan se oli harvinaista, kun kaltaisesi sikamaisuus yleensä vääristää Jumalantyötä.
Ja siinä kysyttiin tältä papilta, paraneeko teillä seurakunnassa ihmisiä...
Vastaus oli KYLLÄ ja vieläpä perusteli, että heillä sairastuneet pyytävät kotiin lestadiolais- puolen vanhimpia rukoilemaan ja synnintunnustus siellä ja siunaus on parantanut ja parantaa sairita.
Eli älä sie viitti mussuttaa Jumalasi edessä sitä, että ei ramolahjat toimisi tänäänkin.
Sinulla on tuo vanhalevy mussutuslevy .kuivan puun jutut päällä, ja puusi juurella on jo kirves valmina karsimiseen, jossa heitetään kaltaisesi kuiva palamaan, jos Jumala sen päättää tuleen. Eli älä pilkkaa Pyhän Hengen työtä, se on anteeksiantamaton synti.
Varo siinä sanomaasi Jumalasi edessä. Me emme tuomaroi, mutta Sana sen mitan tuomiossa tuo julki ja mussuttamisesta pääsee mittapaikalle - jokainen.
Hokaa jo hyvä mies se . Pilkkaajako sinä haluat olla ? leikkiä jumalana palstalla?
lue tuo ja älä ole epäuskoinen.
Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas >>>> terveeksitekemisen lahjat<<<<<
!!!!!! siinä yhdessä Hengessä; !!!!!! (1Ko 12:7-9)
tajuut sä- osaatko käsittää lukemaasi?= terveeksi---tekemisen---- lahjat----
ja mitkä ja kenen lahjat- yritähän ymmärtäää...... siinä samassa HENGESSÄ
ja käsitätkö , puhut Pyhän Hengen armolahjoja vastaan...... mieti!!!!
ja jos mussuttamalla mussutat------ teet PYHÄN HENGEN pilkan.
ja mitä Sana sanoo siitä?
monet muut mussuttamaisesi voi saada anteeksi- jopa Jeesusta vastaan sylkemisesikin---
mutta----- PYHÄN HENGEN pilkka on alue- johon sinulla ei ole varaa vääntää juttujasi..
ymmärrätkö miten Pyhällä alueella leikit--- leikkijuamalaa- siis sinä... sinä leikit.
ei luusiisi olevan iankaiiksuus niin halpa hernekeittolla myytävät, että tyhmällä päällä jahkaa pilkkaa jatkuvasti... ruumiisihan siinä kärsii- tulta ja tuhkaa - tallattavaksi.
Se kuules risoo- jos hokaakin, että jäi jotain tekemättä, eli parannusta ja
menettää arvokkaimman lahja- ----iankaikkisen elämän ----armolahjan. ja se on typeryyden huippu ihmisen elämästäkäsin.
- Anonyymi00021
Eihän Niilon asia ollut millään tavalla parantuiko kukaan vai ei. Ellei sitten itseään olisi parantanut ja sanonut, että oli tässä eilen tuo koipi kipeänä ja eipä ole enää kun Jumala laittoi siihen lilimenttiä.
Ne parannettavathan ne ovat kertoneet tulleet parantuneiksi ja tietenkin Niilo saattoi siitä kertoa mitä itse olivat sanoneet että ja silloin ne parantuneet ovat valehdelleet tai sitten Jumala on ottanut parantamisen takaisin jostain syystä.l
Kaataminen on tietenkin sirkustemppu, mutta ei siihen kukaan ole kuollut eikä edes loukkaantunut, niin ei tämän päivän kristillidyyden valossa näytä kovin pahalta eikä voi edes siinä mielessä kiinnittää huomiota kun ihmisiä kaatuu sodissa ja sitä pidetään vain hyvänä juttuna.- Anonyymi00023
Paranemisväitteitä oli 1304 kpl.
Kukaan ei oikeasti parantunut yhtään mistään.
Suuri puhallus. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Paranemisväitteitä oli 1304 kpl.
Kukaan ei oikeasti parantunut yhtään mistään.
Suuri puhallus.Et tiedä yhtään mitään ko asiasta, mutta jatka silti huuteluasi, palkka tulee ajallaan !⁶
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et tiedä yhtään mitään ko asiasta, mutta jatka silti huuteluasi, palkka tulee ajallaan !⁶
Tutkijatkaan tuskin paranivat mistään vaivoistaan.
Oliko toinen jopa kuollut omin kuulevinani.
Tuskin pääsi edes espanjaan. - Anonyymi00067
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et tiedä yhtään mitään ko asiasta, mutta jatka silti huuteluasi, palkka tulee ajallaan !⁶
Miksi täytyy puolustaa valheita? Edellyttääkö usko sitä?
- Anonyymi00068
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tutkijatkaan tuskin paranivat mistään vaivoistaan.
Oliko toinen jopa kuollut omin kuulevinani.
Tuskin pääsi edes espanjaan."toinen jopa kuollut"
Niin, elämä voi olla kovaa kun on uskonut johonkin koko lapsuutensa ja nuoruutensa (esim,. helluntailaisten ihmeparantumiosjuttuihin) ja sitten se osoittautuu valheeksi.
- Anonyymi00022
olin yli vainion kokousessa monesti, koska oli kansan mies, eikä leikkinyt pappia,
- Anonyymi00029
Ei kai se nyt haittaa jos ei kukaan parantanut, jos kukaan muukaan ei ole koskaan parantanut ketään. Samalla viivalla sitten kaikki ovat. Toisaalta onhan jonkun täytynyt sanoa että olen parantunut, kertoa mikä vaiva on ollut ja mistä parantunut ja sitten vasta tutkittu että onko näin ja huomattu, että tämä ihminen ei ole terve vaikka niin väittää.
Ei kai se Niilon vika ole jos ihmiset väittävät parantuneensa tai sanovat heillä olleen jonkin vian tai taudin mitä ei edes ole ollut.
Psykologien olisi pitänyt myös tutkia onko kellekään annattu auliisti sitä viisautta mitä Raamatussa luvataan, vai onko kaikki olleet samanlaisia vatipäitä kokoukseen tullessaan kuin sieltä lähtiessään. Silloin homma menisi pörinäksi jos Jumala ei edes viisautta antaisi vaikka luvannut sitä auliisti. Silloin silloin edes kannattaisi uskoa jos ei saa viisautta ymmärtää uskoa, vaan silloin kannattaa uskoa johonkin muuhun josta ymmärtää vielä vähemmän. - Anonyymi00031
Niilon puoskaroinnit saivat tylyn lopun Espanjan keihäsmatkoilla. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.
Raamatussa pahan äkkikuoleman kokivat ne miehet, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.- Anonyymi00077
täällä puhuu ihmiset, jotka ole edes syntyneet milloin, puhumatta niilon kokouksessa olemissa,
- Anonyymi00032
Helluntailaisuus kieltää Jumalan lait ja käskyt ja perisynnin kokonaan.
1. Kun. 3:14
Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."- Anonyymi00058
atventisti heräsi taa sapatti- papatti- aukomaan päätään.
Kaivele vaan sen ellenisi haudasta armolahjat tuvanpuolelle toimimaan, vaikkapa se ellenin profetoimisen lahja.
Huvitti. kun yhtenäpäivänä kansanradiossa eräs atventisti soitti sikalihajuttunsa-
Kuulema kaikissa sioissa on se trikiini. Olipa paatoksellinen ukko.
Toinen huvitus on nämä atventisti- raamatulla pääähän ja sapatti papatti-
Mutta, tavallaan sama lähde on myös sunnuntain lisänä tuo joululisä.
Se kelpaa atventistille, muttei sunnuntai. Taitaa 1234567 kalla olla kaksihaarainen kieli.
Spede🤡
- Anonyymi00033
Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei kristinuskoa tuotu tänne Amerikasta 100 v. sitten.
- Anonyymi00034
Eihän sitä tuotukaan, vaan ristiretkeläiset toivat sen omilla keinoillaan, jotka eivät oikein kestä päivänvaloa. Siinä ei ole mitään tekemistä järjen kanssa eikä Jumalan antamalla viisaudella.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eihän sitä tuotukaan, vaan ristiretkeläiset toivat sen omilla keinoillaan, jotka eivät oikein kestä päivänvaloa. Siinä ei ole mitään tekemistä järjen kanssa eikä Jumalan antamalla viisaudella.
Tarkoitat varmaankin ettei keihäällä piztelyllä kastejärveen ollut oikein raamatullinen malli !
- Anonyymi00059
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin ettei keihäällä piztelyllä kastejärveen ollut oikein raamatullinen malli !
Niin, luterilaiset hirttivät meidän tantereiden petäjiin katolisia, että Martin veriset kädet yltävät meillekin asti...
Ajoivat aikoinaan martin voimasta rapakontaakse uskovia, kun hukuttivat heitä
tutkii vain historiaansa, ehkäpä nykyään Hirstoria lehdet kaupassa voi valaista senkin puolen, uudelleen, jos lehti on loppuneena.
- Anonyymi00035
Jes.6:8 Ja minä kuulin Herran äänen, että hän sanoi: kenenkä minä lähetän? kuka tahtoo olla meidän sanansaattajamme? Mutta minä sanoin, tässä minä olen, lähetä minua. Biblia (1776)
- Anonyymi00038
Jumalaton pappi lähettää jumalattoman kirkkokansan ulos kirkosta sanomalla mm, " palvelkaa herraa ilolla,..."!
- Anonyymi00039
Niilo ei parantanut ketään, sen hän sanoi aina ja useasti!! Jos hän olisi ollut parantaja, niin oli siinä suoliavanne ja sepelvaltimotauti ainakin ollut parannettavissa.
Niilo antoi kaiken kunnian Jeesukselle ja Jumalalle!! Kaiken ja parantuneita oli vaikka huru mycket!!!
Ihmiset jatkoivat arkeaan parantuneina ja kertoivat tilaisuuden tullen Jumalansa kunniaksi!!
DoctorT- Anonyymi00044
Jos Jeesus ei olisi parantanut ketään Niilon kokouksissa, tai
hyvin harvoja ihmisiä, tällä palstalla eikä missään muuallakaan,
pyrittäisi tekemään muutamaa harvaa parantumista tyhjäksi.
Kukaan ei väittelisi siitä, paraniko Niilon kokouksissa ihmisiä
vai ei.
Se tosiasia, että parantuneita oli runsaasti, antaa aihetta keskustella
aiheesta. Muuten mitään syytä siihen ei olisi, ei varsinaan enää
näin kauan Niilon kuolemasta.
Se, että 46 vuotta Niilon kuoleman jälkeen pyritään teemään
parantumiset hänen kokouksissaan tyhjiksi, todistaa, että
niitä parantuneita on ollut hyvin paljon.
Tämän kyllä käsittää rehelliset järkevät ajattelevat ihmiset.
Mvh J - K - Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos Jeesus ei olisi parantanut ketään Niilon kokouksissa, tai
hyvin harvoja ihmisiä, tällä palstalla eikä missään muuallakaan,
pyrittäisi tekemään muutamaa harvaa parantumista tyhjäksi.
Kukaan ei väittelisi siitä, paraniko Niilon kokouksissa ihmisiä
vai ei.
Se tosiasia, että parantuneita oli runsaasti, antaa aihetta keskustella
aiheesta. Muuten mitään syytä siihen ei olisi, ei varsinaan enää
näin kauan Niilon kuolemasta.
Se, että 46 vuotta Niilon kuoleman jälkeen pyritään teemään
parantumiset hänen kokouksissaan tyhjiksi, todistaa, että
niitä parantuneita on ollut hyvin paljon.
Tämän kyllä käsittää rehelliset järkevät ajattelevat ihmiset.
Mvh J - KMutta jos ne ovat olleet tyhjiä parantumista kuten lääkärit totesi. Etkö tahdo tietää totuutta?
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mutta jos ne ovat olleet tyhjiä parantumista kuten lääkärit totesi. Etkö tahdo tietää totuutta?
Totuus on, että Niilon kokouksissa parantui lukemattomat
määrät ihmisiä monenlaisista sairauksista ja vaivoista.
Jos ei kukaan olisi parantunut, niitä parantumisia, joita
ei ole tapahtunut, ei tarvitsisi pyrkiä tekemään tyhjiksi
46 vuotta Niilon kuoleman jälkeen. Eikä tästä aiheesta
olis tällä minkäänlaista keskustelua.
Tämä pitäisi olla itsestään selvää ja järkeenki käypää.
Mvh J - K - Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mutta jos ne ovat olleet tyhjiä parantumista kuten lääkärit totesi. Etkö tahdo tietää totuutta?
Kas kun niiden lääkärien tutkimista ja niiden tuloksia
ei kukaan täällä herjaa eikä pyri tekemään tyhäksi?
Johtunee kait siitä, etteivät uskovat lähde sellaiseen
herjaus- ja tyhjäksitekemis kamppanjaan.
Niilon ja hänen toiminna vastustajatkaan eivät tietenkään
vastusta koska ovat hyvillään tuloksista. Siksi lääkärejä
ja heidän tutkimistaan ei kukaan kyseenalaista. Vaikka
moniin kysymyksiin tarvittaisiin vastauksia.
Niiden lääkärien tutkimista olisi ensin tutkittava
ennen kuin sille voi antaa mitään arvoa.
Mvh J - K - Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Totuus on, että Niilon kokouksissa parantui lukemattomat
määrät ihmisiä monenlaisista sairauksista ja vaivoista.
Jos ei kukaan olisi parantunut, niitä parantumisia, joita
ei ole tapahtunut, ei tarvitsisi pyrkiä tekemään tyhjiksi
46 vuotta Niilon kuoleman jälkeen. Eikä tästä aiheesta
olis tällä minkäänlaista keskustelua.
Tämä pitäisi olla itsestään selvää ja järkeenki käypää.
Mvh J - KNiitä "ihmeitä" pyritään tekemään tyhjiksi sen takia, joska uskonnolliset liikkeet käyttävät niitä todistaakseen oppinsa oikeaksi. Käy järkeen, että otetaan asioista selvää eikä toistella vuosikymmeniä vanhoja väitteitä ilman todisteita. Nyt ikävä kyllä näyttää, että Yli-Vainion kokouksissa ei tapahtunut yliluonnollisia ihmeitä,
- Anonyymi00060
Anonyymi00050 kirjoitti:
No, minä en helluntalaisena sanon ,että miksi sinä et kuuntele totuutta.
se sinun totuutesi on vain yhden oman nuppinsa varassa toimineen lääkärin, oma päätelmä, eikä mikään tieteellinen asia.
Lääkärit voivat sanoa, mitä sanovat, aivankuin pilvin pimein tieteen ilmastoihmisetkin - tuo tuota ja tuo tuota, tahi avaruudesat hän sanoo tutkijana sitä ja toinen tätä-
eikä ne ole mitään tieteellistä.
Johan se tuli ilmi- että ko - tutkijalääkärisi sanamuoto kertoi sen, että sanoma oli rajallinen hänen päätelmänsä.
Entä ne kirkon työntekiät, jotka ovat toimenkuvassa kirkossa- siis luterilaisuudessa.
He omasta kenttäpuolen alueestaan kertovat aivan muuta, eli todistavat - parantumisen puolesta- että näin on tapahtunut ja vieläpä oli lähetys- jossa luterilnen itse kertoi vuosia kestäneen sairauden parantuneen. Ihan naamallaan kertoi OMAN tilanteensa ja OMAN parantumisensa --- ymmrätääkö hän? ja he olivat luterilaisia,
minkä laisia sinä olet- mussuttaja- ateisti- mitsti vai mihin leiriin kuulut.
Itse - en --- isäni vapaa- ajattelijan kasvattina hyväksy mussuttamista- en paskaankaan asti, mitä teet.
Pappa eläessään sanoi - älä usko juttuja, ellet itse näe ja minä näin henkilökohtaisen todistajan sanoman... ja siitähän on kyse.
Olitko itse kuulemassa- ettei kukaan ollut parantunut? Etkö? No olet aika köykäinen jopa oikeudessa. Siellä ei uskota kuulo puheisiin. - Anonyymi00061
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mvh J - KNo, lääkärin tutkimisista senverran - että vaikka lääkärit tutkivat- ja lausuntoja antavat- niin ainakin kelan lääkärit ovat erimieltä ja hekin ovat lääkäreitä.
Siis....pä.... uskon ensin siihen henkilökohtaisen todistajan lausuntoon, jossa hän vuosien sairastamisen sairauden on rukouspalvelun kautta saanut terveyden - erittäin vaikeasta ihosairaudesta ja siitäkin ja se on dokumentoitu. Siis potilas, tahi sairas itse naamallaan sanoo, ihan kirkonpappi vieressä... Mielestäni se jo kumoaa sellaisen lääkärin sanomiset huuhaaksi.
Eli lääkäri ei nyt tutkimuksesta saanut voittoriviä - Anonyymi00080
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mvh J - KOikea lääkäri tutki kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset, yhteensä 1304 tapausta Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Tutkimuken lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Hellarit kävivät kuumana. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.
Toivotukset helvettiin saivat niin yliopiston rehtori, Lut.kirkon piispat ja papit, vaikka heillä ei ollut mitään tekemistä ko. tutkimuksen kanssa. Anonyymi00060 kirjoitti:
No, minä en helluntalaisena sanon ,että miksi sinä et kuuntele totuutta.
se sinun totuutesi on vain yhden oman nuppinsa varassa toimineen lääkärin, oma päätelmä, eikä mikään tieteellinen asia.
Lääkärit voivat sanoa, mitä sanovat, aivankuin pilvin pimein tieteen ilmastoihmisetkin - tuo tuota ja tuo tuota, tahi avaruudesat hän sanoo tutkijana sitä ja toinen tätä-
eikä ne ole mitään tieteellistä.
Johan se tuli ilmi- että ko - tutkijalääkärisi sanamuoto kertoi sen, että sanoma oli rajallinen hänen päätelmänsä.
Entä ne kirkon työntekiät, jotka ovat toimenkuvassa kirkossa- siis luterilaisuudessa.
He omasta kenttäpuolen alueestaan kertovat aivan muuta, eli todistavat - parantumisen puolesta- että näin on tapahtunut ja vieläpä oli lähetys- jossa luterilnen itse kertoi vuosia kestäneen sairauden parantuneen. Ihan naamallaan kertoi OMAN tilanteensa ja OMAN parantumisensa --- ymmrätääkö hän? ja he olivat luterilaisia,
minkä laisia sinä olet- mussuttaja- ateisti- mitsti vai mihin leiriin kuulut.
Itse - en --- isäni vapaa- ajattelijan kasvattina hyväksy mussuttamista- en paskaankaan asti, mitä teet.
Pappa eläessään sanoi - älä usko juttuja, ellet itse näe ja minä näin henkilökohtaisen todistajan sanoman... ja siitähän on kyse.
Olitko itse kuulemassa- ettei kukaan ollut parantunut? Etkö? No olet aika köykäinen jopa oikeudessa. Siellä ei uskota kuulo puheisiin."on vain yhden oman nuppinsa varassa toimineen lääkärin, oma päätelmä, eikä mikään tieteellinen asia."
Ei, Miettisen väitöskirja nimenomaan on "tieteellinen asia". Ja hänen päätelmänsä perustuvat laajan aineiston läpikäymiseen.
"Lääkärit voivat sanoa, mitä sanovat, aivankuin pilvin pimein tieteen ilmastoihmisetkin - tuo tuota ja tuo tuota, tahi avaruudesat hän sanoo tutkijana sitä ja toinen tätä-
eikä ne ole mitään tieteellistä."
Aivan. Tieteilijät voivat sanoa ihan mitä tahansa, mutta tieteilijänkin mielipide on vain mielipide. Jotta heidän sanomansa olisi tieteellistä, heidän pitää antaa näyttöä väitteidensä tueksi. Miettinen teki näin (tai ennemminkin osoitti ettei väitteille ihmeparanemisesta ole näyttöä).
"He omasta kenttäpuolen alueestaan kertovat aivan muuta, eli todistavat - parantumisen puolesta- että näin on tapahtunut ja vieläpä oli lähetys- jossa luterilnen itse kertoi vuosia kestäneen sairauden parantuneen"
Entä sitten. He voivat todistaa ihmeparanemisista niin paljon kuin jaksavat, mutta jos he eivät voi esittää todisteita, ei ole mitään syytä ottaa heidän tarinoitaan vakavasti (eikä tämä ole saivartelua: todistus ja todiste eivät ole sama asia).
"Ihan naamallaan kertoi OMAN tilanteensa ja OMAN parantumisensa --- ymmrätääkö hän? ja he olivat luterilaisia,"
On ihan se ja sama, vaikka kertoisi tarinan omalla naamallaan. Jos ei kykene esittämään tarinalleen jotain näyttöä, kyseessä on merkityksetön, tyhjä puhe.
"Pappa eläessään sanoi - älä usko juttuja, ellet itse näe ja minä näin henkilökohtaisen todistajan sanoman... ja siitähän on kyse."
Sinun pappasi oli siinä tapauksessa harvinaisen hyväuskoinen tapaus. Ilmeisesti hän ei tiennyt, että ihmiset voivat erehtyä, vaikka olisivat kuinka vilpittömiä.
"Olitko itse kuulemassa- ettei kukaan ollut parantunut? Etkö?"
Miksi tällaista pitäisi kuulla? Kun kukaan mukamas ihmeparantrunut ei ole kyennyt tuomaan ensimmäistäkään todistetta ihmeparantumisistaan, niin ei siinä mitään kuulemisia tarvita.
"No olet aika köykäinen jopa oikeudessa. Siellä ei uskota kuulo puheisiin
Aivan. Oikeudessa ei uskottaisi kuulopuheita mukamas tapahtuneista ihmeparantumista. Oikeudessa todistajalausunto omasta mielestään ihmeparantuneelta ihmiseltä ei merkitsisi mitään, jos sen tueksi ei voisi tuoda muuta näyttöä.Anonyymi00061 kirjoitti:
No, lääkärin tutkimisista senverran - että vaikka lääkärit tutkivat- ja lausuntoja antavat- niin ainakin kelan lääkärit ovat erimieltä ja hekin ovat lääkäreitä.
Siis....pä.... uskon ensin siihen henkilökohtaisen todistajan lausuntoon, jossa hän vuosien sairastamisen sairauden on rukouspalvelun kautta saanut terveyden - erittäin vaikeasta ihosairaudesta ja siitäkin ja se on dokumentoitu. Siis potilas, tahi sairas itse naamallaan sanoo, ihan kirkonpappi vieressä... Mielestäni se jo kumoaa sellaisen lääkärin sanomiset huuhaaksi.
Eli lääkäri ei nyt tutkimuksesta saanut voittoriviä"Siis potilas, tahi sairas itse naamallaan sanoo, ihan kirkonpappi vieressä... Mielestäni se jo kumoaa sellaisen lääkärin sanomiset huuhaaksi. "
Eli sinä uskot sokeasti perusteettomia väittämiä.
- Anonyymi00040
Luterilaisilke mäyttää olevan tärkeää ettei vain kukaan paranisi mistään !
Perisynnin säilyminen on tositärkeää !- Anonyymi00043
Tässä viimeisin parantumisesi. Minulle tuli oikeaan silmään näkövika, en lähtenyt lääkäriin vaikka kehoitettiin. Vika oli kun katsoin noin puolen metrin päähän oikealla silmällä mustaläiskä oli noin pari senttiä kooltaan ja suureni mitä kauemmaksi suuntasin katseeni noin muutaman metrin päässä parikymmen senttinen. Noin vuoden kesti tuota. Viiime keväänä eteeni ilmestyi huoneeseen kaksi isoa C kirjainta, ne oli kooltaan melkein metrin korkuisia ja leveys noin reilu kymmenen senttiä ja ne loisti kirkkautta jos ummistin silmäni ne silti näkyivät samanlaisena. Tuota kesti noin viisitoista minuuttia sitten ne katosisivat ja samalla huomasin katosi tuo silmässä oleva vika josta aluksi kerroin.
- Anonyymi00072
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tässä viimeisin parantumisesi. Minulle tuli oikeaan silmään näkövika, en lähtenyt lääkäriin vaikka kehoitettiin. Vika oli kun katsoin noin puolen metrin päähän oikealla silmällä mustaläiskä oli noin pari senttiä kooltaan ja suureni mitä kauemmaksi suuntasin katseeni noin muutaman metrin päässä parikymmen senttinen. Noin vuoden kesti tuota. Viiime keväänä eteeni ilmestyi huoneeseen kaksi isoa C kirjainta, ne oli kooltaan melkein metrin korkuisia ja leveys noin reilu kymmenen senttiä ja ne loisti kirkkautta jos ummistin silmäni ne silti näkyivät samanlaisena. Tuota kesti noin viisitoista minuuttia sitten ne katosisivat ja samalla huomasin katosi tuo silmässä oleva vika josta aluksi kerroin.
Silmän märkärappeutuma. Se on parannettavissa.
Kuivarappeutuma ei. - Anonyymi00079
Helluntailaiset kieltää perisynnin. Eivät usko Kristittyjen Jumalaan.
Anonyymi00043 kirjoitti:
"Tässä viimeisin parantumisesi. "
Tällaisia nämä paranemiskertomukset aina ovat: näyttöä vailla olevia tarinoita, jotka pitäisi vain uskoa sokeasti
- Anonyymi00042
Eikö sitä tosiaan tutkittu että eikö Jumala antanut kellekään auliisti viisautta kuten luvattu on? Vai oliko kaikki niin epäuskoisia, eivät pyytäneet ollenkaan epäilemättä että jäivät tosiaan samanlaisiksi vatipäiksi kuin mitä ovat aikaisemminkin olleet.
Sehän olisi saatu helposti psykologisella testillä selville ennen ja jälkeen kokouksen että miten aivot raksuttaa ja olisihan sen jo nähnyt päälle päin milloin hihna ei enää luista. Niilo. ❤️Hiihto Niilo.⛷️👍
- Anonyymi00045
Niilo kuoli Espanjassa sydän petti. Samassa hotelissa olevat Suomalaiset näkivät
Niilon päivittäin. Heiltä voi kysyä Niilosta.
Rauha hänelle jätetään tuomio Jumalalle.- Anonyymi00078
Olisi kannattanut uskoa koulutettuja lääkäreitä, eikä poppamiehiä.
- Anonyymi00089
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olisi kannattanut uskoa koulutettuja lääkäreitä, eikä poppamiehiä.
Onko zinulla jokin salattu tieto etteikö niilo olisi uskonut lääkäreitä onko ?
Kerro heti
- Anonyymi00052
Kyllä kuolleita pitää herjata ja varsinkin jos sattuisivat olemaan homoja.
Eihän usko mitään muuta ole. - Anonyymi00055
Yli-Vainio aloitti herätysjulistajana, mutta alkoi sitten puuhata näitä karismaattisia kaatamisjuttuja ja "voimavaikutuksia". Näkyy monelle saarnaajalle käyneen näin, että alussa ollaan voimakkaita saarnaajia mutta sitten siihen tulee mukaan ylimääräisiä elementtejä, kuten ennustelua, kaatamisia tai itse kehitettyjä oppeja.
- Anonyymi00062
Niin, körtitkin kaatuivat ja puhuivat kielillä ennen helluntaisuutta ja vieläpä ovat muistokivenkin pystyttänyt --- paikalle,
se on ihan Telppäs-niityn ihme se. v. 1796 - Anonyymi00063
Niin, körtti- herännäisyyden herätyksessä kaatuivat ja puhuivat kielillä ennen helluntaisuutta ja vieläpä ovat muistokivenkin pystyttänyt --- paikalle,
se on ihan Telppäs-niityn ihme se. v. 1796 - Anonyymi00065
jopas - kone teki tempun, ei voi mitään, ilmeisesti se piti toistaa. mene ja tiedä
- Anonyymi00070
Joulun lapsi.
- Anonyymi00071
Karismaattinen julistaja julisti tuttuni terveeksi vaivasta X. Tuttuni meni kokouksen jälkeen lääkärille ja pääsi röntgeniin, jonka seurauksena todettiin että hän on...
... ei mitenkään terve vaivastaan. Päin vastoin. - Anonyymi00073
Hakea saa.
- Anonyymi00074
Löytyykö saarnaajaa jota olisi mukavampi kuunnella kuin Niiloa?
- Anonyymi00075
Joku nettisaarnaaja, joka herjaa kaikkia.
- Anonyymi00076
Joka väittää että ainoana osaa lukea Raamattua ja kaikki muut eksyneet ja ottannet pedon merkin.
- Anonyymi00081
Niilon tiedetään käyneen Australian matkalla Aboriginaalien luona syventävissä opinnoissa ja sai sen matkan jälkeen kaatajanvoimansa.
- Anonyymi00084
Mistä Luther sai oppinsa tapattaa anabaptisteja?
- Anonyymi00087
Hän kyllä vaikuttaa jotenkin saman oloiselta aikalaisensa, hypnotisoija Olavi Hakasalon ("Olliver Hawk") kanssa. Molemmat olivat karismaattisia, pieniä tummatukkaisia miehiä jotka kaatoivat kansaa suurissa esityksissä.
- Anonyymi00090
Kerro lisää kun olit mikanaan, kiinnostaa !
- Anonyymi00091
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mistä Luther sai oppinsa tapattaa anabaptisteja?
Omasta pimeästä mielestään, samasta kuin aatu myöhemmin!
- Anonyymi00082
Kyllä sitä mielensä turhuudessa voi kuunnella jotain toisia herjaavaa nettisaarnaajaa, joka on täynnä itseään, omaa tietämystään ja sitä miten kaikki muut ovat eksyneet.
Mutta vain oppiakseen mitä ovat harhaopit. - Anonyymi00085
Sinänsä hyvä että ihmisen kulttuurievoluutio edennyt jo niin pitkälle että ihmisestä jää historiaan elävää kuvaa siitä mitä ihminen puhunut sekä miten esiintynyt. Tosin siltä osin ihmisen kulttuurievoluutio ei ole kovin vanha, vain satoja vuosia ja niin meillä ei ole videoita siitä mitä Jeesus puhui, millä tyylillä, millä tavalla vaikutti ihmisiin, mutta varmasti se on ollut vaikuttavaa, varmasti ihmiset ovat hätkähtäneet, että nyt puhuu Jumalan mies, nyt puhe ei ole vain sitä mitä ihminen puhuu, vaan suuria asioita, jotka vaikuttavat ihmisen sydämeen.
Ainut surkea tilanne että ihmisen kulttuurievoluutio etenee niin kovin hyppäyksin että siitä ei ole jäänyt kovin pitkältä ajalta jällkiä. Olisi evoluutio voinut vähän jarruttaa kehitystä ja tehdä sen rauhallisemmin, toteuttaa jo miljoonia vuosia sitten, niin olisi vähän materialia mitä tutkia netissä. - Anonyymi00088
"Kekkosen kauden Suomessa huomiosta kilpaili monenmoisia mystikoita ja ihmemiehiä. Hypnoositaiteilija Olliver Hawk eli Olavi Hakasalo kokosi väkijoukkoja, samoin kahlekuningas Timo Tuomivaara ja illusionisti Aimo Leikas. Kristillisyyteen liittyvistä hahmoista julkisuutta oli saanut Oulun profeetaksi kutsuttu Laila Heinonen."
https://seura.fi/ilmiot/historia/parantaja-niilo-yli-vainio/
Ilmiöihin voisi varmaan lisätä myös "valtakunnanjohtaja" Pekka Siitoinin ja hänen okkultistisen natsiarmeijansa.- Anonyymi00092
Oliko noista kukaan yhä hyvä puhumaan, pitämään puheita joita viitsii enää tänä päivänä kuunnella?
Ei sellainen ole kovin helppoa. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Oliko noista kukaan yhä hyvä puhumaan, pitämään puheita joita viitsii enää tänä päivänä kuunnella?
Ei sellainen ole kovin helppoa.Kyllä Siitoinia voi aina kuunnella. Mikäpä hienompaa kuin känninen mylvinä SS-lakki päässä!
"Arjalaisia en ammu. Mutta jos tulee joku muu..."
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061